PortalPortal  IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Birthday ~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Midori

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 29-04-11
Leeftijd : 21

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: -

BerichtOnderwerp: Birthday ~   za mei 14, 2011 11:03 am

Langzaam ontwaakte Midori uit haar slaap. Tot haar grote verbazing lag ze gewoon in bed, maar dan met haar kleren aan. Ze zag dat haar pyjama aan haar voeteneinde lag. Wat er vannacht was gebeurd vond ze vreemd. Was het nou gedroomd of niet? Och, wat was die jongen eng..
Ze bedacht zich dat het vandaag haar verjaardag was. Iets wat ze totaal niet zag zitten. Ze besloot zich maar uit het bed te hijsen en wat anders aan te trekken. Omdat het haar verjaardag was zou ze maar iets anders aantrekken. En ze zou niks interessants doen, dus een lichtblauw jurkje kon geen kwaad. Zora ze zich in het jurkje had gehesen deed ze witte teenslippers aan. In haar, haar droeg ze een simpel speldje. Haar pony begon wat lang te worden, ze kwamen nu tot precies haar wenkbrauwen.
Ze vervolgde haar weg naar de kantine, waar ze een simpel bakje yoghurt naar binnen wist te werken. Nadat ze klaar was bleef ze nog even zitten. Ze had nog geen zin om op te staan. Uiteindelijk deed ze dat toch. Ze bracht het kommetje weg en liep weer naar buiten.
Eenmaal in Court Yard zocht ze een rustig plekje op tegen een boom. Ze trok haar knieën op en legde haar hoofd erop. Dit zou weer een saaie dag worden.
Een zachte wind blies langs haar, haar. Boven in de boom kwamen piepjes van vogels uit. Ze ging met haar hand door het gras. Ze plukte er een paar uit de grond, en liet ze weer vallen. Verveeld keek ze naar een paar kinderen die hier rondliepen. Een paar stelletjes die samen lachten. Ze zou willen dat ze hier vrienden had. Ze verveelde zich dood. Saaie verjaardag, precies zoals gepland.

Alleen reageren als het mag xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Dylan

Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 12-05-11

Character
Leeftijd: 16 years 'ld
Krachten:
Partner: 'I won't let you down, Eve. ♥

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   za mei 14, 2011 11:19 am

Met een frons op zijn gezicht en zijn beide handen vol liep de jongen met de blonde haren en rode ogen over het schoolplein. In het doosje wat hij in zijn linkerhand had, zat een ketting waar een groene steen in te vinden was. Een jade. In zijn andere hand had hij een ijsje. Want, Tjah.. Wie hield er nou niet van ijs?
Een meisje met groen haar zat eenzaam in het gras, bij een boom. Hij hield zijn hoofd scheef. Waarom? Wat deed ze daar alleen? Hij haalde even diep adem. Ach, hij had toch liever dat ze alleen was. Anders moest hij wachten en zou het ijsje smelten. Voordat ze hem kon zien teleporteerde hij zich met zijn Move Point en landde hij achter haar. Hij sloeg zijn armen glimlachend om haar heen en drukte een zacht kusje op haar wang, bij wijze van een soort felicitatie. “Gefeliciteerd,” zei hij glimlachend en hij kroop droogjes om haar heen, waarna hij voor haar ging zitten.
“En.. Voor de jarige hebben wij een ijsje!” sprak hij droogjes en hij gaf haar het ijsje. “Maar natuurlijk is dat niet het enige, want mooie dames verdienen mooie cadeaus,” zei hij toen. Vervolgens hield hij het doosje in twee handen beet. Hij hield het naar voren en glimlachte, waarbij zijn mondhoek met de piercing net wat verder omhoogtrok dan de ander. “Ik heb me laten inspireren door je pyjama,” zei hij er met een droog hoofd bij en hij knipoogde even, waarna hij het doosje aan haar gaf. Erin zat een ketting met een dinosaurus, gemaakt van een Jadesteen. Natuurlijk hoefde ze het niet mooi te vinden, hij kon haar niet verplichten goed te reageren op dit. Maar, het ging om het gebaar, toch? Hij glimlachte droogjes. “Ik hoop dat je het niet heel erg vind dat ik ben gekomen?” vroeg hij. Hij maakte geen opmerking over dat er niemand anders was; misschien wilde ze wel gewoon rust. Dan.. Was hij hier ook een beetje verkeerd, maar goed. Het enige wat hij kon doen was afwachten. Haar reactie afwachten.
Profiel bekijken
Midori

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   za mei 14, 2011 11:35 am

Ineens voelde ze twee armen om haar heen. Ze schrok lichtjes. Daarna voelde ze twee lippen en een stuk ijzer tegen haar wang, waardoor ze meteen wist wie het was. “Gefeliciteerd” Feliciteerde hij haar. Ze lachte even droog. “En.. Voor de jarige hebben wij een ijsje!” Een paar seconden later kreeg ze een ijsje in haar handen gedrukt. Iets waar ze nu niet zoveel zin in had. Maar ze wou hem niet kwetsen en nam glimlachend een hapje. “Thanks.” Fluisterde ze.
“Maar natuurlijk is dat niet het enige, want mooie dames verdienen mooie cadeaus.” Ze keek hem vragend aan. Maar daarna zag ze zijn cadeautje. Met haar Air Master Ability liet ze het ijsje even in de lucht zweven. “Ik heb me laten inspireren door je pyjama.” Ze pakte het cadeautje aan en lachte dankbaar. Even bleef ze haken. Pyjama? Hij heeft haar pyjama gezien? Oh..God..
Ze pakte het cadeautje uit en hield een van jade gemaakte dinosaurus in haar hand. Ze grinnikte even. Als er iets was wat ze tof vond waren het dinosaurussen. “Hij is erg leuk.” Zei ze zacht. Het was daarna even een tijdje stil.
“Ik hoop dat je het niet heel erg vind dat ik ben gekomen?” Vroeg hij. Ze vond het niet erg. Zeker niet. Ze had wel gehoopt op wat aandacht. Alleen niet verwacht dat ze die zou krijgen van hem. Nu ze hem namelijk in het daglicht kon zien zag hij er nog enger uit dan vannacht. Wat haar wel weer een beetje bang maakte. “Natuurlijk niet. Ik verveelde me dood.” Ze keek hem even aan. Ze legde het doosje met de ketting even aan de kant. En pakte het ijsje weer die nog altijd in de lucht zweefde.
“Heb je er geen bij je voor jezelf?” Ze keek hem vragend aan. Het was best sneu, dat zij hier dan zat te smullen van een ijsje en hij er droog bij zat. Nee, dat wou ze hem niet aandoen. Ze zwaaide met het ijsje voor zijn neus. “Anders mag je best een likje hoor, niks mis mee.” Misschien was hij nog niet zo eng.. Maar nog.. Ze vertrouwde hem niet voor honderd procent.
Profiel bekijken
Dylan

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   za mei 14, 2011 11:51 am

Hij hoorde haar grinniken en glimlachte lichtjes. Ze zei dat hij erg leuk was en hij leunde een beetje naar voren, gewoon omdat dat lekkerder zat. Aan haar blik zag hij dat ze hem eng vond en hij voelde ergens de behoefte om met zijn ogen te rollen, maar hield dat voor zich. Oké, zijn ogen waren rood. En hij had piercings. Maar hij had niets gedaan wat hem gevaarlijk maakte en had haar niet verkracht of vermoord in haar slaap. Of zelfs maar een kusje gegeven. Dus waarom vond ze hem nou zo eng? En waarom boeide het hem wat zij van hem vond? Gelukkig scheen ze het niet erg te vinden dat hij er was en hij glimlachte. Het zou even duren, maar uiteindelijk zou ze hem hopelijk wel vertrouwen.
Ze vroeg hem of hij geen ijsje had voor zichzelf en hij schudde glimlachend zijn hoofd heen en weer. Ze zwaaide met het ijsje langs zijn neus en hij grinnikte zacht. Ze zei dat hij wel een likje mocht en even keek hij haar fronsend aan. Ze vond hem eng, maar hij mocht wel haar ijsje likken? Hmmn.. Misschien zocht ze een excuus om het ijsje niet zelf op te eten. Vond ze het niet lekker? Nou ja, ze had al een hapje genomen en hij had niet van haar gezicht af kunnen lezen dat ze het vies vond, dus hij had het gevoel dat het wel goed zat. Rustig glimlachend schudde hij zijn hoofd heen en weer. “Nee, eet maar,” glimlachte hij vriendelijk, hopend dat ze tevreden was met wat hij haar had gegeven. Veel verjaardagen had hij niet meegemaakt en hij had haar pas één keer ontmoet, dus een cadeau uitzoeken was een ramp geweest, tot hij het draakje had gezien.
“Het is je verjaardag,” begon hij. Natuurlijk, logisch. Dat had ze zelf ook wel door. “En dat betekent..” vervolgde hij droogjes. “Dat jij vandaag alles mag beslissen,” glimlachte hij. “Dus.. Heb je zin om vandaag wat interessants te gaan doen?” vroeg hij. “Of we blijven hier en leren elkaar beter kennen,” zei hij droogjes. Er was weer zo’n onbetrouwbare ondertoon hoorbaar in zijn stem, maar uiteindelijk grinnikte hij droogjes, waardoor het nou niet echt serieus meer over kwam. Ach.. Hij had gewoon zin in wat gezelschap en zij was de perfecte persoon daarvoor.
“Ik doe je ketting wel om,” zei hij kalm en hij teleporteerde zich achter haar, waar hij de ketting ineens in zijn handen had. Hij had de ketting ook zo om haar nek kunnen teleporteren, maar dit was veel leuker. Hij veegde haar haar een beetje aan de kant en bukte zich voorover om de ketting om haar nek te doen. Vervolgens maakte hij hem aan de achterkant goed vast en deed hij haar haren weer goed, waarna hij om haar heen kroop. “Perfect,” glimlachte hij.
Profiel bekijken
Midori

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   za mei 14, 2011 1:20 pm

Nadat hij erop had gewezen dat ze haar ijsje zelf op moest eten, deed ze het toch maar. Met tegenzin. Maar dat liet ze niet merken. Nadat ze hem op was moest ze toegeven dat hij erg lekker was. Jammer dat ze al vol zat van de yoghurt die ze eerder op had.
“Het is je verjaardag,” was hij begonnen. Ze zuchtte even. Stomme verjaardagen ook. “En dat betekent.. Dat jij vandaag alles mag beslissen, Dus.. Heb je zin om vandaag wat interessants te gaan doen?” Dat kwam op een verkeerde manier over op Midori. Ze keek hem eerst even met grote ogen aan en schoot daarna in de lach. Ze stopte al snel. “Niet grappig, sorry.” verontschuldigde ze zichzelf. “Of we blijven hier en leren elkaar beter kennen.” Ze dacht even na. “Ik heb het niet zo met verjaardagen. Jij mag best kiezen.” Kwam ze uiteindelijk tot de conclusie. Ze keek hem aan. Ze had geen zin in nadenken over wat ze nu moesten doen.
Alweer was er een stilte. “Ik doe je ketting wel om.” Onderbrak hij het. In een oogwenk zat hij achter Midori. Ze schrok er wel een beetje van. Ze was niet gewend dat iemand zich in secondes kon verplaatsen. Ze besloot het maar gewoon toe te laten. Toen hij het eenmaal vastmaakte voelde ze de Jadesteen tegen haar huid. Ze legde haar hand erop. Dit was het leukste cadeau dat ze ooit had gehad. “Perfect.” Zei hij en glimlachte. Ze streek haar jurkje glad. “uhu.” Ze keek weer twijfelend. Waarom zat ze hier met hem? Ze kende hem voor geen meter. Laat staan dat hij eigenlijk hartstikke eng is. En hun eerste ontmoeting ging ook niet zo goed. Ze had ondertussen best wat angst voor hem ontwikkeld. En die was nog altijd niet weg.
“Waarom praat je eigenlijk tegen me?” Vroeg ze uiteindelijk. Die vraag spookte maar rond in haar hoofd. Waarom praatte haar precies tegen haar, en liet hij haar niet gewoon met rust? Dat was ze na die aantal dagen wel gewend. En ze vond het best fijn. Natuurlijk waren er dagen dat ze echt behoefte had aan gezelschap. Maar dat was zelden. Ze keek hem twijfelend aan, en daarna keek ze maar weer om zich heen.
Profiel bekijken
Dylan

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   zo mei 15, 2011 12:07 am

Ze had gezegd het niet zo te hebben met verjaardagen en dat hij mocht kiezen. Toen hij had gezegd dat de ketting perfect stond, had ze een ‘uhu’-geluidje gemaakt. Het was duidelijk dat ze hem nog niet helemaal vertrouwde, iets wat hem tegenviel. Maar, aan de andere kant was het logisch. Want, kom op. Zijn oren hadden meerdere piercings, waarvan er één tot aan zijn lip liep. Zijn rug bestond voornamelijk uit littekens en zijn borst had er ook veel. In zijn nek liep een lang litteken, waar hij nu de band omheen had zitten. Verder had hij helrode ogen, die het vaak ook niet goed deden bij kleine kinderen.
‘Waarom praat je eigenlijk tegen me?’ vroeg Midori en hij keek haar aan. “Je wilt serieus weten waarom ik tegen je praat,” merkte hij op alsof ze net had gezegd dat er een levende dinosaurus langsliep. “Er is niet voor alles een reden, Cara Mia,” zei hij kalm. “Maar.. Als ik een reden zou moeten opnoemen,” zei hij twijfelend en hij dacht even na. “Dan denk ik.. Dat je gewoon interessant bent. Anders dan die andere huppeltutjes die hier rondlopen,” zei hij toen. Hij wilde er nog achteraan zeggen dat die hem haatten of dachten dat ze een relatie hadden, maar dat hield hij maar voor zich. Ze zou hem nog enger vinden als ze wist wat voor spelletjes hij speelde met de huppeltutjes. Dan zou ze er al helemaal geen vertrouwen in hebben dat hij haar niets zou doen.
Eigenlijk was het best saai hier. Er was geen plek waar hij haar mee naartoe zou kunnen nemen. Natuurlijk zouden ze kunnen gaan zwemmen, maar hij hield er niet van als mensen zijn littekens zagen. Bovendien had hij niet het gevoel dat zij graag in een bikini - of badpak met dinosaurussen, waar hij haar meer voor aan zag - in zijn buurt zou willen komen. En ergens moest hij toegeven dat het waarschijnlijk ook niet al te best af zou lopen als ze dat wel zou doen.
Hij fronste lichtjes. “Ik kom er nu pas achter hoe weinig er te doen is hier,” merkte hij droogjes op. Hij had zin om iets leuks - en dan niet in de trend van wat hij normaal deed met een meisje, maar iets normaals - te doen. Helaas had hij geen idee wat.
Profiel bekijken
Midori

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   zo mei 15, 2011 7:04 am

Midori ging wat met haar vingers door het gras. “Je wilt serieus weten waarom ik tegen je praat. Er is niet voor alles een reden, Cara Mia.” Ze begon zich te irriteren aan het woord. Ze kon er niet tegen als iemand haar op zo een manier aansprak. Hetzelfde is met andere woorden. Schat, snoepje.. Woorden die haar zo erg irriteerden. Alsof ze eigendom was van iemand. “Maar.. Als ik een reden zou moeten opnoemen.” Even stopte hij met praten. “Dan denk ik.. Dat je gewoon interessant bent. Anders dan die andere huppeltutjes die hier rondlopen.” Nu begon ze hem een beetje vreemd ze vinden. “Interessant? Wat bedoel je daar nou weer mee?” Ze keek hem vragend maar ook wantrouwend. Zijn meeste vragen en antwoorden vatte ze wel eens heel verkeerd op. “Ik kom er nu pas achter hoe weinig er te doen is hier,” had hij droogjes gezegd. Ze knikte instemmend. Het is er erg mooi. Maar op warme en zonnige dagen ook erg saai.
“We kunnen misschien hier buiten een spelletje spelen?” Ze keek hem even aan. “Ik heb een spel kaarten, ganzenborden, monopoly.. Ik heb als je wilt ook pim pam pet.” Ze keek hem aan alsof ze net het grootste raadsel ooit had opgelost. “Dan gaan we gewoon hier onder die boom zitten. Als je wilt haal ik meteen wat te drinken. Of heb je geen dorst?” Ze keek hem aan. Als ze dan naar binnen ging om het spel te halen kon ze net zo goed meteen langs de kantine voor wat ijsthee of zoiets.
Profiel bekijken
Dylan

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   zo mei 15, 2011 7:51 am

Toen het meisje vroeg of ze hier ook een spelletje konden spelen trok hij een geamuseerd gezicht. Wat voor spelletje? Ze begon over kaarten, ganzenbord, monopoly en pim pam pet en hij keek haar met een verbijsterd gezicht aan. Oké.. Dat soort spelletjes dus. Ze zei dat ze gewoon hier konden gaan zitten en dat ze dan misschien gelijk wat te drinken kon halen.
Hij schudde zijn hoofd en hield zijn hand voor zich. “Zolang het minder dan tien kilo is, gaat het makkelijk om het vanaf een langere afstand hierheen te teleporteren,” zei hij kalm. “Waar ligt het?” vroeg hij. Toen ze antwoord had gegeven, glimlachte hij. Hij hield zijn arm voor zich en de spellen verschenen één voor één op zijn hand. Eerst ganzenbord, dan monopoly en vervolgens de laatste twee spellen naast elkaar erop. Hij zette ze op de grond neer en snoof zacht. Een flesje cola verscheen in zijn hand - gejat uit de automaat - en hij gaf het aan haar.
“Dus, je wilt een spelletje spelen?” vroeg hij droogjes. “Ach.. Sommige mensen hebben nou eenmaal aparte interesses,” zei hij. “Laten we monopoly doen.. Volgens mij is dat de enige waarvan ik nog weet hoe het moet,” zei hij toen. Hij legde zijn hand op de doos en niet veel later lag alles op zijn plek. Daar zaten ze dan. Oké, zij zag er jong uit. Maar hij had rode ogen en piercings, waarvan één nogal opviel. En wat deden ze? Monopoly! Ergens was het wel grappig, maar oké. Hij speelde nog altijd liever ander soort spelletjes. En daarmee bedoelde hij geen bordspelletjes. Of kwartetjes, of zo. Even had hij lol om zijn eigen gedachten. Kwartetjes waren vies. Hij hield meer van de spelletjes die eindigden met wat gezoen en een meisje die hem haatte erbij.
Profiel bekijken
Midori

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   zo mei 15, 2011 8:20 am

“Dus, je wilt een spelletje spelen? Ach.. Sommige mensen hebben nou eenmaal aparte interesses.” Zei hij nadat hij de spelletjes en de cola hierheen had geteleportreerd. Ze keek hem blij aan. Ze was dan vandaag vijftien geworden. Diep van binnen was ze nog gek op al het kinderlijke.
Na bijna een seconde had hij het helemaal uitgeklapt en neergezet. Ze pakte het hoedje als pionnetje. Wat overigens haar favoriete soort was.
Ze zaten al een tijdje te spelen. En Midori stond ver voor. Met een stuk of zes straten. Doordat ze al een tijdje op haar knieën zat begon haar rug een beetje pijn te doen. Aangezien ze al een tijdje voorovergebogen zat. Ze besloot maar op haar buik te gaan liggen. En leunde op haar ellebogen. Ze schopte haar slippers uit, zodat ze met haar voeten door het kriebelige gras kon bewegen. Ze hield ervan als ze het gras tussen haar tenen voelde. Het maakte haar altijd rustig.
“Nou, vertel dan wat over jezelf?” Ze waren al een tijdje bezig nu. En hij had eerder gezegd dat ze wat meer over zichzelf konden vertellen. Dus van haar mocht hij gewoon beginnen. Ze wou wel weten hoe zo een enge jongen in werkelijk kon zijn. En stiekem was ze ook benieuwd naar zijn verleden. Ze was nieuwsgierig naar hem. Of het kwam door zijn engheid wist ze niet. Het was gewoon nieuwsgierigheid.
Profiel bekijken
Dylan

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   zo mei 15, 2011 8:53 am

Midori pakte het hoedje en hij pakte een auto. Het boeide hem weinig wat hij had. Zo verloor hij ook nogal snel, gewoon omdat hij niet echt nadacht bij wat hij deed en op gegeven moment zo’n zes straten achterliep op het meisje. Ze ging op haar buik liggen en zijn ogen zochten automatisch naar inkijk en hij was ontevreden met het kleine beetje wat hij kreeg.
Ze zei hem dat hij wat over zichzelf moest vertellen en hij balde zijn vuist. Hij staarde een beetje voor zich uit terwijl zijn gedachten gingen naar zijn verleden. “Ik vermoordde mijn moeder bijna. Per ongeluk, natuurlijk,” sprak hij droogjes en hij ging even met zijn hand door zijn haar. Zijn blik was afwezig en hij fronste lichtjes, alsof hij zijn verleden haatte. Natuurlijk was dat waar. “Mijn vader was wetenschapper en.. Tjah.. Beschouwde mij niet als mens. Hij sloot me op en bestudeerde me. Ik moest dingen doen die normale mensen niet doen,” zei hij en hij fronste.
“Mijn rug en buik zitten vol littekens en deze band,” zei hij toen, doelend op de band rond zijn nek, “bedekt er nog één.” Hij snoof even zacht en sloeg zijn blik neer. “Uiteindelijk ben ik vrij gekomen daar; ik zal je geen details vertellen. En sindsdien woon ik hier, in Degree. Erg interessant. Ik heb relaties gehad met vele huppeltutjes, maar ik moet zeggen dat het veel minder leuk is dan ik had voorgesteld,” glimlachte hij toen droogjes. “En jij, Cara Mia?” vroeg hij kalm. “Wat mag ik over jou te weten komen?” vroeg hij toen droogjes.
Hij wist niet wat ze kwijt wilde over haar verleden. Hij zelf zei ook niet alles. Dat hij zijn moeder uiteindelijk vermoord had en zijn vader ook niet langer leefde. Dat gedeelte hield hij maar voor zich. Dat was wat.. Beter.
Profiel bekijken
Midori

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   zo mei 15, 2011 1:05 pm

Hij had maar een klein deel van zijn levensverhaal verteld. Dat zag ze hoe hij in de verte keek. Ze keek naar hem toe hij vertelden over zijn littekens. Ze had ineens enorme medelijden met hem. Hij had eigenlijk een hartstikke slecht verleden gehad. En nu liet zij hem telkens overduidelijk zien dat ze best bang voor hem was en hem eigenlijk maar niks vond.
Ze keek nog eens goed naar hem. De rode ogen die aantoonden dat hij met zijn gedachten heel ver weg waren, waren eigenlijk hartstikke onschuldig.
Maar ze vroeg zich nog wel af waarom hij zijn moeder bijna zou vermoorden. Zo iets doe je toch niet?
Hij vertelde over dat hij nogal heel wat vriendinnetjes had gehad. En dat het huppeltutjes waren. Waardoor hij overkwam als een player. Dat zou ze zeker onthouden. En ze zou waarschijnlijk nog wat extra oppassen. Maar dan liet ze het niet zo erg merken.

“En jij, Cara Mia?” Zei hij toen kalm. “Wat mag ik over jou te weten komen?” Ze dacht even na. “Wel.. Mijn ouders zijn omgekomen toen ik nog niet zo lang geleden geboren was.. Toen zorgde mijn oma voor me. Maar een paar maanden geleden is zij overleden. Dus nu ben ik hier. Maar hiervoor zat ik wel in een ander weeshuis. Waar ik nu mijn vriendinnen echt ontzettend mis.” Ze keek even zwaar triest. Ze miste haar vriendinnen van daar echt met heel haar hart. Daarom ging ze het liefst terug. Maar dat ging nou eenmaal niet.
Opeens had ze helemaal geen zin meer in ook maar een spelletje. Het liefst zou ze nu even rustig op haar bed liggen en denken aan hoe fijn ze het had gehad in het vorige weeshuis. Daar duurde het niet lang voordat ze eindelijk vriendinnetjes had. Hier duurt het al een paar dagen en ze heeft nog maar twee mensen ontmoet. Mizore en Dylan. En dat zijn dan nog niet eens vrienden van haar.

“Maar oke. Het is volgens mij wel belangrijk dat we nu hier zitten. En het is hier veilig.. Plus heel mooi.” Verzuchtte ze. Ze keek nog even om haar heen. Het was inderdaad hartstikke mooi daar.
Ze ging wat meer rechtop zitten in het gras. En liet zich daarna weer achterover vallen. Met haar benen uiteraard gesloten.
Ze keek naar twee wolken die voorbij dreven. Op die wolkjes na was het allemaal helderblauw. Een warme, zonnige dag. En er was natuurlijk weer niks interessants om te doen. Ze begon na te denken.. Hoe zou het nou voor hem zijn.. Een verleden hebben waarbij je als labrat werd mishandeld. Als dat bij Midori zo was had ze een levenslange trauma. Zelf moest ze al niks hebben met naalden en proefjes. Laat staan iets waar je littekens van op kan lopen.
Ze kwam wat voorover en keek hem aan. “Hmm.” Mompelde ze wat. “Hoe is het eigenlijk om een ketting aan je hoofd vast te hebben, doet of deed dat geen pijn?” Vroeg ze ineens uit het niets. Ze wist niet hoe ze erop kwam. Het was een vraag die haar een seconde geleden te binnen schoot en die ze weer een seconde daarna uitsprak.
Profiel bekijken
Dylan

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   ma mei 16, 2011 6:02 am

Het meisje zei hem dat haar ouders om waren gekomen niet lang nadat ze geboren was. Hij snoof even zachtjes. Ze vertelde dat haar oma voor haar had gezorgd had, maar dat die nu overleden was.
Hij ging een keer met zijn hand door zijn blonde haren en zette een lichte frons op zijn gezicht. Hij had ergens medelijden met het meisje, al was haar situatie niet begrijpbaar voor hem. Hij hield niet van zijn familie. Hij had ze zelfs vermoord. Dus hij snapte niet hoe iemand zo veel om iemand kon geven om iemand. Hij had überhaupt nog nooit liefde of iets in die zin voor iemand gevoeld, dus het was nogal vreemd voor hem om te zien hoe anderen dit wel deden. Ze had ook gezegd dat ze haar vriendinnen miste. Nog iets wat hij nou niet echt kende. Hij snoof even zacht. Maar, eerlijk gezegd voelde hij er op dit moment weinig behoefte aan om het te veranderen. Hij had tot nu toe alleen nog maar gezeik meegemaakt over dingen zoals dat. Dus, het was niet vreemd dat hij er niet naar verlangde, toch?
Het meisje zei hem dat het volgens haar belangrijk was dat ze nu hier zaten en dat het hier heel veilig en mooi was. “Let op wie je vertrouwt, Cara Mia,” zei hij kalmpjes. “De mensen hier zijn niet zoals in de normale wereld. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant maakt het het hier niet veel veiliger,” zei hij kalm en hij knipoogde een keer naar haar. “Maar, wees gerust, meissie,” zei hij toen. “Ik zal je wel beschermen.”
Ze vroeg hem of het geen pijn deed om een ketting aan zijn hoofd te hebben. Hij glimlachte. “Cara Mia,” begon hij kalmpjes en hij schudde zijn hoofd heen en weer. “Ik heb geen prettig verleden gehad. Bijna niemand hier heeft dat, trouwens,” zei hij rustig, waarna hij even zweeg. “Ik heb hier altijd vastgezeten, even als rond mijn nek. Dat is de reden voor die band; ik laat de plek daaronder liever niet zien,” glimlachte hij. “Die piercing is beter dan een gat in mijn lip; geloof me,” snoof hij toen droogjes. Ergens voelde hij de behoefte om zijn band af te doen, zodat ze zou zien wat hij bedoelde met het litteken rond zijn nek. Het was niet zo erg als je zou denken omdat hij het zo graag wilde verstoppen, maar.. Het was ook iets psychologisch, dus liet hij het liever bedekt.
Ze was niet de enige die geen zin meer had om het spel te spelen, dus legde hij zijn hand op het bord en lag alles binnen enkele seconden perfect opgeruimd in de doos. “Vertel eens,” begon hij kalm. “Wil je nog iets anders doen?” vroeg hij glimlachend. “Wat dacht je ervan als we gezellig een film gaan kijken? Met wat chips, popcorn, snoep et cetera, natuurlijk,” glimlachte hij. Hij was benieuwd wat ze zou vinden van zijn voorstel. Het hoefde natuurlijk niet; het was haar verjaardag dus zij mocht kiezen wat ze zouden doen. Hij vond het enkel wel leuk om film te kijken, want dat zou betekenen dat hij niets hoefde te doen. En in het geval van een saaie film in slaap viel. Hij had niet het gevoel dat Midori slechte plannen had wanneer hij sliep, dus hij was niet bang dat dat zou gebeuren. Zolang ze geen Disney-film nam vond hij alles best. Eigenlijk keek hij nooit films en had hij dus geen idee wat misschien wel een goede film zou zijn.
In verband met gevoelige kinderoojes hield Tutu de gedachten van Dylan over een ‘leuke film’ maar even voor zich.
Profiel bekijken
Midori

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   ma mei 16, 2011 6:45 am

‘Let op wie je vertrouwt, Cara Mia, De mensen hier zijn niet zoals in de normale wereld. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant maakt het het hier niet veel veiliger,’ Met die woorden wist ze niet wat hij bedoelde. Zoals ze haar hele leven heeft geleefd had ze niet zo vaak gedacht aan speciale gevaren die van mensen af konden komen. Haar oma heeft haar altijd beschermd en bij haar vorige weeshuis was er niemand die haar ook maar iets kwaad deed. Ook is ze buitenom niet echt aangevallen. Behalve door Dylan zelf dan.. ‘Maar, wees gerust, meissie, Ik zal je wel beschermen.’ Midori keek hem aan. “Beschermen voor wat?” Ze bleef hem aankijken. Zoekend naar antwoord.
Hij begon te vertellen over het feit dat hij geen prettig verleden heeft gehad, en dat hij een nogal heel groot gat in zijn lip heeft. Iets wat Midori absoluut niet zou willen zien. Plus dat hij ging praten over zijn megawond om zijn nek.
‘Vertel eens. Wil je nog iets anders doen?’ Midori knikte instemmend. Hij kwam op het idee om een film te kijken. Met volgens haar al het soorten snoep dat er bestaat. Midori kwam op een heel goed idee. Ze was dus van plan hem haar lievelingsfilm te laten kijken. “What about Avatar the movie?” Ze sprong op en keek hem blij aan. “Die film is geweldig!” Ze probeerde hem mee te sleuren aan zijn arm. Maar toen dat niet lukte probeerde ze hem op te tillen met haar Air Master Ability. Toen dat wel lukte stond hij uiteindelijk. Ze keek hem blij aan. “Ja, daar gaat Aang op een luchtbol rondjes zweven.” Ze keek hem aan alsof dat het grootste wonder ooit was.
Profiel bekijken
Dylan

Character
Krachten:

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   ma mei 16, 2011 7:06 am

Het meisje scheen zijn waarschuwing niet te begrijpen en hij grinnikte even hoofdschuddend. Ze vroeg hem waarvoor hij haar moest beschermen. “Enge pedofielen,” zei hij droogjes. “En mensen die je pijn willen doen. Die bestaan namelijk ook nog,” zei hij alsof het een groot wonder was dat er gemene mensen waren op deze wereld.
Ze vroeg hem of ze Avatar the Movie konden gaan kijken. Serieus? Avatar? Dat was beslist de ergste film aller tijden. Nog erger dan die random Disney films zoals pocahontas en Winnie the pooh. Hij wist niet eens of het wel van Disney was, maar dan was het van een andere mislukte filmmaker. Zo één die altijd kindertjes naar zich toe lokte in zijn kleine witte busje. Alleen deed deze dat niet door middel van snoepjes. Deze zei dat ze de hoofdrol mochten spelen in zijn kinderpor.. Kinderfilms. En vervolgens werd hij gezocht door de politie in verband met het sexueel misbruiken van kinderen. Meisjes, vooral. Al waren er ook van die weirdo’s met hele, héle rare fantasieën. Ach.. Sommige mensen konden nou eenmaal geen gewone mensen krijgen, dus moesten ze genoegen nemen met minder. En smeriger. Ach, gelukkig had hij ruime keuze uit wie hij wilde pakken. En hij pakte er dan ook meer dan één.
Midori zei iets over vliegen boven een bol van wind. Ergens voelde hij de behoefte om haar zo de lucht in te schieten, maar dat was geen goed idee. “Laten we dan die film maar gaan kijken,” zuchtte hij. “Weet je heel zeker dat je - nu je vijftien bent - niet meer zin hebt in meer.. Volwassenere films?” vroeg hij. “Alhoewel ik er ook niet op zit te wachten om een romantische comedy te kijken,” mompelde hij toen hoofdschuddend.
Ze probeerde hem overeind te blijven en hij bleef stug zitten. Toen ze haar krachten gebruikte kwam hij wel overeind en even keek hij haar glimlachend aan. “Kom je dan, Cara Mia?” vroeg hij kalm en hij pakte haar hand glimlachend beet, waarna hij begon te rennen.
En.. Ze verschenen midden in zijn stap in de juiste kamer, samen met de spellen. Hij glimlachte even en knikte naar de tv, waar chips, snoep, cola en dat soort zooi voor verscheen. “Ik hoop voor je dat hier die film ergens te vinden is,” zei hij droogjes. “Anders kijken we wel wat leukers,” zei hij toen met een geamuseerd glimlachje.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Birthday ~   

Birthday ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HAPPY BIRTHDAY QUEEN V ♥♥
» Happy Birthday Nelleke! ♥
» Birthday with the friends, London in the heart.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Court Yard-
Ga naar: