PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Hidden Passion?

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Terra

Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Does love excist for me

BerichtOnderwerp: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 7:58 am

Terra liep met kalme passen door Degree, de afgelopen weken rustig aan gedaan. Alleen beneden gekomen voor eten en weer boven gaan zitten maar het heeft wat opgeleverd. Hij heeft al vaker hier op zitten broeden en waarom nu niet. Terra had al die tijd wat meer gefocust op zijn krachten en had nu ook de mogelijkheid om zielen zichtbaar te maken voor andere mensen. Tenminste, tot op zekere hoogte. Voor Terra zou alleen maar betekkenen dat ze tevoorschijn komen en feller oplichten. Terra vond het geweldig en hij genoot er van. Zijn krachten ontwikkelen was iets waar hij veel van hield maar het was niet daarvoor. Hij zong daarnaast ook graag. Hij kon wel eens een keer een nootje laten vallen maar welke zanger had dat niet. Hoe dan ook klonk het niet verkeerd, tenminste dat zeide vele mensen. Terra had het halve veld overgelopen en stond nu voor het bos vlak bij het meer. Daar zorgde hij er voor dat zijn ziel zich uitbreidde tot buiten zijn huid dat het een soort schijf vormde waar hij boven de toppen uit kwam. Het was over het algemeen een jong bos dus zo hoog zweefde hij niet. Hooguit drie meter voor de erg dunne maar hoog groeiende berken. De witte bast van de bomen was nu erg grijs. De lucht was immers donker en het was nacht. Terra glimlachte. Sloot zijn ogen om te concentreren. Langzaam gaven de voorste bomen licht. De zielen werden zichtbaar. Ook voor de mensen om Terra heen. Terra glimlachte. Toen begon hij te zingen. De bomen gaven licht op het ritme op de achtergrond. Wat een tinkel gaf bij ieder flits die ze afgaven waardoor het ritme meeklonk waar Terra op zong. Hoe harder het geluid des te feller de ziel oplichte. Het gaf een prachtig schouwspel. Het was nacht en Terra kon niet slapen. En hij zong niet oorverdovend hard waardoor de mensen die sliepen toch wakker waren. Hij was echter wel bekend met Degree inmiddels. Het was atlijd wel zo dat er iemand wakker was. Nooit sliep iedereen hier tegelijk. En dat betekende dat er vast iemand de lichten zou zien. En misschien hem zou horen zingen. Ach het maakte hem niet uit. Het was best kicken om te weten dat iemand hem zou kunnen zien. Want niet alleen de zielen van de boom werden zichtbaar. Terra's ziel werd ook zichtbaar. Als een rood lichtgevend bol, wat aangaf dat het gevoelig was, stond het voor de blauwoplichtende bomen. Nou ja, stond? Hij zweefde. In de rode bol stak een zwarte schaduw die scherp was. Dat was de wond die aangaf wat er gebeurd was tijdens de brand. Het verlies van zijn ouders, Vick die constant door bleef gaan. Terra zong ongestoord verder en had niet door dat er iemand aan kwam lopen die het licht misschien toch gezien zou hebben.

[Alleen Terra en Kaira]
[Klik hier voor Terra's nummer]
[Sorry dat hij zo laat is, het nummer zoeken duurde langer dan gehoopt. Sowry]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Kairi

Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-04-11
Leeftijd : 23

Character
Krachten:
Partner: Who would love me?

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 8:10 am

(ooo je spelt d'r naam verkeerd :O )

Kairi schoot wakker uit haar slaap. Het was pikke donker in haar kamer. Ze knipperde een paar keer in haar ogen waarna ze uitgebreid gaapte. Haar blik ging moeizaam naar de wekker op het nachtkastje naast haar bed. Het was nog nacht en Kairi kon voor geen meter slapen, zoals gewoonlijk. Ze moest altijd 's nachts een frisse neus halen voordat ze eindelijk weer kon gaan slapen. In haar pyama, nou wat je niet echt een pyama kon noemen, maar goed, sprong ze haar bed uit. Zoekend naar de muur en het lichtknopje. Toen ze de muur had gevonden liep ze langs de muur naar het lichtknopje. Ze drukte het aan. Door het felle licht deed ze haar ogen dicht. Na een tijdje toen ze eraan gewend was, zuchtte ze even. Langzaam liep ze naar de deur. Vervolgens deed ze het licht weer uit en glipte ze uit de kamer. Ze keek van links naar rechts en het was doodstil in Degree. Ze keek naar zichzelf "er zal vast wel niemand zijn... buiten..." mompelde ze. Zo stil ze kon liep ze de trap af en uit het gebouw van Degree. Na een tijdje was ze eindelijk bij het bos aangekomen. Ze keek er naar, het bos was aan deze kant nog pikke donker. Ze vond het altijd fijn om 's nachts naar het meer te gaan, het was er altijd zo mooi met de maan erbij. Een klein glimlachje verscheen op haar gezicht. Met kleine stappen liep ze het bos in. Opeens zag ze de bomen blauw oplichten. Haar ogen werden groot en ze zette een paar stappen naar achter. Wat is dit?!? dacht ze. Dit had ze nooit gezien, maar dan ook nooit. Ze slikte een keer en liep vervolgens maar verder. Op een gegeven moment ging ze steeds harder lopen. Ze vond het maar raar al die lichten. Was dit normaal?? dacht ze weer. Langzaam kwam ze dichterbij en steeds harder hoorde ze iemand zingen. Het was een jongen dat wist ze zeker. Ze keek naar zichzelf. Waarom nu ik dit aan heb!! dacht ze weer. Ze sloeg zichzelf voor haar voorhoofd. Ze zuchtte diep. Ze was echter te nieuwsgierig om nu terug te gaan. Toen ze steeds dichterbij kwam zag ze een rode lichtbol. Toen ze goed keek, leek het op een persoon en aan de stem te horen was het een jongen. Ze bleef er even naar kijken. Hij kon mooi zingen, dat was een ding. Nieuwsgierig liep ze verder. Zonder op te letten hoe ze eruit zag liep ze de open plek op bij het meer. Met nieuwsgierige ogen bleef ze naar de jongen kijken.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 8:26 am

Terra zong rustig verder. Zijn stem stierf daarna uit. Het lied was over en gedaan. Tijd om naar bed te gaan. Tenminste dat dacht hij. De bomen die nog opgelicht waren dempte zichzelf nu langzaam. De ziel van Terra bewoog langzaam naar binnen als een draaikolk en schoot toen in Terra. Alleen de schijf bleef over. Terra glimlachte. Het had er best prachtig uit gezien. Hij werd langzaam alerter op zijn omgeving. Toen pas besefte hij de ziel van een mens in de buurt. Van die informatie raakte hij zijn schijf kwijt en deze klapte uit elkaar en schoot weer in Terra. Hierdoor viel hij naar beneden. Het was drie meter dus het was puur reflex waaruit Terra zijn soul-expander gebruikte om zich te omgeven met zijn ziel zodat de klap niet zo hard aan kwam. Hij landde op zijn voeten maar zakte er kort door heen. Hij viel voorover en ving zich op. Maar om het te laten lijken alsof het zo hoorde pastte hij zich aan. Duwde zich af met zijn hand. Draaide wat door zijn hand er naast te plaatsen en zich af te zetten. En duwde zich toen met twee handen om omhoog te komen en te landden op zijn voeten. Hij keek rond om de bron van de ziel te vinden. Toen pas zag hij een klein lichtbolletje, altijd iets wat duide op iets vaags, iets onduidelijks. Het was altijd zo dat de ziel zich meer bloot gaf aan Terra als hij deze persoon beter kende. Kon nadelig zijn. Het gevoel van de persoon kwam meestal wel naar voren maar littekens uit het verleden. Of vormen die de ziel daardoor had aangenomen waren voor hem onduidelijk bij het eerste zicht. Terra glimlachte en keek naar de bron. Hij zag nog niet zo goed in het donker vanwege het licht dat de bomen uitgestraald hadden. Het was even wennen aan de donkerte die er werkelijk heerste. Terra zag toen pas dat het een meisje was. Wat ze precies aan had kon hij nog niet zeggen. Hij glimlachte. Maar wendde zijn blik kort af naar het meer. Moest het nou juist een meisje zijn die hem had horen zingen?
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 8:38 am

Kairi's blik was gevestigd op de jongen die in de lucht zweefde. Ze keek naar de lichtbundel om hem heen. Ze vroeg zich af wat het was. Ze trok een wenkbrauw op en ze bleef nog steeds naar hem kijken. Ze zette een paar stappen dichterbij. Haar blik bleef op de jongen. Ze leek net gehypnoticeerd. Ze knipperde met haar ogen en viel uit de concentratie. Op dat moment leek ook de jongen uit z'n concentratie te gaan, want het licht wat om hem heen zat schoot in hem. Niet veel later schoot de schijf die er nog was ook in hem. Haar blik ging snel om haar heen. Het licht van de bomen begon te doven. Ze moest even knipperen om ook weer een beetje aan het donker te wennen. Haar blik ging echter weer snel terug naar de jongen. Ze knipperde nog een paar keer waarna ze zag hoe de jongen viel. Het was niet hoog, maar toch. Ze sloeg haar hand voor haar mond en besefte even dat ze niks kon doen. Ze wou naar de jongen toe rennen, maar ze aarzelde en ze zette maar een stap vooruit. Het was ook slim om er niet naartoe te rennen, want in enkele seconden ving de jongen zichzelf op en stond hij weer normaal op de grond alsof hij daar al heel de tijd stond. Haar ogen werden even groot. Ze voelde zich té normaal hier. Ze zuchtte eens waarna ze naar het gras keek. Haar blik ging naar de jongen en ze zag een glimlach op zijn gezicht waarna hij zijn blik van haar afwende. Ze bleef hem even aankijken. Met grote passen liep ze vervolgens naar het meer. Ze ging door haar knieën en ging vervolgens op het gras zitten. Met haar hand ging ze rustig door het water. Ze was nu niet ver meer van de jongen vandaan. Haar blik ging naar de jongen "mooie stem" zei ze met een kalme toon in haar stem. Ze glimlachte vervolgens terug.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 8:54 am

Terra keek naar het meer maar zijn blik ging weer terug naar het meisje. Maar waar ze net stond was ze niet meer. Hij keek rond om haar te vinden. Was het maar een verschijning? Was het maar een beeld dat niet bestond. Echter was ze wel echt want ze zat bij het meer. Hij glimlachte toen ze naar hem keek en terugglimlachte. Hij grinnikte. Liep nu naar Kaira toe en ging naast haar zitten. Echter wat verder van haar af. Een ruimte tussen hun zodat hij niet direct op haar schoot zou zitten. Niet alle meisjes waren daar namelijk op gesteld. Dat een wildvreemde jongen ineens direct naast hun kwam zitten. Was toch inbruik op een persoonlijke ruimte die ook hij belangrijk vond. "Tja, euh...wat moet ik daar op zeggen..." sprak hij. "Dank je...." voegde hij er kalm achter aan. Hij grinnikte en keek naar het meer. "Het is iets wat ik niet vaak doe maar op mementen dat ik niet kan slapen is het iets wat ik wel eens doe. Of tekenen natuurlijk..." sprak hij grinnikend. Zijn blik ging weer naar Kaira. "Oh potver, wat slecht van mij, ik vergeet me helemaal voor te stellen." sprak hij en grinnikte. "Terra, Terra Aquatic Takahashi...." sprak hij en stak zijn hand netjes uit om deze te schudden met Kaira.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 9:05 am

Kairi's blik was nog steeds gevestigd op het meer, oftewel het water waar ze haar hand in heen en weer haalde. Ze glimlachte nog steeds lichtjes. Ze merkte dat de jongen naar de verkeerde plek keek. Tenminste hij keek naar de plek waar ze eerst stond. Hierom moest ze even grinniken. Haar blik ging weer naar het water dat rimpelde door haar hand. Toen ze wat geluidjes hoorde keek ze op zij. Ze zag hoe de jongen naast haar kwam zitten. Er zat wel afstand tussen. Dat vond ze ook wel fijn. Ze had nou ook weer niet alledaagse kleding aan en ze kende de jongen amper. Haar blik bleef naar de jongen kijken. Ze luisterde nieuwsgierig naar de jongen. Ze grinnikte "alsjeblieft" zei ze weer met haar kalme stem. Terwijl ze naar het meer keek, ving ze zijn andere woorden op. Ze grinnikte even "ik kan bijna nooit slapen, ik heb bijna altijd frisse lucht nodig" en ze keek hem weer even aan met haar blauwe ogen. Vervolgens haalde ze haar hand uit het water. Ze keek ernaar en ze kwam er nou even achter dat haar hand nat was en dat ze niks had om haar hand te drogen. Ze zuchtte diep en keek naar de jongen. Ze hoorde zijn woorden. Oo dat had ik ook nog helemaal niet gedaan dacht ze. Vervolgens kwam zijn naam erachteraan. Ze glimlachte. Ze wou wat zeggen, maar ze zag hoe hij zijn hand uit stak. Haar blik ging terug naar haar eigen hand die nog steeds nat was. Ze probeerde vervolgens maar het gras om haar hand te drogen, maar dat hielp niet, want het gras was vochtig. Ze draaide haar andere hand zo dat ze hem nog een hand kon geven. "haha sorry, Kairi Naeumi aangenaam" en een glimlach bleef op haar gezicht staan. Waarna ze zijn hand weer losliet.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 9:48 am

Terra zijn ogen gingen naar het meer. Hij zag de ziel van Kairi duidelijk genoeg. Alsof de grijze vlaag ineens duidelijker werd kreeg het een kleur. Een kleur die haar symboliseerde. Terra glimlachte. Alsof hij de eerste twee puzzelstukjes van een gigantische puzzel die hij nooit compleet zou maken had gelegd. Hij merkte dat haar andere hand gebruikte. Het maatke hem niet zo zeer uit. Hij pakte voorzichtig haar andere hand. Greep zijn zakdoek en droogde deze voorzichtig. Hij glimlachte. Liet daarna haar droge hand weer los en glimlachte. Hij grinnikte kort bij haar woorden. "Geen probleem. Leuk je te ontmoeten...." sprak hij kalm. Hij keek naar het water. Het was een warme dag geweest en dat merkte je ook wel aan de lucht. Het was nog redelijk warm buiten. Zijn ogen gingen over het water. Daarna keek hij richting Kairi. Zijn ogen glimlachend richting haar. "Dus je kan bijna nooit slapen. Dat hebben we dan op zich gemeen..." sprak hij grinnikend en glimlachte. Daarna liet hij zich achterover vallen en keek naar de lucht. Deze was kraakhelder en met sterren bezaaid. Zijn handen onder zijn hoofd en zijn ellebogen als driehoeken naast zijn armen. Zijn blik draaide naar Kaira. "Zou daar boven iets zijn?" vroeg hij ineens en grinnikte kort bij zijn eigen vraag.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 9:59 am

Toen ze haar droge hand op de grond zette, keek ze een beetje geïrriteerd naar haar natte hand. Ze bleef er naar kijken. Ze wou niet haar shirtje gebruiken om het te drogen, want dan was dat weer helemaal nat. Opeens voelde ze een hand om haar hand. Ze keek even op naar Terra. Ze keek hoe hij haar hand droogde met zijn zakdoek. Ze keek naar de hand die nu droog was. Een glimlach verscheen op haar gezicht. "bedankt" zei ze zachtjes. Ze merkte dat Terra een heel blij persoon was. Ze had mensen gezien op Degree die alleen maar chagrijnig waren of alleen maar kindjes liepen te pesten. Ze moest even zuchten bij de gedachte. Ze dacht nog steeds na over haar krachten. Na ja die had ze amper. Volgensmij was ze de "normaalste" hier. Ze bleef nog even naar haar hand kijken. Ze schoot uit haar gedachte en zette vervolgens ook haar andere hand neer. Kairi's blauwe ogen schoten weer naar Terra toen ze zijn woorden hoorde. "hahaha dat kan je wel zeggen.. al vind ik het dan toch gek dat ik de volgende dag totaal niet moe ben of er moe uit zie". Het leven was soms zo raar maar ja. Ze hoorde opeens een plof en ze zag dat Terra was gaan liggen op z'n rug. Daardoor kon je wel goed de sterren zien. Kairi bleef echter gewoon zo zitten. Ze liet haar hoofd naar achter zakken zodat ze naar de donkere lucht vol met sterren kon kijken. De sterren schitterde heel fel vanacht. En niet alleen de sterren waren goed te zien, maar ook de maan. Terwijl ze naar Terra luisterde, bleef ze naar boven naar de sterren staren. Ze grinnikte "misschien wel enge aliens". Ze keek met een grijns op haar gezicht naar Terra. Ze draaide zich vervolgens om en ging op haar buik liggen. Ze zette haar ellebogen in het gras en met haar hoofd leunde ze op haar handen. "ik vraag me af wat er daar kan zijn... het zou wel raar zijn als wij de enigste levende wezen waren in dit universum.." mompelde ze "vind je ook niet??" vroeg ze vragend aan Terra, terwijl ze hem vragend en nieuwsgierig te gelijk aan keek.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 10:29 am

Terra zijn ogen gleden van de sterren naar Kaira en van Kaira weer terug naar de sterren. "Geen dank" sprak hij vriendelijk. Zo af en toe sloot hij zijn ogen om te genieten van de rust. "Tja, dat valt te overzien bij mij. Maar scherp ben ik zeker..." sprak hij klampjes en grinnikte. Dat moest ook wel met zo'n broer als Vick. Die jaagde op je als een tijger. En als hert wilde je maar wat graag overleven. Terra zijn ogen gingen naar Kaira toen ze wat zei. "Laat ze maar komen~! Ik bescherm je wel..." sprak hij grinnikend. Terra kennende zou hij vechten. Puur om iemand die hij zelf nog maar amper kende te beschermen. Hij grinnikte. "Tja het zou wel raar zijn. IK hoor verhalen dat het enorm groot daar is. Maar zeker weten doe ik het niet..." sprak hij kalm. "Ik bedoel, ik ben er nooit gweest..." sprak hij kalm en glimlachte. Zijn blik draaide weer naar Kaira. Terra's hand ging naar de waterkant en trok een halm van het riet er uit. Trok er een zijtakje van los en stopte deze in zijn mond. Knauwde er zachtjes op waardoor het pluimpje bewoog. Hij grinnikte en keek daarna naar Kaira. "Dus je maakte een wandeling om wat tot rust te komen. En dan moet zo iemand als ik die rust verpesten met mijn gezang..." sprak hij grinnikend. "Wat ben ik toch weer een kluns..." sprak hij lachend. Niet hard maar zijn lach klonk meer als een wat luider gegrinnik. Terra keek daarna weer naar Kaira om te zien hoe ze zou reageren.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 10:40 am

Kairi bracht haar onderbenen omhoog waarna ze ze langzaam heen en weer bewoog. Terwijl ze nog steeds met haar blauwe ogen naar de lucht keek, naar de glinsterende sterren. Wat was het toch fijn om hier 's nachts te liggen dacht ze. Met haar hoofd nog steeds op haar handen leunend genoot ze hier enorm van. Het was nog warm, maar ook weer niet te warm, het was precies goed. Het gras voelde koel aan en het was rustgevend donker. Terra sprak weer en haar blik ging naar hem. Ze moest weer even grinniken om zijn woorden. Toen ze haar woorden over de aliens uit gesproken had keek ze even een beetje verbaasd naar Terra toen ze zijn woorden hoorde. Uiteindelijk schoot ze in een zacht lachje. "hahaha dat geloof ik zeker, wel lief van je hoor" zei ze met een glimlachje terwijl ze weer vooruit keek. "nou groot is het er zeker, dat weet ik zonder er uberhaupt te zijn geweest" en ze zuchtte even "vanaf hier lijkt het al gigantisch... en ik kan het niet geloven dat we de enigste zijn" zei ze met een kalme stem. Kairi volgde Terra's hand met haar blik. Ze zag hoe hij een palm uit het riet trok. Ze bleef hem nog steeds aan kijken. "je lijkt nou net een boer" zei ze grinnikend toen hij de palm in zijn mond had gedaan. Ze wou rechtop gaan zitten maar Terra begon weer te praten. Ze bleef nieuwsgierig naar hem luisteren. Ze grinnikte om zijn woorden "nou ik vond het wel amuserend" zei ze met een zachte stem. "en ik kom niet zo vaak iemand tegen hier 's nachts, behalve dieren dan" en ze ging vervolgens rechtop zitten. Met haar ene hand trok ze ook een palm uit het riet en deed ze deze in haar mondhoek. "kijk nou ben ik een boerin" en ze stak haar tong naar hem uit. Ze grinnikte weer even terwijl ze weer naar de sterren keek.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 11:25 am

Terra glimlachte bij de beweging. Typisch iets voor meisjes, maar desondanks dat maakte het hem niets uit. Hij vond het altijd wel grappig om te zien. Hij keek naar haar toen ze reactie gaf. Hij grinnikte. "Zo ben ik. Lief..." sprak hij kalmpjes en grinnikte. Het kwam er nogal opschepperig uit maar zo was Terra echt niet. Hij glimlachte bij haar woorden die volgde. "Je hebt wel een punt. Het einde is niet te zien. En het omarmt ons." sprak hij kalmpjes. Hij glimlachte. Haar woorden deden hem kort lachen. "Boer, he..." sprak hij kalm. Haar woorden deden hem stil maken. Hij kwam ook niet vaak mensen tegen. Haar woorden deden hem grinniken. Hij kwam overeind en legde zijn hand op haar schouder. "Al missen we nog één ding. Een boederij..." sprak hij kalm. Hij stond op. "Deze boer is na een dag hard werken goed vies geworden. Tijd dat hij zich eens gaat wassen..." sprak hij kalm. Hij trok zijn bovenkleding uit waaronder een redelijk gespierd lichaam kwam voor zijn leeftijd. Terra's broek bleef aan. Het was gemaakt om te zwemmen. Hij zette zich af om in het meer te springen. Het water was heerlijk en het voelde niet eens koud aan. Terra glimlachte en wuifde Kaira. "Kom op, het water is heerlijk." sprak hij kalm.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   za apr 23, 2011 8:09 pm

Kairi keek hem aan en moest even grinniken. "ja dat zou vast wel" en ze keek hem even lachend aan. "het universum is ookal zo lief, het ontarmt ons" en ze moest weer even grinniken. Kairi keek nieuwsgierig naar Terra toen hij wat woorden sprak en vervolgens stil viel. Ze bleef hem aankijken tot hij ineens een hand op haar schouder legde. Ze keek naar de hand, maar al snel weer terug naar Terra. "ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in" zei ze denkend. Ze keek vervolgens om zich heen. "nee geen enkele boerderij te vinden, we zijn gewoon dakloos" en ze moest weer even grinniken. Kairi keek hem even verbijsterd aan toen hij begon dat hij vies was. Ze schudde haar hoofd en keek al weer normaal. "je ziet er niet vies uit, boer" zei ze weer grinnikend. Niet veel later deed hij zijn shirt uit. Kairi's ogen werden even groot en lichte blos verscheen op haar gezicht. Ze keek even snel weg. Ze hoorde vervolgens een plons in het water. Ze moest hem nu wel aankijken, want ze zag hem wuiven en ze hoorde natuurlijk ook zijn woorden. De palm die ze nog in haar mond had haalde ze eruit en legde ze op de grond neer. Langzaam stond ze op. Met grote passen liep ze naar de waterkant. Zonder ook maar na te denken, deed ze haar shirtje uit. Ze smeet het naast haar neer. Ze keek naar het water. Het zag er zo heel donker uit, alsof het zwart was. Vervolgens liep ze een stuk het water. "aaaa het is hardstikke koud" en ze sloeg haar armen om zichzelf heen en begon te klappertanden. "hoe kan jij dit niet koud vinden..." zei ze klappertandend.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 3:37 am

Terra zijn ogen gingen naar Kairi. "Dat is vast niet het enige dat lief is..." sprak hij. "Misschien kun je er zelf ook wel wat van..." sprak hij kalmpjes en gaf nog een knipoog. Haar woorden deden hem grinniken. "Nee hoor, we hebben Degree..." sprak hij kalmpjes en grinnikte. Terra had de reactie van Kairi gezien en had er niet op gereageerd. Hij had alleen geglimlacht. Zijn ogen opende zich toen hij boven kwam. Als een zwarte vlek was het meer om hem. De maanlicht weerkaatste als een witte vlek in het meer. Als het zwarte gedeelte van de YinYang. Terra zijn ogen gingen naar Kairi. Hij zag dat ze haar shirt uittrok. Zijn ogen wendde zich af. Maar als iedere jongen van zijn leeftijd was er toch een neiging om stiekem te gluren. Terra keek naar het bos aan de overkant. Terra keek op toen hij haar hoorde praten. Hij draaide zich om. Hij glimlachte. "Oh ja das waar ook." sprak hij. Terra had zijn ziel een tikkeltje aangepast waardoor hij niet zo zeer de kou voelde. Kalm zwom Terra naar haar toe. Halverwege liep hij over de bodem verder. Hij kwam dichter bij Kairi. Legde een hand op haar schouder. Draaide haar rug naar hem toe en trok haar rustig naar hem toe. Hij duwde haar rug tegen zijn buik aan en sloot kort zijn ogen. "Ik verander een klein dingetje..." sprak hij kalm alsof het niets was. Ondertussen beïnvloedde hij de ziel van Kairi, hierdoor zou ze kou misschien wel voelen maar meer als lauw water ervaren. Ze zou er dus geen last van hebben. Als ze het water uti zou gaan zou hij het wel weer terug draaien. Hij moest in contact met haar zijn, zo was hij immers ook in contact met haar ziel. Terra glimlachte enl iet haar toen los. "Zo dat zou het moeten doen...' sprak hij kalm en glimlachte toen.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 3:49 am

Toen Kairi dus eindelijk in het water stond was ze verstijfd van de kou. Ze stond nog steeds erg te klappertanden. Ze probeerde een stap te verzetten, maar het was zo vreselijk koud. Dit had ze trouwens 's nachts nog nooit gedaan. Maar ja eens moest de eerste keer zijn. Toen ze op keek naar Terra zag ze dat hij zijn blik had afgewend. Ze vroeg zich af waarom, maar ze kwam er al snel achter toen ze even na dacht. Ze sloeg zichzelf op d'r voorhoofd. "slimmerik" mompelde ze terwijl ze vervolgens haar ogen weer opende. Kairi zag toen ze haar ogen weer geopend had, dat Terra niet meer op de plek was waar hij eerst was. Nee hij was nu dichterbij en hij kwam op haar af. Ze keek hem even nieuwsgierig aan. Wat kon hij voor haar doen als ze het koud had. Ze begon na te denken, maar voordat ze uberhaupt kon nadenken stond hij al voor haar neus. Ze keek op naar hem. Voordat ze iets kon vragen voelde ze zijn hand op haar schouder waarna ze omgedraaid werd door hem. Ze wou zich eigenlijk los trekken aangezien ze zich niet echt comfortabel voelde op deze manier. En voordat ze het wist stond ze tegen z'n buik aan. Ze kneep haar ogen dicht en een blos verscheen op haar gezicht. Ze wou zich weer los trekken, maar ze stopte toen ze zijn woorden hoorde. "veranderen... een klein dingetje??" mompelde ze vragend. Wat was dit voor een actie dacht ze. Ze bleef maar zo staan aangezien het niet echt vijandig ofzoiets leek. Ze zuchtte even toen hij haar losliet. Ze draaide zich meteen om en ze keek hem scherp aan. "wat was dat??" en ze bleef hem sirieus aankijken. Nu pas realiseerde ze zich dat het water niet meer koud was. Haar blik ging naar het water en ze haalde haar hand er doorheen. Met een verbijsterde blik bleef ze naar het water staren.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 7:25 am

Terra zijn ogen keek niet in die van Kairi, hij durfde meestal niet direct in de ogen van iemand te kijken. Niet iemand die hij nog niet zo super kende. Altijd waren de neuzen waar hij zijn blik op focuste. Hij durfde geen oogcontact te maken op de eerste ontmoeting. Niet direct tenminste. Zijn ogen gingen over het zwarte meer. Haar houding zei hem genoeg. Het was niet het prettigste wat hij deed. Maar Terra wilde haar alleen maar helpen. Dat was eigenlijk de enigste reden dat hij doorzette. "Ik heb een klein beetje met je ziel gefrunnikt waardoor je kou momenteel als prettig ervaart. Als je het water uit gaat zal het weer ongedaan worden..." sprak hij vriendelijk. Terra zwom wat van haar af. "Sorry als ik je aanraakte op een manier dat je niet prettig vond..." sprak hij schuldbewust. Terra was zo in de waan van iemand helpen dat hij daar amper bij nadacht. Dat had hij ook altijd met Vick. Als Vick een meisje mee probeerde te lokken was zijn knop van bescherming actief. Hij dacht niet na over de gevolgen. Het was altijd dat hij dek lappen opving. Maar terra wist zich te verdedigen er tegen. Kort keek hij naar haar. "Sorry, ik had dat niet mogen doen..." sprak hij zachtjes en keek toen weer weg.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 8:39 am

Kairi schudde haar hoofd om uit de gedachte te komen. Hoe kon het dat het water niet meer koud was?? Was ze er nu opeens aan gewend?? En wat deed Terra in godsnaam?? Ze dacht te veel waardoor ze bijna hoofdpijn kreeg. Ze kneep haar ogen even dicht en opende ze weer terwijl ze een paar keer knipperde. Haar blik ging weer naar het water. Ze snapte het nog steeds niet. Hoe kon ze het water warm vinden als er een jongen 10 seconden geleden tegen haar rug aan stond. Het was allemaal zo vaag. Ze vestigde haar blik weer op Terra om vervolgens al deze vragen naar z'n hoofd te slingeren. Echter was dat niet nodig. Ze zag Terra's blik en al snel volgde zijn woorden. Ze merkte meteen dat hij zich schuldig gedroeg en ze kon het ook aan zijn stem horen. Waar Kairi goed in was, was het gevoel weten van mensen waarvan ze alleen de stem hoorde. Ze bleef hem aankijken en ze zuchtte. Ze voelde zich eigenlijk ook een beetje schuldig dat ze zo gereageerd had. Alleen het was zo raar, zeker omdat ze hem helemaal niet lang kende. Kairi was zoiezo een persoon die te snel aan enge dingen dacht. Ze schudde weer haar hoofd "je hoeft je niet te verontschuldigen, het is gewoon zo dat ik normaal niet door iemand die ik net ken "geknuffeld" word of hoe je het ook wil noemen". Een blos verscheen weer op haar gezicht en haar blik schoot naar het water. "iniedergeval bedankt" en ze keek hem weer aan terwijl ze glimlachte naar hem. Vervolgens moest ze even grijnzen en spette ze een plens water in zijn gezicht. "pak me dan, als je kan" en ze stak haar tong uit. Zo was Kairi, die maakte overal een potje van voor de lol. Ze sprong soepel onder water. Vervolgens zwom ze verder en kwam ze een eind van Terra vandaan boven water met een brede grijns op haar gezicht.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 8:51 am

Terra genoot van de prachtige omgeving. Het was mooi hier in de nacht. Hoe onheilspellend het meer er ook uit mocht zien. Je zou er zoo een prachtig schilderij van kunnen maken. Het zou er droevig uti zien maar ook droevige schilderijen konden wat hebben. Terra glimlachte. Zijn blik schoot weer naar Kairi toen ze begon te praten. "Is te begrijpen. Normaal doe ik het ook niet zomaar bij iemand. Het was gewoon de grote oppervlakte van mijn buik die in contact kwam met je rug dat het proces makkelijker maakte dan wanneer ik alleen mijn hand op je schouder had." sprak hij kalm. "Ik had misschien voor een moeilijkere weg moeten kiezen..." sprak hij kalmpjes en glimlachte. "Geen dank..." sprak hij daarna vrolijker. Terwijl hij glimlachte sloot hij zijn ogen en zag dus het water niet aankomen. Toen hij het water over zich heen kreeg schoten zijn ogen open en zag nog net Kairi het water in duiken. Haar wordne waren hem niet ontgaan. Terra dook haar achteraan maar zwom alleen wat dieper. Zwom wat onder haar door op het moment dat zij weer omhoog ging. Toen ze boven kwam zou ze echter hem op afstand verwachten. Maar Terra was nu achter haar boven gekomen. Hij glimlachte. Hij legde zijn handen op haar schouders. "Boe..." zei hij kalm en duwde haar onder water. Hij liet haar toen los zodat ze direct weer naar boven zou kunnen zwemmen.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 9:00 am

Kairi had de woorden van Terra nog gehoord voordat ze onder water was gedoken. Ze had er nog even over na gedacht. Ze was eigenlijk wel blij dat hij haar alleen maar wou helpen en niet iets anders. Waarschijnlijk was Kairi's reactie ook een beetje overdreven geweest, maar ja. Toen ze onder water was gedoken had ze nog een glimp opgevangen van het beeld onder water. Het zag er zelfs in het donker prachtig uit, maar het kwam ook door de maan dat ze onder water uberhaupt iets kon zien. Toen ze aan de andere kant van het meer boven water kwam trok ze een wenkbrauw omhoog. "Terra??" mompelde ze droog terwijl ze naar de plek keek waar Terra enkele seconden geleden nog was. Voordat ze echter wat kon doen om hem te gaan zoeken voelde ze handen op haar schouders. Ze schrok zich de pletter zoals gewoonlijk. Met een bange blik draaide ze haar hoofd om. Ze hoorde nog zijn stem, maar al snel werd ze onder water geduwd. Het was dus Terra geweest, dat had ze eigenlijk ook wel kunnen verwachten. Gelukkig voelde ze zijn handen verdwijnen van haar schouders. Ze schoot het water zowat uit. Kairi nam vervolgens een grote hap met adem en begon vervolgens te proesten aan gezien ze nog water binnen had gekregen. Ze bleef even na kuchen waarna ze haar ogen open deed. "hey" zei ze droog en ze keek hem even sirieus aan. Ze zwom naar hem toe en legde haar handen op zijn schouders. Met een nutteloze poging probeerde ze hem ook onder water te duwen.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 9:29 am

Terra bewoog zijn benen om boven water te blijven. Het was geen moeite om dit te doen. Zwemmen was altijdi ets wat hij graag gedaan had. Terra zijn ogen keken voor zich uit zodat hij zou zien waar Kairi omhoog zou komen. Hij glimlachte toen ze omhoog kwam. Toen ze kuchtte wilde hij naar haar toe gaan om op haar rug te kloppen en haar zo te helpen maar ze herstelde zich sneller dan hij bij haar kon komen. Hij stopte halverwegen en grijnsde lichtjes toen ze haar woorden sprak. De serieuze blik deed hem glimlachen. "Oeps?" sprak hij droogjes. Hij glimlachte. Hij zag dat ze naar hem toe kwam en haar handen op haar schouders legde. Hij grijnsde. Hij wist dat hij met gemak boven zou kunnen blijven. Maar ach waarom ook niet. Hij deed net alsof hij echt onder water geduwt werd door zich recht te maken en naar beneden te laten zakken. Echter onder water trok hij haar aan haar enkel naar beneden. Hij grinnikte. Al klonk het voor hem zeer bedompt vanwege het water. Hij zwom weer naar boven om te ademen en glimlachte. Hij genoot van het water. Maar Kairi maakte het toch een stukje gezelliger dan alleen een rondje om het meer zwemmen.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 9:38 am

Toen Kairi hem met een sirieuze blik aan keek moest hij alleen maar glimlachen. Ze hoorde zijn droge antwoord en ze rolde even met haar ogen. Ze kon het niet laten om even te glimlachen. Ze vond het wel gezellig zo. Het water was nu tenminste niet koud dankzij Terra. Ze was er eigenlijk wel behoorlijk blij mee. Toen Kairi haar handen op zijn schouders gelegd had probeerde ze hem met alle kracht naar beneden te duwen. Kairi's blauwe ogen gingen naar Terra. Ze zag zijn grijns op zijn gezicht en ze wist dat ze hem toch niet onder water zou krijgen. Voordat ze haar handen van zijn schouders haalde ging Terra opeens naar beneden. Ze schrok er wel een beetje van, want op deze manier viel ze bijna voor over. Ze hield zich net op tijd recht en voordat ze het wist was Terra onder water. Ze sloeg haar armen over elkaar en ze keek naar het water waar Terra net in verdwenen was. Ze zuchtte eens. Niet veel later voelde ze een hand om haar enkel. "niet weer..." zei ze met een half piepende stem. Met een ruk werd ze onder water getrokken. Ze sloot haar ogen op tijd en ook dit keer hield ze haar adem op tijd in. Onder water opende ze haar ogen, ze zag dat Terra al weer boven was. Rustig zwom ze weer naar boven. Toen ze boven was nam ze adem en schudde ze haar hoofd waardoor haar natte haar heen en weer zwiepte. De plukken die nu bijna heel haar gezicht bedekte schoof ze op zij. Ze sloeg haar armen over elkaar en ze keek hem weer aan. "nou je bent te sterk...." mompelde ze op een teleurgestelde toon.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 10:16 am

Terra zwom kalm een paar keer een rondje en wachtte geduldig tot Kaira weer boven kwam. Hij glimlachte toen hij het bekende geluid hoorde van iemadn die boven water kwam. Terra draaide zich naar Kairi en zag haar houding. Een liefelijk glimlachje verscheen op Terra's gezicht. Zijn ogen glunderde. Haar woorden deden hem grinniken. Hij zwom naar haar toe en legde zijn hand op haar schouder. "Geen zorgen, dat betekend dat ik je kan beschermen als de enge aliens komen..." sprak hij kalmpjes tegen haar om het gespreksonderwerp kort terug te halen. Hij glimlachte. "Het gaat niet om dit" sprak hij kalm toen hij met een hand op zijn bovenarm drukte waar een spier zich bevond. "Het gaat om dit..." sprak hij terwijl hij zijn hand legde op de plek waar Kairi's hart zat. Hij glimlachte en knikte. Hij duwde haar niet nog een derde keer onder water. Het zou op den duur vervelend worden als je dat constant bleef doen. In tegenstelling tot dat zwom Terra naar de kant en ging daar op het ondiepe stuk zitten. Hij keek naar de lucht en zijn blik werd kort getrokken naar Kairi. Hij glimlachte. Ze was een goed persoon. Dat kon hij wel zien. En daarbij werd weer een stukje bij elkaar gelegd van de gigantische puzzel die iedere persoon had. Terra glimlachte en keek naar haar om te zien of ze in het diepere gedeelte bleef of naar hem teo kwam.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 10:26 am

Kairi pakte haar haar zo alsof ze het in een staart wou doen. Ze kneep het uit zodat het overtollige water uit haar haar was. Haar blauwe ogen gingen naar Terra en ze merkte dat zijn ogen glunderde en ook zijn glimlachje ontging haar niet. Ze voelde weer zijn hand op haar schouder. Het begon een soort van vertrouwend gevoel te geven. Ze keek hem nieuwsgierig aan. Ze hoorde zijn woorden en moest weer even grinniken. "ja me beschermen tegen de gevaarlijke aliens..." vervolgde ze en ze bleef even lachen. Kairi's blik volgde de hand die hij op zijn arm legde. Haar blik ging naar zijn arm. Ze knipperde even en volgde al snel weer de hand die hij vervolgens op haar borst legde. De plek waar haar hart zat. Ze keek er even na. Hij had wel gelijk, maar toch. "daar heb je een punt, maar dan nog, ik kan niet veel doen als ik aangevallen word, jij wel" en ze keek hem even sirieus aan waarna ze moest glimlachen. Terra verdween vervolgens uit haar beeld. Kairi keek de andere kant op waardoor Terra weer in beeld kwam. Hij zwom naar de kant en vroeg zich af wat hij ging doen. Hij ging blijkbaar alleen maar in het ondiepe zitten. Ze merkte nog wel dat hij naar haar keek. Ze draaide zich om en zwom ook maar naar de kant toe. Toen ze bij het ondiepe aankwam ging ze ook maar naast Terra zitten. Ze haalde haar handen door het water. "het water is wel fijn op deze manier, ik wou dat ik die kracht had" en ze grinnikte even. Ze hield echter haar blik nog steeds op het water gericht. Soms keek ze vanuit haar ooghoeken naar Terra, maar al snel keek ze weer naar het water.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 11:01 am

Terra merkte dat Kairi dichterbij kwam. Het was ook niet moeilijk. De golflengte van haar ziel was voor hem iets te goed te voelen. Alsof het sterker leek dan anderen. Hij hoefde niet eens te kijken om het te merken maar dat deed hij wel. Hij glimlachte. Hij merkte dat ze naast hem kwam zitten. Hij glimlachte. Daarna gooide hij zijn hoofd naar achteren en keek naar de lucht. "Kairi. Het lijkt soms dat andere sterkere krachten hebben." sprak hij en kwam wat overeind en keek haar kort aan. "Maar de kracht ligt niet in een individu. Het ligt niet alleen in jou. Ik kan nog zoveel spiermassa hebben alleen. Als ik tegen tien jongeren op moet die allemaal een tiende van mijn kracht hebben. Dan verlies ik gehijd. Het gaan om samenwerken. En al moeten we een gevecht soms alleen voeren. Het is de vrienden die je de kracht geven door te zetten..." sprak hij kalm. Het was in Terra's geval zo. "Er is vast wel iets wat je kan doen om jezelf te beschermen. Geloof in jezelf, en alles komt goed..." sprak hij en knikte. Hij keek daarna naar Kairi. Ditmaal waagde hij het er op om in haar ogen te kijken. Maar het was voor kort want hij wende zijn blik weer af naar het water. "Je wilt mijn kracht echt niet. Het voelen en zien van vielen is op zich geen verkeerd iets. Maar er zijn soms dingen die je niet wilt zien of mag weten. Het voelt voor mij soms op inbraak van privacy." sprak hij kalm. "Iedere sterke kracht heeft zo zijn nadeel Kairi. Hoe je het ook wend of keert..." voegde hij er aan toe. Zijn glimlach was weg, eveneens als de glunderende blik. Iets wat duidelijk duidde op een serieuze uitspraak.
Profiel bekijken
Kairi

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 11:11 am

Kairi was met haar vinger figuurtjes aan het draaien in het water. Ze keek met haar blauwe ogen naar het water wat door haar vinger moest rimpelen. Een glimlach stond nog steeds op haar gezicht. Ze bleef ook nog steeds naar haar vinger kijken. Opeens hoorde ze Terra's stem. Haar blik ging naar hem toe. Ze zag hoe hij naar de lucht keek en zijn woorden uitsprak. Ze nam de woorden goed in haar op. Langzaam dacht ze erover na. Hij had wel gelijk, maar voordat ze uberhaupt wat kon zeggen of antwoorden kwamen er nog meer woorden. Ze bleef hem deze hele tijd aankijken. Toen Terra het eindelijk waagde om in haar ogen te kijken, kreeg ze een raar gevoel in haar buik. Haar blik schoot naar het water. Wat was dat.. dacht ze. Ze schudde haar hoofd om weer helder te worden. Kairi's blik ging weer naar Terra die naast haar zat. "je hebt gelijk, maar ik heb nog niet zoveel vrienden op Degree". "laat staan echt mensen die ik goed ken, ik ben hier nog niet zo lang" en ze keek Terra weer aan. Ze zag dat hij een hele sirieuze blik op zijn gezicht had staan. Het baarde haar zorgen, want het was nou net zo gezellig. "ja ik weet niet hoe het is om zielen te kunnen zien, dus waarschijnlijk heb je wel gelijk". "ach ja bijna alles heeft een nadeel" en ze grinnikte even. "ik ben waarschijnlijk het normaalste meisje op Degree" en haar blik ging weer naar het water. Ze haalde een steentje van de bodem en tilde het hoog op. Ze liet het steentje vallen en met een plonsje belandde het weer in het water.
Profiel bekijken
Terra

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   zo apr 24, 2011 11:46 am

Terra keek naar de lucht hij had haar zien wegkijken toen hij haar recht aangekeken had. Iets wat hem nogal aan het denken had gezet. Terra boog zijn rug naar voren en leunde met beide handen op zijn knieën om opzij naar Kairi te kijken. "Vrienden krijg je niet zomaar, die moet je verdienen..." sprak hij kalm half mompelend. Hij hoorde haar woorden. "Hoe normaal je ook mag zijn. Het wil niet zeggen dat je geen vrienden kunt maken. De beste manier om een vriend te krijgen is een vriend te zijn." sprak hij kalm en glimlachte. Hij keek haar aan. "Kairi, je bent misschien het normaalste meisje op Degree, maar je bent een van ons. En hoe je het ook wend of keert, of je nou onder of boven zit. Het maakt niet uit. Van binnen ben je een goed persoon en dat is wat telt, niet wat voor krachten je hebt. Of hoe sterk ze zijn..." sprak hij kalm en kinkte. Terra wilde naar achteren leunen door zijn handen naast zich te plaatsen. Hij zette zijn rechter arm echter op een erg gladde steen. Deze schoot dus door. Terra viel hierdoor wat opzij. En aangezien Kairi naast hem zat viel hij zowat tegen haar aan. Het resultaat was dat hij haar bijna plat onder water had gedrukt. Terra had zich nog net op kunnen vangen met zijn handen naast haar hoofd en zijn hoofd vlak boven die van haar, hierdoor keek hij gedwongen recht in haar ogen. Hij zag er redelijk geschrokken uit met zijn ogen. Dat was er van af te lezen maar die schrik verdween al snel. Het maakte plaats voor een klein glimlachje. Terra bleef kort zo leunen boven haar maar pakte toen haar hand om haar wat overeind uit het water te trekken. Hij glimlachte. "Woops?" sprak hij kalmpje.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hidden Passion?   

Hidden Passion?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Degree :: Meertje-
Ga naar: