Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stealing food ^.^

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimeza apr 16, 2011 6:35 am

Kato liet zijn ogen glijden over het gebouw. De lichten waren uit, de uilen schreeuwde in de verte en de meeste mensen sliepen. Hij niet, hij kon nooit aan een stuk door slapen. Dat was maar goed ook want als hij niet continu op zijn hoede was geweest in nacht in de stad dan leefde hij al lang niet meer. Je moest altijd klaar staan om iemand aan te vliegen. Altijd bereid te zijn alles te geven. En nooit diep slapen. Nooit, nooit, nooit! Dat zat er nog steeds in bij hem. Hij kon onmogelijk één nacht aan één stuk door slapen. Al helemaal niet sinds hij die dromen heeft. Die bijna echte dromen. Hij sloeg zich voor zijn hoofd, NIET MEER AAN DENKEN snauwde hij naar zijn hoofd. Hij voelde met zijn vingers aan de vensterbanken bij de ramen. Achter deze ramen lag voedsel, dat kon hij door het glas heen al ruiken. Maar hoe kwam hij er? Hij was niet bij het avondeten geweest. Hij hoorde immers nog niet bij het weeshuis. Hij had zich nergens ingeschreven en dat was hij ook niet van plan. Inschrijven zou betekenen dat hij niet meer vrij was. Dat hij niet meer doelloos zou kunnen zwerven. En dat was hem veelste lief. Nee, hij bleef liever dakloos dan dat hij als een gevangene in een weeshuis zat. Wist hij veel dat het er hier ietsje anders aan toe ging. Hij was er wel achter dat de mensen hier ook krachten beschikte. Net als hij. Hij liet één klein vlammetje branden en inspecteerde het hout. Hebbes, een zwakke plek. Hij wrikte met zijn handen het raam uit zijn scharnieren en gleed als een slang naar binnen. Dit moest wel de keuken van de kantine zijn. Hij doofde het vlammetje en ging staan. Hij snoof eens diep. De geur van verse kaas, groentes en allerlei kruiden drong zijn neus binnen. Hij ving ook de geur op van een dikke ham. Bingo. Die luste hij wel. Hij volgde de geur en kwam bij een witte, grote kast uit. Hij vond een handvat en trok de deur open. Zijn ogen werden haast verblind door het felle licht die uit de kast kwam. Welke idioot liet er nou licht branden in een kast? Snel greep hij de ham en smeet de deur dicht. Ships... te hard. Met een knal was de deur dicht gevlogen. Hopelijk was er niemand door wakker geworden. Snel keek hij om zich heen. Er was voor zo ver hij zag niemand. Hij ging op de grond zitten en leunde tegen het aanrecht aan. In het donker scheurde hij een stuk van zijn ham er af. Het smaakte heerlijk. het was duidelijk een ambachtelijke gerookte ham. Vol kruiden. Hij likte zijn lippen af en nam vlug nog een hap. Ineens hoorde hij iets. Hij liet zijn ham vallen en rolde weg. Hij verstopte zich in de schaduw van een kast. In het donker was hij zo niet te zien. Hij ademde voorzichtig een hap lucht naar binnen om te ruiken wie er aan kwam. Hij kende de geur niet. Daar had hij lekker veel aan. Hij zag in het duister hoe twee kleine, donkere gestaltes weg rende voor het gene wat er aan kwam. Muizen? Liepen er hier muizen in de keuken? Lekker fris dacht hij. Maar ach, hij had zelf ook altijd al tussen de ratten en ander ongedierte geslapen. Hij kon er wel tegen.

[Alleen iemand die Kato nog niet kent. Liefst één iemand want in de holst van de nacht een vergadering in de keuken is niet erg realistisch xD dat is het sowieso al niet, maar ach Razz]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimeza apr 16, 2011 6:53 am

[Op mijn PF heb ik witte oren en een witte staart en geen rode ogen, maar ik laat het plaatje bewerken, dus ze heeft zwarte oren en staart en rode ogen.]

Sumi liep maar een beetje rond, gespannen op alles wat er kon gebeuren. Toen hoorde ze een harde knal, alhaar katachtige en vampier insticten stonden op scherp. Wat was dat? Sumi merkte op dat het bij de Kantine weg kwam. Rustig sloop ze in die richting. Sommigen haar pukken hingen voor haar gezicht, en haar rode ogen gaven een soort van licht door het maan licht zoals katten het ook hadden. Sumi liep de Kantine binnen, ze keek rond en keek overal onder in waar ze maar kijken kon. Op haar blote foeten in haar witte nacht hempt liep ze richting de keuken. Ze voelde een aanwezigheid, en ze zei op een zachte toon: 'Wie is hier?' Ze snoof de lucht op en rook eten, ham, en al dat soort dingen. Door ghaar vampierlijke kant, waar niemand vanaf wist kon ze bloed reuken. Sumi liep naar een kast en keek er onder. 'Ow, haii', zei ze toen. Het was goed te zien aan haar dat ze gespannen was, en haar katten staart was een beetje op gezet. Maar haar haren van haar staart gingen gouw liggen en ze ging zitten. Een paar zwarte haar plukken hingen nog steeds voor haar gezicht, en haar rode ogen keken rustig naar de jonge. 'Ik ben Sumi Shikuri, jij?' Vroeg ze toen stilletjes. Sumi had nog geen vriendin, kon dit een vriend worden, of ging hij naar haar snauwen? Sumi was groten deels bang voor mensen, bang dat ze haar niet mochten. Of ze was bang dat ze haar honger wouw stillen met mensen bloed, meestal joeg ze voorzich zelfop muizen en vogels, of ze at vlees van de kantine, nooit echt groentes,of dat soort spul. Wat dat betrefte was Sumi een echte Carnivoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimeza apr 16, 2011 9:25 am

[euh, kato zit niet onder de kast. Hij staat naast de kast, in de schaduw Wink]

Kato ving dan wel niet een bekende geur op, hij ving wel iets anders op. Die vreselijke geur van katten. Hij vond het geen probleem om zijn nachtplaats te delen met ratten of zwerfhonden maar katten... Die beesten gunde je niks. Ze namen alle ruimte in en krabde je ogen uit. Oké, sommige, die kleintjes, waren nog wel te doen. Maar die echte straat terroristen. Het soort kat waar zelfs een herder met zijn staart tussen zijn poten er van door gaat. Nee, katers, daar moest Kato niks van hebben. Zijn hand wreef over de plek waar vier lange, dikke littekens zaten. Stomme kater was het geweest. Ging helemaal door het lint toen hij Kato zag. Zomaar ineens. Zonder ook maar enige reden zat het beest ineens met al zijn klauwen in Kato's arm. Sinds dien keek hij wel uit voor katten. Hij kon ze makkelijk van kant maken maar om dat nou bij iedere kat te doen... En de stad telde nog al wat katten. Het was onmogelijk om met iedere kat een gevecht aan te gaan. Kato rook nog eens. Het was inderdaad een katte geur. Niet zo'n sterke. De geur was vermengd met meisjes geur. Iets wat bijna overal hing. Kato had geen idee waarom hij altijd zo veel rook. Meestal was het wel handig maar het bevestigde alleen maar zijn angstige vermoede. NIET AAN DENKEN galmde er weer door zijn kop, euh hoofd. Kato zag hoe een dun meisje de keuken in kwam. Ze kwam hem wat angstig over. En ja, hoor, alsof het niet genoeg was, ze had een kattenstaart en katteroren. Dat verklaarde wel de geur. En toch had Kato liever iemand zonder vleugels, staarten of grote oren. Hij kreeg altijd zo'n vreemd akelig gevoel in hun bijzijn. Een soort vaag verlangen, heimwee maar ook buitengesloten gevoel. Een soort mengeling van die drie gevoelens. 'Wie is hier?' Nou ja, ze vroeg tenminste niet WAT is hier. Misschien was ze toch zo erg nog niet. Hij zag haar rechtstreeks naar hem toelopen. Fijn, zijn schaduw liet hem in de steek. Waarom werkte die schaduw verdwijn truc toch nooit? Hoe vaak had hij dieven en schooiers die truc wel niet zien doen in de smalle steegjes van de stad? 'Ow, haii', zei het meisje. "Hallo" zei hij terug maar het kwam er wat droog uit. 'Ik ben Sumi Shikuri, jij?' Sumie Sammie wattes? te veel s'en voor Kato's hoofd die nooit geleerd had namen te onthouden. De meeste mensjes leren dingen te leren op school. Nou daar was hij dus nog nooit geweest. "Kato, gewoon Kato" antwoorden hij. Hij had wel ooit een achternaam gehad maar die was hij al lang en breed vergeten. Het was ook niet echt van belang op de straten. Hij stapte uit de schaduw die kennelijk toch geen bescherming bood. Hij haalde zijn hand door zijn haar en veegde zijn lippen af waar kennelijk nog wat ham zat. Die ham lag nu in de hoek, het leek hem haast te roepen. Hij bukte en raapte het op. "Ook een stukje?" zei hij terwijl hij een hap nam. Hij was nu te hongerig om zich af te vragen of het meisje gevaarlijk was. Ach, hij had ook zo zijn trucjes om aanvallen af te weren maar voorlopig hield hij die nog even voor zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 3:57 am

"Hallo" Antwoordde de jonge. Sumi had zich voorgesteld en toen zei de jonge: "Kato, gewoon Kato". 'Leuke naam', zei Sumi met een glimlachje, terwijl ze even achter haar oor krabbelde. Sumi zach dat Kato zijn ham uit de hoek raapte, t=en teon vroeg hij: "Ook een stukje?" Sumi's katten kant zei ja, maar haar vampieren kant zei nee, beslist nee, dat was waar sumi heel veel last van had, haar vampier kant overheerste vaak vaak haar katten kant waardoor ze mensen kon leeg zuigen. Sumi zach er onschuldig uit maar dat kon heel anders zijn. 'Eeh, ja wel', zei ze zacht. Sumi was een super verlegen meisje, zwak, en makkelijk te pakken. Ze kon zich zelf vaak niet beheersen, door haar vampieren kant. Door dat ze ook vampier was had ze ook één vriendin gedood, vroeger, genaamd: Seira, ze miste haar, niemand wist goe gevaarlijk ze3 was niemand, Zou iemand het ooit wel te weten komen? Ze vroeg zich af wat Kato van haar dacht. Sumi veegde haar plukken haar voor haar gezicht weg, de schaduw die haar haar gaf was dus ook weg, nu was goed te zien hoe bleek ze was. Sommigen dachten gewoon dat ze te weinig at, maar aan haar super bleke huid kon je ook wel zien dat ze vampier was. Al had ze vaak er goede smoezen voor. Ze vroeg zich af of deze jonge slim was wat dat betreft. Haar ogen gleden even over zijn nek waar ze pressies kon zien en reuken waar de slag ader zat haar ogen bleven daar even hangen. Ze wende haar blik gauw op de ham, hij mocht niks in de gaten krijgen.

[Mega vage post]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 4:58 am

'Eeh, ja wel' zei ze. Ze kwam hem wat onzeker over, dat was raar. Al helemaal als je nagaat dat ze midden in de nacht rond zwierf. Meestal ben je dan niet zo onzeker. Maar ze was ook deels kat, dat was nu duidelijk te zien. En katten zijn nachtdieren. Dus misschien dat ze daarom 's nachts door het weeshuis zwierf. Kato scheurde een stuk van de ham af en bood het haar aan. Hij bekeek haar smalle gezichtje. Het was bleek. Heel bleek. Had ze astma ofzo? Hij had ooit een zwerver ontmoet die ook zo bleek was. Die had gezegd dat dat kwam door zijn zuurstof gebrek. Kato vond het maar een rare vent. Want hij was in dezelfde steeg gaan slapen als hij. Kato hoorde dat de man maar niet in slaap viel en continu zijn ogen op Kato gericht hield. Waarom ging die vent niet gewoon slapen? Kato deed net alsof hij sliep en hoorde de man opstaan. Hij voelde de adem van de man in zijn nek. Wat was dat voor mens? Soms een of andere verkrachter? Kato opende zijn ogen en had de man recht aan gekeken. Die schrok behoorlijk en siste naar Kato. Toen was alles vrij snel gegaan. Een andere man, gekleed in een donker gewaad was tussen beide gekomen. Die man had de zwerver neer gestoken met een dood simpele houten stok. Kato wist dat er heel wat betere wapens verkrijgbaar waren op de zwarte markt. Zelf beschikte hij over een mooi, vlijm scherp mes. De zwerver was in elkaar gezakt en Kato maakte dat hij weg kwam. Hij bleef liever niet in het zelfde steegje als een moordenaar. Al had die moordenaar hem wel gered. Kato had het vreemd gevonden maar er gebeurde zoveel vreemde dingen met hem dat hij het vrij snel weer vergat. Kato at snel door. Toen zijn stuk op was bestudeerde hij Sumi. Hij vroeg zich af wat voor krachten ze had. Helaas kon je dat nooit aan de buiten kant zien. Een pluspuntje, ze wist ook niet welke krachten hij had. "Zeg Sumi, wat doe jij hier in de holst van de nacht?" vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 5:11 am

Kato bood haar een stuk aan en Sumi nam het aan. Ze nam een klein hapje, het was lekker. Ze merkte op dat Kato in gedachten verzonken was. Sumi zelf ook. Oer de keer dat ze haar vriendin leeg had gezogen. Het was naar, heel naar. Ze had toen last van zelf beheersing. Ze nam nog een hap. Het leek maar niet te vullen. Bloed, je hebt bloed nodig, Sumi, je hebt bloed nodig. Zei een stem in haar hoofd. Haar ogen gleden naar de nek van Kato, ze rook de warme lucht van bloed. Nee dit kon ze niet maken. Ze richtte haastig haar ogen op haar ham stukje, ze nam een hap en slikte het door. Ze wouw geen moordenaar zijn, dat mocht ze niet zijn, dat kon ze gewoon niet maken. Ze werd weer uit haar gedachtes gesleurd. "Zeg Sumi, wat doe jij hier in de holst van de nacht?" Vroeg kato vriendelijk. 'Eeh.. Agja, ik ben deels kat, zoals je wel ziet, en ja, ik weet het niet, ik voel me zo beter op me gemak...' Toen verraadde ze een geheim. 'en ik ben vaak klaar waker in de nacht, komt om dat ik niet tegen de zon kan, dat kunnen namelijk alle vam', ze hielt meteen haar mond. Ze keek een beetje geschrokken. 'eeh. laat maar, maar eeh, je mag niemand zeggend at ik niet tegen de zon kan, echt niet doen!' Het leek wel op smeken zo kwam eht er uit. Niemand mocht het weten, sommigen konden zo wel raden als ze dat wisten dat ze een vampier was. Niemand mocht het weten. Ze was vol bloed vampier, en deels kat. Wat een combinatie, Haar hoektanden zagen anderen vaak gewoon als katten tanden, dat was maar goed ook. Haar bleke huid zagen anderen ook wel gewoon als of ze een zwart witte kat was, maar dan in een menselijke vorm, maar anderen dachten gewoon dat ze te weinig at, en iemand had haar wel eens gevraagd of ze vampier was. Toen de gene dat vroeg sloeg ze op hol, en wist die gene het meteen al, toen had ze uit nood die gene dood gezogen. Dat mocht nu niet gebeuren, nu ze een geheim had verraden, door die geheim was het nu zo makkelijk te raden, zo'n beetje 30% op dat hij het niet kon raden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 5:43 am

Ze waren beide een tijdje stil. Vast van de ham aan het genieten. Als iets heel lekker is dan kan je er stil van zijn. Maar hij wist niet zeker of Sumi om die zelfde reden stil was. Toen hij vroeg wat ze hier deed gaf ze gelukkig wel antwoord. Je had van die meiden die bleven zwijgen, hij had dan geen idee wat hij moest doen. 'Eeh.. Agja, ik ben deels kat, zoals je wel ziet, en ja, ik weet het niet, ik voel me zo beter op me gemak...' Ach, je hebt van die mensen dacht Kato. Hij vroeg zich af hoe die halfmensjes werden geboren. Het leek hem niet realistisch dat ze een kruising waren tussen een kat en een mens. Dat was hoe dan ook onmogelijk. Zelfs als je de krachten daar voor had zag hij het nut er niet van in. 'en ik ben vaak klaar waker in de nacht, komt om dat ik niet tegen de zon kan, dat kunnen namelijk alle vam', Kato keek haar aan, Hij spitste zijn oren. Hij wist dondersgoed wanneer iemand te veel praatte. En deze dame had net te veel gezegd. Meer dan ze wou zeggen. Dat was wel duidelijk als je zo abrupt op hield met vertellen. vam? het was niet een woord, een deel van een woord. Vam... vam...vam... Hij kende geen wezen dat half kat was en niet tegen zonlicht kon. Wacht eens even, niet tegen zonlicht. Zo'n wezen kende hij wel. Vele daklozen, vooral de oudere, vertelde er verhalen over. Kato geloofde ze nooit maar niets leek meer onmogelijk de laatste tijd. Was dit meisje een vampier? Hij beet even op zijn lip. Dit was oogst ongemakkelijk. Waarom had hij een bloedzuiger een stuk ham aangeboden terwijl ze vast en zeker hem wou? Maar ze kon niet tegen zonlicht. De zon was een vuurbal en laat Kato nou es een vuurgave hebben. Hij zou zich prima kunnen verdedigen. Tenminste als ze ook niet tegen vuur kon. Anders had hij wel een probleem. 'eeh. laat maar, maar eeh, je mag niemand zeggend at ik niet tegen de zon kan, echt niet doen! Tegen niemand zeggen dat ze niet tegen de zon kan. Zelfs als hij haar "geheim" niet wist zou dit raar geklonken hebben. Want wat is daar nou erg aan? Zonne-allergie. Wacht, misschien was het niet verstandig om te laten weten dat hij het nu wist. "Heb jij zonne-allergie? Waarom zou ik dat niet mogen vertellen? Nou ja, oké dan. Als jij dat wilt dan houd ik mijn mond." Je kon je beter maar van de domme houden dan een of andere betweter te zijn vond Kato. Trouwens als je je van de domme hield kan je de andere alleen maar verrassen aangezien zij jouw lager inschatten. Hij keek het meisje aan, wat zal ze doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 6:43 am

Sumi keek gespannen naar Kato. Ze was bang. Ze kon merken dat hij het wist. "Heb jij zonne-allergie? Waarom zou ik dat niet mogen vertellen? Nou ja, oké dan. Als jij dat wilt dan houd ik mijn mond." Zei Kato toen maar. 'Je weet het, je weet dat ik een... Vampier ben, maar ik bijt je niet, dat wil ik ook niet, echt', zei ze. Het voelde raar, ze had het vertelt, uit geen zelfbeheersing. Het voelde opluchtend, heel opluchtend. 'Ik ben er zelf ook ngo maar net achter dat ik ook vampier ben, het is ook wel moeilijk om me zelf te beheersen, maar ik ben niet zo'n bloed zuiger dei mensen bloed drinkt, die vampieren doen het uit eigen wil, maar ik, ik zou het nooit doen uit eigen wil!' Zei ze. Nu ze eenmaal de smaak te pakken had in het praten kon ze amper nog stoppen, maar nu u hielt ze wel even haar mond. Ze legde haar ham neer, en keek hem recht in de ogen aan. Zo van: Geloof me. 'H-heb jij al eens met een vampier te maken gehad?' Vroeg ze plots. Ze was nieuwsgierig had hij iets naars met en vampier meegemaakt, of kende hij vampieren, zoals zij, ze wist het niet. Ze wouw niet dat hij ging denken dat zij zijn bloed wouw, dat ze er naar snakte want daar was totaal niks van waar. Nee niet weer. Haar ogen gleden weer naar zijn nek, de slag ader, ze kon het bloed reuken, horen hoe het er door heen ging. Ze wouw het, zijn bloed. Met een schudde ze die gedachtes weg, nee ze wouw zijn bloed niet helemaal niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:20 am

Sumi leek zich duidelijk niet voor de gek houden. De emotie “opgelucht” ontbrak toen hij loog over zijn kennis. Als ze niet zo slim was zou ze opgelucht moeten zijn. Opgelucht dat hij haar geheim niet wist. Maar ze was duidelijk niet opgelucht. Het huilden stond haar nader bij dan het lagen. Kato rook haar angst. Waarom kon hij toch zo goed ruiken? Hij rook nu zelfs al haar emoties! Het moest niet gekker worden… 'Je weet het, je weet dat ik een... Vampier ben, maar ik bijt je niet, dat wil ik ook niet, echt' Oké, dan. Ze hadden elkaar ook de hele tijd voor de gek kunnen houden maar Sumi had kennelijk besloten toch maar eerlijk te zijn. Kato wist niet of dat erg handig was, en of dat handig was voor hem. Zou ze nu alles vertellen en hem daarna leegzuigen? Daar had hij niet zo’n zin in. ”Daar was ik inderdaad al achter. Misschien moet je iets voorzichtiger doen als je het geheim wilt houden…?” Hij had geen idee of hij voorzichtig moest zijn. Maar als hij toch ten doden was opgeschreven dan kon hij net zo goed zich zelf zijn. Dat was hij altijd al geweest en dat zal hij altijd blijven ook. 'Ik ben er zelf ook nog maar net achter dat ik ook vampier ben, het is ook wel moeilijk om me zelf te beheersen, maar ik ben niet zo'n bloed zuiger die mensen bloed drinkt, die vampieren doen het uit eigen wil, maar ik, ik zou het nooit doen uit eigen wil!' Kato wist niet of hij zich nu opgelucht moest voelen. Oké, ze dronk dus geen bloed uit eigen wil. Dat was nu wel duidelijk. Maar ze deed het dus wel. En dat was niet echt geruststellend. 'H-heb jij al eens met een vampier te maken gehad?' Kato dacht even na. ”Misschien… maar je komt de gekste mensen tegen op straat. Als iemand je aanvalt ga je niet even zijn hele biologische achtergrond vragen. Op dat moment heb je meestal wel wat anders aan je hoofd” zei hij droogjes. Gek eigenlijk. Hij was absoluut niet gerustgesteld maar was ook niet bang. Absoluut niet. Hij praatte net zo droogjes als normaal en grapte zelfs af en toe. Sumi leek in een twee strijd. Als hij haar aan keek leken haar rode ogen op het ene moment bloeddorstig en hongerig. Dat eerste was letterlijke dan dat hij ooit zou meemaken gokte hij. En dan stonden haar ogen weer wat angstig en verlegen, zoals het meisje dat voorzichtig de keuken in was geslopen. ”Maar, hoe verklaar je je “zonne-allergie” aan de rest van dit weeshuis?” vroeg hij. Hij had het idee dat als zij praatte haar tanden niet tegelijkertijd in zijn nek konden staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 7:46 am

”Daar was ik inderdaad al achter. Misschien moet je iets voorzichtiger doen als je het geheim wilt houden…?” Zei Kato. Sumi knikte. Inderdaad, ze moest iets voorzichtiger zijn, maar dat kwam nu niet met op zet. Ze zou er niemand anders over vertellen! ze zou haar best doen het voor goed geheim te houden. Toen ze vroeg of hij alleens eeder met een vampier te maken had gehad gaf hij als antwoord: ”Misschien… maar je komt de gekste mensen tegen op straat. Als iemand je aanvalt ga je niet even zijn hele biologische achtergrond vragen. Op dat moment heb je meestal wel wat anders aan je hoofd”, zei Kato. 'Sumi knikte, daar heb je gelleik in', ze klaarde al wat op. Ze keek nu vriendelijker en minder bang en angstig. Maar dat klopte, je zou ook niet naar de biologishe afkomsten kijken als je ord aangevallen, al kan je tijdens de aan val er ook wel achter komen. ”Maar, hoe verklaar je je “zonne-allergie” aan de rest van dit weeshuis?” vroeg Kato. Dat was en goede vraag, Sumi dacht even goed na. 'Ik zeg gewoon dat ik niet goed tegen de zon kan, dat ik snel verbrand of zo.' Ze wist het echt niet, misschien was dit ook niet z'n handige smoes, want dat zou dan betekenen dat ze 's winters makkelijker naar buiten zou gaan. 'Of dat de zon gewoon vel reageert op mijn huid, ik weet het niet...' Zei ze toen. Ze zuchtte even. 'Je zegt het echt niet door he?' Zei ze. en toen zei ze op grappendde toon, 'Anders zuig ik je leeg'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimezo apr 17, 2011 8:26 am

Sumi was het met hem eens over het feit dat als ze het vampier zin geheim wou houden ze voorzichtiger moest zijn. Dat zag Kato als een goed teken. Zolang ze het met hem eens zou zijn vrat ze hem vast niet op. Niet dat hij het ooit zo ver zou laten komen. Hij kon prima vechten en had zo zijn trucjes met vuur. "Daar heb je gelijk in." zei ze toen hij het had over vechten. Toen hij haar vroeg naar haar verklaring voor haar zonne allergie bleef ze even stil. Hij vond het raar dat ze daar nog nooit over na gedacht had. Vooral als je naging dat ze het heel graag geheim wou houden. 'Ik zeg gewoon dat ik niet goed tegen de zon kan, dat ik snel verbrand of zo.' Kato zuchtte. Hij had toch een veel simpeler verklaring?'Of dat de zon gewoon vel reageert op mijn huid, ik weet het niet...' ze zat duidelijk in de knoop. "Zeg gewoon dat je zonne-allergie hebt. Dat komt wel vaker voor bij mensen. Niks geks an. Trouwens als je open en bloot verteld over zonne allergie dan is het alleen maar onwaarschijnlijker dat je een vampier bent want die zouden het feit dat ze niet tegen zonlicht kunnen juist verbergen" Dat klonk heel logisch in zijn oren. Het was toch ook zo? . 'Je zegt het echt niet door he?' het klonk al weer wat levendiger. 'Anders zuig ik je leeg'. Kato trok zijn wenkbrauw op. "Je doet je best maar" grapte hij terug. Hopend dat vampiers dat soort sarcasme begrepen.

[sorry wat kort]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimema apr 18, 2011 8:20 am

"Zeg gewoon dat je zonne-allergie hebt. Dat komt wel vaker voor bij mensen. Niks geks an. Trouwens als je open en bloot verteld over zonne allergie dan is het alleen maar onwaarschijnlijker dat je een vampier bent want die zouden het feit dat ze niet tegen zonlicht kunnen juist verbergen" Zei Kato. Sumi knikte. 'Oke, ik heb gewoon zonne-allergie, agja, dat is toch eigenlijk ook wat vampieren hebben,i ik bedoel hun huid gaat er raar van doen...' Zei ze. Ze kroop wat dichter naar Kato, waarom? Wist ze niet. Ze voelde zich op de één of andere manier vertrouwd bij hem, ondanks dat ze zich nog maar net kenden. Toen vroeg Sumi of hij het echt niet door zou vertellen, en vervolgde dat ze hem anders leeg zou zuigen, als grap natuurlijk, want ze was een soor van "vegetarische vampier", dat betekende dat ze dieren bloed dronk, al kon ze zich soms niet beheersen. "Je doet je best maar" Zei Kato grappend terug. 'Oker dan bijt ik je', zei ze terwijl ze even dichter naar zijn nek ging en toen in zijn oor fluisterde, 'grapje'. Ze ging gewoon zitten en krabde op een katachtige manier achter haar oor. Ze trok even haar nagels in en uit, en ging toen weer normaal zitten. Ze keek even naar Kato met een lieve blik en keek toen weer naar voren, ze meende wat te horen maar het klonk niet duidelijk en als het iemand was dan zou Kato ook wel reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimema apr 18, 2011 8:21 pm

'Oke, ik heb gewoon zonne-allergie, agja, dat is toch eigenlijk ook wat vampieren hebben, ik bedoel hun huid gaat er raar van doen...' Kato fronste zijn wenkrauw. Haar huid gaat er raar van doen? Wat moest hij zich daar bij voor stellen? Hij fantaseerde even over een huid die raar deed. De ene keer liep de huid weg in zijn verbeelding en in de andere verbeelding ging de huid luidkeels protesteren. Maar beide leken hem nogal ongeloofwaardig. Misschien zou haar huid wel helemaal verschroeien ofzo als ze in de zon liep. Net zoals de huid van die vent waar hij toen ruzie mee had. Brrr akelige ervaring. Hij had er nachten lang van wakker gelegen. Hij zag de man nog zo voor zich. Groot en met twee vlijm scherpe slacht messen. De man had zo hard gegild dat zelfs de andere zwervers het op het rennen zetten. De huid van de man was er langzaam aan afgeschroeid. Overal waar Kato's vuur bij de man insloeg ontstond een zwart gat die zich alsmaar verder uit breide. Overal hing de stank van verbrand mens. Het bloed stroomde er bij litters te gelijk uit het dikke lichaam van de man. Kato heeft weken lang alleen maar zijn handen gewassen om al die troep er af te halen maar het idee dat er nog steeds bloed aan zijn handen kleeft wou niet weg. Geen enkel water of vuur kon zijn handen schoon branden. Natuurlijk was er geen spoortje bloed meer te bekennen maar het voelde wel zo. Sumi kwam dichterbij. Misschien was ze dan wel aardig maar toch voelde Kato zich wat ongemakkelijk. Hij kon niet meer naar achteren want daar stond een muur. Naast hem stond een kast. Hij zat als een muis in de val als zij ineens besloot toch maar hem aan te vallen. 'Oker dan bijt ik je', zei ze terwijl ze nog dichter bij hem kwam staan. Kato hield zijn spieren in zijn arm strak gespannen. Om haar elk moment door de kamer te kunnen gooien. Ze kwam nog dichterbij. Kato hield zijn hand omhoog en een vel gele vlam brandde in zijn palm. Hij hield zijn hand vlak naast haar gezicht. 'grapje' zei ze vlug. En ze deed een paar stappen naar achteren. "Je moet de grens weten..." waarschuwde hij haar. Hij kende haar nog maar net. Hij vertrouwde haar nog lang niet. Vooral niet omdat ze nog steeds onvoorspelbaar voor hem was. Hij doofde de vlam weer. "Sorry, maar ik heb het nooit zo op mensen die te dicht bij komen..." zei hij terwijl hij zijn hand weer in zijn zak stopte. Hij wou best vrienden worden maar ze moest de grenzen kennen. In de straten wist iedereen dat. Hij stond in de hoogste rangen. Daar was hij niet gekomen door andere continu te vermoorden maar door heel sterk te zijn. Hij was een meesterdief en super behendig. Men meed hem en dat was zeldzaam in het straat leven. Ze waren bang voor hém en dat beviel hem wel. Sumi krabbe haar oor net zoals een kat dat deed. "Ik vraag me af of er hier nog meer te jatten valt." Hij liet zijn bruine ogen over de kasten glijden. Behendig klom hij met zijn lange benen in een kast en greep een pot. Er zaten wat onduidelijke dingen in. Hij snoof eens en vermoede dat het kippenlevertjes waren. Ze dreven nog in hun eigen bloed. Ah, daar wist hij wel een bestemming voor. Hij gooide de pot naar beneden. "Vangen!" riep hij naar Sumi. Hij klom nog wat hoger en de kast wankelde gevaarlijk. Maar hij klom dapper verder en greep een keuken mes van een plank. Die was vast zo hoog verstopt omdat niet alle kinderen hier zo lief en onschuldig waren. Hij stopte het mes horizontaal in zijn mond en klemde zijn tanden op het lemmet. Toen sprong hij naar beneden en lande keurig op zijn benen. Hij pakte het mes weer uit zijn mond en stak het onder zijn riem waar ook zijn andere mes al zat. Dat andere mes was een zilver mes met een houten handvat. Hij had het altijd bij zich. Het nieuwe mesje zou als werpmes dienen. Dan kon hij iemand neersteken zonder zich zelf in gevaar te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sumi

Sumi


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 14
Krachten:
Partner: no one

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimedo apr 21, 2011 9:15 am

"Je moet de grens weten..." waarschuwde Kato haar. Sumi kromp beetje in één, 'Sorry'. Je kon merken dat ze snel bang was iemand kwijt te raken. "Sorry, maar ik heb het nooit zo op mensen die te dicht bij komen..." Vervolgde Kato. Sumi knikte en kroop een beetje weg. "Ik vraag me af of er hier nog meer te jatten valt." Zei Kato. Het werd een beetje wazig voor sumi haar ogen en ze ging liggen, zonder dat ze het zelf überhaupt wist, viel ze in slaap. "Vangen!" Hoorde Sumi in eens. Sumi schrok wakker en voelde ene pot op haar kop landen. Even bleef ze verbaasd zitten en toen viel ze weer met een klap op de grond. Sumi hoorde klimmende geluiden en ze werd weer wakker. Ze keek rond en zag bloed op de grond. Ze keek om hoog en zag Kato. Ze rook bloed, zijn bloed, maar ook d=het bloed op de grond. 'Kato...' Zei ze. Ze legde haar hand op der mond. Ze rende de keuken uit en ging onder een tafel zitten. Ze wouw hem niet bijten ze moest hier blijven zitten, wat moest ze nouw. Ze kon zich zelf niet beheersen, hij moest nu niet komen... Dat mocht niet!!

[Kort! Mean ik heb net clipje gezien, en dat ging over vampieren dus dit is een beetje te xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitimevr apr 22, 2011 1:38 am

Het vampieren meisje kromp ineens van zijn waarschuwing. Kato genoot van zijn korte moment van macht. Ze bood haar excuses aan en hij de zijne. Dat machtsgevoel kende hij. Op straat doken de meeste ook voor hem weg. Op de een of andere manier raak je daar niet aan gewend en geniet je er iedere keer weer van. Sommige mensen hadden macht omdat ze de rest uitmoorden. De rest vreesde dan de machthebber. Niet omdat die persoon zo vele macht uitstraalt maar gewoon zoveel macht toegeëigend. Kato had nog nooit zomaar andere mensen bedreigd om alleen maar macht te krijgen, hij bezat het van zich zelf al. Nou ja, het feit dat hij vuur kon oproepen bezat hij. En op straat betekende dat macht. Hij viel er bijna nooit zomaar iemand mee aan en toch weken ze voor hem uit. Zelfs de daklozen die niet van zijn krachten af wisten meden hem. Alleen maar om de macht die hij uitstraalde. Inmiddels was Kato op de kast geklommen en had de pot kippenlevertjes naar beneden gegooid. Hij hoorde hoe de pot in duizend stukken viel op de koude vloer. Snel draaide hij zich om, wáárom had ze het niet gevangen? Was er gevaar? Waar dan? Dat spookte er automatisch al door zijn hoofd. Hij zag dat het meisje de pot op haar hofd had gekregen. Nou nou, ze kon toch wel vangen? Hij begon te twijfelen. Ze stond na een tijdje weer op en keek hem aan. Nog hongeriger dan daarvoor. Alleen die blik zei hem al voldoende. Dit was niet veilig meer. Hij had met vuur zitten spelen en dreigde zich er nu aan te branden. Grappige uitdrukking bedacht hij maar het was niet echt het geschikte moment om grappen te maken. 'Kato...' zei het kattenmeisje en ze hield haar hand voor haar mond. Ze rende de keuken uit, de eetzaal in. Hij hoorde wat stoelen schuiven wat betekende dat ze onder een tafel ging zitten. Kato keek haar naar. Nou ja, ook goed dacht hij. Hij sprong de kast weer in en maakte zijn voorraad weer in orde. Zo, hij kon er weer een tijdje tegen aan. Ineens zag hij iets interessants staan maar hij kon er net niet bij. Hij strekte zijn arm uit, deed nog één stapje en toen pleurde hij met kast en al naar beneden. Hij voelde hoe zijn shirt nat werd van het bloed, zijn bloed? Nee, hij voelde geen schrammen. De kast was precies voor het raam gevallen. Fijn, nou kon hij er niet meer uit. Hij duwde de kast van zijn been af en stond op. Hij merkte dat hij mank liep. Ook dat nog!
Hij greep wat kippenlevertjes, die konden nog van pas komen aangezien hij langs een hongerige vampier moest zien te komen. Hij sjokte op zijn dooie gemak de eetzaal in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stealing food ^.^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stealing food ^.^   Stealing food ^.^ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stealing food ^.^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Feeling like food?
» Playing with my food...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Kantine-
Ga naar: