Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 gebied: Stad

Ga naar beneden 
+2
Lovette
shi karitori
6 plaatsers
AuteurBericht
shi karitori

shi karitori


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimema apr 25, 2011 8:53 am

hoi^^

ik had het idee om een stadsgebied toe te voegen,

het lijkt me niet helemaal normaal dat we opgesloten zitten in een klein weeshuis,met alleen een paar bossen en velden in de buurt



mvg,
johan/shi
Terug naar boven Ga naar beneden
shi karitori

shi karitori


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimedi apr 26, 2011 9:37 am

bump in het kwadraat
Terug naar boven Ga naar beneden
shi karitori

shi karitori


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 2:28 am

nog meer bumperigheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovette

Lovette


Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Solo!! ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 2:47 am

ik vind het op zich wel een handig idee, want dan kan je bijvoorbeeld ook naar de winkels gaan en dingen kopen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgan

Morgan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed, 's nachts monster spelen ~

Character
Leeftijd: 18
Krachten:
Partner: x

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 2:48 am

Mjap, lijkt mij ook leuker. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com/
Lovette

Lovette


Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Solo!! ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 2:48 am

en dan hebben we natuurlijk meer plekken om te posten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:14 am

Mij lijkt het ook wel leuk, maar zo kunnen we natuurlijk non-stop doorgaan met gebieden toevoegen. Een stad is niet zo erg, maar hoe komen ze daar? Ik denk niet dat de kinderen van jonger dan 12 jaar zonder begeleiding naar de stad mogen namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgan

Morgan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed, 's nachts monster spelen ~

Character
Leeftijd: 18
Krachten:
Partner: x

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:15 am

Je kan doen dat er net buiten het terrein een klein, ouderwets dorpje bevind ofzo. Met kleine winkeltjes van de plaatselijke mensen daan enzo :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com/
Soul

Soul


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 15 jaar
Krachten:
Partner: Mizore, you're so lucky.. Because I'm the one, I'm second to none ;D No I kid, I kid. You're awesome. You know that, right? ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:19 am

We hebben redelijk weinig gebieden op Degree dus het lijkt me wel een leuke toevoeging. Je kunt de volgorde "Stad - Weeshuis - Overig", zodat er in de buurt van het weeshuis de stad is. Niet te erg in de buurt, maar redelijk. Zodat jongere kinderen er ook heen kunnen.
Al begrijp ik Mizore's punt ook wel. Want je hebt ook mensen die kinderen van 8 RPG'en, die dan niet de stad in mogen zonder begeleiding.. *tweestrijd*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:21 am

Maar, als je dat zo bekijkt, kunnen we natuurlijk ook doen dat ze met begeleiding wel mogen. Zo kunnen de Council leden kleine uitstapjes organiseren of kunnen ze een ouder persoon vragen mee te gaan. Bovendien denk ik dat als het komt dat de Council leden er gewoon rond zullen patrouilleren. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgan

Morgan


Aantal berichten : 131
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed, 's nachts monster spelen ~

Character
Leeftijd: 18
Krachten:
Partner: x

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:22 am

MJA, IK ZEG GEWOON DOEN! De jongere kinderen verzinnen er zelf dan maar wat op. Vind het jammer als het idee niet doorgaat omdat er jongkies zijn D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademy.forumtwilight.com/
Eve

Eve


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:23 am

ja, maar als klein kind ga je niet zo snel naar de stad en meer dan de helft hier is 16+ volgensmij dus ik vind het niet echt nodig om die stad weg te laten, omdat er een paar mensen zijn die onder de 12 jaar zijn en als ze met begeleiding kunnen van een van de andere spelers hier kan er gerust een stad komen.
en misschien rijd er wel een speciale bus van het weeshuis naar de stad?? hoe willen de mensen die ons "verzorgen" dan aan eten komen??

(ik ben ook Lovette en Kairi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul

Soul


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 15 jaar
Krachten:
Partner: Mizore, you're so lucky.. Because I'm the one, I'm second to none ;D No I kid, I kid. You're awesome. You know that, right? ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:25 am

Mizore schreef:
Maar, als je dat zo bekijkt, kunnen we natuurlijk ook doen dat ze met begeleiding wel mogen. Zo kunnen de Council leden kleine uitstapjes organiseren of kunnen ze een ouder persoon vragen mee te gaan. Bovendien denk ik dat als het komt dat de Council leden er gewoon rond zullen patrouilleren. :')

Goed idee. Al lijkt het me handiger om uitstapjes te doen dan elk kind persoonlijk begeleiden. Straks moet er om de dag in 3 topics worden gepost door 1 Council lid, zodat die ander verder kan :\ Tenzij het kind zelf speelt dat er iemand mee is om hem/haar te begeleiden :')
Je kunt ook zeggen - wat je al voorstelde - dat de Council een beetje rond patrouilleert en in topics verschijnt waarin een kind onder een bepaalde leeftijdsgrens zit (onder de 12 jaar, of zo). ^^

@Eve: Je moet ook denken aan later. Wat als kinderen van 10 - 12 jaar opeens heel populair worden om te bespelen op Degree? Dus wat nu van toepassing is, is dat over een paar maanden niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore


Aantal berichten : 487
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam, Beverwaard.

Character
Leeftijd: 15 years 'ld
Krachten:
Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:25 am

Maar je moet inzien dat dit een weeshuis is. Kortom; het is normaal dat er veel kinderen onder de 12 zijn. Het was slechts een regeltje die ik even wilde overleggen, jullie hoeven niet gelijk te denken dat het daarom niet komt. Bovendien ben ik hier niet de mod/admin, dus heb ik weinig te zeggen.
En als je mijn post goed leest, zie je daar al oplossingen in voor de kleine kinderen onder ons.

Maar ja. Van mij mag het best komen, ik zou best eens willen RPGen in de stad. =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥

gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitimewo apr 27, 2011 3:58 am

@Mizore, ik had jou 2e post niet gezien, je was te snel met posten ^^
ik neem dus aan dat iedereen het ermee eens is dat er een stad moet komen Razz
nu maar w8en op Kiki of Quinty :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gebied: Stad Empty
BerichtOnderwerp: Re: gebied: Stad   gebied: Stad Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gebied: Stad
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Behind the Scenes :: Suggesties-
Ga naar: