Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Character overzicht / Topic request

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lync

Lync


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 17-04-11

Character
Leeftijd: 18 jaar
Krachten:
Partner: I serve to protect, nothing more x

Character overzicht / Topic request Empty
BerichtOnderwerp: Character overzicht / Topic request   Character overzicht / Topic request Icon_minitimedo jun 30, 2011 11:33 pm

Character overzicht / Topic request 47-88 - - Character overzicht / Topic request 22-9 - - Character overzicht / Topic request 68-3 - - Character overzicht / Topic request 77-74
Character overzicht / Topic request 41-39 - - Character overzicht / Topic request 36-42

WAAR DIENT DIT TOPIC VOOR?

1. Persoonlijk overziht. Ik wil proberen mijn account actief te houden en door zoiets gaat het makkelijker. Sowieso kan ik me dan makkelijker aan de persoonlijkheid van mijn characters houden.
2. Voor meer RPG plezier. Ik hoop dat er mensen reageren op dit topic om te vragen of ze met een van mijn accounts een topic mogen beginnen, want het is me opgevallen dat als ik een topic begin zonder dat ik heb bepaald wie erin mag (bijv. [alleen Soul&Gast]) dat er niemand in post. Dus ik hoop dat het zo wel lukt.

WAAR STAAN DIE GEKLEURDE TEKENS VOOR?

O voor de naam = Open voor topics
X voor de naam = Niet open voor topics
X voor een topic = Je mag in dit topic reageren

------------------ x

MANNELIJKE ACCOUNTS

O - Lync

Lync krijgt een nieuw setje waar ik wel een faceclaim op kan zetten. Hij's bisexueel en de 'bodyguard' van Nagisa. Als Nagisa iets overkwam zal hij zichzelf nooit vergeven, want hij had haar eeuwige veiligheid beloofd. Hij ziet zichzelf als haar oudere broer en zou flippen als iemand haar wat deed. Over het algemeen is hij vrij kalm en stil, maar ook vriendelijk en behulpzaam. Hij is een vrij intelligente jongen. Hij lijkt picture perfect, maar als je verder kijkt dan de buitenkant, kun je kleine scheuren ontdekken. Vroeger was hij een vrij bekende zanger, maar hij werd zijn contract ziek en deed zich voor als iemand die hij niet was, dus rende hij weg. Hij was nog vrij jong. In dierenvorm werd hij gevonden door Nagisa, vandaar dat hij probeert haar te geven wat zij hem gaf. Bescherming.

Waterproof
X Lugubrious x


O - Soul

Soul is een nogal ingewikkeld personage. Hij is de partner van Mizore en zijn beste vriendin is Maka (die ik zelf RPG). Hij heeft een vaag verleden en praat er alleen over bij Maka en soms bij Mizore. Al doet hij het liever helemaal niet. Hij heeft een minderwaardigheidscomplex aan zijn broer Wes overgehouden en gelooft sterk dat hij niet goed genoeg is, vooral als hij zich bij Mizore bevind. Soms flipt hij hem helemaal en dan is hij met niks meer stil te krijgen, maar dat komt mede door Little Ogre die tegen hem praat (die zit in zijn hoofd en spoort zijn Black Blood aan). Zijn faceclaim is Soul Evans van Soul Eater, waar zijn persoonlijkheid deels van is afgeleid. Hij heeft verschillende krachten die zo bijna allemaal hun nadeel hebben.

"Psyche!" ♥
Dance with the Devil. ~
Oooh, you make me smile ~ <3
Like a rose ×
Share this moment, with you x
Silent Nature
En toen zat je opgesloten 8D
Le danseur cimetière.
Awesome Sauce


X - Izaya

Izaya's favoriete bezigheid is mensen irriteren en dan observeren hoe ze overal op reageren. Zijn favoriete onderwerpen zijn Alice en Shizuo. Onlangs is zijn interesse in Alice weggezakt omdat hij haar 'te voorspelbaar' vond. Shizuo is - als het ware - zijn partner. Zijn thuisland is Japan en hij heeft er heimwee naar. Vaak als mensen beginnen over Japan verandert hij van onderwerp, aangezien hij alles aan het land mist. Al weet hij dat meestal vrij goed te verbergen. Hij is totaal niet gewelddadig ingesteld en vind het menselijk ras het meest interessante op aarde. Zijn faceclaim is Izaya Orihara uit Durarara.

Story of a Wounded
'T was a long night
Why are you stalking me?
Even the nicest of souls sometimes just want you to shut your whore mouth x
Dore dore...
Mαhαl kítα... { ♥
Sunny Spells
Candy from a stranger.. <3
Painfull Chess




VROUWELIJKE ACCOUNTS

O - Toni

Toni is nog niet zoveel geRPG'd. Ze is bang om alleen te zijn maar houdt niet van gezelschap. Ze heeft een manier van alles als een aanval opvatten en vind iemand heel snel arrogant. Ook is iedereen die anders is dan haar, raar. Maar vaak laat ze dat niet merken en doet ze heel aardig, maar ondertussen denkt ze 'wat een stomme sukkel'. Iedereen kent wel zo iemand denk ik. Maar als ze iemand aardig vind, is ze geneigd om zich hopeloos aan diegene vast te klampen. Ze heeft tevens ook ailurophobia. Ze voelt zich ook vrij snel beter dan een ander.

Art is a BANG! ~
What the hell is this?


O - Mayhem

Mayhem's naam betekent 'chaos', iets wat maar al te goed bij haar past. Ze is een heel vriendelijk en open meisje. Ze heeft een obsessie met spelletjes, muziek, hentai, yaoi en yuri. Ze weet heel goed wat ze goed en fout vind. Liegen is verkeerd, gemeen zijn is verkeerd, roddelen is verkeerd. Ze vind ook dat ze zichzelf sterk en groot moet houden in het bijzijn van anderen, maar soms lukt het niet. En dan voelt ze zich zo vreselijk dat ze nauwelijks te bedaren is. Als ze de eerste traan laat vallen, zal het nooit stoppen. Ze heeft nog contact met haar moeder maar die weigert haar te 'adopteren', waardoor ze soms van slag is.

X If she cries that first tear, the tears will not stop rainin' down.
That awful memory
SUSHI CAT
Why the internet is better.


OVERIGE ACCOUNTS

O - Cho

Cho is een van mijn minder rare accounts, wat persoonlijkheid betreft. Ze is normaal heel vrolijk en behulpzaam. Ze is nieuwsgierig en ook niet bepaald slim, maar ook niet dom. Het enige wat een beetje raar aan haar is, is dat ze ook een man is. Op jonge leeftijd was het voor haar duidelijk dat ze twee vormen had. Ze kon in een vrouwelijke vorm veranderen en naar een mannelijke. De mannelijke vorm heette Benjiro, met afkorting Ben of Benji. De vrouwelijke vorm bleef Cho (Japans voor 'vlinder'). Haar vrouwelijke vorm is extreem vrouwelijk (grote borsten, ronde vormen, hoge stem, lang haar), terwijl haar mannelijke vorm wat bescheiden is. Als vrouw valt ze voor mannen en als man valt ze ook voor mannen. Niemand weet dat zij ook Benjiro is, iedereen denkt dat het twee aparte mensen zijn.

I can't stop, 'cause I'm having too much fun
Terug naar boven Ga naar beneden
Toni

Toni


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 14-04-11

Character
Leeftijd: 17 jaar
Krachten:
Partner: You're not as pretty as you think.

Character overzicht / Topic request Empty
BerichtOnderwerp: Re: Character overzicht / Topic request   Character overzicht / Topic request Icon_minitimevr jul 01, 2011 12:31 am

"UPDATE"

Lync en Toni hebben beide een nieuw setje gekregen, in de hoop om ze nieuw leven in te blazen! ;D
Lync's character is Valshe uit Nico Nico Singer (geen anime, meer zoiets als Vocaloid).
Toni's character is Mio Isurugi uit MM! (Emu Emu uitgesproken).

Zodra al mijn accounts 100 berichten hebben (niet alleen offgame >>) ga ik nog een account aanmaken.. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Character overzicht / Topic request
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onzin - Topic!
» Het Uithuil-Topic
» Wil je in mijn topic komen??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: OOC :: Behind the Scenes :: General Chat-
Ga naar: