Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe Layout?

Ga naar beneden 
+4
Lovette
Leigh
Cathan
Axel
8 plaatsers
AuteurBericht
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 12:21 am

Aangezien ik niet het actiefste hier ben.. Had ik wat ideetjes. :3
Misschien is het leuk om Degree een nieuwe Layout te geven en een paar nieuwe gebieden (Die jullie mogen verzinnen! :3)
Dus... plaats, mocht je andere ideeën hebben, die maar hier en vuur al je vragen op me af. :'D
Tijd op actief te worden! <3

Inzendingen voor een eventuele banner mag ook! :3 *Kijkt naar Quinty, Rebecca en Tutu*
Terug naar boven Ga naar beneden
Cathan

Cathan


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 21-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: 'Guess I'm falling already.. ×

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 4:12 am

Gheghe. Laat ik maar eens komen. Een layout.. Persoonlijk vind ik deze wel goed, maar ja. Daar zal ik me dus niet mee bemoeien. Ik ben niet zo.. Handig als het gaat om Layouts/bewerkingen etc. ^^

Nieuwe gebieden lijken me zeker handig. Uitgaansgebieden zijn er niet; ik denk dat een stad of op zijn minst een dorp nodig is. Dat maakt het leuker om met je karakter iets 'leuks' te gaan doen. Nu zijn er vooral plekken waarbij je de natuur kunt bezichtigen/er doorheen kunt wandelen, maar sommigen houden daar nu eenmaal niet van. Een zwembad is niet meer echt nodig; we hebben al een meer. Maar op den duur komt het water je neus uit als je te vaak zwemt, als je snapt wat ik bedoel. -u-

×Tutu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leigh

Leigh


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 09-05-11
Leeftijd : 30

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: 'cause what's inside of me is invisible to most, even in clear view

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 4:29 am

Ik ga mee met de ideeën van Cathan. De layout vind ik prima, maar er mogen wel nieuwe gebieden komen. Uitgaansgebieden/ dorp/ winkelcentrum, een café(minimumleeftijd?) maar misschien ook iets van een sportschool ofzo? Of een bioscoop? In ieder geval ook iets anders dan de natuur inderdaad. Of misschien nog een strand met rotsen en hoge golven waar gesurfd kan worden? Iets in die richting iig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cathan

Cathan


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 21-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: 'Guess I'm falling already.. ×

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 4:45 am

Leigh schreef:
Ik ga mee met de ideeën van Cathan. De layout vind ik prima, maar er mogen wel nieuwe gebieden komen. Uitgaansgebieden/ dorp/ winkelcentrum, een café(minimumleeftijd?) maar misschien ook iets van een sportschool ofzo? Of een bioscoop? In ieder geval ook iets anders dan de natuur inderdaad. Of misschien nog een strand met rotsen en hoge golven waar gesurfd kan worden? Iets in die richting iig...
Het vetgedrukte zou allemaal in de stad kunnen, dus die hoeven niet apart toegevoegd te worden. Een strand hoeft van mij niet; we hebben het meer al. Dit zou te veel worden. Ik denk gewoon dat als er een stad is we al veel meer kunnen doen. =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovette

Lovette


Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Solo!! ♥

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 4:50 am

Ik ben het met het idee van de stad eens ^^
en natuurlijk ben ik het eens met alle argumenten Razz
het is inderdaad zo dat je nu weinig kan doen, behalve dan de natuur in :")
maar het lijkt me natuurlijk ook leuk om gewoon "kleding" te gaan kopen in plaats van maar rond dat meer te hangen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 6:12 am

Ik denk dat een stad wel een mooie toevoeging zou zijn aan Degree.
Maar dan heeft de Council ook meteen wat meer te zien, want 'normale' mensen mogen natuurlijk niks van de speciale kinderen van Degree weten, lijkt mij? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 7:39 am

ja daar heb je gelijk in Razz
klinkt leuk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Cathan

Cathan


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 21-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: 'Guess I'm falling already.. ×

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimedo mei 26, 2011 6:23 pm

Dat klinkt inderdaad logisch. De kinderen zullen dan hun krachten buiten Degree niet mogen gebruiken. Dan kan de Council daar ook wat vaker patrouilleren. =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Nova Josh

Nova Josh


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimevr mei 27, 2011 2:44 am

gemeen hoor, ik heb toen degree net opgestart was al een suggestie voor een stad gedaan, en toen vond niemand het een goed idee =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimevr mei 27, 2011 3:12 am

@ Nova Josh, bijna iedereen vond het een goed idee, maar Axel oftewel de beheerder was toen nogal onactief Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nova Josh

Nova Josh


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: -

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimevr mei 27, 2011 4:28 am

ttoen was het sayuri tock(zo staat het nog wel op de portal }
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimevr mei 27, 2011 4:32 am

Sayuri en Axel zijn dezelfde persoon xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cathan

Cathan


Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 21-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: 'Guess I'm falling already.. ×

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimevr mei 27, 2011 4:35 am

We gaan een beetje off-topic, niet waar? Sayuri is nog altijd de admin; Axel is enkel haar dubbelaccount. ^^

Maar ja. De stad.. Zoiets moet er sowieso komen, imo. Het zorgt voor veel meer uitgaansmogelijkheden en ook de Council heeft daar iets te doen.
Verder.. Zou ik geen andere gebieden weten. Misschien een klein attractiepark of zo? Gewoon zo'n kermis-like ding. o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve

Eve


Aantal berichten : 182
Registratiedatum : 27-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimevr mei 27, 2011 4:48 am

Axel heeft ze nu ook Admin gemaakt, dus het zijn nu allebei Admin accounts Razz

ja een kermis of zoiets lijkt me echt leuk Razz
voor de rest kan je eigenlijk alles in de stad dumpen xD
de kermis kan je zelfs in de stad dumpen :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Cho

Cho


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 10-05-11

Character
Leeftijd: 17 jaar
Krachten:
Partner: I don't think that would be fair to the poor guy/gal o__0

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimevr mei 27, 2011 9:24 am

Axel schreef:



Inzendingen voor een eventuele banner mag ook! :3 *Kijkt naar Quinty, Rebecca en Tutu*

... :c

--

De stad moet en zal komen. Das echt een hele fijne RPG plek! ^^ Voornamelijk omdat ik accounts heb die weg vluchten van Degree en zich dan voor enkele dagen naar de stad kunnen rennen *kijkt naar Izaya c:*
Terug naar boven Ga naar beneden
Mukuro

Mukuro


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 13-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: x

Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitimeza mei 28, 2011 6:12 am

De stad vind ik een goede toevoeging :'3 Het brengt wat leven in de brouwerij :'3

Ik wil best kijken of ik een banner in elkaar kan flansen :'3

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe Layout? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Layout?   Nieuwe Layout? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe Layout?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe Moderator!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Overleg en Hulp-
Ga naar: