Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 En Erin dan ook maar...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Erica

Erica


Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Grunn 8)

Character
Leeftijd: 14 jaar
Krachten:
Partner: Love is just a heartbeat away... Just like death.

En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Icon_minitimedi apr 12, 2011 6:37 am

Nouja, de mensen die op Ws zitten kennen me wel. Mijn naam is Erin, wat je uitspreekt als i-rin. Een i als in kip Wink
Mijn volledige naam is eigenlijk Erin Meegan Feyona + achternaam, maar daar zit vast niemand op te wachten xD

Ik ben 16 en wordt 25 mei alweer 17, ben zonder twijfel een meisje (A) en ik heb een oudere en jongere broer, van 19 en 11 jaar oud. Mijn oudere broer is een autist, is verstandelijk gehandicapt en heeft epilepsie, en mijn jongere broertje heeft PDD-NOS wat een vorm van autisme is, en is lichtelijk verstandelijk gehandicapt.
Ik heb een heel lief vriendje, Joost, van 20 (3,5 jaar verschil). Twee dagen voor mijn verjaardag zijn we al een jaar samen, dus nu zijn we bijna een jaar samen =3

Ik heb 3 katten -Jody, Pucca en Amara- en 2 konijnen -Yuki en Beer-. Verder heb ik een verzorgveulen van een jaar oud, een Friese merrie.

Ik zit in havo5, mijn examenjaar dus als ik niet online ben moeten jullie me dat maar vergeven =3 Ik heb N&G als profiel gekozen, met natuurkunde, wiskunde A en kunstmuziek.

Hobby's zijn rpg'en (A), zingen, paardrijden en verhalen schrijven. Ik heb zangles, 1x per week (op dinsdagavond om kwart voor 8, dus moet zo weg) en 1x per week paardrijles bij Manege Jan Dolfing, Vries.

Als er nog wat is wat ik had moeten vertellen zeggen jullie het maar Wink

Kuss Erin
Terug naar boven Ga naar beneden
http://canagan.users-board.com/forum
Arashi

Arashi


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 26

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Nobody will steal my heart.

En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Icon_minitimedi apr 12, 2011 6:41 am

ERIN <3
YAY, KON'NICHIWA, YOKOSO. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Icon_minitimedi apr 12, 2011 6:47 am

Welkom, Erin. <33

Nya, veel heb ik niet te zeggen verder. o:
Leuk jou ook hier te hebben! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuki

Yuki


Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : N'w-A'dam

Character
Leeftijd: 15 Years
Krachten:
Partner: Love's the biggest traitor I've ever known.

En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Icon_minitimedi apr 12, 2011 7:03 am

<'3 ERIN <333

Welkom op Degree ^.^
Je weet wel hoe het hier werkt, I guess :'D

xx Demi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





En Erin dan ook maar... Empty
BerichtOnderwerp: Re: En Erin dan ook maar...   En Erin dan ook maar... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
En Erin dan ook maar...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» het vraag maar raak uur.
» Nou, dan drop ik hier ook maar wat.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Hello and Goodbye-
Ga naar: