Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 For the first time in my new room.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Annelot

Annelot


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-04-11
Leeftijd : 25

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: I don't have a boyfriend yet..

For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitimeza apr 30, 2011 11:07 pm

Annelot kwam binnen strompelen en zette haar koffers neer met een diepe zucht, ze fronste en besefte dat ze er niet langer meer tegen kon. Haar ouders hadden haar helemaal niks verteld, en waarom zou ze hier nou weet heengestuurd worden? Een totaal vreemde plek waar ze helemaal niks mee kon, ze werd steeds chagerijniger en haar frons werd steeds dieper. Haar ouders hadden haar koffers ingepakt klaargezet en toen ze thuis kwam werd ze een taxi ingepropt + haar koffers. Nu had ze geen idee waar ze was en waarom ze hier was. Ze opende haar koffer en keek wat haar ouders erin hadden gestopt, gelukkig had ze haar mobieltje in haar zak gehouden want ze wist zeker dat haar ouders hem anders niet in haar koffer had gestopt. Schone kleren, een tandenborstel, tandpasta en een kam. Was dat het? Nee, onderin zag ze nog iets anders liggen, ze pakte het uit haar koffer en keek ernaar.. Een fotolijstje met een foto van haar en haar ouders, op de achterkant stond een tekst geschreven.. Je bent nu als het goed is in Degree, het was je vaders idee om je hierheen te sturen hoor! Xx. Mam. Ze was woedend, haar moeder en haar vader gaven elkaar altijd de schuld van alles als ze het samen hadden gedaan want op haar kam stond dezelfde tekst van haar vader maar dan stond er dat haar moeder het had verzonnen. Ze was nu echt laaiend en stompte in het fotolijstje dat uit elkaar spatte, het glas viel op de vloer en het fotolijstje ernaast. Haar knokkels zaten onder het bloed en de glasscherven, waarom hadden ze haar hier naartoe gestuurd? Haar hond was niet eens meegekomen. Ze was woedend en de pijn in haar hand maakte haar helemaal niets uit, ze voelde het niet eens. Haar wangen waren helemaal rood van woede, ze pakte haar kussen en haar dekens en maakte het bed op, het fotolijstje ging in de prullenbak en ze besloot de tekst op de kam er proberen af te wassen. Gelukkig had haar vader geen watervaste stift gebruikt en ging de tekst eraf, ze probeerde ook het bloed van haar knokkels te wassen, maar het bleef maar stromen. Nu voelde ze eindelijk de stekende pijn in haar knokkels komen, het was een verschrikkelijk brandend gevoel. Ze herinnerde zich het verbanddoosje in haar kamer en liep terug ze raapte het op en begon haar handen zorgvuldig te verbinden. Ze wass nog steeds laaiend en toen ze klaar was met haar handen begon ze van woede in haar kussen te stompen, ze had alleen niet doorgehad dat de deur van haar kamer niet op slot zat en ze schrok. Ze hoorde voetstappen en keek om. 'Wil je je alsjeblieft nu vertonen? Ik wil weten wie je bent en ik heb je gehoord..'

[Open voor iedereen]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.survivalstory.actieforum.com
Canaan

Canaan


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 17 Years Old
Krachten:
Partner: -

For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitimeza apr 30, 2011 11:24 pm

Met haar handen in haar zakken, en een verveelde blik in haar ogen liep ze door de gangen. In haar broekzak voelde ze X zitten, het Biometal die ze gebruikte om te veranderen in haar alter ego Megaman. Ze liet die vorm van haar niet vaak zien, aangezien ze soms vond dat ze nogal voor schut stond dan. Ze floot een liedje, terwijl ze zocht naar de kamer waar ze moest zijn. Of in ieder geval waar ze nu naar toe zou moeten om zich klaar te maken. Vanavond zou ze hier de buurt onveilig gaan maken, gewoon een beetje feesten en zo. Ze grijnsde toen ze daar aan dacht, terwijl ze zichzelf steeds dichter in de buurt van de meidenkamers bevond. Ze draaide zich plots om toen ze iets achter zich hoorde. Een blauwe vonk schoot van haar vingertoppen naar haar schouder toe en nam daar de vorm van een draakje aan. Ze vond het heerlijk om elektriciteit te manipuleren, waarmee ze vaker ook mensen bang kon maken. Ze grijnsde sluw toen ze iemand zag wegrennen. Een jongen waarschijnlijk, aan zijn figuur te zien. Er waren vaker jongens die haar probeerde te grijpen, waarom wist ze zelf niet eens. Ze vond zichzelf nou niet echt het toppunt van knap.
Ze draaide zich snel om, waardoor haar lange zilverkleurige haar in d'r gezicht terecht kwam. Snel haalde ze het eruit en liep verder. Toen ze voor de deur stond en ze erop wilde kloppen hoorde ze een woede stem; 'Wil je je alsjeblieft nu vertonen? Ik wil weten wie je bent en ik heb je gehoord..' Ashe trok haar wenkbrauw op en maakte de deur open. "Sorry hoor, stuk chagrijn," gromde ze het meisje door dat ze achter de deur had gevonden. Ze deed de deur weer achter zich dicht en plofte neer op een stoel. "En omdat je het zo vriendelijk vroeg wie ik was, de naam is Ashe," Ze bekeek het meisje even en zakte daarna onderuit op de stoel.

[Kunnen wat fouten in zitten, RPG meestal als jongen xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Annelot

Annelot


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-04-11
Leeftijd : 25

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: I don't have a boyfriend yet..

For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitimeza apr 30, 2011 11:53 pm

'Sorry, ik wou niet zo overkomen maar op het moment ben ik net in de steek gelaten en op een plek gekomen waarvan ik niet weet waar ik ben.. Ik ben trouwnes Annelot..' Ze vond het nog steeds een rotnaam, waarom haar ouders haar die naam hadden gegeven was haar dan ook nog niet duidelijk. Het meisje deed de deur achter zich dicht en Annelot kwam haar achterna. 'Het spijt me echt, weet jij wat ik hier doe? En waarom ik op een totaal onbekend weeshuis zit?' Ze keek hoopvol naar het meisje en deed al vriendelijker, ze glimlachte naar haar en verborg haar handen zorgvuldig in haar rokzak zodat het meisje haar wonden en haar verbonden handen niet kon zien. Als ze het al niet gezien had, ze voelde de pijn nog steeds en werd steeds erger. Haar zenuwen werden ook steeds erger want ze wist niet waar ze was en wat ze hier deed. Ze vond zelf dat ze er te hulpeloos uitzag voor haarzelf, want op de andere school was ze zelfverzekerd. Haar vriendinnen waren hier niet en ze zou ze waarschijnlijk nooit meer terugzien. Haar ouders maakten haar niets uit, zij hadden haar gedumpt en dat was niet zijzelf geweest. Annelot was hier nooit uit vrije wil naartoe gegaan, diep vanbinnen wist ze waarschijnlijk waarom haar ouders haar weg hadden gedaan, ze was vervelend. Ze luisterde niet meer, dronk teveel en deed nooit wat ze van haar vroegen. Haar drinkprobleem was allang opgehouden, maar haar brutaliteit was nooit weg gegaan. Ze snapte alleen niet waarom iedereen hier speciale dingen kon en zij niet eens wist wat zij nou kon. Haar ouders hadden haar wel ooit verteld dat ze dingen kon die andere mensen niet konden, maar wat? Ze wist het echt niet, haar ouders zeker wel. Ze waren haar laptop ook nog vergeten in te pakken, nu kon ze weer een nieuwe kopen.. Als je in dit gat tenminste kon winkelen, waarschijnlijk kon dat al niet eens. Haar blik veranderde bijna weer in een frons maar ze kon haar woede onderdrukken en de vriendelijke glimlach speelde nog steeds rond haar mond.

[Deze post mag je flut + inspiratieloos noemen Neutral]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.survivalstory.actieforum.com
Canaan

Canaan


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 17 Years Old
Krachten:
Partner: -

For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitimezo mei 01, 2011 12:05 am

Ze trok haar wenkbrauw op toen het onbekende meisje opeens vriendelijk tegen haar ging staan praten en deed alsof er nooit iets was gebeurd. "Vreemd type" dacht ze bij zichzelf, maar zei de woorden niet hardop. 'Sorry, ik wou niet zo overkomen maar op het moment ben ik net in de steek gelaten en op een plek gekomen waarvan ik niet weet waar ik ben.. Ik ben trouwnes Annelot..' Annelot dus... Een nog vreemdere naam dan de draagster zelf. Niet iets wat je hier tegen zou komen. Maar goed, dat was haar eigen naam ook niet. Al klonk het stukke beter dan dit...
Ze haalde haar schouders op. "'t Is al goed," zei ze kalmpjes en draaide rondjes op de stoel. Hoezo verveeld bezig. Nou jah, het maakte haar niet zo veel uit. Dit meisje, Annelot, bleek nou niet echt iemand te zijn die snel met haar zou optrekken. Ashe's brutale en soms agressieve aard joeg snel mensen weg, dus echt veel vrienden had ze hier niet. 'Het spijt me echt, weet jij wat ik hier doe? En waarom ik op een totaal onbekend weeshuis zit?' Oh, geweldig. Iemand die niet eens wist waarom ze in een weeshuis zat. Ze rolde met haar ogen, zo dat Annelot het niet zou zien en leunde relaxed achterover. "De meest voorkomende reden hier is dat je ouders je gedumpt hebben omdat ze je vreemd of eng vonden," Zijzelf was met een geheel andere reden in Degree gekomen, maar dat hoefde ze nu niet uit te leggen. "Ik bedoel maar, wie wilt er nou een kind hebben dat met vuur kan spelen of stoppen laat doorslaan?" Haar eigen zin, bracht haar nieuwsgierigheid naar boven toe. "Jij hebt toch wel krachten, toch?" Het leek haar onwaarschijnlijk dat ze bepaalde gaves had, anders zou ze hier niet zijn gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annelot

Annelot


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-04-11
Leeftijd : 25

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: I don't have a boyfriend yet..

For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitimezo mei 01, 2011 1:48 am

'Het punt is dat ik niet weet wat mijn krachten zijn, en ik heb eigenlijk ook geen problemen met het feit dat ik hier ben, want ik heb toch een afgrijselijke hekel aan mijn ouders. Het feit dat ze je al een tutnaam zoals die van mij geven zegt al wel dat ik niet gewenst ben..' Nee, ze was niet gewenst. Ze wou ook niet gewenst zijn, bij zulke ouders wou niemand dat. En haar vriendinnen, ze zou hier wel weer nieuwe vinden, misschien waren haar vriendinnen wel helemaal geen echt vriendinnen. Het leek er tenminste niet op, ze gebruikten haar meestal voor vervelende karweitjes. Een briefje geven aan de jongen die ze leuk vonden en dat soort dingen. Annelot vond het rotklussen, maar ze had niemand anders. Niemand anders wou wat met haar te maken hebben, misschien dat dat hier in Degree kon veranderen. Misschien kon ze hier wel echte vrienden krijgen, en echte vriendjes. Ze had nog nooit een vriendje gehad en ze wist ook niet of dat ooit nog zou komen, het maakte ook niet uit. Ze zou alles vanzelf zien, ze zou vanzelf iedereen leren kennen. Ze vond de kamermuren saai, dodelijk saai. Had ze haar graffity bussen nou maar meegenomen, dan had ze nog wat te doen gehad. Ze spoot altijd graffity en ze wou het eigenlijk ook blijven doen, maar ze had geen spuitbussen meer. Haar ouders hadden dat natuurlijk niet bij in haar koffer gedaan. Ze was maar twee keer opgepakt door de politie, maar bijde keren weer vrijgelaten met een taakstraf die ze gewoon heel slordig uit had gevoerd en er ook nog mee weg was gekomen. Annelot vond dat je voor graffity niet opgepakt moest worden, het was kunst en geen misdaad. Uit haar spuitbussen kwam tenminste kunst en geen klieder-achtige tags. Ze moest nou niet aan haar hobby's denken die ze ging missen want dan werd ze zo weer chagerijnig. 'Kan jij hier echt leven met die dodelijk saaie muren?' De vraag moest er even uit, want Ashe leek haar nou echt een type die gek werd van de saaiheid van deze kamer. Het was natuurlijk wel een weeshuis, dus dan kon je ook geen mooie kamers hebben, maar een leuker kleurtje zou deze kamer kunnen gebruiken. Sterker nog, hard nodig hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.survivalstory.actieforum.com
Canaan

Canaan


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 17 Years Old
Krachten:
Partner: -

For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitimezo mei 01, 2011 2:07 am

Ashe begon zich te vervelen en zakte onderuit op de stoel. Ze legde har voeten op 't bankje en keek Annelot kalm aan. Ze wilde weer eens wat spannends in haar leven, daarom zou ze een feest organiseren vanavond, gezellig samen met een stel jongens. En meiden ofcourse. Ze grinnikte bij dat idee en keek op toen ze Annelot weer hoorde praten. 'Het punt is dat ik niet weet wat mijn krachten zijn, en ik heb eigenlijk ook geen problemen met het feit dat ik hier ben, want ik heb toch een afgrijselijke hekel aan mijn ouders. Het feit dat ze je al een tutnaam zoals die van mij geven zegt al wel dat ik niet gewenst ben..' Ze schrok, waardoor de stoel bijna onder haar weggleed. Ze kon zichzelf nog net op tijd vastklampen aan het bureau om zichzelf overeind te houden. Dit kon niet waar zijn!? Ze had geen enkele gave? Waarom was ze hier dan een vredesnaam. Dat haar ouders haar niet mochten, oké dat hoorde je vaker hier. Maar waarom zou je een kind dat niets kon, naar een weeshuis vol speciaal begaafde sturen? Dan was je toch echt gestoord. "Je bedoeld dus dat je echt helemaal niets kan?" Ashe moest het even tot zich door laten dringen. Ze was veel vreemde dingen gewent niet, maar dit dus echt niet. Even had ze de neiging om haar pakje sigaretten uit d'r zak te halen en een aan te steken, maar roken in de kamers was verboden en ze had geen zin om weer gesnapt te worden. Annelot bleek in gedachten te zijn verzonken, waardoor Ashe goed de mogelijkheid had om haar eens goed te bekijken. Ze kwam haar niet bekend voor, maar het leek d'r echt zo'n typetje voor het Council dat sindskort hier was. Ach, dat was haar eigen keuze als ze daarbij wilde. 'Kan jij hier echt leven met die dodelijk saaie muren?' Ashe grijnsde, kijk zoals wilde ze horen. "Nope, ik ben ook niet vaak binnen te vinden. Meestal ben ik buiten, met een peuk, verheugend op een goed feest." Meestal was ze niet zo open, maar ze zou deze trien nog wel eens wat van haar levensstijl aanleren, het zal haar goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annelot

Annelot


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-04-11
Leeftijd : 25

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: I don't have a boyfriend yet..

For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitimezo mei 01, 2011 8:48 am

'Nee, je begrijpt het verkeerd.. Ik kan wat, maar mijn ouders hebben me het nooit verteld. Wat ik kan..' Ze werd er boos van dat ze dat nooit had geweten, haar ouders hadden het vaak opgemerkt maar zij wist zelf niet eens wat het was. 'Nope, ik ben ook niet vaak binnen te vinden. Meestal ben ik buiten, met een peuk, verheugend op een goed feest.' Een grijns kwam rond Annelot's lippen, 'Kan je hier peuken krijgen?' Ze grinnikte verrukt, toch nog iets goeds hier in degree, misschien was het hier wel super. Nu begreep ze pas hoeveel ze eigenlijk verlangde naar een peuk, thuis rookte ze ook altijd, tot haar ouders hopeloos werden en haar begonnen te fouieren en haar kamer en tassen gingen doorzoeken. Gek was ze ervan geworden, boos dat ze was geworden.. Of haar "drinkprobleem" het enige wat ze vond was dat het soms wel lekker kon zijn om dronken thuis te komen, meer niet. Haar ouders hadden hier natuurlijk wel een boel problemen mee, een heleboel zelfs. Ze had ze nog net uit het hoofd kunnen praten dat ze naar een afkickkliniek werd gestuurd, anders had ze daar nu gezeten. Nu was ze hier zonder ouders en met Ashe en ze wist dat ze hier best wel een leuk leventje zou kunnen gaan leiden. Ze grijnsde als ze aan de peuken dacht, zouden ze hier echt te koop zijn? Ze keek even op haar mobiel hoe laat het was en zag toen dat ze een smsje van haar "vriendin" had.. *** waar blijf je nou, je moest een brieje aan Justin afgeven dommerd! Ze werd bijna weer rood van woede en blokkeerde het nummer van haar "vriendinnen". Ashe zou zeker nooit zo zijn, zo relaxt als ze er bij stond. Peukje, feestje en dan was ze gelukkig. Echt zo'n type, eigenlijk was zij ook zo tatdat haar "vriendinnen" en haar ouders moeilijk gingen doen. Zou Ashe een vriendin van haar worden? Ze moest haar eerst nog even beter leren kennen, maar veel zou ze van Ashe kunnen leren. Dan doelde ze op het genieten van het leven, dat moest Annelot eens opnieuw gaan leren. Gewoon genieten, feesten, drinken, roken en niet moeilijk doen. Thuis was dat gauw afgelopen sinds haar ouders haar gingen fouileren en haar als het ware opsloten. Ze stopte haar mobiel in haar zak en keek Ashe weer aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.survivalstory.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





For the first time in my new room. Empty
BerichtOnderwerp: Re: For the first time in my new room.   For the first time in my new room. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
For the first time in my new room.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» This is a girl's room...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Slaapkamers :: Meisjes kamer-
Ga naar: