Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 het geslacht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Luna

Luna


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 13-04-11
Leeftijd : 30

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: i am a lonely wolf

het geslacht Empty
BerichtOnderwerp: het geslacht   het geslacht Icon_minitimewo apr 13, 2011 8:55 am

ik mis het geslacht van je karakter. (kan dat ik er gewoon over heen heb gekeken). Maar datlijkt me wel handig. Want ik zie soms het verschil niet tussen een jonge en een meisje bij anime.
en ja ik weet dat je dat kunt zien aan of ze borsten of niet hebben maar dat zie je niet altijd op een plaatje


en is het trouwens niet beetje raar dat er ouders staan bij je karakter sheet om dat we wees kinderen zijn. kinderen zonder ouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arashi

Arashi


Aantal berichten : 165
Registratiedatum : 10-04-11
Leeftijd : 26

Character
Leeftijd: 17
Krachten:
Partner: Nobody will steal my heart.

het geslacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: het geslacht   het geslacht Icon_minitimewo apr 13, 2011 9:13 am

Je kan makkelijk aan de post van iemand zien of de personage mannelijk of vrouwelijk is. Ook vind ik dat ouders mag blijven staan omdat je er neer kan zetten wat er NBB met je ouders is gebeurt waardoor ze dood zijn. Ook kunnen de ouders van sommige kinderen hier gewoon nog leven. Laat het gewoon zo maar.

Toch vind ik het trouwens wel handig als geaardheid bij het charactersheet komt, omdat in beschrijvingen dit vaak niet word verteld of vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 13-04-11
Leeftijd : 30

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: i am a lonely wolf

het geslacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: het geslacht   het geslacht Icon_minitimewo apr 13, 2011 9:20 am

ueh ik neem aan dat mensen het wel laten weten als ze een andren geaartheid hebben en kunt het ook bij partner zetten.

en ze en he worden toch vaak door elkaar gehaald of worden gewoon niet gebruikt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





het geslacht Empty
BerichtOnderwerp: Re: het geslacht   het geslacht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
het geslacht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Overleg en Hulp-
Ga naar: