Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wapens op degree?

Ga naar beneden 
+4
Kairi
Soul
Mizore
shi karitori
8 plaatsers
AuteurBericht
shi karitori

shi karitori


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimewo apr 20, 2011 9:39 am

ik had een vraagje,

zijn wapens legaal op degree?

aangezien het een weeshuis is lijkt het me niet heel normaal dat wapens legaal zijn,maar goed,je kan ook dingen in de fik zetten dus...

mijn vraag is dus:mag je wapens op degree?
Terug naar boven Ga naar beneden
shi karitori

shi karitori


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 12:10 am

bump
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 12:15 am

Ik weet het niet.
Ik zelf denk dat wapens niet legaal zijn, alhoewel ze natuurlijk wel stiekem bij je gehouden kunnen worden. Als dit echter zo is, zal de Council al snel opduiken wanneer je met je wapen bezig bent. :3

Maar, kortom: ik weet het niet. Mijn mening is echter dat wapens verboden horen te zijn en verwoestende krachten niet gebruikt mogen worden in (en rondom) het gebouw, want krachten als telepathie kunnen geen kwaad, natuurlijk. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul

Soul


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 15 jaar
Krachten:
Partner: Mizore, you're so lucky.. Because I'm the one, I'm second to none ;D No I kid, I kid. You're awesome. You know that, right? ♥

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 12:19 am

Mizore schreef:
Ik weet het niet.
Ik zelf denk dat wapens niet legaal zijn, alhoewel ze natuurlijk wel stiekem bij je gehouden kunnen worden. Als dit echter zo is, zal de Council al snel opduiken wanneer je met je wapen bezig bent. :3

Maar, kortom: ik weet het niet. Mijn mening is echter dat wapens verboden horen te zijn en verwoestende krachten niet gebruikt mogen worden in (en rondom) het gebouw, want krachten als telepathie kunnen geen kwaad, natuurlijk. ^^

I second this :3

Ik vind ook dat wapens illegaal zouden moeten zijn, want in het normale leven mag je ook geen wapen trekken in een weeshuis. Wel zullen er karakters zijn die dit stiekem doen, maar zoals Mizore al zei, zodra dat ergens in een topic staat, moet je niet vreemd opkijken als de Council voor je hoofd staat xd
Terug naar boven Ga naar beneden
shi karitori

shi karitori


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 12:29 am

ok,ik snap ^^

shi kan namelijk naar een andere dimensie-en weer terug,maarin die andere dimensie heeft hij een compleet wapenaarsenaal


oftewel:wanneer ik rustig met mijn zeis sta te zwaaien komen mizore ,lovette, en solo mij mn zeisje afpakkenXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kairi

Kairi


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 21-04-11
Leeftijd : 29

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Who would love me?

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 1:50 am

ja dan kom ik met mijn ijswaaiers aanzetten xD
ja ik had ook bij mijn krachten dat ze van ijs, waaiers kon maken, maar aangezien het geen wapens zijn die je mee moet dragen en ze zo schuw is als ik weet niet wat en ze laten we zeggen nooit gebruikt denk ik niet dat het erg is xD

@ Shi, bedoel jij dan de zeis van Hidan??

EDIT: ik moet echt opletten dat ik met de goede post, ik speel ook Lovette btw xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kato

Kato


Aantal berichten : 121
Registratiedatum : 11-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?

Character
Leeftijd: 15
Krachten:
Partner: o.O

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 2:36 am

Kato zelf draagt ook een mes, sterke iemand die dat van hem af kan pakken ^^

Maar je kan elkaar ook vermoorden met je kracht, nou ja sommige, dus op zich vind ik een mes of pistool heel onschuldig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 2:41 am

Maar zoals ik al zei: Ik zou het logisch vinden als het gebruik van verwoestende/moordende krachten ook illegaal is binnen het weeshuis.
Maar, aan die krachten kunnen ze niets doen. Die kunnen ze niet, zeg maar, weg doen. Een wapen wel. Dus die moet sowieso verboden worden, in mijn ogen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul

Soul


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 15 jaar
Krachten:
Partner: Mizore, you're so lucky.. Because I'm the one, I'm second to none ;D No I kid, I kid. You're awesome. You know that, right? ♥

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 3:08 am

Nou Kato, als je met je mes in een van de Council leden gaat steken, denk ik dat je niet meer welkom bent binnen en rondom het weeshuis.. Tenminste, meestal moeten mensen die anderen neersteken de gevangenis in. (aa')
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 3:13 am

Lijkt mij niet dat mensen hier met een mes of geweer rond gaan lopen Wink
Dus lijkt mij dat het gewoon verboden is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovette

Lovette


Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Solo!! ♥

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 3:15 am

Zoals meerdere al zeiden, in de echte wereld is het ook verboden en met je kracht kan je iemand al aardig verwonden dus waarom heb je dan uberhaupt een wapen nodig???
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 4:12 am

Wapens.. Ik denk dat ze bij deze illegaal zijn geworden. xD
Tuurlijk, je kan ze stiekem mee naar binnen smokkelen, maar als je wordt gesnapt ben je erg zuur. :3
Illegaal dus. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
shi karitori

shi karitori


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitimevr apr 22, 2011 4:22 am

Kairi schreef:
ja dan kom ik met mijn ijswaaiers aanzetten xD
ja ik had ook bij mijn krachten dat ze van ijs, waaiers kon maken, maar aangezien het geen wapens zijn die je mee moet dragen en ze zo schuw is als ik weet niet wat en ze laten we zeggen nooit gebruikt denk ik niet dat het erg is xD

@ Shi, bedoel jij dan de zeis van Hidan??

EDIT: ik moet echt opletten dat ik met de goede post, ik speel ook Lovette btw xD


nee,gewoon een zeis

als ik mijn examens af heb ga ik hidan nog aanmaken als charachter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wapens op degree? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wapens op degree?   Wapens op degree? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wapens op degree?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Te oud voor Degree
» groepen in Degree
» Goodbye Degree ^^
» Degree is vernieuwd! ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Overleg en Hulp-
Ga naar: