Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Clubs/Student Council?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:10 am

Omdat ik het volgens Kiki hier moest voorstellen: Daar gaan we dan.
Ik weet dat de groepen afgewezen zijn. En daar was ik het eerlijk gezegd ook mee eens. Dit is net iets anders, denk ik.

Ik dacht aan sportclubs. Want, deze maak je niet persoonlijk aan. Er is altijd een clubleider of iets in die zin, iemand die bepaalt wie wel en wie niet bij de club komt. Zo zullen er vast wel wat jongens/meiden zijn die willen voetballen of interesse hebben in een andere sport. ^^

Verder lijkt het me leuk om een soort ‘Student Council’ in te voeren. Dit zijn een paar belangrijke leerlingen (van minimaal 14 á 15 jaar oud) die meebeslissen over wat er gebeurt in Degree. Het kan zijn dat ze zich dan ook belangrijker voelen dan de rest, maar dat is slechts een detail. Zij, of een ander ‘clubje’, zou ook kunnen patrouilleren. Het kan namelijk weleens gebeuren dat er wat mis gaat en het is handig als er dan iemand zoals zij, met de nodige ervaring wat betreft ongelukken, rondloopt. :’)

Hmnpf, ik weet niet of ik het goed uitgelegd heb, maar ik hoop dat het begrepen wordt. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hexis

Hexis


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 18-04-11

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: I want nobody, nobody but you..

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:16 am

Waarom gaan we het niet doen zoals op de Japanse scholen en allerlei soorten clubs maken? D:
Dat is gewoon awesome.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:18 am

Hexis schreef:
Waarom gaan we het niet doen zoals op de Japanse scholen en allerlei soorten clubs maken? D:
Dat is gewoon awesome.
Zoiets bedoelde ik dus. Clubs zoals de Toneelclub, muziekclub.. Maar ook sportclubs. :3
Ik denk dat er best wel interesse kan zijn naar zoiets en een 'leider' aanwijzen - er moet er namelijk wel één zijn per club, toch? - kan makkelijk als je kijkt naar activiteit & postkwaliteiten, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:34 am

Zou dit dan ook betekenen dat er aparte gebieden moeten komen voor de clubs?
Anders zou je dit ook nog moeten aangeven zodat ik daarmee kan beginnen als het idee er komt :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:36 am

Over die clubs valt te discussiëren.

Het idee van die Student Council zie ik wel zitten. Zolang ze maar niet al te erg de baas uit gaan hangen en mensen te erg straffen, vind ik het een leuk idee en zal het zeker originaliteit in het forum brengen ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:46 am

Solo schreef:
Het idee van die Student Council zie ik wel zitten. Zolang ze maar niet al te erg de baas uit gaan hangen en mensen te erg straffen, vind ik het een leuk idee en zal het zeker originaliteit in het forum brengen ^^'
Dat was dan ook niet de bedoeling. Ze houden het in de gaten en spreken iemand aan wanneer de regels overtreden worden, maar zullen ook helpen bij ongevallen en zullen hulp uitlenen aan hen die dit nodig hebben.
Als een leerling niet luistert lopen ze weg, of komt er een volwassene bij. Zelf kunnen ze weinig dan. :3

En een apart gebied? Misschien dat ze op een plek voetballen/doen wat ze willen doen.. Misschien een aparte kamer.. maar niets speciaals denk ik. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:49 am

Mizore schreef:
Solo schreef:
Het idee van die Student Council zie ik wel zitten. Zolang ze maar niet al te erg de baas uit gaan hangen en mensen te erg straffen, vind ik het een leuk idee en zal het zeker originaliteit in het forum brengen ^^'
Dat was dan ook niet de bedoeling. Ze houden het in de gaten en spreken iemand aan wanneer de regels overtreden worden, maar zullen ook helpen bij ongevallen en zullen hulp uitlenen aan hen die dit nodig hebben.
Als een leerling niet luistert lopen ze weg, of komt er een volwassene bij. Zelf kunnen ze weinig dan. :3

En een apart gebied? Misschien dat ze op een plek voetballen/doen wat ze willen doen.. Misschien een aparte kamer.. maar niets speciaals denk ik. :')

Een aparte kamer waar ze samen komen + Een gebied waar de kinderen vrij kunnen spelen, iets anders dan de Court Yard, ofseuw.

Enne, geld die 'macht' ook buiten Degree? Of alleen binnen en om het gebouw heen ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:50 am

Solo schreef:
Mizore schreef:
Solo schreef:
Het idee van die Student Council zie ik wel zitten. Zolang ze maar niet al te erg de baas uit gaan hangen en mensen te erg straffen, vind ik het een leuk idee en zal het zeker originaliteit in het forum brengen ^^'
Dat was dan ook niet de bedoeling. Ze houden het in de gaten en spreken iemand aan wanneer de regels overtreden worden, maar zullen ook helpen bij ongevallen en zullen hulp uitlenen aan hen die dit nodig hebben.
Als een leerling niet luistert lopen ze weg, of komt er een volwassene bij. Zelf kunnen ze weinig dan. :3

En een apart gebied? Misschien dat ze op een plek voetballen/doen wat ze willen doen.. Misschien een aparte kamer.. maar niets speciaals denk ik. :')

Een aparte kamer waar ze samen komen + Een gebied waar de kinderen vrij kunnen spelen, iets anders dan de Court Yard, ofseuw.

Enne, geld die 'macht' ook buiten Degree? Of alleen binnen en om het gebouw heen ^^'
Enkel voor de kinderen die zich in en om Degree bevinden, of die er wonen, denk ik. Ze zijn van de Council daar, dus zullen geen powers hebben erbuiten, toch?
Natuurlijk kunnen ze daar wel rondlopen om te helpen wanneer dit nodig is. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:54 am

*Denkt snel na*

Dan kunnen ze ook mee beslissen over eventuele uitstapjes die worden georganiseerd? Lijkt mij wel zo leuk, immers. Zoals als de LR van scholen ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:56 am

Solo schreef:
*Denkt snel na*

Dan kunnen ze ook mee beslissen over eventuele uitstapjes die worden georganiseerd? Lijkt mij wel zo leuk, immers. Zoals als de LR van scholen ^^'
Ja, voor zover ik weet zullen zij daar dan ook over meebeslissen. ^^
Verder zijn ze er natuurlijk altijd voor vragen of voor mensen die voor iets heel onbelangrijks hulp nodig hebben. :3

Ik hoop dat het nu duidelijk is? :3

Ik wil met Mizore <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 6:57 am

Dan vind ik het goed genoeg ^^' Kiek?

Solo wilt ook wel >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 7:00 am

Deze komt er! 8D
Er komt een aparte kamer voor de Council leden, die gaat onder de Gangen komen, waar de kamer zich dan ook zal bevinden. :3
Bij informatie komt een lijstje met de Council leden! Wink
*gooit er zo een slotje op*
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 7:11 am

*Voordat er een slotje op komt*

Ik had nog een voorstelletje xD

Het idee van die clubs en de Council kunnen samen vallen toch?
Misschien is het leuk dat er een apart topic komt waar mensen een club kunnen aanvragen, en dat alleen de Council leden, in overleg met de Admin/mod, bespreken wie een club mag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 7:13 am

Solo schreef:
*Voordat er een slotje op komt*

Ik had nog een voorstelletje xD

Het idee van die clubs en de Council kunnen samen vallen toch?
Misschien is het leuk dat er een apart topic komt waar mensen een club kunnen aanvragen, en dat alleen de Council leden, in overleg met de Admin/mod, bespreken wie een club mag?
Voor zover mijn plan was dat al de bedoeling, Quinty. :3
Sorry als dat niet duidelijk was, maar ik dacht dat ik het al gezegd had. o:
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitimedo apr 21, 2011 7:14 am

Mizore schreef:
Solo schreef:
*Voordat er een slotje op komt*

Ik had nog een voorstelletje xD

Het idee van die clubs en de Council kunnen samen vallen toch?
Misschien is het leuk dat er een apart topic komt waar mensen een club kunnen aanvragen, en dat alleen de Council leden, in overleg met de Admin/mod, bespreken wie een club mag?
Voor zover mijn plan was dat al de bedoeling, Quinty. :3
Sorry als dat niet duidelijk was, maar ik dacht dat ik het al gezegd had. o:

*Leest topic door* Daar zal ik over heen hebben gelezen xD

Well, nevermind. Nu gooi ik er wel een slotje op xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Clubs/Student Council? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clubs/Student Council?   Clubs/Student Council? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clubs/Student Council?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Overleg en Hulp-
Ga naar: