Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ~' Axel '~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

~' Axel '~ Empty
BerichtOnderwerp: ~' Axel '~   ~' Axel '~ Icon_minitimedo apr 21, 2011 5:52 am

~' My show now! Who am I? Oh, my name's Axel. Got it memorized? '~

Naam: Axel
Leeftijd: 17 jaar
Lengte: Zo rond de 1.76
Familie: Geen, dat deel van zijn geheugen is kwijt.
Verleden: "Axel! Laat het uit je hoofd!" Hij negeerde de stem van het meisje achter hem.
"Laat me met rust, ik heb geen hart." Zei hij enkel en verdween toen in de duisternis van Twilight Town...

Dit wat het begin van een reeks snelle gebeurtenissen. Voor dat Axel er erg in had was hij omgedoopt
tot 'Nobody', dit waren de mensen zonder hart, die bij Organization XIII zaten. Het bleek al vaker dat Axel
goed was met vuur. Saïx, een van de hoofdleden van de Organization speelde hier simpel weg alleen op
in. Hij praatte Axel in dat hij geen gevoel had, en na een lange tijd werdt het normaal voor hem. Op een
dag begon het langzaam te veranderen, er waren twee nieuwe leden in de Organization gekomen, allebij
zelfde leeftijd, zelfde verhaal zonder en enige herinning van het verleden. Deze twee Nobodies leerden
hem dat hij weldegelijk gevoel had. Axel begon te veranderen, wat Saïx in de gaten kreeg. Er onstond
een heftige discussie, wat uitliep in een gevecht. De dag erna klonken slechts twee woorden van Axel;
"Ik stop." Hij verdween bij de Organization en kwam terecht op Degree. Hij gelooft nog steeds dat Saïx
gelijk heeft, dat hij geen hart heeft om mee te voelen.


~' Krachten '~
- Limit Break: Als Axel bijna aan het einde van zijn kracht zit kan hij nog een keer alles in de strijd gooien. Helaas heeft dit niet altijd
een goede afloop voor hem zelf.
- Lion Break: Heeft de kracht om in leeuw te transformeren, dit beheerst hij al aardig. Het enige herkenbare van Axel
is dan nog zijn haar en de streepjes onder zijn ogen.
- Flurry of Dancing Flames: Kan zo'n beetje alles wat met vuur te maken heeft controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
~' Axel '~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Characters-
Ga naar: