Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Terrifying noise

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Terrifying noise Empty
BerichtOnderwerp: Terrifying noise   Terrifying noise Icon_minitimeza apr 16, 2011 6:31 am

Opgerold als een kat lag Sumi Shikuri in haar bed gerold. Ze had geen vrienden, tenminste nog niet.
Ze lag diep te slapen, heel diep en ze droomde:

'Sumi.. Sumi', haar naam werd stil groepen, niemand hoorde het, alleen zij. 'Sumi, Sumi, ik ben het', Sumi volgde de stem die haar riep, haar staart zwiepte angstig heen en weer en haar oren stonden gespitst. Ze liep in een lange oneindigende gang. Toen kwam ze bij een raam, daar zag ze een vrouw, met lang bleek zwart haar en ijs blauwe ogen. 'W-wie ben jij?' Vroeg Sumi op angstige toon. De vrouw richtte haar ogen strak op Sumi. toen verscheen er een zweep en die sloeg kei hard op haar rug.

Sumi Schoot overeind haar ogen wagen wijd open. Een wind vlaag woof door haar haar, en Sumi keek naar de raam. Er was een kraai. Ze had honger, haar Vampier/Katten instict kwam om hoog. Haar Vampier kant verlangde zich naar bloed. Haar katten insticten op vogel. Sumi liep op de kraai af ze greep het dier en de kraai maakte kijharde lawaai. Net toen ze wouw bijten schoot er een blik van haar verleden naar binnen, ze schreeuwde het deed pijn die herinneringen, die pijn, die zweep/stok slagen, die rukken aan haar staart, dat getrek aan haar oren en staart. Het deed pijn. Ze kromp in één en drukte zich zelf tegen de duur. Wat is dit, dit doet pijn! Een verschrikkelijke pijn! Iemand help? Door wat ze allemaal had meegemaakt was ze helemaal depresief, en ongellukig. Ze wist eerst neit dat ze gestolen was, dat ze ouders had, die dood waren, een zusje die ze nooit meet heeft gezien. Was zij hier ook? Nee vast niet. Ze trilde ze beefte, en har haar bloedrode ogen dicht geknepen, iemand moest haar helpen, helpen hier vanaf te komen? Maar wie, en hoe?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki

Yuki


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : N'w-A'dam

Character
Leeftijd: 15 Years
Krachten:
Partner: Love's the biggest traitor I've ever known.

Terrifying noise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terrifying noise   Terrifying noise Icon_minitimeza apr 16, 2011 7:49 am

Yuki lag onrustig in haar bed te draaien. Ze keek naar de wekker die het tijdstip 2:34 aangaf. Om één of andere reden kon ze de slaap vannacht niet vatten, hoewel ze anders zonder enige moeite in slaap viel. Deze nacht was anders, ze had het warm, héél warm. Ze had haar raam al open gezet, voor extra frisse lucht, maar dat leek ook niet echt te helpen. Het was benauwd in haar kamer en het zweet stond haar op haar voorhoofd. Geërgerd zwaaide Yuki het deken van haar af, en stapte uit bed. Ze liet haar voeten in haar zwarte sloffen glijden. Langzaam maakte ze de deur open, hopend dat hij niet zou kraken. Ze wilde koste wat het kost geen anderen wakker maken. Ze sloop rustig over de gang heen, richting de badkamer. Ze moest gewoon even wat drinken. In de badkamer liet ze het water in haar handpalmen stromen, en haalde ze haar handen door haar gezicht. Heerlijk... Daarna zette ze haar mond aan de kraan, ze had zo'n verschrikkelijke dorst. Hopelijk kon ze straks wel weer verder slapen. Ze had morgen een belangrijke toets, waarvoor ze wakker moest zijn. Nou ja, wakker of niet, ze haalde toch wel weer een onvoldoende op die repetitie. Ze haatte school. Zodra ze klaar was, als ze ooit zou slagen, zou ze er voorgoed mee kappen en de band hogerop proberen te krijgen. Een paar minuten later ging Yuki weer terug naar haar slaapkamer.

Op de weg terug hoorde ze vage geluiden uit één van de kamers komen. Eerst hoorde ze oorverdovend gekrijs, alsof er iemand werd vermoord, gevolgd door luid geschreeuw. Yuki's hard begon sneller te kloppen van de schrik. Zou ze naar binnen gaan? Wat zou er aan de hand zijn? Misschien gewoon iemand met een nachtmerrie, misschien werd er ook wel écht iemand vermoord. Yuki hield het niet meer en zwaaide de deur open. Het enige wat ze zag waren een donkere kamer en een meisje dat helemaal ineengekropen op de grond zat. Ze had oren, de oren van een kat. Yuki knielde naast het huilende meisje neer, en sloeg haar armen om haar heen. Ze trilde helemaal. Yuki fluisterde het meisje geruststellende maar ook betekenisloze woorden toe, in de hoop haar wat te kalmeren. "Rustig maar, rustig..." Zo ging het nog even door, totdat Yuki's nieuwsgierigheid won. "Wat is er aan de hand?" vroeg ze. Haar lange, zwarte haren waren nog wat nat van een mengsel van water en zweet, nou ja, dat deed er nu niet toe. Het eerste wat Yuki wilde, was dat het meisje zich beter zou voelen. Meer dan de helft van de kinderen in Degree had een triest verhaal over hun afkomst, de één nog erger dan de andere. Ook Yuki had een verhaal dat allesbehalve gelukkig was. Ze streek met haar hand over de rug van het meisje, en bleef woorden fluisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Terrifying noise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terrifying noise   Terrifying noise Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:33 am

Sumi voelde voetstappen deze kant op komen. Wie was dat, was het goed, of slecht? De deur ging open en Sumi schoot tegen de kast aan. Ze zag een meisje, een jaar ouder dan haar gokte ze. Ze had grijzige blauwe ogen en zwart haar, ze zag er aardig uit. Ze knielde bij haar neer en troostte haar, "Rustig maar, rustig..." . Sumi ademde hart, wist niks te zeggen, zou het meisje haar begrijpen als ze het uitlegt. Ze wist het niet. "Wat is er aan de hand?" Vroeg het meisje. Haar vel rode ogen keken haar aan. Ze zweeg, ze zweeg heel lang, dacht na over hoe ze het zou moeten uit leggen. 'Gedachtes', begon ze even later. 'Wat ik heb meegemaakt... in het verleden.' Vervolgde ze stilletjes. Wat één van haar vampier krachten waren was: het verleden laten zien. Ze legde haar wijs vinger op de plek waar de derde oog behoort te zitten. Er kwam een witte flits, en zij en eht meisje waren er.

Twee manen, met een mes, ze liepen op twee ouders haf met een kind, de twee manen dode de ouders en namen het kind mee. Ze werd opgevoed, tot een rustig kalm kind, maar ze kreeg katten oren toen ze negen werd. De mensen daar haatte haar, en haar verzorgers gaven de andere mensen de toestemming haar te mishandelen op allerlei gruwelijke manieren. Het werd Sumi te veel, al die beelden.

De flits verdween en Sumi schoot een stukje naar achteren. 'Ik zie het telkens voor me', stamelde ze. 'Help me, helpe me er vanaf te komen? Alsjeblieft?' Er was meer waar ze hulp bij nodig had, haar zelf beheersing als ze hongerig was, door haar vampieren kant, en al dat soort dingen, haar zelf beheersing met haar krachten. Heel veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki

Yuki


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : N'w-A'dam

Character
Leeftijd: 15 Years
Krachten:
Partner: Love's the biggest traitor I've ever known.

Terrifying noise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terrifying noise   Terrifying noise Icon_minitimedi apr 19, 2011 8:12 am

Yuki hoorde het meisje ademen, hard en snel. Straks zou ze nog gaan hyperventileren, Yuki had dan geen idee wat ze zou moeten doen. Ze wist sowieso al niet wat ze zou moeten doen op dit moment, ze kon niet veel meer bedenken dan het meisje over haar rug te strijken en haar die woorden toe te fluisteren. Yuki voelde iets zachts langs haar arm gaan. Met haar ogen volgde ze het voorwerp dat langs haar ging, en het viel haar nu pas op dat het meisje met de kattenoren ook nog eens een staart had. Yuki gokte maar dat haar kracht iets in het trant van katachtige elementen zou zijn. Misschien lenigheid, flexibiliteit. Misschien had het meisje ook wel klauwen, of een gigantisch reuk,- en hoorvermogen. Wie wist wat voor bijzondere krachten er wel niet in dit meisje schuilden. En als Yuki één ding wist, was het dat mensen met die bijzondere krachten meestal verschrikkelijk behandeld werden. Zijzelf was daar een voorbeeld van, en dan niet eens zo'n heel heftig voorbeeld. Ze werd alleen maar gedumpt door haar ouders in een onbekend land waar ze niemand kende en de weg niet wist. Wie wist wat dit meisje allemaal wel niet was aangedaan? "Gedachtes," sprak het meisje toen eindelijk. "Wat ik heb meegemaakt... in het verleden." De stem van het meisje klonk zacht, en angstig. Het meisje plaatste haar vinger op een plek op haar lichaam, en ineens kwam er een witte flits tevoorschijn. Yuki's adem stokte in haar keel, wat was dit? Met grote ogen keek ze naar iets wat de gedachten van het meisje zouden kunnen zijn. Yuki zag hoe ze bij haar dode ouders werd weggehaald, en daarna werd mishandeld. Met luid kloppend hart en grote ogen keek ze het beeld aan. "Ik zie het telkens voor me. Help me, helpe me er vanaf te komen? Alsjeblieft?" vroeg het meisje. Nog verbaasd van de hele gebeurtenis, knikte Yuki. "Ik wil je helpen... Graag zelfs... Maar ik weet niet hoe," stamelde Yuki zachtjes. Ze wilde dit meisje maar al te graag helpen, maar ze had geen idee waar ze zou moeten beginnen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terrifying noise Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terrifying noise   Terrifying noise Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terrifying noise
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Slaapkamers :: Meisjes kamer-
Ga naar: