Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jaimy-Sophie Alicia-Marie Louise-Quirine den Heerenhause.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jaimy-Sophie

Jaimy-Sophie


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In een mitochondrium.

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: Oh boy.

Jaimy-Sophie Alicia-Marie Louise-Quirine den Heerenhause. Empty
BerichtOnderwerp: Jaimy-Sophie Alicia-Marie Louise-Quirine den Heerenhause.   Jaimy-Sophie Alicia-Marie Louise-Quirine den Heerenhause. Icon_minitimema apr 11, 2011 4:19 am

P E R S O N A L I A
#De naam is; Jaimy-Sophie Alicia-Marie Louise-Quirine den Heerenhause.
#Roepnaan; Jaimy-Sophie.
#De leeftijd; Zestien jaar.
#Geslacht; Vrouwelijk.
#Afkomst; Van het ‘den Heerenhause’-geslacht, in sommige landen bekend als een zeer rijke familie.
#Lengte; 1.62.
#Gewicht; 49 kilogram.
#Haarkleur; Hazelnootbruin.
#Haarlengte; Net iets langer dan halflang.
#Haartextuur; Vrij stijl, onderin een beetje slag. Als het nat is geweest meer slag, richting krullen.
#Oogkleur; Honingbruin.
#Postuur; Slank, elegant, zacht.
#IQ; 129.
#Favoriete bezigheid; Acteren [toneel].
#Krachten; Illusionist.
~Illusie opwekken; een beeld doen ontstaan dat er niet werkelijk is.
~Overtuigingskracht; gemakkelijk haar zin krijgen door geweldig te kunnen acteren.
~Illusionaire gevoelens opwekken; je dingen laten voelen die je niet echt voelt.

H I S T O R Y // C H A R A C T E R
“En hij dacht… hij dacht serieus dat hij me kon krijgen! Hij is echt een randdebiel.”
“Ja, als ik zeg dat ik je niet meer wil zien verdwijn je, zonder ook maar enig ge-‘maar’ of gemiep. Oprotten, nu.”
“Maar natuurlijk houd ik van je! Ik kan niet zonder je, papa!”
“Ik vroeg alleen maar om die tas! Hij kostte nog geen vierhonderd euro! K*tvader.”
“Ik liep in een joggingpak rond… en zelfs dán kijken ze me allemaal na.”
“Ik ben niet oppervlakkig. Ik laat gewoon alleen de oppervlakte zien.”
“Ik moet zeggen dat hij het waard was, nou ja, hijzelf. Je weet hoe het gaat. Toen ik hem dumpte trok hij zo’n zielig gezicht dat ik meteen weer wist hoe ik alweer moest kijken bij de repetitie vanavond.”
“Maar natuurlijk heb ik de hoofdrol. Ik ben niet zo verschrikkelijk goed, maar wel de beste van ons allemaal.”
“Hij zoent… hij zoent… hij zoent alsof hij nooit iets anders heeft gewild, dan me te zoenen. Hoewel dat in mijn geval natuurlijk ook best zo zou kunnen zijn geweest.”


Opmerking over krachten:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaimy-Sophie Alicia-Marie Louise-Quirine den Heerenhause.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Characters-
Ga naar: