PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Watch me burn. ;;

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Bryce

Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 9:12 am

Het voelde alsof ze verenigd waren, alleen maar door een kus. Bryce liet zich helemaal er in mee sleuren en was blij dat Katsu dat ook deed. Toen hij de lippen van de jongen open duwde, spartelde hij gelukkig niet tegen en kon hij gewoon zijn gang gaan. Een warm gevoel gaf het hem terwijl ze daar zo lagen, waardoor hij ook rustiger werd en niet zo boos meer was. Zijn gezicht was al helemaal rood, doordat het nog niet echt tot hem doordrong dat hij met Katsu zat te.. zoenen. En de adrenaline, daar kwam het ook van. De jongen boven hem ondersteunde zichzelf met zijn handen, zodat hij niet helemaal boven op hem lag. Zou het nog wat worden tussen de twee of was dit eenmalig?
Bryce schrok een beetje toen Katsu de kus abrupt stopte. De jongen stikte waarschijnlijk bijna door het ademtekort. Bryce had er ook last van, maar veel minder dan de jongen omdat hij nog wist hoe het moest, hoe je goed kon ademhalen. Hij grinnikte even en streelde de wang van de jongen die boven hem hing.
“Ik moet toegeven.. Dit had ik zeker niet aan zien komen toen ik je meesleurde,” zei de jongen bijna onverstaanbaar. Hij had het geluk dat hij zo dichtbij was, anders had hij hem echt niet kunnen verstaan. Zijn vingers gleden opzij, streelden de lippen van de jongen. Hij haalde ze even weg en zoende de jongen even kort en plagend, waarbij hij over de lippen van de jongen likte.
“Het komt wel goed, ” fluisterde hij, doelend op de hijgende ademhaling van de jongen. “Na een paar keer oefenen begin je al beter te ademen, geloof me maar.” Hoe vaak had hij wel met zijn vorige vriendje gezoend? Een stuk of honderd keer, dat was zeker.

Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: Keep me alive while I die..

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 8:44 pm

Katsu hoorde Bryce grinniken en voelde zijn hand langs zijn lichaam. Ergens wist hij dat het handiger zou zijn als hij de jongen even van zich afduwde, aangezien zijn Network hem nu echt in de steek aan het laten was en hij zelf de energie niet had om zijn AIM veld te behouden. Maar, het lukte hem niet. Hij bleef daar verstijfd zitten, half over de jongen heen. Hij voelde hoe de vingers van Bryce zijn lippen raakten en opende deze automatisch. Niet veel later werd hij even kort gezoend en hij vond alles best. Hij wilde het liefste door gaan met Bryce, nog veel langer.. Maar, dat zou niet goed aflopen voor hem.
‘Het komt wel goed,’ zei de jongen toen en Katsu glimlachte lichtjes. Hij wilde zeggen dat dat misschien wel waar is, maar binnen nu en een paar maanden niet, waarschijnlijk. Maar, daar had Bryce het niet over. Die had het over zijn ademhaling. Waarschijnlijk begreep hij het Network niet, wat best logisch was. ‘Na een paar keer oefenen begin je al beter te ademen, geloof me maar,’ hoorde hij de jongen zeggen en hij grinnikte.
Zijn vingers gleden naar het kastje van het Network, terwijl hij zijn ogen pijnlijk sloot. Hij schakelde het ding uit en hijgde hierdoor alleen maar harder. Hij plaatste zijn hand weer snel op de tafel, omdat hij anders hoogstwaarschijnlijk neer zou vallen.
Hij twijfelde of hij niet heel even uit Bryce’s buurt zou moeten blijven. Heel even, als in een half uur of zo. Dan zou zijn Network hem weer lichtjes kunnen helpen, maar nu.. Nu moest hij bijkomen, even als het Network. Hij moest dat ding minder gebruiken, maar hij kon Bryce niet ontvoeren zonder, natuurlijk. Bovendien waren de aanrakingen tussen hen lastig zonder, aangezien hij dan zijn bewustzijn kon verliezen. Hij hoopte maar dat hij zijn eigen krachten binnenkort terug zou krijgen. En hij wilde niet weg. Dit was veel te fijn..
“Het afweren.. Gaat nu niet meer lukken,” hijgde hij zachtjes, doelend op Bryce’s kracht. Hij vroeg zich af of hij het apparaatje uit zou moeten leggen, maar dat was vast niet nodig. Hij bleef zo zitten, lichtelijk duizelend van wat er was gebeurd en het ademtekort dat hij had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Bryce

Character
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 9:05 pm

Hij vroeg zich af hoe het met de jongen ging. Of ze niet misschien moesten gaan stoppen. De jongen leek zwakker te worden met de seconden die verstreken. Vooral toen Katsu’s vingers naar het ding om zijn nek gingen en hem uitzette, wat hij kon horen aan de klik. Maar, wat hem op viel was dat de jongen nog meer begon te hijgen. Bryce snapte het ding niet, de jongen had hem verteld dat hierdoor hij zijn krachten kon afweren, maar hij had het gevoel dat er meer achter zat. Katsu had zijn ogen dichtgeknepen en Bryce staarde er een beetje bezorgd naar. Het ging niet goed met hem, dat kon je zo zien.
“Het afweren.. Gaat nu niet meer lukken,” hijgde de jongen. Waarom ging hij niet van hem af? Besefte hij niet dat hij hem zo met een vinger bewusteloos kon laten raken?
“Katsu.. Ga van me af en rust even uit, wil je?” mompelde hij op een bevelerige toon, terwijl hij de jongen van zich af probeerde te duwen, wat niet echt lukte als hij hem niet aanraakte. Maar de jongen hielp niet mee en bleef stug zitten, waardoor Bryce de huid van de jongen wel moest aanraken, om meer grip te krijgen.
“Het spijt me,” fluisterde hij en hij duwde met alle macht de jongen van hem af, waarbij hij hem ook nog aanraakte. Vlak voordat de jongen bewusteloos raakte, kon hij de jongen nog net op de tafel leggen, op één zij. Meteen greep Bryce de sleutel en deinsde hij achteruit en sprongen de tranen in zijn ogen. Het was niet echt een fraai gezicht. Vooral omdat degene die bewusteloos was geraakt, degene was waarmee hij innig had gezoend. Een beetje verward wat hij zou moeten doen, ging hij op de grond zitten, minstens vijf meter van de tafel vandaan, tegen een boekenkast. Hij sloeg zijn armen om zijn benen heen en liet de tranen maar over zijn gezicht lopen. Kut kracht.

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 9:27 pm

‘Katsu, ga van me af en rust even uit, wil je?’ vroeg de jongen. Natuurlijk wilde hij dat niet, maar hij wist ergens dat het beter was. Helaas voor hem dat zijn spieren compleet bevroren leken te zijn, alsof hij weer in coma lag. Hij voelde hoe de jongen hem probeerde te duwen en kneep opnieuw zijn ogen dicht. Verdoemd experiment.. ‘Het spijt me,’ klonk er toen en niet veel later was zijn bewustzijn.. Tja.. Weg. Alles was gewoon ineens zwart en het voelde veel rustiger aan zo.

Toen hij wakker werd opende hij voorzichtig zijn ogen en kwam hij langzaam overeind. Hij zat nu op de tafel, een beetje wazig voor zich uit kijkend. En toen herinnerde hij zich alles. Zijn ogen werden groot en hij keek om zich heen. Zijn blik bleef hangen op de plek waar de sleutel gelegen had. Dus.. Hij was er nu wel vandoor gegaan? Ach, hij had ook niet anders kunnen hopen. Hij ging even met zijn hand door zijn witte haren en stopte een oordopje in zijn oor, aangezien deze eruit gevallen was.
Hij sprong van de tafel af en wankelde een beetje op zijn eigen benen, maar zakte er toen doorheen om op zijn knieën te gaan zitten. Onder de tafel lag zijn kruk, die hij hier expres al had neergezet. Hij pakte het ding op en stond - met behulp hiervan - op.
Toen pas viel het hem op dat de jongen niet weg was. Met de kruk in zijn rechterhand, hem ondersteunend bij het lopen, liep hij kalmpjes op de jongen af. Toen zag hij dat de jongen had gehuild en fronste. Hij zakte door zijn benen heen en kwam hurkend voor de jongen tot stilstand.
Hij glimlachte lichtjes, in de hoop de jongen op te vrolijken. “Hé, zo erg is het niet, toch?” vroeg hij kalmpjes. “Ik heb drie jaar in coma gelegen, dus.. Het duurt even, maar dan heb ik zelfs dit kreng niet meer nodig,” glimlachte hij. “Het spijt me dat ik je hem laten schrikken,” zei hij toen kalmpjes. “Gaat het weer?” vroeg hij toen.
Ergens voelde hij de neiging om de jongen over zijn wang te strelen, maar hij kon misschien maar beter even wachten tot hij weer een beetje gekalmeerd was. Sowieso zodat hij er zelf niet weer aan onderdoor zou gaan, al laadde dat kreng van hem snel op, vooral als hij zelf buiten bewustzijn was, want dan hoefde het geen enkele energie te verbruiken.
Profiel bekijken
Bryce

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 9:48 pm

Zijn ogen staarden naar de jongen die daar op de tafel lag. Een brok vormde zich in zijn keel terwijl de tranen maar door gingen en hij af en toe ze boos wegveegde. De sleutel had hij in zijn rechterhand vast, die hij stevig had dichtgeknepen. Toen de jongen na een poosje overeind kwam, veegde hij snel de tranen weg, al kon je nog zien dat hij gehuild had. Hij volgde de bewegingen van de jongen, zag hoe hij door zijn knieën zakte en de kruk onder de tafel vandaan haalde. Het was Bryce’s bedoeling niet geweest om de jongen bewusteloos te laten worden, maar het moest nou eenmaal, anders kwamen ze ook niet echt een stap verder. Steeds als hij iemand. per ongeluk of expres, bewusteloos liet raken, gaf het hem een vreselijk gevoel.
Hij wendde zijn blik af toen Katsu op hem af kwam lopen en voor hem neerhurkte. Hij zag hem vanuit zijn ooghoeken glimlachen, alsof hij hem wou opvrolijken, maar veel hielp het niet.
“Hé, zo erg is het niet, toch?” Bryce snoof. “Ik heb drie jaar in coma gelegen, dus.. Het duurt even, maar dan heb ik zelfs dit kreng niet meer nodig.” Dus hij had dat ding nodig omdat hij nog zwak was van een coma? Dat verklaarde alles. Hij knikte lichtjes, wou de jongen nog steeds niet aankijken, aangezien hij dan waarschijnlijk uit spijt weer in huilen uit zou barsten.
“Gaat het weer?” In plaats van eerst te reageren, stak hij zijn hand uit en legde hij die voorzichtig op de borstkas van de jongen. Natuurlijk zou Katsu zo niet bewusteloos kunnen raken, aangezien hij hem alleen op het shirt aanraakte. Bryce sloot zijn ogen toen hij de hartslag voelde en een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij opende zijn ogen, haalde zijn hand weer weg en knikte, de jongen even aankijkend, maar hij wendde daarna zijn blik weer af. De brok in zijn keel zorgde er voor dat hij niet meer zo goed kon praten, en eigenlijk was hij bang dat als hij iets zei ook in huilen uit zou barsten. Bryce zuchtte en sloeg zijn armen weer om zijn opgetrokken benen heen.
“Het spijt me.. Ik-.. Het was nooit de bedoeling geweest om-..” haperde hij paniekerig en er ontstonden weer tranen in zijn ogen. “Ik had voorzichtiger moeten zijn en-.. Ik-.. Het is gewoon allemaal mijn schuld!” Zijn stem sloeg over en hij hield zijn hand voor zijn mond, schaamde zich er een beetje voor.

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 10:06 pm

Katsu voelde de hand van de jongen op zijn borst. Hij glimlachte lichtjes en bleef zo zitten, terwijl hij geduldig wachtte tot de jongen iets zou doen. Hij merkte dat Bryce hem niet al te lang aan wilde kijken. Daardoor begon Katsu zich ongemakkelijk te voelen en hij snoof zachtjes. Katsu zag hoe de jongen zijn armen om zijn benen heen sloeg, alsof hij zich zo veiliger voelde.
‘Het spijt me.. Ik-.. Het was nooit de bedoeling geweest om-..’ sprak hij, steeds opnieuw zijn zin niet afmakend. De paniek was in zijn stem te horen en Katsu voelde zich wat ongemakkelijk, maar voelde ergens daardoor juist steeds meer de neiging om de jongen in zijn armen te sluiten, zodat hij hem gerust kon stellen. Zodat hij hem kon vertellen dat er niets aan de hand was.. ‘Ik had voorzichtiger moeten zijn en-.. Ik-.. Het is gewoon allemaal mijn schuld!’ hoorde hij de jongen zeggen. Zijn stem sloeg over en hij hield zijn handen voor zijn mond.
Katsu haalde even diep adem en hield zijn hand voor het Network, die hij zachtjes aanzette. Hij had niet al te veel nodig, slechts een klein beetje. Vroeg of laat kon hij dit zonder, maar voor nu.. Zou hij het nog eventjes nodig hebben.
Voorzichtig boog hij zich naar voren, waardoor hij de kruk op de grond liet vallen en zijn handen tegen de boekenkast achter Bryce hield. Met één hand haalde hij voorzichtig Bryce’s handen weg. “Alles komt goed,” fluisterde hij zacht, waarna hij er opnieuw voor zorgde dat hun lippen elkaar raakten. Hij deed hetzelfde als wat Bryce een tijdje geleden had gedaan om hem gerust te stellen. Hij duwde de lippen van de jongen zacht open, om vervolgens de French Kiss maar weer eens te proberen.
Hij wist niet hoe de jongen hierop zou reageren, wat hij allemaal zou denken. Ooit zou Katsu het hem uitleggen. Alles. Over de coma, en waarom het zo.. Sterk op hem inwerkte. Dat hij niet was wát Bryce dacht dat hij was, enzovoorts. Maar voor nu.. Was het even niet de bedoeling voor hem om dit alles te weten.
Profiel bekijken
Bryce

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 10:52 pm

De jongen kwam dichterbij, waardoor Bryce zijn rug tegen de boekenkast drukte. De twee handen van Katsu werden vlak naast hem geplaatst. Zijn handen werden voor zijn mond weggehaald en hij staarde de jongen afwachtend aan.
“Alles komt goed,” fluisterde de jongen zacht en Bryce wou weer paniekerig gaan zeggen dat het zijn schuld was en dat het hem speet, maar de jongen kuste hem al. Nogal verslagen sloot hij zijn ogen en probeerde hij zich te ontspannen. Hij schrok nogal toen Katsu zijn lippen open duwde, maar liet zich daarna helemaal mee gaan met de kus. De jongen leek hem proberen gerust te stellen door hem te zoenen, wat aardig lukte. Toch maakte hij zich nog wel zorgen of dit nou eenmalig was en of Katsu er echt boven op kwam.
Toen ze het beide een beetje adem te kort kregen, stopte hij de kus. Met een kleine glimlach op zijn gezicht duwde hij de jongen omver, zodat die op zijn kont terecht kwam, en nestelde hij zich als een klein kind op zijn schoot. Een beetje ongemakkelijk zat hij daar, terwijl hij probeerde om zo min mogelijk de huid van Katsu aan probeerde te raken, bang dat het straks weer teveel voor hem werd en hij weer bewusteloos raakte. Bryce speelde nerveus met de sleutel, niet echt wetend wat hij moest doen. Een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij besefte dat hij nu de sleutel had en hij nu Katsu eigenlijk had gegijzeld, al kon hij makkelijk de sleutel van hem afpakken.

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 11:27 pm

Na een tijdje duwde Katsu zich zachtjes van Bryce af, en werd vervolgens wat harder omver geduwd. Ietwat verslagen landde hij met zijn kont op de grond en keek hij Bryce met grote ogen aan, die zich op zijn schoot nestelde. Katsu schudde glimlachend zijn hoofd.
Hmmn, zijn eerdere ontvoering had dus zeker niets slechts teweeg gebracht. Het was grappig; eerst had hij Bryce de hele tijd meegesleurd en gegijzeld en nu zat Bryce op zijn schoot, zonder dat Katsu hier iets voor hoefde te doen, en hij had de sleutel zelfs, maar toch zaten ze hier.
Katsu zag hoe Bryce met de sleutel speelde en een beetje ongemakkelijk leek te zitten. Was hij nog steeds bang dat er weer wat zou gebeuren? Katsu snoof zachtjes. “Wees kalm, ik kan het aan,” zei Katsu daarom en hij glimlachte, om zijn lippen vervolgens heel eventjes zacht op die van Bryce te drukken, hem op deze manier duidelijk makend dat het wel goed zat.
“Weet je?” vroeg hij kalm en hij glimlachte lichtjes. “Wat dacht je ervan om vandaag iets te gaan doen, samen?” vroeg hij en hij keek droogjes naar Bryce. Hij sloeg zijn armen zachtjes om de jongen heen, zodat deze makkelijker op zijn schoot kon blijven zitten. Hij had zelf nog geen plannen of ideeën om vandaag iets te gaan doen, en om Bryce eens op een andere manier te zien dan wanneer hij hem ontvoerde leek hem ook wel interessant. Hij glimlachte lichtjes, terwijl hij nadacht, hopend dat de jongen toe zou stemmen. Ze zouden naar ergens buiten Degree kunnen gaan. Het meer, of zo. Dat kon altijd gezellig worden. “Wat dacht je ervan om naar het meer te gaan?” vroeg Katsu toen glimlachend.
Ergens, diep van binnen, vroeg hij zich natuurlijk af hoe lang het zou duren tussen Bryce en hem. Misschien dat het zo over zou zijn, misschien dat ze wel wat langer samen bleven. In het eerste geval zou het niet uitmaken of hij iets zei tegen Bryce. Anders zou hij het hem vroeg of laat moeten vertellen, anders zou hij zich kapot schrikken wanneer hij zijn eigen lichaam ineens terug had. En, hij wist bijna zeker dat dit vroeg of laat zou gebeuren, aangezien de bijwerkingen van het experiment niet voor eeuwig zouden gelden..
Profiel bekijken
Bryce

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   ma mei 02, 2011 11:47 pm

De jongen leek te schrikken van het feit dat hij hem omver had geduwd, maar Bryce negeerde gewoon de geschrokken reactie en nestelde zich op schoot.
“Wees kalm, ik kan het aan,” zei Katsu toen hij de nerveusheid van hem had opgemerkt. Bryce keek omhoog en hun lippen raakten elkaar even aan, waarna hij per ongeluk kreunde van genot. Meteen boog hij zijn hoofd en hield hij zijn handen voor zijn mond. Oké, dat was ook niet de bedoeling en op een heel fout moment, maar eigenlijk kon hij er ook niks aan doen aangezien het gewoon vanzelf ging.
“Weet je?” hoorde hij Katsu zeggen, waarschijnlijk het gênante moment negerend. “Wat dacht je ervan om vandaag iets te gaan doen, samen?” Bryce dacht even na en nestelde zich beter tegen de jongen aan toen die zijn armen om hem heen sloeg. Een goed plan, dat was waar. Ze hadden elkaar nu alleen nog maar ’s nachts gezien, wat eigenlijk best wel raar was, dus wou hij de jongen ook bij een ander licht zien, zodat hij hem duidelijker zag en een beter beeld van hem kon krijgen.
“Wat dacht je ervan om naar het meer te gaan?” stelde de jongen voor.
“Een goed idee,” mompelde Bryce zachtjes, hij schaamde zich nog steeds. Hij gaapte, leunde met zijn hoofd tegen de borstkas van Katsu en viel in slaap. Natuurlijk droomde hij over hem, maar ook over hun tweeën samen..

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   di mei 03, 2011 12:08 am

Katsu had zich in moeten houden om niet te glimlachen toen de jongen zacht gekreund had. Niet om hem uit te lachen, of iets in die zin, maar omdat hij het grappig vond dat hij eerst nog zo tegengestribbeld had, en het nu op deze manier ging.
Bryce zei hem dat het een goed idee was om samen naar het meer te gaan en Katsu glimlachte, om vervolgens de jongen even zacht tegen zich aan te drukken. Hij voelde hoe de jongen langzaam in slaap viel en schudde glimlachend zijn hoofd heen en weer.
Heel voorzichtig pakte hij de sleutel uit zijn handen en legde hij vervolgens zijn hand onder zijn benen; de ander lag al op de goede plek. Hij mompelde wat binnensmonds toen hij inzag dat hij nu zonder zijn kruk moest lopen en snoof. Hij haalde zijn hand weer onder Bryce’s benen weg, zette het Network wat harder aan en legde zijn hand vervolgens weer goed neer, waarna hij opstond. Hij liet zijn kruk liggen, want hij zou hier nog terugkomen. Zoals altijd was hij nog niet van plan in de jongenskleedkamer te slapen; dit was veel makkelijker. Bovendien lag het voor hem niet veel beter in een bed; alles lag wel best. Hij viel toch wel in slaap als hij zijn Network uit zette.
Met de jongen in zijn armen liep hij kalm de bieb uit. Hij opende de deur en liet hem open staan; hij was toch zo terug. Kalm liep hij de jongensslaapkamer in en legde Bryce in zijn bed neer, waarna hij hem heel voorzichtig een kus gaf op zijn voorhoofd, terwijl hij glimlachte. Hij verwachtte dat Bryce uit zou slapen, dus zou hij hem pas wakker maken als (bijna) alle jongens al aangekleed en weg waren. Dat was voor hem het gemakkelijkst en dan had Bryce de tijd om nog even uit te slapen; Katsu had zijn nachtrust nogal verstoord, dat was duidelijk. Hij glimlachte, om vervolgens zichzelf om te draaien en weer de jongensslaapkamer uit te gaan.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Watch me burn. ;;   

Watch me burn. ;;
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Best place to watch the sunset &Jay Raferty

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum