Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Everything 'bout Lolita

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Arashi

Arashi


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 26

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Nobody will steal my heart.

Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitimedi apr 12, 2011 2:50 am

Omdat niemand op WS op het topic reageerde, post ik hier het topic nogmaals en hoor ik graag jullie mening over Lolita. =D

Aangezien ik (binnenkort) een lolita-jurk krijg, met van alles op en er aan, dacht ik dat het misschien handig zou zijn om jullie te vertellen wát Lolita nou precies is. =D

Lolita in het kort
Spoiler:
Regels van Lolita
Spoiler:
Onderdelen Lolitaoutfit
Spoiler:
Lolitastijlen
Spoiler:

Is er nog iets niet duidelijk? Vraag het gerust. =)
Ikzelf moet mijn moeder nog overhalen om voor mij een jurk te kopen (die ik dan alleen maar bij speciale gelegenheden moet kopen), maar waarschijnlijk word het dan Gothic Lolita, Classic Lolita of Wa Lolita. =)
Een voorbeeld van een goedkoop (voor lolita) maar goede kwaliteit merk is Bodyline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annelot

Annelot


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 30-04-11
Leeftijd : 25

Character
Leeftijd: 16 jaar
Krachten:
Partner: I don't have a boyfriend yet..

Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitimezo mei 01, 2011 1:53 am

Ik heb echt respect voor de mensen die Lolita zijn, het is niet bepaald een veel voorkomende kledingstijl.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.survivalstory.actieforum.com
Ichiro

Ichiro


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 09-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je hoofd ;D

Character
Leeftijd: 15 jaar
Krachten:
Partner: Yukio

Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitimedo mei 12, 2011 5:34 am

ik ken hut en is echt cool >D

Ben zelf ook bezig zo'n jurkje te maken (ma eerst mn Larp-kostuum af ><)

Ze worden trouwens ook wel Doll's genoemd (omda ze vaak nogal op poppen lijken). Das (vin ik iig) een betere naam, want Lolita (je kent hut verhaal mss wel) klede zich zo, om een man te versiere (en daarna was er veel dood, moord en tragedie enzoow xD) Maar bij Doll's gaat hut meer om de schattigheid, het onschuldige en het liefelijke.

Kweenie of dese info overbodig is. Heb namlijk nie heel hut bericht gelese, moe ik nog doen (aa)

Ma iig leuk da meer mense hut kenne en zich erin intreseren op dit forum =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitimedo mei 12, 2011 6:26 am

Ichiro schreef:
ik ken hut en is echt cool >D

Ben zelf ook bezig zo'n jurkje te maken (ma eerst mn Larp-kostuum af ><)

Ze worden trouwens ook wel Doll's genoemd (omda ze vaak nogal op poppen lijken). Das (vin ik iig) een betere naam, want Lolita (je kent hut verhaal mss wel) klede zich zo, om een man te versiere (en daarna was er veel dood, moord en tragedie enzoow xD) Maar bij Doll's gaat hut meer om de schattigheid, het onschuldige en het liefelijke.

Kweenie of dese info overbodig is. Heb namlijk nie heel hut bericht gelese, moe ik nog doen (aa)

Ma iig leuk da meer mense hut kenne en zich erin intreseren op dit forum =D
Dolls is niet de benaming er voor.
Het is gewoon Lolita. Dat van dat Lolita waar jij het over hebt, is afgeleidt van een boek. Er zijn dus twee verschillende soorten lolita, en Dolls is dus geen benaming voor deze soort Lolita.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ichiro

Ichiro


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 09-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je hoofd ;D

Character
Leeftijd: 15 jaar
Krachten:
Partner: Yukio

Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitimema mei 16, 2011 8:21 am

Bryce schreef:
Ichiro schreef:
ik ken hut en is echt cool >D

Ben zelf ook bezig zo'n jurkje te maken (ma eerst mn Larp-kostuum af ><)

Ze worden trouwens ook wel Doll's genoemd (omda ze vaak nogal op poppen lijken). Das (vin ik iig) een betere naam, want Lolita (je kent hut verhaal mss wel) klede zich zo, om een man te versiere (en daarna was er veel dood, moord en tragedie enzoow xD) Maar bij Doll's gaat hut meer om de schattigheid, het onschuldige en het liefelijke.

Kweenie of dese info overbodig is. Heb namlijk nie heel hut bericht gelese, moe ik nog doen (aa)

Ma iig leuk da meer mense hut kenne en zich erin intreseren op dit forum =D
Dolls is niet de benaming er voor.
Het is gewoon Lolita. Dat van dat Lolita waar jij het over hebt, is afgeleidt van een boek. Er zijn dus twee verschillende soorten lolita, en Dolls is dus geen benaming voor deze soort Lolita.

Ik weet van da boek en daarvan is (volgens mij) ook die stijl afgeleid ;D En volgens mij is het dus niet verschillend. En doll is volgens mij dus ook wel een banaming. Maar ik weet er ook niet alles van. Deze info heb ik ook maar gehoord gelese, van paar meisjes uit japan (die zich dus zo klede). Maar ik denk da de meeste van da soort dinge nogal vaag zijn en da er bij elke stijl ook meerdere meningen schter zitten *kijkt filosofisch* ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 15-05-11

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Fuck you.

Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitimema mei 16, 2011 8:28 am

Ichiro schreef:
Bryce schreef:
Ichiro schreef:
ik ken hut en is echt cool >D

Ben zelf ook bezig zo'n jurkje te maken (ma eerst mn Larp-kostuum af ><)

Ze worden trouwens ook wel Doll's genoemd (omda ze vaak nogal op poppen lijken). Das (vin ik iig) een betere naam, want Lolita (je kent hut verhaal mss wel) klede zich zo, om een man te versiere (en daarna was er veel dood, moord en tragedie enzoow xD) Maar bij Doll's gaat hut meer om de schattigheid, het onschuldige en het liefelijke.

Kweenie of dese info overbodig is. Heb namlijk nie heel hut bericht gelese, moe ik nog doen (aa)

Ma iig leuk da meer mense hut kenne en zich erin intreseren op dit forum =D
Dolls is niet de benaming er voor.
Het is gewoon Lolita. Dat van dat Lolita waar jij het over hebt, is afgeleidt van een boek. Er zijn dus twee verschillende soorten lolita, en Dolls is dus geen benaming voor deze soort Lolita.

Ik weet van da boek en daarvan is (volgens mij) ook die stijl afgeleid ;D En volgens mij is het dus niet verschillend. En doll is volgens mij dus ook wel een banaming. Maar ik weet er ook niet alles van. Deze info heb ik ook maar gehoord gelese, van paar meisjes uit japan (die zich dus zo klede). Maar ik denk da de meeste van da soort dinge nogal vaag zijn en da er bij elke stijl ook meerdere meningen schter zitten *kijkt filosofisch* ^^
*kuch*
Heel misschien maak je een vergissing met Ball-jointed Dolls die vaak worden gekleed in Lolitastijl.
Maar de stijl is daar niet van afgeleid! En het is helemaal wel verschillend! Dat boek heeft gewoon dezelfde naam als een prachtige japanse kledingsstijl en dat van dat boek is helemaal geen kledingsstijl en het is onduidelijk waarom het eigenlijk Lolita heet, maar zo heet het gewoon! Je hebt het dan wel gehoord, maar dat betekent niet dat het zo is!

Verdomme, Doll is geen Lolita, hoe je het dan ook bekijkt. Begrijp het gewoon en ga er niet tegen in als niet snapt waar je over praat.
Urusai, onegai shimasu! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ichiro

Ichiro


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 09-05-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Je hoofd ;D

Character
Leeftijd: 15 jaar
Krachten:
Partner: Yukio

Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitimedo mei 19, 2011 8:11 am

srry! wilde niemand boos make. Dacht alleen iets te kunne toevoege ><
Dus ik hou me mond verder zoda ik geen ruzie krijg =D goe idee? (aa) zeg ja, zeg ja, zeg ja.. *smeek*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Everything 'bout Lolita Empty
BerichtOnderwerp: Re: Everything 'bout Lolita   Everything 'bout Lolita Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Everything 'bout Lolita
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Behind the Scenes :: General Chat-
Ga naar: