Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Screw you. ×

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Screw you. × Empty
BerichtOnderwerp: Screw you. ×   Screw you. × Icon_minitimema mei 02, 2011 12:42 am

Even ging het meisje met haar hand door haar bruine haren, waardoor blauwe schokjes tussen haar hand en haren flitsten. Ze had een groen bandje rond haar arm. Hetzelfde bandje dat maar drie andere kinderen ook hadden. Twee hiervan kende ze persoonlijk niet al te goed. Solo en Lovette. De derde kende ze wel goed, al wist ze nog lang niet alles van hem. Soul. Ze glimlachte lichtjes.
Tot grote spijt van Misaka, natuurlijk. Ze keek even naar het kleine meisje dat haar hand vast hield. ‘Onee-sama!’ riep het meisje uit. Mizore glimlachte.
Ze had nu maar één keer haar krachten écht goed kunnen gebruiken, en dat was toen de bende naar binnen was gekomen en Muarim lastig had gevallen. Verder had ze - om heel eerlijk te zijn - haar machten vooral gebruikt om Soul en zichzelf uit de problemen te houden. Hmmn, interessant. In haar eentje kreeg ze nooit problemen, maar met hem erbij.. De eerste dag al. Al was dat voornamelijk Misaka’s fout. Ze schudde haar hoofd even zacht grinnikend heen en weer.

Het was al kwart voor negen ‘s avonds, dus was ze op patrouille. Om negen uur moest iedereen naar binnen, nee, dan moesten ze binnen zijn. Want dan zouden de deuren sluiten.
De meesten waren al binnen. Er waren nog enkele mensen die de tijd waren vergeten en naar binnen gingen zodra ze haar aan zagen komen. Sommigen stribbelden tegen, maar gingen naar binnen zodra ze er een beetje moeite in stak. Het was alleen maar leuk dat sommigen zo deden, anders zouden de patrouilles veel te eentonig worden.
“Misaka, jij moet zo ook naar binnen, he?” vroeg ze aan haar kloonzusje. Deze schudde eigenwijs haar hoofd. ‘Ik blijf bij jou!’ riep ze uit. “Ga nou maar. Ik kom vanavond heus wel terug naar de slaapkamer,” zei ze. Ze zag dat Misaka iets wilde zeggen, maar snoof. Toen rende Misaka vrolijk weg, naar de ingang van de school. Eigenwijs kind.

Rustig liep ze door. Sommige kinderen liepen zelf al weg zodra ze haar zagen, wat ervoor zorgde dat ze er zelf geen moeite in hoefde te steken. Ze glimlachte lichtjes naar de kinderen en zag hoe ze wegkeken. Nou, ja zeg. Zij was ook maar gewoon een wees, net als zij. Ze schudde haar hoofd zachtjes heen en weer. Aso’s.
Uiteindelijk zag ze iemand staan die nog niet van plan was naar binnen te gaan. Hij zag er apart uit, met zijn rode haar. Ze liep op hem af en keek hem doordringend aan. “Jongeman, let je even op de tijd? Het is bijna negen uur, wat betekent dat je naar binnen moet,” sprak ze tegen hem.

Axel & Mizore!
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Screw you. × Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you. ×   Screw you. × Icon_minitimema mei 02, 2011 1:10 am

Axel leunde tegen de muur aan, de laatste nacht waren ze hem vergeten en was hij de hele nacht buiten gebleven, wat hij best wel fijn vond. De mensen van de Council waren hier nog niet langs gekomen, wat betekende dat hij nog wel eventjes buiten kon staan. Totdat hij vanuit zijn ooghoek iemand aan zag komen, hij herkende het groene bandje vrijwel direct. Axel snoof, dat deed ze snel. Hij haalde een hand door zijn haar heen wat weer precies in het zelfde model ging zitten. “Jongeman, let je even op de tijd? Het is bijna negen uur, wat betekent dat je naar binnen moet,” Haar doordringende blik deed hem niets. Er kwam een grimas op zijn gezicht. "Nee," Was zijn antwoord. "Ik ben gister ontkomen aan die debiele Council, dus vandaag zal het ook een eitje worden." Hij grijnsde, wat was het toch leuk om mensen dwars te zitten. Hoewel Axel vrijwel alleen maar goed in de zin had vond hij het leuk om mensen die hun werk deden lastig te vallen.
Axel rekte zich uit en maakte zich los van de muur. "Dus, wat wou je eraan doen?" Vroeg hij aan haar, terwijl hij een uitdagende blik op haar wierp. Het was een meisje van rond de vijftien, zestien jaar oud. Bruin haar. Axel had over haar gehoord. Maar hij kon haar naam niet meer herinneren, wat hij best wel jammer vond. Veel tijd om na te denken zou hij vast niet krijgen, hij wist vrijwel zeker dat ze zo op zijn woorden inhamerde. Zo waren mensen met een leiding gevende functie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Screw you. × Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you. ×   Screw you. × Icon_minitimema mei 02, 2011 1:35 am

‘Nee.’ Geïrriteerd keek Mizore hem aan. Oké, ze had er nu geen zin meer in. Ze had vandaag al te veel tegenstribbelende mensen gehad. Waarom luisterden ze niet gewoon en gingen ze niet naar binnen? Het was niet zo dat ze buiten iets deden wat binnen niet kon. ‘Ik ben gister ontkomen aan die debiele Council, dus vandaag zal het een eitje worden,’ zei hij. Mizore gromde zachtjes. “Dan zal ik je nu laten zien dat dat de eerste en de laatste keer was dat je er zo makkelijk onderuit komt, jongeman,” glimlachte ze. Elektrische schokken kwamen van haar lichaam, af terwijl ze hem overduidelijk zwaar geïrriteerd aan keek. ‘Dus, wat wou je eraan doen?’ vroeg hij. De uitdagende blik in zijn ogen irriteerde haar.
Ze snoof even. “Je weet dat wanneer je niet naar binnen gaat, je de nacht gezellig buiten tussen de vleermuisjes door mag brengen?” vroeg ze glimlachend, waarna ze even met haar hand langs haar haren ging. Een blauwe elektrische bal ontstond in haar hand en ze gooide het rustig de lucht in. Elektrische schokjes spatten er aan alle kanten vanaf, waardoor hij steeds kleiner werd, voor hij in de lucht verdween. “Weet je wat een Railgun is?” vroeg Mizore kalm en ze haalde een muntje uit haar zak. Haar arcade muntjes waren wapens. Natuurlijk zou het vele malen sterker zijn wanneer ze iets groters had, maar dit kon al een flinke schade aanrichten. Ze gooide het muntje even de lucht in, maar ving hem al snel weer. “Als ik jou was zou ik maar naar binnen gaan,” zei ze glimlachend.
De jongen was ouder dan zij. En veel groter; zij was maar net één meter en tweeënzestig centimeter. Maar, dat betekende niet dat zij zwakker was. Natuurlijk zou ze hem niet echt aanvallen met haar Railgun. Dat was enkel een aanval die ze bij noodgevallen kon gebruiken; wanneer zij aangevallen werd, bijvoorbeeld. Nu zou ze enkel wat elektrische schokjes kunnen gebruiken als hij niet luisterde. Anders zou ze een ander erbij moeten roepen en dat liet haar zich zo zwak voelen. Daarom zou ze het alleen afhandelen. Ze zou hem wel naar binnen krijgen. Desnoods zou ze hem verlammen en persoonlijk meesleuren, al zou dat misschien wat te zwaar worden. Daarom zette ze haar handen in haar zij en keek ze hem doordringend aan. “Geloof me, je gaat naar binnen. Je mag het zelf doen, of ik sleur je mee. Eén van de twee,” glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Screw you. × Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you. ×   Screw you. × Icon_minitimema mei 02, 2011 1:53 am

“Dan zal ik je nu laten zien dat dat de eerste en de laatste keer was dat je er zo makkelijk onderuit komt, jongeman,” Ze klonk erg serieus, maar Axel betwijfelde of het haar zou gaan lukken. "Hoe wou je me gaan dwingen. Volgens mij mogen jullie geen geweld gebruiken." Zei hij met en lief grijnsje op zijn gezicht. Als hij het goed had mocht de Council geen mensen verwonden tijden de pratrouille. “Je weet dat wanneer je niet naar binnen gaat, je de nacht gezellig buiten tussen de vleermuisjes door mag brengen?” Axel knikte. "Tuurlijk weet ik dat. Het was gister ook gezellig hoor." Diezelfde grijns bleef op zijn gezicht geplakt zitten. Het was soms heerlijk om eens lekker mensen te pesten. Hij wist dondersgoed dat hij naar binnen moest en zij wist dat ook. “Weet je wat een Railgun is?” Railgun? Nooit van gehoord. "Nope," Zei hij toen rustig.
"Weet jij vuur is?" Vroeg hij toen. Hij wreef in zijn handen en liet er een paar kleine vlammetjes uitslaan. Vuur kon zo onschuldig zijn, maar als het uit de hand liep werd het een enorme brand. “Als ik jou was zou ik maar naar binnen gaan,” Axel zuchtte, hij begon haar 'ga naar binnen of anders'-praatjes een beetje zat te worden. “Geloof me, je gaat naar binnen. Je mag het zelf doen, of ik sleur je mee. Eén van de twee,” Hij haalde zijn schouders op. "Ik ga ook wel naar binnen, morgen ben ik de eerste die naar binnen gaat. Geloof me." Zei hij uitdagend. Hij probeerde haar nu uit de tent te lokken, haar zover te krijgen dat ze haar krachten tegen hem ging gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Screw you. × Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you. ×   Screw you. × Icon_minitimema mei 02, 2011 2:04 am

Hij zei niet te weten wat een Railgun is en Mizore glimlachte. “Een Railgun is een aanval die de snelheid heeft van 1030 meter per seconde,” zei ze kalm. “Het is simpelweg het afvuren van dit kleine muntje,” zei ze glimlachend.
‘Weet je wat vuur is?’ vroeg de jongen. Mizore hief haar wenkbrauw op. Ze zag hoe hij vuur liet zien en rolde met haar ogen. Elektriciteit tegen vuur. Dat kon interessant worden. ‘Ik ga ook wel naar binnen. Morgen ben ik de eerste die naar binnen gaat, geloof me,’ zei hij toen. Een paar elektrische schokken kwamen van haar lichaam af. Ze bracht haar knie omhoog en liet haar voet hard op de grond landen, waarna een aantal elektrische schokken omhoog vlogen, langs de jongen, niet van plan hem te raken. “Een redelijk lage schok van dit zal werken als een Taser, als je dat kent,” glimlachte ze. “Je weet wel, het elektrische apparaatje wat de politie heeft, om je te verlammen en je vervolgens in toom te houden. Het kan geen kwaad als je weet op welk niveau je het moet gebruiken, het zorgt er enkel voor dat je je niet kan bewegen.. Maar dat zou betekenen dat je ook niet meer naar binnen kan, wat alsnog weinig nut heeft, maar ik denk dat ik dat er wel voor over heb,” glimlachte ze.
Ze deed een paar stappen naar achteren. “Ik zal je laten zien wat mijn Railgun inhoudt,” glimlachte ze. Ze gooide het muntje omhoog en hield haar ene hand naar voren, met haar handpalm omhoog. Bij de andere hield ze haar duim op die handpalm, met haar vinger daar tegen aan. Het muntje viel naar beneden, tot het voor haar wijsvinger was en ze die simpelweg ‘liet schieten’, waardoor haar wijsvinger het muntje weg schoot en een oranje straal de lucht in ging. Duizenddertig meter per seconde, een aanval die ze niet vaak op mensen gebruikte. “Interessant. Ik ben benieuwd of je zoiets als dat makkelijk tegen zou houden met je vuur,” glimlachte ze. “Dus oprotten, naar binnen. De deuren sluiten over vijf minuten,” zei ze. Ze hoefde niet op haar telefoon te kijken om de informatie op haar scherm te weten. Net als dat ze wist wanneer iemands telefoon ging, want dat deed pijn aan haar hoofd.
Ze was duidelijk de snelst aangebrande van het stel van de Council, maar dat maakte niet uit. Ze was vastberaden deze jongen naar binnen te laten gaan. Bovendien had die Railgun nog een ander effect; iedereen die nog op het schoolplein stond - dit was nog een enkeling - haastte zich naar binnen. Behalve hij, natuurlijk. Etterbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Screw you. × Empty
BerichtOnderwerp: Re: Screw you. ×   Screw you. × Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Screw you. ×
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Court Yard-
Ga naar: