Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Just.. thinking?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimewo jun 29, 2011 2:50 am

Axel had zich luchtig aangekleed vanochtend. Hij was nog steeds blij dat hij een eigen kamer had op Degree. Geen hond die hem durfde lastig te vallen. Niet lang nadat hij een tijdje in zijn kamer had gezeten was hij naar het meer gelopen en had daar gezien dat het veels te druk was voor hem. Toen was hij door gegaan naar de heuvels waar, gelukkig, bijna niemand was.
Op was spelende kinderen na die hem nog niet op hadden gemerkt. Ergens mistte hij de Organization.. een beetje. Het gecommandeer van Xemnas, het gezeur Xigbar.. Maar vooral mistte hij Roxas en Xion. Hoe erger hij die twee uit zijn hoofd probeerde te bannen, hoe meer herinneringen hem volgde. Axel veegde door zijn ogen, hij sliep al dagen slecht en wist niet wat hij eraan kon doen. Hij liet zich achterover vallen in het gras. Hij had hoofdpijn.. van de zon. Zijn ogen vielen dicht en hij zakte in een lichte slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimewo jun 29, 2011 3:31 am

Haar voetstappen waren snel en haastig. Net nu ze een beetje hersteld was, had ze de twee gezien en kon ze het niet meer aan om voor de rest van de dag op degree te blijven. Ze had hun vanuit het raam van de ziekenzaal gezien, waarna er een walgend gevoel door haar heen was gegaan. Izaya had haar gedumpt. Nog wel voor een enorme sukkel die ze eerst zo interessant leek en die haar uitschold voor bitch, een van de dingen waar ze niet tegen kon. De tranen stroomden over haar gezicht, tranen die ze eigenlijk nooit eerder had gehad. Ze dacht dat hij de ware was, al waren er natuurlijk ook negatieve kanten aan hem. Hij was irritant, kwam vaak nogal raar uit de hoek..
Alice’s passen verlangzaamden toen ze aan de rand van het bos was. Haar lichaam schudde en schokte door het gehuil en ze moest zich aan een boom vasthouden, anders kon ze haar evenwicht niet bewaren. Uiteindelijk ging ze op de grond zitten. Haar ogen werden even groot toen ze zag dat ze niet alleen was. Er was een jongen, ongeveer tien meter van haar vandaan, die op het gras leek te slapen. Ach, wat zou het. Een paar snikken borrelde op en ze verborg haar gezicht in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimewo jun 29, 2011 3:52 am

Azel was in een lichte droom gezakt. Eentje die hij vaker had. Een blonde jongen in een zwart gewaad stond op een groot plateau, tegenover hem. Axel trilde, hij herkende het gezicht van de jongen. Roxas. Tranen begonnen te lopen over het gezicht van de blonde jongen. Axels hart zou in tweeën gescheurd zijn als hij die had. "Waarom.. ging je weg." Klonk de galmende stem van Roxas. "Daarom. Ik moest." Antwoorde Axel kortaf terug. "Je weet half niet wat er gebeurd is! Xion en ik werken ons de dood in! Hoor je me wel!" Roxas klonk kwaad. Mijn hoofd ging naar beneden en staarde naar de betegelde vloer van het plateau. "Axel, dit doe je altijd als je me niet wil-" Ik stak mijn hand recht vooruit, naar hem toe. "Hou je bek, Roxas. Je snapt er niks van, geen flikker. En je denkt dat ik terug kom?! Hoe idioot denk je wel niet dat ik ben. Laat ze stikken in de Organization. Als je ouder bent begrijp je het wel." Toen Axel opkeek zag hij dat Roxas langzaam begon weg te vagen. "W-wat! Wat doe je!" Axel rende naar hem toe. Teminste, probeerde dat. Hij leek geen meter vooruit te komen. Toen hij achterom keek om te kijken wat hem tegenhield zag hij Xemnas staan. "Jij." Gromde Axel kwaad. Toen hij uithaalde schoot Xemnas weg en viel hij van het plateau af, steeds dieper en dieper naar benden. Tot hij wakker schrok..
Axel schoot met een schok overeind. Hij duwde zijn gebalde vuist tegen de grond totdat hij zijn vingers hoorde knakken. "Verdomme.." Schold hij zachtjes. Axel keek om zich heen en zag een meisje met rood achtig haar zitten bij een boom. Ze had haar gezicht veborgen in haar handen. Axel stond op en liep op haar af. Iets wat hij normaal niet snel zou doen. Maar hij zag overduidelijk dat dit meisje verdriet had. "Hey," Zei hij toen hij voor haar stond. Hij zakte door zijn knieeën en wachtte tot ze haar gezicht zou laten zien. "Gaat het allemaal wel goed?" Vroeg hij toen. Hij wist het antwoord al, maar misschien kon hij op deze manier een uitleg loskrijgen bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:29 am

Ze schrok op toen ze een stem hoorde, een zachte stem maar vaste die haar iets meer vertrouwen leek te geven.
"Hey. Gaat het allemaal wel goed?" Haar gezicht vertrok en ze duwde hem weg, stond op en beende weg.
“Ja hallo! Je ziet toch wel dat het niet gaat?!” riep ze boos naar hem toe en ze bleef bij een andere boom staan. De tranen waren weer gaan huilen en haar lichaam trilde. Ze wou niet huilen in het bijzijn van een ander. Dat was gewoon.. zó niet haar. Haar ademhaling ging sneller en ze zakte weer in elkaar. “G-ga weg,” snikte ze. Jongens waren kut. Ze stond een beetje trillend weer op, was bang dat ze anders nauwelijks iets kon doen als de jongen naderde, al zakte ze bijna weer door haar benen. Het laatste wat ze wou hebben was een irritant, betweterig joch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:51 am

Axel werd weg geduwd. Voor hem overduidelijk een rede om het meisje met rust te laten. Maar dat deed hij niet. “Ja hallo! Je ziet toch wel dat het niet gaat?!” Riep ze hem kwaad toe. Axel snoof. Ze had behoorlijk veel lef. Ze ging bij een andere boom staan. “G-ga weg,” Snikte ze. Hij kon het amper verstaan. Het duurde ook eventjes voordat hij de woorden goed tot zich door had laten dringen. Axel zuchtte en rolde met zijn ogen.
Hij liet zich even tegen de boom aan hangen en kwam toen in beweging. Langzaam naderde hij het meisje. "Weetje. Ik heb een.." Hij wou vriend zeggen, maar kon hij Roxas nog wel als vriend zien? "Ik ken iemand die net zo koppig is als jij bent." Verbeterde hij zichzelf toen maar. Zo klonk zijn zin beter en kon hij nadenken. Over Roxas.. want was hij nog wel een vriend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimedo jun 30, 2011 4:03 am

Alice trilde een beetje toen de jongen dichterbij kwam. Wat moest hij van haar? Hij zag er heel eng en gevaarlijk uit, was ook nog veel groter dan haar – een paar centimeter – en zag er gewoon eng uit. Was hij wel van degree? Moest ze hem slaan?
"Weetje. Ik heb een.." De jongen pauzeerde even, alsof hij na moest denken. "Ik ken iemand die net zo koppig is als jij bent." Dat klonk als een serieuze dreiging, waardoor ze nog banger werd. En uit paniek gooide ze hem tegen een boom aan, tien meter verder. Oké, dat was eigenlijk nergens voor nodig. Ze ging zitten op de grond, snikte even. De jongen had haar even afgeleid, maar altijd afgeleid zijn kon ze niet. Van die boze en negatieve gedachtes gingen door haar hoofd heen. Gedumpt door iemand die nog meer van jongens hield dan van haar. Alice voelde zich misbruikt en kneep haar ogen dicht, terwijl de tranen weer begonnen te lopen. Wat een player.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimedo jun 30, 2011 4:18 am

Het meisje verdedigde haarzelf. Door hem tegen een boom aan te gooien. Er ging even een lichte, snelle pijnscheut door zijn rug heen toen hij de boom raakte. Maar Axel verbeterde zich snel en duwde zich weer naar voren zodat hij weer op eigen kracht kwam te staan. De hand waarmee hij zich had gezet had een brandende afdruk gemaakt in de boom. Axel wreef even in zijn handen waar kleine vonkjes uitsloegen. Hij ging verder niet op het meisje in. Ze was het niet waard. Axel ging zitten en keek naar de rug van het meisje die weer zat te snikken. "Vertel me nou gewoon wat er loos is." Zei hij toen lomp en liet zich achterover vallen. "Dan ben je van me af." Bromde hij er achter aan. Hopelijk ging ze nu praten, anders zou hij haar wel alleen laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimedo jun 30, 2011 7:17 am

Jaloezie maakte haar gek, at haar van binnen op. Had ze eindelijk liefde gekregen waar ze altijd naar had verlangt, maar dat dus niet wist. Werd ze gedumpt voor een of andere gestoorde freak! Haar ademhaling ging omhoog en ze dook ineen. Waarom zat alles in haar leven haar tegen? Waarom was er geen enkel hoogtepuntje in haar leven?
"Vertel me nou gewoon wat er loos is." Ze snoof. "Dan ben je van me af." Waarom moest hij zich zo met haar bemoeien?
“Het zijn jouw zaken niet!” Ze moest opeens denken aan wat ze Shizuo had aangedaan. Nu wou Izaya haar vast nooit meer zien. En waarschijnlijk kreeg ze ook snel genoeg wraak. Oh god. Nu durfde ze helemaal niet terug te gaan. Haar ademhaling ging omhoog toen ze in paniek raakte, en ze begon te hyperventileren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimedo jun 30, 2011 8:21 am

Axel duwde zich omhoog en ging staan. Hij haalde zijn schouders op. “Het zijn jouw zaken niet!” Axel zuchtte. "Best, jouw probleem dan." Zei hij nog en draaide zich om. Net toen hij een paar stappen weg wou doen van het meisje begon ze sneller te ademen, te hyperventileren zelfs. Mijn god, moest dat. Hij wou weg lopen maar kon het niet, bang dat ze dood zou gaan ofzo van de stress. Axel liep naar haar toe en trok haar omver, zodat ze op haar rug kwam te liggen. Toen deed hij haar armen omhoog waardoor haar longen zich zouden kunnen strekken en ze waarschijnlijk weer normaal zou gaan ademen. Dat hoopte hij teminste. Hij had geen EHBO diploma of certificaat. Maar dit moest werken. Axel knielde bij haar neer. "Rustig door ademen, niet zo wild doen." Zei hij rustig. Dit moest werken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimedo jun 30, 2011 7:20 pm

"Best, jouw probleem dan," had de jongen gezegd, maar ze had helemaal niet naar die woorden geluisterd. Ze was te veel bezig met haar eigen gedachtes. Hij was weggelopen, aan de ene kant was ze opgelucht, maar aan de andere kant gaf hij haar een beetje steun en wou ze niet dat hij weg ging. De tranen stroomden weer over haar wangen en ze raakte in paniek. Ze ging dood. Ze ging dood. En ze wou niet hier in het bos blijven, wist dat er hier s’ nachts vaak van die buitenstaanders kwamen en dat er dan ook nog veel gevaarlijke en wilde dieren waren. Ze had heel veel verhalen gehoord, heel veel verschillende. Plotseling werd ze achterover geduwd en snakte ze naar adem. Haar rug raakte de grond en er ging even een trilling door heen, gevolgd door lichte pijn. Waar was hij mee bezig? Ging hij haar aanranden? Ze kneep haar ogen dicht, haar armen werden boven haar hoofd neergelegd, gestrekt. Ze probeerde zich los te trekken.
"Rustig door ademen, niet zo wild doen." Ze kon er niks aan doen, maar ze vertrouwde de stem. Ze hoorde in zijn stem dat alles goed zou komen, maar ze geloofde het niet.
“Z-ze gaan me echt doden als ik... terug naar Degree ga,” snikte ze en haar ademhaling was nog steeds snel. Gelukkig had ze een broek aan, want als ze een rokje aan had, had de jongen er allang onder kunnen kijken. Gatver. Na een poosje verlangzaamde haar ademhaling en trok ze haar armen weg, kwam ze overeind en keek ze weg. “Dankje, ofzo.” Ze zuchtte, vond dat ze het hele verhaal eigenlijk wel moest vertellen. “Nou.. Er was een jongen.. waarvan ik dacht dat hij van me hield. Komt zijn ex me opeens tegen en word hij boos op me omdat ik de jongen per ongeluk pijn had gedaan, waar ik zelf ook niks aan doen. Begint die klootzak met me te vechten, komt opeens die jongen er aan lopen en kiest hij voor zijn Ex in plaats van mij.” Haar stem trilde en bijna raakte ze weer in paniek. “En nu vermoord die Ex, die nu eigenlijk geen ex meer is, me waarschijnlijk als hij hersteld is.. of de jongen doet het dan wel..” Ze raakte weer in paniek en begon weer te huilen, verborg haar gezicht in haar handen. Ze wou niet dood, nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:22 am

Toen het meisje zich los trok ging hij ook naar achteren zitten in de kleermakerszit. Hij wachtte rustig af tot ze zou gaan praten. “Z-ze gaan me echt doden als ik... terug naar Degree ga,” Zei ze snikkend. Dood? "Hey, ho.. rustig. Er gaat hier niemand dood." Zei Axel kalm. Er kwam een diepe rimpel in zijn voorhoofd, die had hij vaker als hij nadacht. Haar ademhaling was weer geworden zoals het hoorde, gelukkig. Normaal zou hij zich niet druk maken om mensen. Maar dit was toch iets anders, hij kon mensen niet laten.. stikken. Letterlijk. “Dankje, ofzo.” Zuchtte ze. Hij maakte een 'losjes' gebaar. "Geen dank." Zei hij toonloos. Axel rekte zijn rug een beetje en keek toen weer naar het meisje toen ze hem dingen uit begon te leggen. “Nou.. Er was een jongen.. waarvan ik dacht dat hij van me hield. Komt zijn ex me opeens tegen en word hij boos op me omdat ik de jongen per ongeluk pijn had gedaan, waar ik zelf ook niks aan doen. Begint die klootzak met me te vechten, komt opeens die jongen er aan lopen en kiest hij voor zijn Ex in plaats van mij.”
Ze raakte wel erg snel in paniek hoorde hij toen. “En nu vermoord die Ex, die nu eigenlijk geen ex meer is, me waarschijnlijk als hij hersteld is.. of de jongen doet het dan wel..” Axel grijnsde. "Zoals ik al zei, er gaat hier niemand dood. En anders steek ik hem wel in de fik." Zei hij luchtig. "Het klink in ieder geval niet makkelijk waar je mee zit.. lastig zelfs. Gelukkig ben je niet de enige. Niet iedereen heeft het makkelijk.." Zei hij, mede doelend op zichzelf. Hij 'vouwde' zijn armen achter zijn hoofd en liet zich achterover vallen in het zachte gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:36 am

"Zoals ik al zei, er gaat hier niemand dood. En anders steek ik hem wel in de fik." Zijn woorden klonken alsof het allemaal zo makkelijk was, maar dat was het niet. "Het klink in ieder geval niet makkelijk waar je mee zit.. lastig zelfs. Gelukkig ben je niet de enige. Niet iedereen heeft het makkelijk.." Ze werd boos en haalde haar handen voor haar gezicht vandaan. Hoe durfde hij opeens over zichzelf te beginnen? Zijn moeilijkheden waren kinderspel vergeleken met die van haar. Er stond een leven op het spel! Ze stompte hem zo hard mogelijk in zijn maag, als antwoord dat ze niet met zijn woorden eens was.
“Nee! Nooit! Zelfs al haat ik hem met heel mijn hart, ik wil niet dat hij dood gaat. Hij verdient het niet, ik daar in tegen wel,” snikte ze. Alice kon er niet tegen als iemand opeens over zichzelf begon te praten. Ze hield haar hand voor haar mond en kneep haar ogen dicht, begon te snikken. Ze wou niet snikken, het leek haar zo zwak lijken. En eigenlijk voelde ze zichzelf ook nog zwak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:43 am

Axel ontving een stomp in zijn maag. "Arg." Kreunde hij en kwam overeind met een schok. Hij stond in een keer rechtop. “Nee! Nooit! Zelfs al haat ik hem met heel mijn hart, ik wil niet dat hij dood gaat. Hij verdient het niet, ik daar in tegen wel,” Snikte ze. Goed, ze was het dus niet met hem eens, en dat liet ze lekker merken ook. Hij liet het in iedergeval niet zitten bij wat het was en drukte haar tegen de grond.
Met zijn handen op haat schouders geplaatst hield hij haar vast tegen de grond aan. "Ben je wel helemaal lekker?!" Siste hij woedend terwijl hij de warmte in zijn handen met grote mate voelde toenemen. Het gebeurde altijd als hij kwaad werd. Dan begon hij letterlijk te koken van woede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:50 am

Opeens werd ze tegen de grond geduwd, met handen op haar schouders. Ze wist dat het geen goede zet was, maar ze moest zich gewoon afreageren.
"Ben je wel helemaal lekker?!" Ze kon niet antwoorden, de plek waar de handen haar aanraakten leek te branden. Haar ademhaling ging sneller en het gesnik werd luider, heviger. Als ze kalmer was geweest, had ze zich vast los kunnen trekken. Maar nu hadden de emoties haar in hun greep en kon ze niks meer dan de pijn aanvoelen.
“Stop het!” piepte ze toen het echt zeer begon te doen. Het leek alsof de handen gewoon door haar schouders brandden. Ze slaakte een kreet en haar ademhaling was weer hyperventilerend. “Alsjeblieft.. alsjeblieft..” fluisterde ze moeizaam. Ze kromp ineen. Waarom hield het niet op? Vond hij het leuk dat ze pijn leidde?
Ze ging dood.
Ze ging dood.
In plaats van Izaya of Shizuo, was het de jongen die ze een moment aardig had gevonden.
Een moment maar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:04 am

Axel was een beetje afgedwaalt, in een soort roes kon je het noemen. “Stop het!” Hoorde hij toen. Nog steeds drong het niet goed door. “Alsjeblieft.. alsjeblieft..” Zijn pupillen vernauwde zich een seconden en toen trok hij zich in een ruk weer recht. "Godverdomme." Schold hij zachtjes en trapte tegen de eerste de beste boom aan die achter hem stond. Hij had zich weer laten gaan. Weer! Een zachte stem die hij herkende als die van Xemnas, leider van Organization XIII klonk door zijn hoofd heen: 'Zie je nou Axel? Dit gebeurd waarneer je uit de Organization gaat. Je wordt gek..' Uit reactie greep hij naar zijn hoofd en trok daar een paar rode haren uit. Hij kon dit niet lang meer, niet lang. Hij werd ook langzaam gek. Hij liet zich achterover tegen een boom aan zakken en trok zijn knieeën hoog op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:16 am

Plotseling werden de handen van haar schouders afgehaald en jammerde ze even. De pijn werd nog erger. De jongen stond al meteen op en liep weg.
"Godverdomme," hoorde ze hem zeggen. Ze lette al niet meer op hem, keek bezorgd naar de handafdrukken die op haar schouders waren gezet. Het was door haar T-shirt gebrand, had een deels eerste- en tweedegraads brandwond veroorzaakt. Het smeulde, rook naar verbrand vlees. En dat was precies wat het was. Oh god, zou het nog ooit wel kunnen herstellen? Haar blik ging naar de jongen die tegen een boom aangezakt was. Ze wist niet waarom, maar ze wou hem aanraken, gewoon aanraken. En dan vooral zijn haar. Maar dan was er een grote kans dat ze weer verbrandwondt werd. En daar zat ze niet echt naar uit te kijken.
“H-het spijt me,” zei ze een beetje zacht en ze veegde met haar ene hand haar tranen weg, maar daardoor begon haar schouder nog meer pijn te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimevr jul 01, 2011 10:27 am

Axel gromde zachtjes en werkte zich met moeite weer overeind, hij was weer wat afgekoeld. Hij leunde met een hand tegen de boom aan en de ander hing slap langs zijn lichaam. Hij stond met zijn rug naar het meisje toe, die nog kermde en jammerde. Ze had gelijk ook, hij had haar pijn gedaan en misschien wel blijvende schade aangericht. “H-het spijt me,” Hij draaide zich om. Hij voelde iets kloppen, in zijn keel. Was dat.. zijn hart? Maar.. die had hij toch niet? Hij stapte op haar af, wat niet veel meer dan 1 stap kostte. Hij sloeg zijn armen om haar heen en omhelsde haar. Waarom deed hij zo debiel? Misschien wou ze dit niet eens. Uit een schrik reactie liet hij haar weer los. Hij deed een stap achteruit, geschrokken van zichzelf. Dit had hij nooit gedaan, bij niemand niet. Hij wist niet of mensen die leuk vonden of niet. Hoe ze zich erbij zouden voelen als hij dit deed. Voor hem voelde het in ieder geval goed, alsof hij iets goeds deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimeza jul 02, 2011 4:43 am

Met trillende knieën kwam ze overeind. Het deed echt verdomd zeer, waardoor ze weer begon te huilen. Het wegvegen van de tranen hielp niet, ze kwamen gewoon weer terug. Haar ogen staarden een beetje afwachtend naar hem. Was hij nog steeds boos? Ze kneep haar ogen dicht, piepte zachtjes. Ze was bang, doodsbang dat hij haar nog meer pijn aan zou doen. Doordat haar schouders gewond waren, deed het zeer als ze haar armen bewoog. Plotseling schoten haar ogen open omdat er twee armen om haar heen werden geslagen. Het voelde fijn, maar toch werd ze nog banger. Straks dan kneep de jongen haar fijn tot een hoopje Alice, al kreeg ze al een heel vreemd gevoel in haar buik nu hij haar aanraakte. Een gevoel waarvan ze zowat misselijk werd, maar niet van hoefde te kotsen. Al snel was de knuffel afgelopen en liepen de tranen nog steeds over haar gezicht, aangezien ze nog steeds een beetje paniekerig was.
“H-het spijt me, het spijt me echt!” snikte ze zachtjes en ze hield haar hand voor haar mond, zakte gewoon op de grond aangezien haar benen haar niet meer konden houden. Ze wou de pijn niet meer. Het voelde gewoon vreselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Axel
Admin
Axel


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 15-04-11

Character
Leeftijd: 17 Jaar
Krachten:
Partner: You can call me the biggest Nobody of them all..

Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitimezo jul 03, 2011 1:07 am

Axel zuchtte zachtjes en keek naar Alice. Als kon je het eerder staren noemen. “H-het spijt me, het spijt me echt!” Hij knikte alleen. Toen ze op de grond zakte ving hij haar een beetje op en knielde ook bij haar neer. "Het.. het maakt niet uit." Zei hij alleen.
Dit ging zo de verkeerde kant op. Hij haalde diep adem en hield het vast. "Mhn.." Humde hij zachtjes richting Alice. Hij wist niet wat hij moest zeggen, laat staan wat hij moest doen of voelen hierbij. Dit was absurd, idioot... gestoord. Hij wist dat hij niets kon voelen, maar toch was er iets in zijn buik dat niet helemaal goed was.. iets raars..
Axel stond op en ging een heel klein stukje verder weg van haar tegen een boom aan zitten. Hij wist niet wat er aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just.. thinking? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just.. thinking?   Just.. thinking? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just.. thinking?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Thinking about us.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Degree :: Heuvels-
Ga naar: