Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 9:27 am
HAHAHHA. U fail. ;o. Hmm. Nog bedankt voor de slush =D. + ik heb mn record verbroken naar 608! YEAHYEAHYEHABAKH
Eve
Aantal berichten : 182 Registratiedatum : 27-04-11
Character Leeftijd: 16 jaar Krachten: Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 9:29 am
hahaha er is weer een nieuw stelletje :") volgensmij zijn er nu een stuk of 4 stelletjes?? XD iniedergeval, ik ben moe, ik moet maar is een keer vroeg naar bed volgensmij :")
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 10:55 am
Valt wel mee hoor.. ;o.
Soul
Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 15-04-11
Character Leeftijd: 15 jaar Krachten: Partner: Mizore, you're so lucky.. Because I'm the one, I'm second to none ;D No I kid, I kid. You're awesome. You know that, right? ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 6:27 pm
Ik en Mizore zijn heel braaf -u- Nou ja. Mizore. Als het aan Soul lag.. *HUMP HUMP HUMP* :B
Dylan
Aantal berichten : 126 Registratiedatum : 12-05-11
Character Leeftijd: 16 years 'ld Krachten: Partner: 'I won't let you down, Eve. ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 6:30 pm
We maken de buurt maar een kléin beetje onveilig. We rapen alleen winkelwagentjes en gaan Anthony's misdaden op film zetten.
&&: Mizore is gewoon heel braaf. -u-
"Ik ben Sabine. Ik kan mn beha niet vinden. -u-"
Alice
Aantal berichten : 60 Registratiedatum : 15-05-11
Character Leeftijd: 17 Krachten: Partner: Fuck you.
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 6:57 pm
Dylan schreef:
We maken de buurt maar een kléin beetje onveilig. We rapen alleen winkelwagentjes en gaan Anthony's misdaden op film zetten.
Ik wil jullie meeten. D: .. Ooit.. xD En die filmpjes zijn geniaal btw.
Dylan
Character Leeftijd: 16 years 'ld Krachten: Partner: 'I won't let you down, Eve. ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 7:00 pm
Alice schreef:
Dylan schreef:
Ik wil jullie meeten. D: .. Ooit.. xD En die filmpjes zijn geniaal btw.
Je hebt mij al eens gemeet. .. Ooit.. xD En, I know. xD
Maar, dan moet je een keer naar Rotterdam komen. =33 Of naar de Antwerpen-meeting.. xD
Raaj & Ik gaan Anthony vandaag lastigvallen met zijn misdaden. En na school ga ik mijn filmpje even.. Splitsen. Hij duurt 26 min, dus ik maak er wel 2 delen van, of zo. xD
Mya, ik ga naar school. >3
Lovette
Aantal berichten : 363 Registratiedatum : 12-04-11 Leeftijd : 29
Character Leeftijd: 16 jaar Krachten: Partner: Solo!! ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! do mei 19, 2011 8:30 pm
ik wil iedereen hier meeten en ik weet niet waarom :") mijn straat is boring... wonen alleen maar oude mensjes en polen -.- dus ik heb alleen maar vrienden van school en vrienden van vrienden en vrienden van internet xD
Rotterdam is zo ver weg om ff naar toe te rijden D: ik woon helemaal in Noord-Brabant namelijk :")
ja jullie waren een of andere Anthony aan het filmen, maar ik zag niet wat ie gedaan had XD enne dat andere kleine joch zei ook nog wat, maar dat kon ik niet eens verstaan :")
Dat is vervelend als je je beha niet kan vinden :")
en nu ga ik mezelf maar lkkr vervelen en w8en tot ik moet rijden om een uur >3
Dylan
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 2:50 am
Nee, ik kon hem wel vinden. Ongeveer. Maar er zit een meisje in mn klas en die is altijd Beha-loos, vandaar die opmerking toen mn behabandje fout zat. xD
En.. En.. Hij had dus een ruit ingegooid. Dat staat op mijn telefoon. Zal dat filmpje vandaag of morgen weleens uploaden, waarin je die ruit ziet. xD
Lovette
Aantal berichten : 363 Registratiedatum : 12-04-11 Leeftijd : 29
Character Leeftijd: 16 jaar Krachten: Partner: Solo!! ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 2:57 am
ooo hahaha waar je het eerder over gehad had, met dat wijf wat met d'r dingen met gym zat te zwieren :")
omg dan ben je echt slim, ik vind het zoiezo dom als je ruiten ingooit -.- wij moeten dat allemaal weer betalen, want ze betalen het van ons geld, wat wij aan de belasting geven ><
Character Leeftijd: 15 years 'ld Krachten: Partner: Somehow you're my most precious treasure now, Soul. ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 5:20 am
Jippie, eten met Raaj. Ze moeten mn frikadel opnieuw maken. Moehahaha.
Eve
Character Leeftijd: 16 jaar Krachten: Partner: You're always there, you're everywhere, Dylan ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 5:52 am
Oke ik had dus van het Duits examen vmbo GL TL (alleen de meerkeuzevragen) opgeschreven en dat waren er zo'n 31 en de rest waren open vragen enzo, in totaal waren het 41 vragen O_O en ik had er maar 9 goed... maar dit examen was echt VRESELIJK moeilijk, voor vmbo'ers dan, dit was echt letterlijk net een HAVO examen O_O gelukkig heb ik dit op het internet kunnen vinden, dus er is nog hoop om te slagen voor Duits xD
Aantal berichten : 105 Registratiedatum : 13-04-11
Character Leeftijd: 17 Jaar Krachten: Partner: x
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 6:12 am
Oké, posten met een pijnlijke arm is niet leuk T_T
Eve
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 6:27 am
blijkbaar vergaat de wereld morgen XD tenminste, dat dacht die 89-jarige man ookal in 1994 XD hopen dat ie het mis heeft :")
Soul
Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 15-04-11
Character Leeftijd: 15 jaar Krachten: Partner: Mizore, you're so lucky.. Because I'm the one, I'm second to none ;D No I kid, I kid. You're awesome. You know that, right? ♥
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 8:39 am
Morgen ben ik op Attitudefest Wordt awesome, ook al komt er iemand waar ik geen behoefte aan heb. En Roel komt niet mee D:
Dylan
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 9:05 am
Soul schreef:
Morgen ben ik op Attitudefest Wordt awesome, ook al komt er iemand waar ik geen behoefte aan heb. En Roel komt niet mee D:
Veel succes. <3 Zal je nodig hebben. >3
Hmnpf. Ik moet verder met posten. *Facepalm*
Leigh
Aantal berichten : 61 Registratiedatum : 09-05-11 Leeftijd : 31
Character Leeftijd: 16 Krachten: Partner: 'cause what's inside of me is invisible to most, even in clear view
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 9:31 am
uit verveling opzoek naar nieuwe muziek. Man, wat zijn goede rockbands moeilijk te vinden! :S
Bryce
Aantal berichten : 102 Registratiedatum : 30-04-11
Character Leeftijd: 16 Krachten: Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 9:34 am
Leigh schreef:
uit verveling opzoek naar nieuwe muziek. Man, wat zijn goede rockbands moeilijk te vinden! :S
Zoek eens naar J-rock.
Leigh
Character Leeftijd: 16 Krachten: Partner: 'cause what's inside of me is invisible to most, even in clear view
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 9:39 am
gaat kijken....... Hmm, das te rustig voor mij k hou meer van bullet for my valentine, red, breaking benjamin, 30 seconds to mars, skillet, dead by april etc. Dus meer richting metal dan Maar ze klinken zeker niet slecht!
Dylan
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 10:09 am
Leigh schreef:
gaat kijken....... Hmm, das te rustig voor mij k hou meer van bullet for my valentine, red, breaking benjamin, 30 seconds to mars, skillet, dead by april etc. Dus meer richting metal dan Maar ze klinken zeker niet slecht!
Ik luister Breaking Benjamin & Skillet. >3 Probeer Flyleaf. Of Three Days Grace. =')
Leigh
Onderwerp: Re: Onzin - Topic! vr mei 20, 2011 10:20 am
ah leuk! Hmm, die ken ik al. 3 days grace ben ik een beetje over heen en om een reden die ik niet weet raak ik nogal snel uitgekeken op bands met vrouwenstemmen. Zucht heb 3 liedjes van pillar gedownload en ga maar gewoon verder zoeken