Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 SUSHI CAT!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:13 am

Mayhem zat tegen een boom aan en had haar iPhone in haar handen. Ze speelde er voornamelijk spelletjes op, ze had dan ook geen telefoon nummers. Naja, wel een paar, maar ze hield zich er niet mee bezig. Ze had haar MP3 app aan, Never Shout Never stond aan. 'Sweet Perfection', dat ze best een awesome nummer vond. Verder zat ze een spelletje te spelen - wat nogal een obsessie voor haar was - namelijk Sushi Cat. Het was een soort van flipperkast spelletje, waarbij je moest zorgen dat het katje sushi binnen kreeg. Zodat ie dik werd. Jippie. Ze zat met een geconcentreerd hoofd en een tong uit haar mond te spelen, terwijl het nummer overliep naar 'First Dance' van Never Shout Never. Ze had er een hele playlist van, dus vandaar.
'Well it started with your hips, so I moved up to your lips,' fluisterde ze zacht. Het was nauwelijks hoorbaar, aangezien ze nou niet de beste zangstem had. In hoeverre ze het zelf kon horen. Haar vriendinnen zeiden soms dat ze goed kan zingen maar andere keren ook gewoon niks, dus ze ging ervanuit dat het niet zo goed was. Al had ze totaal geen vrienden of vriendinnen op Degree. Levenloos. "Shit," klonk er toen doorheen, ook zachtjes. Ze moest het level opnieuw doen. Lekker dan. Ze ging met een hand door haar blauwe haren en probeerde het opnieuw. Het lukte uiteindelijk toch, waarna een schaduw over haar heen doemde.

[&Axel :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimedo jun 30, 2011 6:17 am

Axel had al een halve dag op zijn kamer gezeten, alleen. Nadenkend over van alles en nog wat. Toen Axel door de gangen van Degree liep werd hij gemeden en raar aan gekeken door mensen. Hij was het gewend, zo onderhand. Het was niet de eerste keer dat mensen raar tegen hem deden. Het was alsof hij altijd al werd gemeden door mensen.
Toen stapte hij op het gras van de Court Yard. Een fijne plek om te zijn voor hem, hier bracht hij ook de meeste tijd door. Axel zat vaker bij een en dezelfde boom. Die hij ook altijd gewoon 'zijn' boom noemde.
Toen hij de boom had gevonden ergens wat achterin de Court Yard zag hij dat er een meisje bij de boom zat. Hij liep er rustig met langzame, slome passen opaf. "Hmn. Hey." Zei hij kortaf en plofte aan een andere kant tegen de boom aan. Zo zat hij niet direct naast haar maar ook niet te ver weg. Hij haalde snel een hand door zijn rode haren heen die meteen weer terug vielen op hun plek. Axel had niet veel behoefte om te praten, aangezien dit meisje nogal ongeïntresseerd overkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimedo jun 30, 2011 6:32 am

"Hmn. Hey," klonk er en de schaduw verdween. Mayhem keek om waar een jongen neerplofte. Hij was een stuk ouder dan haar, maar de was ook pas veertien geworden. Het was een vrij eenzame verjaardag geweest. Ze had niemand vertelt dat ze jarig was en niemand had er ooit naar gevraagd. Ze had haar muziek op pauze gezet net als het spelletje.
"Hee," zei ze vrolijk en trok haar oortjes uit haar oren. Ze was op zich een vrij sociaal meisje en het was voor haar al een wonder dat ze werd aangesproken. Ze overheerste vaak in een gesprek, aangezien ze te veel vragen had maar ook nog verhalen wou vertellen.
"Ik ben Mayhem, geen idee waarom mijn ouders me zou wouden noemen. Inspiratieloos denk ik." vertelde ze, voordat ze het antwoord 'wat een aparte naam' naar d'r hoofd toe kreeg geslingerd. Al zag de jongen er niet zo sociaal uit. Ja poep, ze had geen zin om nog een keer stilletjes aan de kant te zitten. "Jij? Je lijkt op een Steven. Heet je Steven? Of Bob. Dat kan ook," zei ze op een nogal snelle manier. Ze was zo iemand die begon met praten maar in het midden van d'r zin vergat wat ze wou zeggen, dus moest ze heel snel praten voordat ze het vergat. "Nee grapje, wie noemt z'n kind nou Bob? Das kindermishandeling." Waarschijnlijk zou hij de humor er niet van inzien, maar ja. Ze kende hem ook niet, het was een puur vooroordeel van als ze naar zijn uiterlijk keek. Niet dat hij lelijk was of zo, hij leek gewoon niet op iemand die om alles lachte en altijd blij was. Terecht, de meeste mensen die in een weeshuis zaten waren niet echt vrolijke mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimedo jun 30, 2011 6:47 am

Axel zat nog niet heel lang naast het meisje of ze trok haar oordopjes uit haar oren. "Ik ben Mayhem, geen idee waarom mijn ouders me zou wouden noemen. Inspiratieloos denk ik." Axel wist niet zo goed wat hij hierop moest antwoorden, maar voordat hij überhaupt tijd had gekregen om te antwoorden ging ze weer verder. "Jij? Je lijkt op een Steven. Heet je Steven? Of Bob. Dat kan ook," Steven? Bob? Axel's hoofd vertrok naar eentje die niet snapte waar deze Mayhem het over had. Probeerde ze zijn naam te raden. Hij wou ertegenin gaan, maar hij was weer te laat. "Nee grapje, wie noemt z'n kind nou Bob? Das kindermishandeling." Van Bob naar kindermishandeling.. juist. "Nee, nee.." Zei Axel, hopend Mayhem zo een beetje stil te krijgen. "Ik heet gewoon Axel. Nouja, gewoon." Hij schudde zachtjes zijn hoofd en legde deze toen tegen de boom aan. "Tja, nou.. eh. Mayhem was het? Wat doe jij hier zo alleen dan?" Vroeg hij toen maar om de stilte niet te laten overheersen. Al zou dat met dit meisje geen enkel probleem zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimedo jun 30, 2011 6:56 am

Mayhem opende net haar mond om nog wat te zeggen, maar de roodharige jongen onderbrak haar met een 'nee, nee'. Ze stopte even met praten en realiseerde zich dat ze weer het gesprek overheerste. Het kwam wel vaker voor dat mensen gesprekken met haar meden omdat ze er niet tussen konden komen. Vandaar dat niemand met haar om wou gaan. "Ik heet gewoon Axel. Nouja, gewoon." zei hij en legde zijn hoofd tegen de boom. Haar groene ogen staarde hem even aan. Hoe had ze dat nou weer kunnen raden?
"Ja maar hoe had ik dat nou kunnen raden?" sprak ze haar gedachten uit met een brede grijns rond haar mond. Axel was een ongewone naam om het zo maar te zeggen. Al vond ze het wel mooi. Stukken beter dat Mayhem wat eigenlijk gewoon 'chaos' betekende. Was dat hoe haar ouders haar hadden gezien? Ach, het klopte wel allemaal. Ze was ook ongeorganiseerd. En het enige talent wat ze had lag bij onder toetsen uitkomen en video games spelen. En dan had ze nog honderd nadelen.
"Tja, nou.. eh. Mayhem was het? Wat doe jij hier zo alleen dan?" sprak de jongen. Ze had eigenlijk niet verwacht dat hij iets zou zeggen, ook echt een gesprek zou willen beginnen. Schijn bedriegt? Ach, meer kon ze er niet over zeggen. "Nou, kijk ik h.." ze stopte even. Was het nou wel zo'n goed idee om te zeggen dat ze eigenlijk helemaal geen vrienden had, ook al zat ze al twee jaar op Degree? Misschien vond hij haar dan raar, en dan kon ze wel dag-dag zeggen tegen een normaal gesprek. En dat was nou net niet wat ze wou. Maar liegen, was dat dan wel zo'n sterk idee? Ze was ontzettend anti-liegen. "Ik heb niet zoveel vrienden. Want ik praat altijd teveel en dat worden mensen op een gegeven moment zat en dan willen ze niet meer met me omgaan. Of zo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimedo jun 30, 2011 8:28 am

Axel vond het meisje maar raar, aan de andere kant ook best grappig om mee te praten. Ze was best snel met praten. Ieder ander mens zou zich hier kapot aan ergeren maar dat deed hij niet, vreemd genoeg. "Ja maar hoe had ik dat nou kunnen raden?" Axel haalde zijn schouders op. "Dat kon je niet weten, daarom stellen mensen zich voor. Weet je nog?" Deelde hij toen mee. Axel moest een beetje grijnzen. Toen hij het gesprek op wou startten leek Mayhem een beetje verbaasd. "Nou, kijk ik h.." Axel sloot zijn ogen en liet zijn hoofd weer hangen tegen de boom aan. "Nee, nee. Ga door." Zei hij toen met een lichte glimlach. Hij begon een beetje te wennen aan dit gesprek, de aanwezigheid van mensen die hem wel gewoon mochten. "Ik heb niet zoveel vrienden. Want ik praat altijd teveel en dat worden mensen op een gegeven moment zat en dan willen ze niet meer met me omgaan. Of zo." Niet zoveel vrienden dus? Dat maakte toch niks uit, waarom zou ze zich daarvoor schamen. "Hmn. Niet veel vrienden. Ik ook niet echt. Iedereen hier is bang voor me of zo. Teminste, zo lijkt het." Zei hij toonloos. De grijns verdween van zijn gezicht en hij kwam overeind. "Ik weet niet wat dat precies is.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimedo jun 30, 2011 8:53 am

"Dat kon je niet weten, daarom stellen mensen zich voor. Weet je nog?" Mayhem keek hem even met grote ogen aan maar begon daarna te lachen. Oke, ze was inderdaad nogal dom bezig. Ze ging met een hand door haar haar en liet haar lach vervagen in gegrinnik en haar grinnik in een glimlach, voordat ze hem weer even aankeek. "Ja oke, je hebt een punt."
"Hmn. Niet veel vrienden. Ik ook niet echt." zei die. Toch fijn om te weten dat ze niet de enige was. Het leek alsof iedereen heel goed met elkaar kon omgaan en ze allemaal genoeg mensen hadden om zich naar te keren als er iets mis was in hun leven. Iedereen hier is bang voor me of zo. Teminste, zo lijkt het." zei Axel en kwam wat overeind. Haar blik volgde zijn beweging. "Ik weet niet precies wat dat is.." Ze vond het maar raar. Hoe kon iemand bang voor hem zijn? Ze had in eerste instantie alleen gedacht dat hij niet zo sociaal was. Maar eng?
"Wat raar. Zo eng ben je helemaal niet. Aardiger dan de meeste mensen hier, tenminste," probeerde ze nog. Al dacht ze niet dat haar woorden veel zouden uitmaken. Wie was ze dan ook? Enkel nog een vreemdeling. "Mensen zijn toch onbegrijpelijk. Maar ik ben eigenlijk al lang blij dat er iemand tegen me praat. De laatste keer was vier dagen geleden." Ja, dat hield ze bij. Ja, het deed pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:51 am

"Ja oke, je hebt een punt." Axel glimlachtte schramper. Heh, had hij toch nog een punt ergens. "Wat raar. Zo eng ben je helemaal niet. Aardiger dan de meeste mensen hier, tenminste," Hij schudde zijn hoofd. "Ik ben nogal.. lichtonvlambaar. Letterlijk." Zei hij droogjes. Het was waar, hij voelde zich snel aangevallen en vloog mensen snel aan. Zolang ze maar niet uithaalde naar hem was er niets aan de hand. "Ik wordt ook wel is uitgescholden. Vuurtoren, Ginger.. noem het maar op." Zei hij kalm. "Ik raak eraan gewend." Axel trok wat grassprietjes uit de grond. "Mensen zijn toch onbegrijpelijk. Maar ik ben eigenlijk al lang blij dat er iemand tegen me praat. De laatste keer was vier dagen geleden." Hij keek haar geschrokken aan. "Vier weken.. Dat is bizar. Waarom wilt niemand met je praten dan?" Vroeg hij toen maar. Vier weken was veel. Onmenselijk veel. Er moest toch iemand voor Mayhem er zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:03 am

"Ik ben nogal.. lichtonvlambaar. Letterlijk." Mayhem keek hem even aan. Letterlijk? Hoe kan dat überhaupt? Dat ie in de fik vloog als iemand iets verkeerds zei? Ze wist niet precies wat ze erbij voor moest stellen. "Hoe bedoel je dat?" vroeg ze toen, toch ietwat nieuwsgierig. Zou dat zijn kracht zijn? Best grappig. Of zou het iets anders zijn dan in de fik vliegen? Stiekem had ze de neiging om olie op hem te gooien en er dan een lucifer bij te houden, maar dat leek haar niet zo'n goed idee. Ow, wacht, dat klopte niet. Juist geen olie en kijken of het dan lukte, net als met deo.
"Ik wordt ook wel is uitgescholden. Vuurtoren, Ginger.. noem het maar op." Maar dat kon helemaal niet! "Ja maar dat kan helemaal niet! Ginger's moeten sproeten, een bleke huid en rood haar hebben." overtuigde ze zichzelf half toen. Het was ook meer haar gedachten uitspreken. De jongen had alleen rood haar, dus technisch gezien waren die kinderen gewoon dom bezig.
"Vier dagen.. Dat is bizar. Waarom wilt niemand met je praten dan?" vroeg Axel met zo'n geschrokken hoofd. Ach, voor haar was het meer dan normaal. Diegene met wie ze het meeste contact had was d'r moeder en dan moest je erbij halen dat ze in een weeshuis woonde. Dus d'r moeder zag ze nooit, ze had haar enkel gesproken via brieven en e-mail's. "Ik praat te snel en te veel, bovendien denk ik hard op. En in het begin is dat nog wel makkelijk en alleen een klein beetje irriterend, maar uiteindelijk kunnen ze er niet meer tegen." De meeste merkte het als ze tegen haar praatte en stoorde zich er lichtelijk aan. Maar praten was de makkelijkste manier om alle nare gedachten te onderdrukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:15 am

Hij had al begrepen dat Mayhem een beetje een wilde fantasie had qua denken. "Hoe bedoel je dat?" Vroeg ze toen. "Oh.. erhm. Ik kan praktisch vuur besturen.." Zei hij toen maar rustig. "Ja maar dat kan helemaal niet! Ginger's moeten sproeten, een bleke huid en rood haar hebben." Hij knikte. "Dat weet ik, maar het is toch weer een leuke vorm om mij te pesten niet? Ik moet zeggen, ze hebben lef hoor." Zei hij met een kleine grijns. Ja, ja.. die kinderen konden er wat van. Maar dat kon hij ook. "Ik praat te snel en te veel, bovendien denk ik hard op. En in het begin is dat nog wel makkelijk en alleen een klein beetje irriterend, maar uiteindelijk kunnen ze er niet meer tegen." Hij moest een beetje in zichzelf lachen. Hardop denken.. dat deed Roxas ook, altijd. Gewoon weg omdat hij niet wist hoe hij zich anders zou moeten gedragen. Omdat hij geen hart had.. "Zeg.. Mayhem. Zou je me geloven als ik zei dat ik geen gevoel heb?" Vroeg hij toen maar. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ze zou het toch nooit kunnen geloven. Welke gek had nou geen gevoel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:25 am

"Oh.. erhm. Ik kan praktisch vuur besturen.." Oh, op die manier. Mayhem knikte even begrijpend. Dan waren ze dus tegenpolen. Ze ging met een hand door haar haar. "Dan zijn we precies het tegenovergestelde. Ik kan het laten sneeuwen en sneeuwstormen creëren, al doe ik er niet veel mee." Dat was de waarheid, ze deed nooit wat met haar kracht. Ze wou niemand verwonden en zoals vrijwel bekend was geloofde ze heel sterk in wat goed was.
"Dat weet ik, maar het is toch weer een leuke vorm om mij te pesten niet? Ik moet zeggen, ze hebben lef hoor." Ach, iedere gek zijn gebrek. Zoals ze al eerder had gedacht, ze was echt een goodie-goodie en geloofde dus niet zo in pesten. Ze glimlachte even kort. "Ik heb nog nooit iemand gepest, of met kwade bedoelingen wat gezegd.. Al gaat dat dus wel moeilijk als je nooit een gesprek hebt." ze dolde er een beetje mee, want ze wist niet wat ze anders moest doen. Ze deed wel vaker alsof ze ergens om kon lachen, terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo was. Ze wou niet zo strakjes overkomen.
"Zeg.. Mayhem."
"Ja?"
"Zou jij me geloven als ik zei dat ik geen gevoel heb?" vroeg de jongen. Wat was dat voor een gekke vraag? Maar ze ging altijd van het beste in het menselijke hart uit. Ze ging er sneller vanuit dat iemand de waarheid vertelde dan dat ze logen. Naïef, dat wel. Maar dat was een van de vele woorden waarmee je haar kon omschrijven.
"Natuurlijk! Je hebt geen reden om tegen me te liegen, dus heb ik geen andere keuze dan het te geloven!" zei ze met een glimlach tot achter haar oren. Even fronste ze en zakte haar glimlach wat. "Is dat dan het geval?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:36 am

Axel speelde wat met zijn haren totdat Mayhem weer begon te praten. "Dan zijn we precies het tegenovergestelde. Ik kan het laten sneeuwen en sneeuwstormen creëren, al doe ik er niet veel mee." Tegenpolen.. dat betekende het tegenover gestelde van elkaar zijn, gokte hij. Hij grijnsde een beetje. "Goed dan.. maar betekend dat dat we elkaar moeten.." Hij viel stil. Hoe heette dat gevoel wat hij hier neer moest zetten. Houden.. Haten? Hij wist niet hoe het voelde, alleen hoe het heette en soms wat het betekende. "Laatmaar." Mompelde hij snel. "Ik heb nog nooit iemand gepest, of met kwade bedoelingen wat gezegd.. Al gaat dat dus wel moeilijk als je nooit een gesprek hebt." Hij knipoogde. "Houden zo, dat.. pest gedeelte dan hé. Meer gesprekken mogen altijd wel.. als ik het zo hoor." Oef, had hij zich net op tijd verbeterd. Daarlijk kreeg zij een verkeerd beeld van hem en dat mocht niet gebeuren. "Natuurlijk! Je hebt geen reden om tegen me te liegen, dus heb ik geen andere keuze dan het te geloven!" Axel begon te lachen, het klonk lichtelijk hysterisch.. Als een gestoorde maniak die eindelijk zijn ultieme wapen had uitgevonden. "Is dat dan het geval?" Vroeg ze toen. Hij haalde diep adem.
"Ja."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:46 am

"Goed dan.. maar betekend dat dat we elkaar moeten.." Mayhem keek hem even nieuwsgierig aan, wachtend tot hij zijn zin werd afgemaakt. Haar grote, groene ogen keken hem levendig aan, maar uiteindelijk mompelde hij een 'laat maar'. "Oh oke is goed, dat heb ik zelf ook zo vaak. Dan wil ik wat zeggen maar dan bedenk ik me dat het eigenlijk toch.." ze knipperde even een keer. Raar over zou komen, was wat ze wou zeggen. Maar dan zou hij waarschijnlijk denken dat ze hem raar vond. En daar zou die dan weer niet vrolijk van worden. "Laat maar, ik doe het weer." Ze giechelde even kort.
Axel begon opeens als een twisted maniac te lachen en ze kreeg er de kriebels van. Had ze dan toch weer wat stoms gezegd? "Ja." Al gauw voelde ze honderden vragen in d'r op komen. Geen gevoelens?
"Nee? Echt? Nee toch?" waren de eerste drie en ze keek hem even aan, knipperde een keer en trok een brede glimlach. Ergens voelde ze medelijden met de jongen, maar ook jaloezie. Had ze maar niet allemaal van die gevoelens, dan was ze ook nooit boos of verdrietig of zelfs bang. "Dus je hebt nog nooit gehuild of zo? Ook niet van geluk? Ken je dan geen schuldgevoel of zo? Ben je nooit bang?" een waterval aan vragen werden gesteld en ze had er stiekem nog vijftig liggen. Ze schudde haar hoofd zachtjes en schudde ook haar handen wat. "Sorry, ik stel te veel vragen. Het is gewoon.. tja, ik heb nog nooit iemand gekend die dat heeft." Buiten mijn moeder.
"Oke, nog twee. Bedoel je met gevoelens echt alle emoties die wij mensen bezitten? En ben je dan nog nooit verliefd geweest of zo?" weer kwam die brede grijns terug. Wat was ze toch weer dom en nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimeza jul 02, 2011 4:37 am

Axel zuchtte zachtjes. "Oh oke is goed, dat heb ik zelf ook zo vaak. Dan wil ik wat zeggen maar dan bedenk ik me dat het eigenlijk toch.." Heh, ze leken meer op elkaar qua doen dan hij dacht. Axel maakte vaker zijn zinnen gewoon af. Maar soms voelde wist hij het gewoon niet en deed hij alsof hij het was vergeten of iets. "Laat maar, ik doe het weer." Hij knikte, puur omdat hij snapte wat ze deed. En blijkbaar kon ze niet echt geloven dat hij geen gevoel had. Zou hij haar vertellen over.. de Organization? "Nee? Echt? Nee toch?" Wauw, de eerste drie vragen. "Dus je hebt nog nooit gehuild of zo? Ook niet van geluk? Ken je dan geen schuldgevoel of zo? Ben je nooit bang?" Schuldgevoel? Huilen? Bang zijn? Wow, wat kreeg hij op zich afgevuurd. "Nee, ik weet misschien van enkele wat het betekend maar ik heb het nog nooit gevoeld.. denk ik." Zei hij toen. Hij wist het niet zeker. Wat de keren dat hij met Roxas en Xion was voelde het toch anders. Die twee noemde hem ook hun beste vriend, maar wat moest je als 'vriend' voor elkaar doen? "Sorry, ik stel te veel vragen. Het is gewoon.. tja, ik heb nog nooit iemand gekend die dat heeft." Hij knikte, hij kon het begrijpen. Het was niet echt normaal dat je iemand zoals hem tegen het lijf liep. "Het maakt niet uit dat je veel vragen steld, ik vind het eerlijk gezegd een soort van rustgevend op een rare manier." Zei hij rustig. Hij grijnsde lichtjes. "Oke, nog twee. Bedoel je met gevoelens echt alle emoties die wij mensen bezitten? En ben je dan nog nooit verliefd geweest of zo?" Axel schudde als antwoord met zijn hoofd. "Nee, nog nooit. Ik heb geen emoties en ik zou niet weten wat je moet voelen als je 'verliefd' bent. Kan je het.. uitleggen?" Vroeg hij haar toen voor de verandering. Misschien kon hij nog wat opsteken van Mayhem, aangezien zij wel gewoon kon voelen zoals ieder normaal persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayhem

Mayhem


Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 11-04-11

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: I'm with stoopid. :'D

SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitimezo jul 03, 2011 3:54 am

"Het maakt niet uit dat je veel vragen steld, ik vind het eerlijk gezegd een soort van rustgevend op een rare manier." vertelde Axel en Mayhem knikte even. Rustgevend? Misschien omdat er niet veel mensen echt tegen hem praatte. Ze kende dat gevoel maar al te goed. Nou ja.. Niet dat Axel wat voelde. Okee, 't was gewoon vaag allemaal. "Ach, wen er maar aan, er worden waarschijnlijk binnen dertig seconden weer vijf gesteld." grinnikte ze kort.
"Nee, nog nooit. Ik heb geen emoties en ik zou niet weten wat je moet voelen als je 'verliefd' bent. Kan je het.. uitleggen?" En dat was haar dan toch eens een vraag. Uitleggen hoe verliefd zijn voelt.. Dat was toch een moeilijke vraag. Ze ging even met een hand langs haar oog en keek bedenkelijk. Twee vingers rustte op haar bovenlip en ze tuitte even bedenkzaam haar lippen. Ze liet haar hand vallen en keek hem even aan.
"Als je verliefd bent, voel je een heel raar gevoel in je onderbuik. Sommige mensen noemen het 'vlinders in de buik', omdat het voelt alsof er wat fladdert. Vaak ben je blij en nerveus tegelijk als je diegene ziet en heb je heel snel het gevoel dat je wat stoms hebt gezegd. Al verschilt dat geloof ik per persoon," vertelde en ging met een hand door haar haar. Hoe de fack legde je een gevoel uit? En al helemaal iets als verliefdheid, want dat lag gewoon aan de persoon zelf. "Maar het is een lastig gevoel om uit te leggen, want ieder uit zijn gevoelens anders.." Alleen had Axel geen gevoelens. Ze had net zo goed een heel verhaal kunnen zeggen die niet klopte en vol leugens zat, maar zo was ze gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SUSHI CAT! Empty
BerichtOnderwerp: Re: SUSHI CAT!   SUSHI CAT! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SUSHI CAT!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Court Yard-
Ga naar: