Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Give me Alcohol!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hexis

Hexis


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 18-04-11

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: I want nobody, nobody but you..

Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitimezo mei 29, 2011 3:12 am


Het was avond. Bijna iedereen was al naar bed, op Hexis en misschien nog andere nachtbrakers na. Hij liep trots door de gangen met twee wijnflessen in zijn handen, die hij had gestolen uit de keukens. Ze hielden alle alcohol gewoon voor zichzelf, waar hij best pissig om was. Al was hij nog net niet oud genoeg om alcohol te drinken, toch had hij de flessen gestolen. Hij opende een deur en kwam in een lege loungeruimte terecht. Trots zette hij de flessen op een tafeltje en deed hij het licht aan, wat het nauwelijks deed en maar een klein schijnsel gaf zodat hij de kamer iets beter kon zien. Hij grinnikte en keek trots in het rond. Het was hier groter dan hij had gedacht. Er stond zelfs een stoffige boekenkast, een bureau en een openhaard, die ook onder het stof zat. Waarschijnlijk was deze kamer al heel lang niet gebruikt. Degree was groot, de helft ervan werd bezet door het weeshuis en de andere helft was gewoon oud. Om de banken zaten hoezen, die hij met één beweging er van af haalde, waarna hij op een van de banken zitten. Hij zuchtte en opende een van de flessen. Hij had geen glazen bij hem, dus dronk hij gewoon uit de fles. Man, wat was het lekker. Lekkerder dan hij had gedacht, aangezien hij nog nooit wijn had gedronken. Hij zette de fles weer neer en liep naar de lichtschakelaar toe, transporteerde de elektriciteit naar zijn hand en schoot een elektriciteitsstraal naar de open haard toe, waar een kalm vuurtje begon te branden. Net toen hij terug op de bank zat, ging de deur open. Een jongen, waarschijnlijk verdwaalt of zo.
“Kom er gezellig bij zitten,” zei Hexis met een glimlach en hij klopte op de plek naast hem. Wat gezelschap was wel een keer leuk. Hij pakte de nog ongeopende fles en stak die in de richting van de jongen, terwijl hij weer een teug uit zijn eigen fles nam. Hij voelde hoe de alcohol al begon te werken.

[Alleen Yukio]
Terug naar boven Ga naar beneden
Yukio

Yukio


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Onder je bed.

Character
Leeftijd: 15 Jaar.
Krachten:
Partner: Ichiro Kobayashi

Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitimezo mei 29, 2011 5:57 am

Yukio wandelde rustig door de gangen. Ze waren heel donker, maar met zijn Ars Manga kon hij gewoon 'denken' dat hij kon zien waar hij liep, waardoor het al makkelijker ging 's nachts door de gangen te wandelen. Hij deed een random deur open en zag een blondharige jongen op een bank zitten, met een fles wijn in zijn handen. 'Kom er gezellig bij zitten,' Glimlachte hij. Yukio begon te grijnzen, en liet zich met een plof naast e jongen vallen. Toen de vreemdeling een fles in zijn handen drukte. De zwartharige jongen dacht de kurk weg, en nam een goede slok van de fles, dit was zijn 1te keer dat hij wijn dronk, aangezien het eigenlijk nog niet mocht. In de open haard brandde een zwak vuurtje, wat een nogal gezellige sfeer gaf, terwijl er nog een slok van de fles werd genomen. "Ik ben Yukio, jij?" Grinnikte de jongen, terwijl hij voelde dat de alcohol een beetje naar zijn hoofd kwam. Maar dat negeerde hij, het zou wel goed komen. Toen begon hij te denken... wat als ij erachter kwam dat Yukio gay was? Nouja, dat zou hij wel zien. Zijn ogen onderzochten de kamer, er waren oude lampen, een open haard, bestofte meubels.. en recht voor hun stond een oude TV. Yukio zuchtte. "Heb jij ook zulke problemen. En ik moet dan ook nog die van een ander oplossen." Hij keek een beetje bedrukt. Het was alleen door de alcohol dat de jongen zo open over van alles begon te praten. Dit zou nog een interessante avond kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hexis

Hexis


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 18-04-11

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: I want nobody, nobody but you..

Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitimezo mei 29, 2011 6:54 am


Hij was blij dat de jongen bij hem ging zitten, aangezien hij dan niet beide flessen op hoefde te drinken. Met een grijns drukte hij de fles in de handen van de jongen, nam weer een paar grote teugen van zijn eigen fles.
"Ik ben Yukio, jij?" vroeg de jongen toen hij van de fles gedronken had.
“Hexis, aangenaam,” zei hij met een plezierige grijns. Hij dacht aan Ciel, die was vast op de jongensslaapzaal aan het slapen. Hexis was nog klaar wakker, kon nog wel een aantal uur wakker blijven. De alcohol zorgde er voor dat hij wat vrolijker begon te worden. "Heb jij ook zulke problemen. En ik moet dan ook nog die van een ander oplossen." Uit medelijden sloeg hij een arm om de jongen heen, nam nog een teug.
“Och arme,” fluisterde hij met een glimlach. “Ach ja, alles komt wel goed hoor. Laat die persoon gewoon voor een keer zijn eigen problemen op lossen, kan hij mooi zien hoe het voor jou voelt.” Hexis schoof wat dichterbij. In zijn achterhoofd spookte de gedachtes over de belofte die Ciel hem had aangedaan. Ach, voor een keertje mocht toch wel? Zo erg was het ook niet. Zijn ene hand streelde even troostend de wang van de jongen, waarna hij weer een slok van de wijn nam. Zijn blik ging naar de tv en hij liep er naar toe, zette hem aan en gaf er een schop tegen aan toen die het niet deed.
“Kut ding,” gromde hij en hij nam nog een teug uit zijn fles, die steeds leger begon te worden. Hij goot de overige inhoud van de fles in zijn mond en gooide het ding ergens in een hoek, waarna hij begon te lachen.
“Zow, zijn we ook nog van dat ding af,” giechelde hij en hij wendde zijn blik naar de jongen, begon te grijnzen. “Zeg eens, ben jij goed in het maken van een televisie?” vroeg hij op een onschuldige toon en hij bracht zijn gezicht wat dichter bij die van de jongen. “Zou jij dat alsjeblieft voor mij willen doen?” Hij leunde weer achteruit en ging van de jongen zijn schoot af, keek de jongen nieuwschierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yukio

Yukio


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Onder je bed.

Character
Leeftijd: 15 Jaar.
Krachten:
Partner: Ichiro Kobayashi

Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitimezo mei 29, 2011 7:15 am

De blondharige jongen, die blijkbaar Hexis heette, grijnsde plagerig naar Yukio. Ze zaten beiden nogal beneveld door de alcohol, alleen.. nog niet helemaal. De zwartharige jongen sloeg nog eens de fles achterover, en nam nog een goede teug van de wijn. Toen hij begon te vertellen sloeg Hexis zijn arm om hem heen. 'Och arme,' Fluisterde hij, waardoor Yukio plezierige rillingen over zijn rug voelde, waarna hij nog een slok nam. 'Ach ja, alles komt wel goed hoor. Laat die persoon gewoon voor een keer zijn eigen problemen op lossen, kan hij mooi zien hoe het voor jou voelt.' De jongen schoof dichterbij hem en Yukio keek hem recht aan, zijn cyane ogen in die van hem. "Ja misschien heb je gelijk, het zou een goed idee zijn mensen te laten voelen wat ik voel," Opeens voelde hij een warme hand over zijn witte wang gaan, maar verdween snel weer, de jongen liep naar de TV toe en schopte erop. 'Kut ding,' Gromde Hexis en nog nog een slok. Yukio deed dat ook, en zag dat de fles wijn al bijna leeg was, tot hij glas hoorde breken, waarop al snel gelach volgde. 'Zow, zijn we ook nog van dat ding af,”' Giechelde de jongen, waarop hij ook lichtjes begon te lachen. 'Zeg eens, ben jij goed in het maken van een televisie?' Vroeg hij onschuldig, en Yukio hield zijn hoofd een beetje schuin: Ehm, ja ik kan hem gerust maken ho-,". Maar toen Hexis dichterbij kwam, en Yukio's fles leeg op tafel stond, was hij redelijk dronken aan het worden. En kon zich niet weerhouden zijn hand op de jongen zijn wang te leggen. 'Zou jij dat alsjeblieft voor mij willen doen?' Yukio keek hem met een scheve gimlach aan. "Tuurlijk." Antwoordde hij zoet, en liep naar de TV toe. 'Werk weer' Dacht hij, en drukte op de 'on' knop op de afstandsbediening, en de tv sprong aan. Yukio ging terug naast Hexis zitten, en gooide zijn arm rond zijn schouder, terwijl hij dicht tegen hem aanzat. Eigenlijk wist hij zelfs niet wat op TV was, hij was net maar geconcentreerd genoeg geweest om hem aan de praat te krijgen. "Nou, wat wil jij zien?" Grijnsde Yukio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hexis

Hexis


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 18-04-11

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: I want nobody, nobody but you..

Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitimezo mei 29, 2011 7:54 am


De jongen had gehaperd toen hij dichterbij kwam. Een hand werd op zijn wang gelegd en de grijns op zijn gezicht werd breder.
"Tuurlijk." Was het antwoord van de jongen, die naar de tv liep en zijn ogen bleven op het achterwerk hangen. Opeens sprong de tv aan en klapte Hexis blij in zijn handen.
“Yay, de tv doet het weer,” riep hij blij met een bijna dubbele tong, waardoor hij begon te giechelen. Wat een belachelijke reactie gaf hij toch. De jongen liep weer naar hem toe en ging naast hem zitten, met een arm om zijn schouder. Blij pakte hij de afstandsbediening en schudde hij er even aan, om zeker er van te zijn dat hij het zou doen. Hij hoorde de batterijen zitten, dus hopelijk deed hij het.
"Nou, wat wil jij zien?" Hexis haalde zijn schouders op en begon te zappen. Er was helemaal niks te zien op TV. Uiteindelijk zette hij de tv uit en wierp hij zijn blik op de zwartharige jongen die naast hem zat. Hij kroop op zijn schoot en sloeg zijn armen om de nek van de jongen heen, bracht zijn hoofd dichtbij die van de jongen.
“Ik zou jou wel eens willen zien,” giechelde hij en hij likte de jongen zijn wang op een speelse manier, likte daarna de lippen van de jongen af, maar stopte al snel. Zijn ogen gingen de kamer door en hij snoof geïrriteerd. Er was geen alcohol meer te bekennen en hij gromde boos. Hij wou meer alcohol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yukio

Yukio


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Onder je bed.

Character
Leeftijd: 15 Jaar.
Krachten:
Partner: Ichiro Kobayashi

Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitimema mei 30, 2011 8:16 am

Toen Yukio en Hexis gezellig bij elkaar zaten, begon Hexis te zappen. 'Er is niks op Tv hé?" Gromde hij verveeld. Maar toen sprong de TV uit, en Hexis krabbelde op zijn schoot. "Wa-" Yukio werdt al snel afgebroken toen hij Hexis 'Ik zou jou wel eens willen zien,' Hoorde zeggen, en hij hem speels begon te likken. De blondharige jongen likte op zijn wang, en volgde een weg recht naar zijn lippen. Geschrokken sprongen zijn ogen open, maar hij werdt al snel terug ontspanen. Yukio had ondertussen al zijn armen losjes rond Hexis' middel gehangen. Opeens haalde hij iets tervoorschijn, en kon zich net genoeg concentreren om zijn Ars Manga uit te voeren. Opeens stonden er 2 blikjes op tafel. Het was geen wijn, maar bier, héél stevig bier, met een stevig alcoholgehalte. Lichtjes twijfelde Yukio of hij dit wel moest doen... Maar schudde die gedachte al snel terug van zich af. Zijn hyand reikte naar het bier, en opende het blikje. De jongen nam een goede slok van het blik. Waardoor zijn hersenen meer en meer, beetje bij beetje, de mist in ging. Yukio zette het blikje terug en trok Hexis wat dichter naar hem toe, waarna hij hem vuurig aankeek, met zijn cyane ogen. Toen likte hij zijn lippen, en drukte die op Hexis' neus, nek en uiteindelijk zijn mond. De kus leek een eeuw te duren mzzr Yukio kreeg geen adem meer en trok zijn hoofd terug weg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hexis

Hexis


Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 18-04-11

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: I want nobody, nobody but you..

Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitimedi mei 31, 2011 6:33 am


Alles leek leuker te worden naarmate de secondes verstreken en hij meer alcohol dronk. Jammer genoeg was de alcohol nu op. De armen om zijn middel leidden hem even af en hij grijnsde lichtjes. Was het wel goed om dit te doen? Wat als Ciel er achter kwam? Dan had hij een heel groot probleem. Vooral als hij de volgende ochtend een kater had en nauwelijks meer uit bed wou, dan wist de jongen wel dat er iets mis met hem was. Toch wuifde hij die gedachtes al snel weg. Ach, als Ciel de kans kreeg zou die het toch ook doen? Hij werd weer blij toen hij de jongen opeens zag met een blikje bier. Hij keek half om en zag een blikje staan. Bier, alleen dan het sterke spul. Hoe kwam de jongen daar nou weer aan? Stond het er de hele tijd al?
“Heb je Alcohol-krachten ofzo?” giechelde Hexis met een dubbele tong, terwijl de jongen een slok van het blikje nam, maar al snel weer terug zette. Hij voelde hoe hij dichter naar de jongen toe werd getrokken en een speelse grijns sierde zijn mond. Vervolgens kuste de jongen zijn neus, nek en uiteindelijk zijn mond. De jongen kon het niet lang volhouden, waarschijnlijk wad die vergeten om door zijn neus te ademen. Hij giechelde even.
“Je moet wel door je neus ademen, gekkie, anders hou je het nooit lang vol,” fluisterde hij. Zijn handen zakten naar beneden, onder het shirt door en hij voelde aan de buik. “Hmm.. lekker zeg,” zei hij plagend en hij likte de jongen in zijn nek. Daarna haalde hij zijn handen onder het shirt vandaan en zoende hij de jongen ruw op de mond, waarna hij de lippen van de jongen open duwde en met zijn tong speelde. Na een poosje stopte hij weer en gaf hij nog een klein kusje op de jongen zijn mond.
“Zie je? Veel beter,” giechelde hij. Hexis wiebelde even met zijn wenkbrauwen en leunde verder naar achter. “Je bent schattig,” lachte hij en hij pakte het blikje, nam er een grote teug uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Give me Alcohol! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me Alcohol!   Give me Alcohol! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me Alcohol!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: De Gangen-
Ga naar: