Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Council

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sayuri
Admin
Sayuri


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 06-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Zutphen

Character
Leeftijd: 14 Jaar
Krachten:
Partner: I'll break you nose.

De Council Empty
BerichtOnderwerp: De Council   De Council Icon_minitimedo apr 21, 2011 7:23 am

C O U N C I L
De Council 2pt5vn9
Waar is de Council voor?
Als je vragen hebt over iets, als je een club aan wilt vragen of als je ergens over wil praten wat je dwars zit.

Waar kan ik de Council vinden?
De Council is te vinden in de gangen, waar hun kamer is gevestigd waar je met al je vragen heen kan.

Waarom is de Council er?
De Council is opgericht door leerlingen voor leerlingen. Zodat de leiding van Degree minder last heeft van 'nutteloze' vragen.

Kan iedereen een club oprichten?
Zolang deze nog niet bestaat, ja. Maar geen nutteloze club als de 'roze olifantjes'-club. Een voetbal club voor jongen/meisjes is bijvoorbeeld wel goed.

Kan ik bij een bestaande club?
Ja, dat kan. Als je naar de 'leider' van de club gaat zal deze meer antwoorden geven.

Hoe weet ik wie bij de Council hoort?
Alle Council leden zijn herkenbaar aan het bandje wat ze rond hun arm dragen. [Zie hierboven]

Kan ik in de Council komen?Natuurlijk kan dat! Als je naar de Council kamer gaat kan je ongetwijfeld vragen over ze nog een plekje over hebben. De huidige leden van de Council beslissen dan of je erin komt.

M E M B E R S

~ Mizore
~ Solo
~ Lovette
~ Soul

C L U B S
~
~
~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://degreerpg.actieforum.com
 
De Council
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Informatie en Regels-
Ga naar: