Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Krachten?

Ga naar beneden 
+5
Luna
Sayuri
Arashi
Pat
Kato
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kanae

Kanae


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 16-04-11

Character
Leeftijd: 13 Years 'ld.
Krachten:
Partner: Ouji-sama?

Krachten?     - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten?    Krachten?     - Pagina 2 Icon_minitimema apr 18, 2011 2:55 am

Er hoeft geen max op. Je hebt namelijk ook mensen die meerdere powers willen, maar die geen sterke powers hebben. Zo heb ik op Kanae bijvoorbeeld 'Perfect Memorization' en dan nog wat met haar vleugels. Lilith heeft ook iets met transformeren. Maar, Perfect Memorization zou dan ook als kracht geteld worden. Als ik dan maar twee krachten zou mogen hebben, zou ik enkel die vleugels mogen hebben omdat ik ook nog een of andere nutteloze power heb die enkel leuk is om te RPGen, maar mij niet overpowerd maakt.

Zolang je niet onverslaanbaar wordt is het goed, denk ik. Super veel powers natuurlijk niet, maar een paar nutteloze krachten zullen geen kwaad kunnen. Of wat standaard dingen, of zo. :3
Nya, ik denk dat het wel duidelijk is. Er wordt heus wel op gelet dat je niet al te overpowerd raakt, maar een max aan powers lijkt mij zeker een slecht idee. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Terra

Terra


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Does love excist for me

Krachten?     - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten?    Krachten?     - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 23, 2011 4:06 am

HAI HAI ben ik weer~!

Ik had dan nog een vraagje over krachten.

Ik snap dat 'godmodden' niet mag, maar is het goed als ik bijvoorbeeld een kracht neem waar ik zielen mee kan manipuleren en zo de gevoel van een persoon aanpassen. Maar dan alleen met de toestemming van de speler. Of mag dat ook niet.

Ik heb er trouwens geen problemen mee als het niet mag, het was maar een vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovette

Lovette


Aantal berichten : 363
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 29

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Solo!! ♥

Krachten?     - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten?    Krachten?     - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 23, 2011 4:07 am

Ik denk wel dat dat mag, Solo had het ook aan mij gevraagd ^^
ik vind iniedergeval dat het mag, als de andere toestemming geeft en op mindere maten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Solo

Solo


Aantal berichten : 160
Registratiedatum : 16-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*

Character
Leeftijd: 16 Jaar
Krachten:
Partner: Lovette~! ♥

Krachten?     - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten?    Krachten?     - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 23, 2011 5:03 am

Daar moet je gewoon toestemming voor vragen Wink Dit word gedaan om misverstanden te voorkomen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Terra

Terra


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 10-04-11

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: Does love excist for me

Krachten?     - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten?    Krachten?     - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 23, 2011 8:00 am

Bedankt solo, dan weet ik dat. Ik zelf doe dat meestal maar dan zal ik dat wel op die manier doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Krachten?     - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Krachten?    Krachten?     - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Krachten?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Overleg en Hulp-
Ga naar: