Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Candy from a stranger.. <3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimedo mei 05, 2011 7:24 am

MetToestemming

Izaya zat met zijn handen in de zakken van zijn jas op het dak. Zijn bruine ogen speurde de Court Yard af, op zoek naar ergens waar hij herrie kon schoppen of kon observeren. Dat waren twee van zijn lievelingsdingen. Hij maakte mensen graag van slag, hij joeg ze met plezier op hun stokje. Maar voordat ze echt konden uitbarsten, zou hij verdwijnen met een simpele ‘ik zie je wel weer’ of juist ‘abayo’. Dat betekende gewoon ‘vaarwel’ in het Japans, maar dan onbeleefd. Je had er geen Engels woord voor, wat juist zo grappig was aan die taal. Hij was geboren in Tokyo, maar zijn ouders waren allebei van een Westerse cultuur. Dus hij begreep de cultuur waar hij zich op zijn leeftijd in bevond, maar ook die uit Japan. Handig, eigenlijk.
Het was een doodsaaie dag, al dacht hij het zelf. Zijn benen bungelde van het gebouw af en hij keek nog steeds geconcentreerd naar beneden. Veel meer had hij niet te doen. Zijn handen frommelde met een muntje die in zijn jaszak zat. Het munt speelde van vinger naar vinger, maar dat ging automatisch. Hij voelde niet eens dat hij dat deed. Ook merkte hij niet dat hij zijn hoofd krabde, maar ook dat deed hij. Daarna zakte zijn hand weer af in zijn andere zak, waarna hij zich met een snelle beweging omdraaide. Hij had iets gehoord, gevoeld zelfs. Zijn blik viel op een blonde jongen en een kleine grijns sierde zijn mond. “Dore dore…” zei hij bedenkelijk, wat betekende ‘wat hebben we hier’. “Wat doe jij hier op het dak?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimedo mei 05, 2011 8:01 am

Shizuo keek de jongen aan die met zijn benen bungelend op het dak zat. Shizuo rolde kort met zijn ogen, of dat hem nu op dit moment interesseerde. Nieuwe vrienden maakte hij niet snel, het lukte ook gewoon nooit. Hij werd ook vaak afgekraakt door zijn manier van doen. Oké, hij is en blijft een droogkloot maar dat was toch nog steeds geen goeie reden om hem af te wijzen. Shizuo was enorm goed met zwaarden en had een sterkte die velen ontbraken. Maar of hij dat veel gebruikte, nee. Shizuo tuurde over de omgeving van de Courd Yarth. Het weeshuis lag net voor hen met de vele wilgen eromheen die net een mantel vormden. Het was hier altijd lekker warm, zo warm dat Shizuo er geïrriteerd door raakte. Zijn energie werd dan altijd nog heftiger waardoor hij zich moeilijker kon beheersen. De zon had een rare invloed op hem, iets waar hij zelf nog niet zeker van was dat hij het maar als gewoon moest beschouwen. Shizuo smeet zijn blonde haar de andere kant op, wreef er nog eens niet zacht door. Hij haatte het als zijn haar door de wind de andere kant in lag, net zo'n middenstreep die hij vroeger had. Maar lélijk dat dat is! Shizuo besloot dan toch maar naast de jongen te gaan zitten toen die hem aansprak met een taal die hij maar al te goed herkende. Het was een soort goedendag in het Japans. Zelf zaten zijn biologische ouders in Japan. Maar door onverklaarbare omstandigheden was hij opeens geplaatst in een weeshuis. Niet dat dat hem veel uitmaakte. Zijn ouders hadden nooit echt naar hem omgekeken. Shizuo herinnerde zich nog goed als de dag van gisteren dat hij zijn eigen eten maar moest gaan zoeken omdat zij al het eten al hadden opgegeten. Het had geregend die dag, het was super slecht weer. Maar dat vonden ze niet erg; "Shizuo, zo alleen word je groot!" zeiden ze altijd. Net alsof dat dat hem zou overhalen om echt voor zichzelf te gaan zorgen. "Ook hallo." Reageerde hij op zijn alledaagse droge toon. Zijn wenkbrauwen schoten omhoog bij de zelfzekerheid en de wat-kan-jij-het-mij-schelen-dat-jij-hier-staat blik. Shizuo had nooit graag bezoek, zat het liefst alleen op zijn kamer boeken te lezen. Maar toch had hij eraan gedacht eens een vriend te maken, hij zou het nog nodig hebben.. Toen de jongen hem wat vroeg haalde hij luchtig zijn schouders op. "Van de zon genieten." Sprak hij, met zijn gezicht naar voren gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimedo mei 05, 2011 8:15 am

De jongen gunde Izaya geen blik waardig. 'Ook hallo,' was het enige wat hij ontving. En nog nors ook. De grijns rond zijn mond werd iets breder. Aho, dacht hij bij zichzelf. "Van de zon genieten," reageerde de jongen vervolgens luchtig op zijn vraag. Hij had de neiging om te zeggen 'blinde, ik zit hier', maar hield zich in. Om de een of andere reden leek het beter om niet op zoek te gaan naar ruzie bij de jongen. En dat was de eerste keer in zijn leven.
Al kon hij zijn organen doen branden, zo hard als hij zelf wou. Of een sonic boom produceren om de jongen van het dak te blazen. En hij was extreem handig met zijn switch blade, maar die had hij moeten inleveren toen de Council hem vond. Die zou hij nog wel terug halen, dat was zeker. Voordat hij zou wegrennen.
Het was ongeveer vijf minuten stil, terwijl hij een bedenkelijk gezicht trok. Hij keek naar beneden, naar de Court Yard. "Denk je dat ze in de ruimte ook frisbees hebben?" vroeg Izaya toen geboeid, maar nog steeds met een bedenkelijk hoofd. Hij keek de jongen aan, klaar om een verwarde reactie op te vangen. Wachtend op een 'wtf'-hoofd. Kijkend of de blondharige jongen hem nog kon verbazen. Of zijn reactie anders zou zijn dan dat hij interpreteerde. Over het algemeen was zijn mensenkennis groot, hij hield van mensen. Ze waren complex. Het enige leven dat loog, bedroog en andere manipuleerde om zijn of haar doel te begrijpen. Het deed hem versteld staan. Of zou de jongen nog serieus antwoord gaan geven op zijn vraag? Hij vroeg wel vaker van die random dingen, juist voor die reactie. Ter observatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimevr mei 06, 2011 7:29 am

Shizuo schreef:
Shizuo merkte op dat de jongen het niet waardeerde dat hij zo sprak. Niet dat het hem wat kon schelen, Shizuo was wel wat gewend. Terwijl zijn ogen de graspleinen afdwaalden lette hij op de bewegingen van de jongen naast zich die een nogal neutrale opmerking gaf. "Ik denk het wel. Ik heb er al gezien en gevoeld." Shizuo draaide zijn hoofd een kwartdraai, voor de eerste keer naar de jongen en grijnsde kort. Shizuo had de beslissing maar gemaakt om toch iets interessanter te klinken dan hij anders zou zijn. 'Waar zijn mijn verdomde honden?' Dacht hij bij zichzelf. Shizuo hield ze liever in het oog dan dat ze zelf alleen liepen. Zijn twee husky's waren zijn leven. "Ik ben Shizuo, jij?" Probeerde hij een vraag te stellen die toch op iets trok. De wind die met zijn haren speelde maakte een kietel-gevoel op zijn hoofd waardoor hij algauw met zijn hand in zijn haren zat. Met zijn vingers in zijn mond maakte hij een klein fluitgeluidje. Het had het geluid van een soort dwarsfluit die hij zijn honden had aangeleerd om naar hem toe te komen. Een echo van luid geblaf weerklonk en een luid gebonk was al hoorbaar vanop een honder meter afstand. Het waren zijn metgezellen, zijn twee grootste vrienden. Shiva en Kayl. Toen de huilen steeds luider werden merkte Shizuo op dat ze niet ver meer verwijderd waren van hem. "Het zijn m'n twee husky's." Legde hij glimlachend uit aan de jongen naast hem. Die leek eerder geïnteresseerder te zijn in dat ene gebouw waar hij zijn frisbee wou gaan halen ofzo. Niet dat Shizuo veel van zijn uitleg had begrepen. Alleen dat er een frisbee van hem af was genomen. "En ken jij hier al veel mensen?" Sprak Shizuo terwijl hij de jongen wél aankeek. Hij hoorde een luid geknal achter hem maar toch bleef Shizuo zo ontspannen als wat voor zich kijken. Hij wist wel wie het waren. En zijn gedachten werden bevestigd met twee kopjes die tegen zijn zij drukten. "Braaf.." Prees hij hen met een aai over hun kop. Ze waren ook zo gehoorzaam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimevr mei 06, 2011 9:30 am

Izaya keek de jongen even zeer bedenkelijk aan. Interessante opmerking, fascinerende reactie. Maar hij grijnsde vervolgens even kort. "Dus als ze daar frisbee's hebben, wil dat zeggen dat er leven is of ooit is geweest?" vroeg hij toen geïnteresseerd, lichtelijk nadenkend. Hij had niks met frisbee's, hij had er nog nooit een gehad of zo. Rare sport. Maar ruimte... Een nieuwe soort die dezelfde intelligentie deelde als mensen zou nog eens boeiend kunnen zijn. Er lag een kat op zijn schoot, maar die viel niet op. Hij camoufleerde een beetje bij zijn jas en broek en zat ook nog eens aan de binnenkant van het stuk bont dat zich onderaan zijn jas bevond.
"Ik ben Shizuo, jij?" vroeg de blond-harige jongen, die blijkbaar Shizuo heette. Een Japanse naam.. Sprak hij ook Japans? Ach, daar kwam hij later wel achter. Een zachte bries ging door de wind waardoor de jongen even door zijn haren ging en Izaya grinnikte. Hij had er zelf nooit last van, zijn haar zat altijd goed. "Orihara Izaya." De jongen zette zijn vingers in zijn mond en maakte een kort maar krachtige fluit. Hij herkende het geluid bijna als een instrument, maar die wist hij niet te benoemen. Er klonk luid geblaf en de oren van zijn kat schoten omhoog. "Het zijn m'n twee husky's," sprak de jongen met een kleine glimlach.
"En ken jij hier al veel mensen?" sprak Shizuo, terwijl hij hem een keer aankeek. Vervolgens klonk er een geknal, maar net als de jongen keek hij niet op of om. Shizuo preveelde enkele woordjes tegen de honden terwijl Izaya geruststellend over Neko's hoofd aaide. Hij was niet bang voor Neko's reactie, die had het altijd goed kunnen vinden met honden. De kat verroerde geen vin, dat deed hij nooit. Hij zat daar rustig, bekeek de honden even en sloot zijn ogen toen weer, terwijl hij zijn staart om Izaya's middel draaide.
"Kennen is een groot woord.." mompelde hij en keek even naar de honden. Hij had persoonlijk niks met die beesten, maar ergens hadden ze wel een schattig iets. Maar hij durfde ze niet aan te raken of zo. Het waren immers grote beesten met enorme bijtkracht. "Ik heb met bijna alle mensen hier gepraat, maar geen van alle kent mij bij naam. En ik hun ook niet..." vertelde hij rustig. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimevr mei 06, 2011 9:52 am

Shizuo schreef:
Shizuo voelde een korte lik over zijn hand van Shiva die hem met een kwispelende staart aankeek. "Nu niet Shiva. Ga maar wat met Kayl spelen." Mompelde hij niet onvriendelijk tegen zijn hond. Die maakte een kort knikgebaar als teken dat hij het begreep en rende op Kayl af. Hoofdschuddend keek hij de zwartharige jongen weer aan, die honden konden ook nooit stilzitten. Toen Shizuo wat beter keek merkte hij nu de pekzwarte kat op die rustte op de schoot van de jongen. Die bewoog niet, draaide zelf zijn ogen niet om iets te bekijken. Shizuo had de kop van de kat alleen één keer zien draaien naar zijn husky's maar verder was het net een standbeeld. "Hoe noemt die?" Vroeg Shizuo geïnteresseerd. Zelf was hij een echte dierenvriend, ook katten waren één van zijn favoriete dieren. Daarom dat hij ook de neiging had om het zwarte poesje een aai over zijn kop te geven, maar zijn verstand hield Shizuo's hand tegen. Je wist nooit wat voor een karakter zo'n dier heeft. Katten kunnen ook venijnig uit de hoek komen. Daarom dat Shizuo zich maar weer eens richtte op de jongen die zich nu als Izaya voorstelde. Een Japanse naam die hij maar al te goed herkende, zijn grootvader noemde ook zo. Al was die nu allang gestorven. "Mijn opa noemde ook zo." Informeerde hij hem, niet echt wetend of Izaya dat nu interesseren of niet. Nahjah, boeie. Een luid gekrijs deed Shizuo's ogen afdwalen naar de hemel. Een stel kraaiende kraaien vlogen cirkels rondom de buurt van hen twee. "Zijn het jouw beesten?" Zei hij kalpjes. Shizuo had het niet op zulke vogels, ze konden zo'n irritant pijnlijk geluid maken dat net je trommelvliezen deed springen. Schouderophalend keek hij weer naar het gebouw waar Izaya nog steeds zo gefocust op zat te kijken. De vraag die hij over die frisbees stelde verstond hij niet echt. "Ik heb geen idee, het is te zien hoe je het zelf bekijkt." Probeerde hij toch een antwoord te formuleren die duidelijk maakte dat Shizuo daar zelf geen enkel benul van had. Of dat hem nu kon schelen dat er daar frisbees lagen. Maar Izaya negeren over die vraag was niet bepaald vriendelijk. Toen de zwartharige jongen weer begon te praten draaide hij zijn ogen naar hem. Die vertelde dat hij niemand écht kende, ze kenden ook gewoon elkaars naam niet. "Ach zo, dus ik ben de eerste die je naam weet of zo?" Concludeerde hij weer op zijn droge toon. Een grijns sierde zijn gezicht. "Nou ja, je hebt de eer om ook de eerste te zijn. Ik heb hier nog niemand gesproken, behalve jij. Ik trek graag op me eentje erop uit."
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimevr mei 06, 2011 10:12 am

Izaya keek toe hoe een van de honden de jongen zijn hand likte waarna hij wat mompelde dat hijzelf niet verstond. Ach, het was naar de hond gericht dus sowieso.. "Hoe noemt die?" vroeg Shizuo met zijn blik op de kat gericht, die zich nog altijd als een dode op zijn schoot bevond. Noemde? De jongen sprak duidelijk Vlaams, in plaats van Nederlands. Niks mis mee, vond hij zelf. Hij had het alleen niet verwacht. De jongen raakte het beest niet aan, wat waarschijnlijk ook maar beter was. Neko kon vrij humeurig zijn, een echte kater. Voornamelijk als je hem aanraakte en dan was het nog erger als ie je niet kende. Maar Izaya had het diertje gevonden toen het een jonge kitten was. Niet dat hij zo hulpeloos overkwam, maar hij zocht zelf gezelschap. Zijn ouders waren immers nooit thuis. "Neko is de naam. Orihara Neko," vertelde hij over de kat.
Shizuo zei dat zijn opa ook Izaya heette. "Dood?" vroeg hij toen rustig, niet echt meelevend maar ook niet van 'nuu, maakt me toch geen flikker uit'. Iedereen ging dood, dus hij maakte er geen big-deal van. Kon grof zijn, als anderen dat ervan mochten zeggen.. Sommige sneller dan anderen. Hij wist niet of Shizup's opa dood was, maar al Izaya's grootouders waren dood. Soms vergat hij dat anderen ze nog hadden. Maar als je logisch nadacht, zouden de meeste die op een weeshuis zaten eerst door worden gegeven aan grootouders voordat ze naar een weeshuis gingen.
"Zijn het jouw beesten?" klonk er kalmpjes en hij keek omhoog. Oh... De kraaien. Hij knikte even koeltjes. "Ik houd kraaien, maar niet met opzet... Ze volgen me een beetje en ik geef hun eten. Eerst negeerde ik ze, maar ze bleven me maar volgen. Dus ik accepteerde ze maar als huisdieren, of zo." De meeste hadden het niet op vogels, zoals hij het niet op grote honden had.
Een kleine grijns speelde rond Izaya's lippen toen Shizuo reageerde. "Je begrijpt voor geen meter waarom ik zoiets vraag he?" grinnikte hij kort, met een duidelijke plezier in zijn reactie. "Ik houd van mensen, ze zijn intelligent en complex. Daarom ben ik op het dak, om ze te observeren terwijl ze allemaal doorgaan met hun dagelijkse leven. Ik vroeg me af of kinderen op een weeshuis anders reageerde op dingen. Of ze gevoelig waren. Ik zoek hier wel vaker ruzie... Gewoon voor die reactie. Ik heb daarom ook niemand mijn naam verteld, want na dit onderzoek ga ik waarschijnlijk weg uit Degree. En dat doe ik het liefst zonder dat iemand het merkt," legde hij uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 1:42 am

Shizuo schreef:
Shizuo merkte aan de jongen zij kat dat die niet graag gestreeld word. Ook moest het dan een vrij sociale kat zijn zou die allang eens gekeken hebben naar hem. Maar dat deed die niet dus bleef Shizuo er maar beter af. Zijn mond was niet meer een streep toen hij een kind van ongeveer 16 jaar naar buiten zag komen. Nihuro, een jongen waarmee hij altijd al ruzie had gehad. Shizuo wist nog goed dat zij twee uit elkaar waren gehaald bij een gevecht door een paar opvoeders. Niet echt wonderbaarlijk aangezien de regel hier was dat je niet mocht vechten met elkander. Shizuo hield Nihuro in de gaten terwijl hij zijn oren spitste om naar Izaya te luisteren. Die informeerde hem dat de kat Neko noemde. Alleen de achternaam had hij niet onthouden. Maar dat was altijd zo, voor Shizuo hadden die achternamen geen nut. Je moest toch alleen maar weten hoe iemand noemde bij zijn voornaam? Shizuo haalde luchtig zijn schouders op bij het woordje 'dood?'. "Wie zijn grootouders leven er nog van tegenwoordig? Ik had een jaartje bij hen gewoond totdat ik een woedeaanval heb gehad en een dierbare kast van hen in tweeën had geslaan." Vertelde hij met weinig emotie. Hij vond het wel fair dat ze hem dan naar het weeshuis hadden gebracht. Shizuo verveelde zich daar toch altijd. Niet dat hij dat hier niet deed maar het was toch minder. Hier kreeg je meer de vrijheid, je kon kiezen waar je ging als je maar op tijd in de eetzaal was voor het avondeten. Shizuo probeerde zijn gedachten weer op nul te zetten en gaf zijn volledige aandacht weer aan Izaya. Die leek te merken dat Shizuo inderdaad niets van zijn vraag had begrepen. En de grijns op zijn gezicht vertelde al genoeg dat het inderdaad zo was. Toen het geluid van de kraaien nog erger was probeerde hij zijn woede binnen te houden. "Mijn oren springen bijna door die.. beesten." Porbeerde hij er nog beleefd uit te krijgen. Moest hij in zijn kamer geweest zijn en die kraaien zaten aan zijn raam zou hij ze allang een kopje kleiner gemaakt hebben. Kraaien dienden toch voor niets, ze deden laaiden alleen je irritatie op. De uitleg die Izaya er dan bij gaf bevestigde dan weer dat het zijn huisdieren waren. "Dat jij dat kan verdragen." Deelde hij nog half mompelend mee. Nee, voor hem mochten die beesten allang het hazenpad genomen hebben. Shizuo wiebelde wat met zijn benen heen en weer waardoor zijn schoen opeens uitviel en met een klein plofje op de grond terecht kwam. Shizuo rolde met zijn ogen. "Fijn, daar gaat mijn schoen." Meldde hij duidelijk geërgerd door zijn eigen stommiteiten. "Brb." Zei Shizuo nog voordat hij zich van het dak liet vallen en met zijn knieën geplooid, en zijn handpalmen op de grond , terecht kwam. Met een simpele zwaai graaide hij zijn schoen van de grond en deed die vlug aan vooraleer die weer uit zijn handen zou vallen. Shizuo was niet echt handig, meer een kluns als het op dingen vasthouden aankwam. Maar in het vechten, zijn zwaard vasthouden dat kon hij dan weer wel. Het zal wel aan iets anders liggen dan zijn losse handjes. Met zijn gezicht naar Izaya gericht liet hij zich op het gras vallen. "Hier zit ik beter." Verteldehij nog luid genoeg zodat Izaya het vanop het dak kon horen. Hij liet zich achterover vallen en plooide zijn armen onder zijn nek. Zin honden, die inmiddels ook van het dak waren gesprongen liepen op hem af en gingen braafjes naast hem liggen. Shiva met haar kop op zijn buik en Kayl met zijn kop op Shizuo's been. Het lag best lekker zo, en als Izaya de zin had om ook te komen dan konden ze hun gesprek best verder zetten. Maar dat was Izaya's keuze maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 4:11 am

Neko keek een keertje naar Shizuo met een heel dood gezicht en knipperde een keer lang, hij hield zijn ogen voor ongeveer drie seconden dicht. Izaya voelde hoe de staart van de kat heen en weer sloeg op zij rug, merkte dat hij geïrriteerd was. Maar hij dacht niet dat het zo zeer door Shizuo kwam, als het feit dat Izaya zijn aandacht echt op de blond harige jongen vestigde. Iets wat hij niet vaak deed. Meestal was het een beetje afwezig gepraat, maar hij had wel echt interesse in de jongen en zijn gedrag. Hoe dan ook, de kat draaide zijn hoofd weer weg van de jongen en spinde zachtjes.
"Oh. Wari wari," sprak hij zachtjes, niet wetend of de jongen die zin zou begrijpen. Hij had wel gelijk, bijna niemands grootvader of grootmoeder leefde nog. Hij leek er ook niet erg over in te zitten, wat Izaya beviel. Dood was een van de leukste dingen om te observeren. Iedereen ging er anders mee om. Sommige voelde extreme verdriet die nooit zou verdwijnen, sommige deed het daadwerkelijk niks en anderen deden alsof het hun niks deed. Grappig was dat altijd.
"Dat jij dat kan verdragen." sprak de jongen over de kraaien. Hij keek even omhoog en beet kort op zijn lip. "Sumimasen," zei hij snel en keek de jongen toen weer aan. "Ik ben niet anders gewend."
De jongen zei 'brb' en voor een moment fronste hij. Was 'be right back' zoveel moeilijker dan drie kleine letters uitspreken? Ach, je kon niet alles hebben. En hij moest immers zijn schoen halen die hij er nogal dommig had afgegooid. Hij was zelf totaal niet onhandig. Hoe dan ook, de jongen sprong van het gebouw en hij keek hem even na. Hij zei dat hij daar lekkerder zat en Izaya knikte een keer, maar bleef toen rustig zitten. Hij zat liever op het gebouw dan op het gras.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 5:30 am

Shizuo grinnikte toen Izaya wat naar hem riep. Waarschijnlijk wel iets in het Japans wat op 'sorry' moest lijken. Of was het zo lang geleden dat Shizuo gewoon geen Japans meer kon verstaan? Vast niet.. Shizuo had heel zijn kindertijd Japans gesproken, laats staan dat hij het opeens niet meer zou begrijpen. Terwijl zijn buik lichtjes op en neer ging door zijn ademhaling, legde hij zijn hand op de kop van Kayl. Die z'n kop ging als in een reflex omhoog en maakte een klein grommend geluidje. Maar toen die zag dat het maar Shizuo's hand was liet die zijn kop weer zakken en sloot zijn ogen opnieuw. Shizuo merkte dat Izaya liever op het dak zat, dat was logisch want die verroer geen vin. Shizuo liet zijn hoofd weer zakken en zorgde ervoor dat hij niet recht in een mierenhoop zat. Want daarnet had hij een paar rode mieren hun hol zien verlaten en dat was niet echt een aantrekkelijk beest om je hoofd daar op te gaan leggen. Zachtjes begon hij een liedje te zingen dat hij had geleerd van zijn ouders toen hij die nog bij zich had. Het was zo'n tien jaar geleden, toen was hij dus negen jaar. Maar voor hem was die dag net als de dag van gisteren, zo herinnerde hij het zich toch. Shizuo kende het liedje nog steeds perfect uit het hoofd, elk woordje apart kon hij nog net zo goed uitspreken met diezelfde emotie als toen. Daarom dat hij nu dus ook zo goed zong en ook niet vals zong. Shizuo stopte na een tijdje toch maar met zingen aangezien hij niet goed wist hoe Izaya hem vond zingen. Sommigen hadden nu eenmaal meer interesse naar de valse zangers, wat soms nogal raar is maar goed.. Mensen verschillen.. Net zoals Shizuo verschilt van de meest normale jongens. Hij was homo, had een bepaalde gevoelens voor een jongen dan dat hij voor een meisje zou hebben. En zelf nu had hij dat een klein beetje bij Izaya, daarom ook dat hij in het gras was blijven zitten. Hij vond liefde gewoon eng, en het zicht van twee jongens bij elkaar was toch ook niet normaal? Kortom, Shizuo schaamde zich ervoor. "Lukt het nog daarboven?" Grijnsde hij kort waarna hij Izaya aankeek terwijl er zich stiekem een vuurtje aan het stoken was in zijn buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 5:54 am

De zon begon langzaam onder te gaan en hij zuchtte een keer. Zijn kat spinde zachtjes en de kraaien vlogen in stilte boven zijn hoofd. Er was een zachte wind te ontdekken op het gebouw dat zo'n zes misschien zeven meter hoog was, wat niet niks was. Het was nog steeds niet heel erg warm dus hij kon nog zijn bontjas dragen, die hij het liefst het hele jaar door droeg. Er klonk beneden gegrom en Neko prikte zijn oortjes naar voren en opende even kort zijn ogen voor hij ze weer sloot, zonder ook maar op of om te kijken naar waar het geluid vandaan komt. Hij zelf keek wel even naar beneden, zag dat Shizuo opstond.
"Oitoma," fluisterde hij tegen Neko en aaide een keer over zijn bol voor hij hem oppakte en hem op het dak zette. "Hai!" riep hij waarna hij van het dak sprong. Toen hij landde voelde hij een stekende pijn in zijn enkels maar negeerde deze stug, want hij had geen zin om zwak over te komen. Hij liep wat voor de jongen uit met een tevreden glimlach rond zijn mond. Ze liepen verder en op een geven moment liepen ze rustig naast elkaar. Het goede leven, he..
Ze vonden een hangmatje waar Shizuo op ging zitten. Izaya nam een aanloopje en sprong toen met een draai op het ding waardoor hij op zijn rug landde en zijn heup tegen Shizuo's rug zat. Hij draaide zich weer op zijn zij en ging wat verzitten, waardoor in plaats van zijn heup nu zijn onderbuik tegen Shizuo's onderrug zat. Er viel een kleine stilte, maar het was meer zo'n stilte van "wat een prachtige plek" en niet zo van.. ongemakkelijk. Hij verpestte de hele stilte door zijn blik op de zonsondergang te laten vallen. "Saiko!" riep hij uit, doelend op de omgeving.


Laatst aangepast door Izaya op za mei 07, 2011 7:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 6:45 am

Terwijl Shizuo de verveling wat wou verdrijven -door met zijn vinger in zijn haar te zitten- merkte hij op dat de zon langzaam wat naar onder ging en allemaal felle kleuren met zich meedroeg. Op zich was dat allemaal maar alledaags en een normaal fenomeen dat steeds opnieuw 's avonds werd afgebeeld, toch was het altijd nét iets anders. Shizuo ging wat meer rechtop zitten en draaide zijn armen naar voren om die dan op zijn schoot te leggen. Het klagelijke gegrom van zijn honden ontging hem niet maar veel interesseerde het hem niet. "Shht." Suste Shizuo hen en besloot weer naar de hemel te kijken. Even was hij vergeten dat Izaya er ook nog was. Die deelde mee dat hij daar goed zat, dus was dat voor Shizuo voldoende. Meer uitleg hoefde hij niet. "Wandel je niet even mee?" Stelde hij voor aan Izaya. Zelf wist hij een heel mooi plekje waar hij altijd alleen zat als hij 's avonds weer eens op zijn doos had gekregen van één of andere opvoeder die vond dat hij weer te arrogant antwoordde. Kon hij eraan doen! Hij kreeg van tegenwoordig altijd straf omdat hij zo droog of helemaal ongeïnteresseerd meedeelde dat hij bijvoorbeeld geen groentes moest hebben. Shizuo vond er niets aan, die regels waren ook zo dom; Altijd beleefd zijn, niemand tegenspreken van de opvoeders, altijd op tijd zien als mensen je een uur opleggen, etc .. Het was altijd wel iets. Nou ja, genoeg gezeverd over domme dingen. Shizuo stelde zich recht en keek Izaya voor een kort moment aan. Weer kwamen die ongewenste kriebels eens piepen. Shizuo klopte als afleiding het gras van zijn broek en zijn shirt, liep naar Izaya toe en wenkte hem kort. "Ik weet het leuk plekje." Zei hij nog over zijn schouder terwijl hij zachtjes wegliep, in de veronderstelling dat Izaya natuurlijk zou volgen. Het pad waar Shizuo langs liep was mooi verrijkt met fleurige bloemen die aan bijde kanten groeiden. Ook de kleine lichtjes, die eerder op fakkels leken, maakte er een mooie weg van. Net zo'n huwelijks-weg die een koppel deed. Bij die gedachte kwamen er weer van die kriebels, van die verdomde domme kriebels. Shizuo zag algauw de hangmat die daar eenzaam wiegde door de wind tussen twee wilgen. Het was een prachtig uitzicht vanaf daar omdat er een mooi meertje stroomde waar de maan een glinstering op liet verschijnen. Shizuo ging half in de hangmat zitten, vroeg zichzelf af of Izaya zich hier zou wagen, met hém..
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 7:29 am

De zon begon langzaam onder te gaan en hij zuchtte een keer. Zijn kat spinde zachtjes en de kraaien vlogen in stilte boven zijn hoofd. Er was een zachte wind te ontdekken op het gebouw dat zo'n zes misschien zeven meter hoog was, wat niet niks was. Het was nog steeds niet heel erg warm dus hij kon nog zijn bontjas dragen, die hij het liefst het hele jaar door droeg. Er klonk beneden gegrom en Neko prikte zijn oortjes naar voren en opende even kort zijn ogen voor hij ze weer sloot, zonder ook maar op of om te kijken naar waar het geluid vandaan komt. Hij zelf keek wel even naar beneden, zag dat Shizuo opstond.
"Oitoma," fluisterde hij tegen Neko en aaide een keer over zijn bol voor hij hem oppakte en hem op het dak zette. "Hai!" riep hij waarna hij van het dak sprong. Toen hij landde voelde hij een stekende pijn in zijn enkels maar negeerde deze stug, want hij had geen zin om zwak over te komen. Hij liep wat voor de jongen uit met een tevreden glimlach rond zijn mond. Ze liepen verder en op een geven moment liepen ze rustig naast elkaar. Het goede leven, he..
Ze vonden een hangmatje waar Shizuo op ging zitten. Izaya nam een aanloopje en sprong toen met een draai op het ding waardoor hij op zijn rug landde en zijn heup tegen Shizuo's rug zat. Hij draaide zich weer op zijn zij en ging wat verzitten, waardoor in plaats van zijn heup nu zijn onderbuik tegen Shizuo's onderrug zat. Er viel een kleine stilte, maar het was meer zo'n stilte van "wat een prachtige plek" en niet zo van.. ongemakkelijk. Hij verpestte de hele stilte door zijn blik op de zonsondergang te laten vallen. "Saiko!" riep hij uit, doelend op de omgeving.

Abi says:

OH KUT
DX
HAHAHAHAHHA XDD
Nu heb ik mijn vorige bericht bewerkt.
En ik krijg mijn vorige post niet meer terug XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 8:03 am

Shizuo hoorde nog net dat Izaya van het dak was gespronge en hem was achtervolgd. "Gezellig dat je mee komt." Grinnikte hij zonder eigenlijk een redelijke emotie erbij te plakken. Hij vond het best leuk dat Izaya meeging, en iedereen kon wel raden waarom/ Om vlug zijn gedachten op wat anders te plaatsen keek hij naar de vele planten die langs de zijkanten stonden. Brandnetels, paardenbloemen en soms ook kleine rozen. Maar of het nu échte roze waren wist Shizu niet zeker. Hij was immers geen echte plantenkenner.
Toen hij al half op de hangmat lag bleef Shizuo naar de lucht staren. Het was echt prachtig vanaf hier. Zeker nu de zon helemaal naar de grond was afgezakt en de maan zijn plaats had bemachtigd. Plots schoot de hangmat een heel deel naar voren toen er iemand in kwam springen. Geschrokken draaide hij zijn lichaam bruusk om en zag tot zijn opluchting dat het Izaya was. "Je deed me schrikken, man!" Lachte hij droogjes. Ja, nu kon hij er nog mee lachen. Maar moest het nu één of ander persoontje zijn die hem wou vermoorden zou hij er toch niet meer om kunnen lachen. Toen Izaya zich in alle vormen begon te draaien fronste hij zijn wenkbrauwen bij het voelen van de onderbuik van hem tegen zijn eigen onderrug. Normaal gezien zou Shizuo allang opgestaan zijn en hebben weggelopen aangezien hij twee jongens bij elkaar gewoon niet vond kunnen. Maar nu waren zijn halve gevoelens opeens de baas geworden. Dat merkte hij duidelijk aangezien hij zich zelf naar achteren liet kantelen en zijn hoofd op de buik van Izaya neer liet komen. Onbewust nam hij met zijn ene hand de hand van Izaya vast en gaf daar een klein kneepje in. Wat gebeurt er opeens?! Shizuo vond dit echt zo klef en HIJ was daar zelf mee begonnen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 8:13 am

"Je reactie was leuk," grinnikte hij even kort en keek hem daarna even grijzend aan. Had hij er ook nog eens een interessante reactie uit kunnen krijgen, wat een geluksdag.
Hij voelde hoe Shizuo's hoofd op zijn buik rustte en hij sloot zijn ogen voor een moment. Zijn hoofd lag op de capuchon van zijn jas die aan de onderkant ongeveer plek maakte voor 3 Izaya's naast elkaar. Hij ademde regelmatig in en uit terwijl hij genoot van het laatste beetje zonlicht. Hij voelde een hand in de zijne en liet het allemaal maar gebeuren. Dat had hij altijd gedaan. "Gasp!" riep hij toen en grinnikte even kort. 'Gasp' was gewoon een Engelse uidrukking voor shock, maar hij dacht dat Shizuo dat ook wel wist. Hij toonde vaak geen interesse tot iemand anders interesse toonde en merkte op dat moment nogal dat hij zichzelf tegen sprak. Net had hij nog gedacht dat het altijd andersom was. Blijkbaar niet, dus. Hij had op dat moment niks te klagen. Shizuo was een aantrekkelijke jongen, om het zo 'netjes' te zeggen. Hij keek voor een moment naar Shizuo, merkte dat hij wat gespannen was. Hij kon wel raden waarom, ook al was het niet Izaya's schuld dat ze zich in die situatie bevonden. "Shikkari shite," fluisterde hij, met een klein grijnsje rond zijn mond. Hij had het idee dat dat Shizuo's woorden naar zichzelf waren: 'get a hold of yourself'.
"Raar he?" vroeg hij, doelend op het feit dat het redelijk snel ging. Maar zo ging het bij hem altijd. Binnen drie uur stond hij daar met iemand te lebberen en de volgende dag kon hij zich nauwelijks herinneren wie het was. Daarom zei hij altijd dat hij weinig relaties had gehad, want het waren niet eens relaties te noemen.. "Muri shinai de.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 8:39 am

Shizuo lachte kort om de opmerking van Izaya. "Als jij het zegt." Doelde hij op zijn uitdrukkig dat hij het best wel leuk vond hoe hbij reageerde. "Ben maar vast blij aangezien ik nog lief, evengoed had ik een hartstilstand." Shizuo liet een grote grijns op zijn gezicht verschijnen terwijl hij zich nog wat meer naar achteren nestelde zodat ze eigenlijk allebei super dicht bij elkaar zaten. Shizuo had nooit eigenlijk zulke posities aangenomen, toch deed het hem goed voor één keer zichzelf te zijn. Maar ergens besefte hij maar al te goed dat dit maar een leuke one night stand zou zijn. Hoe dom het ook was, het kon gewoon niet anders. Shizuo merkte dat Izaya deze situaties maar gewoon vond, voor hem was dit alledaags. Shizuo moest toegeven dat dit de eerste keer in zijn hele leven was dat hij met iémand erbij in een hangmat of dergelijke had gelegen. Daarom dat hij voor zichzelf ook weer eens zijn grens verder had getrokken en hij daar eigenlijk ook best trots op was. "Ik lig best lekker zo, moet ik toegeven." Fluisterde hij zacht. Shizuo schrok van zichzelf dat hij opeens zijn emoties helemaal bloot had gegeven bij die ene zin. Zijn wangen kleurden zelf rood en zijn ogen schitterden. Hij wendde zijn blik af naar de grond, wat was dit voor een vréselijk gevoel. En hij zelf stond gewoonweg machteloos tegenover zijn hersens die hem dit allemaal deden meemaken. Shizuo hoorde een luid jammergeluidje van ietsje verderop. Shizuo rolde voor de zoveelste keer met zijn ogen en knipte eens met zijn vingers. Meteen hoorde hij daarna nog een luid geblaf gevolgd door een stel honden die op hem af kwamen gelopen. Typisch, die konden ook geen minuut zonder hem! Shizuo richtte zijn volledige aandacht weer op Izaya. "Jij bent de eerste waar ik wat voor voel." Deelde hij nu mee. Shizuo vond het nu wel al stilletjes genoeg geweest met dat onschuldige gedoe, hij legde zijn kaarten gewoon open. Kreeg hij nu een afwijzing, zoveel te beter. Dan wist hij tenminste waar hij aan toe was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 8:57 am

Izaya schreef:
"Vooruit dan, ik ben heel blij dat je nog leeft," grinnikte hij kort even en keek de jongen aan. Shizuo gaf daarna toe dat hij lekker lag en Izaya lachte even kort. "Ik lig altijd lekker." De jongen schoot naar voren en keek naar beneden en Izaya kroop overeind en legde zijn hand op z'n rug, die afzakte naar zijn onderrug. "Onwennig?" zei hij plagerig. En liet zijn hand even over Shizuo's rug glijden om zijn hand vervolgens op zijn eigen schoot te leggen.
Hij kroop achter Shizuo en ging op zijn knieen zitten om vervolgens zijn armen over Shizuo's schouders te plaatsenen liet deze langs Shizuo's lichaam bungelen, enkele centimeters verwijderd van de huid. Zijn gezicht bevond zich bij Shizuo's nek. "jij bent de eerste waar ik wat voor voel," merkte Shizuo op en een kleine grijns sierde Izaya's gezicht. Dat zou niet zichtbaar zijn, want zijn gezicht bevond zich achter Shizuo's hoofd. Een maagd? Des de beter. Hij vond de jongen knap, maar niet meer dan dat. Voorlopig nog niet. Maar dat hoefde hij niet te zeggen. "Ik ben ook wel heel knap hoor," ontweek hij de zin lachend en liet zijn lippen in Shizuo's nek drukken. Hij wist niet hoe hij op de jongen's woorden moest antwoorden, zonder dat hij dacht dat Izaya hem niet moest. Want dat was niet het geval, maar hij kende hem pas sinds.. kort. Hij liet los en keek even naar zijn nek en veegde erover. Er zat een kleine zuigvlek. "Hmmn, sorry. Dat gaat wel weer weg," grinnikte hij, maar Shizuo zou het niet kunnen zien. Dat kon immers niet met je eigen nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 9:00 pm

Shizuo moest half lachen bij de opmerking van Izaya. "Je zou maar eens moeten denken wat je zonder mij ging doen!" Grapte hij droogjes, niet echt met veel emotie eraan geplakt. Zachtjes verplaatste hij zijn hoofd wat meer naar achteren zodat hij nog beter zou liggen. Ergens vond Shizuo dit een echt raar gevoel. Vroeger als hij naar de meisjes keek had hij nog nooit zo'n gevoel gehad. Het was opeens een klik die in zijn hoofd was gemaakt. Hij moest zich erbij neerleggen dat hij een homo was en geen normale hetero. Shizuo lachte. "Ja, misschien lig je wel altijd lekker.." Stemde hij in. Hij liet een grote grijns op zijn gezicht komen. Maar bij dat schrikmoment had Izaya blijkbaar ook gemerkt dat het voor hem nog wat allemaal nieuw was aangezien die ook wat rechter ging gaan zitten. De hand die daarna over zijn rug gleed bezorgde hem overal rillingen. "Jij geniet hier wel van hé, met jouw macht." Lachte hij. Nu kon hij er nog wel mee lachen. Het was nu gewoon kwestie van te ontspannen en niet zo stijf te blijven zitten. En Izaya leek algauw gebruik te maken van die machtpositie want die ging achter hem zitten. Shizuo liet zijn ogen dichtvallen, nu moest hij toch even op zijn tanden bijten. De kriebels die steeds harder werden in zijn buik waren bijna niet meer te houden. En de handen die over zijn lichaam gleden hielpen al helemaal niet. Shizuo draaide zijn lichaam naar Izaya toe toen die een zuigplek in zijn nek had gezet. Bij de droge opmerking van hem schoot hij helemaal in de lach. "Jij droogkloot! En dan zeggen ze tegen mij dat ik er een ben!" Shizuo voelde met zijn hand in zijn nek, natuurlijk kon je niet voelen of je een zuigplek had dus draaide hij zich algauw terug naar Izaya. "Je bezorgd me nog doodsangsten. Maar het voelde best wel lekker..jouw lippen in mijn nek.." Gaf hij eerlijk toe met een charmante blik op zijn gezicht. Nu had hij zijn grens nog wat verder getrokken, een best grote overwinning vond hij zelf. Maar nu hij de lippen van Izaya had gevoeld wilde hij meer, en die aantrekkingskracht die hij had maakte dat hij zijn gezicht naar Izaya draaide en zonder nog wat te zeggen zijn lippen op de zijne had geduwd. Hij ging wat meer naar voren leunen en duwde met zijn buik tegen de buik van Izaya zodat die op zijn rug moest gaan liggen en Shizuo zowat op hem zat. Dit voelde fantastisch!
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 9:45 pm

"Misschien?!" riep Izaya toen quasi-beledigd. "Ik lig altijd lekker," grinnikte hij droogjes. Een kleine grijns speelde rond zijn mond toen Shizuo zei dat hij ervan genoot met zijn zogenaamde 'macht', waar hij een lacherig hoofd bij trok. Izaya knikte even, maar ook dat zou de jongen waarschijnlijk niet zien. "Jup, heerlijk om met kleine jongetjes hun hersenen te spelen," grapte hij.
"Jij droogkloot!" riep de jongen en Izaya viel achterover met nog altijd een brede grijns rond zijn mond. Hij genoot er wel van. Hij kon doen en laten wat hij wou en de jongen tegenover hem stemde overal in mee. Hij had complete macht over hem. En dat was wat hij nou zo graag had, die macht.. "En dan zeggen ze tegen mij dat ik er een ben!" Izaya lachte even, van wat hij wist was Shizuo droger dan hem.
"Je bezorgd me nog doodsangsten. Maar het voelde best wel lekker... jouw lippen in mijn nek.." sprak de jongen. Hij keek hem even aan, zijn mond was een streep. Die veranderde al gauw in een kleine glimlach. Nog voor hij een reactie kon plaatsen op de woorden voelde hij een paar lippen tegen de zijne. Gewaagd hoor. Hij hield van dit soort momenten. Hij werd achterover geduwd, maar negeerde dit compleet. Hij focuste geheel op de jongen tegenover hem. Zijn ogen waren gesloten terwijl hij aan zijn lippen hing. Elke keer vergat hij hoe goed het voelde, hoe geweldig het voelde om voor een keer de controle te hebben over de situatie. Hij had altijd het gevoel dat het veel te lang geleden was. En als hij heel eerlijk was, deden jongens hem meer dan meisjes. Maar op zich maakte het hem niet uit wat het geslacht was, als ze er maar wat van konden. Shizuo kwam over alsof hij niemand binnen liet en nooit nadacht over vriendinnetjes, vriendjes.. whatever. Maar hij had toch wel een sletjes kant. Ik bedoel, ze lagen samen op een hangmat elkaar te droogneuken en ze kende elkaar geen eens een dag. Dan was je toch een behoorlijke slet. Hij besloot deze gedachten maar niet met de jongen te delen. Zijn ademhaling was wat intenser dan voorheen, bijna een soort van hijgen geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 10:00 pm

Shizuo merkte dat Izaya het helemaal niet erg vond dat hij eens de leiding nam. Maar toch vond Shizuo dit niet meer kloppen. Dit was hém gewoon niet. Shizuo zou nooit iemand binnen de twee uren die ze elkaar kenden hem kussen! Shizuo stopte abrupt met zoenen, draaide zijn lichaam helemaal weer om en stapte de hangmat uit. Hij draaide zijn ogen naar die van Izaya. "Sorry. Maar dit gaat te ver. Véél te ver." Zei hij droog, bijna kil. De stilte die opeens tussen hen twee hing maakte het er niet makkelijker op. Met zijn haren die zachtjes wiegden door de voorbijkomende wind stapte hij vooruit, richting het pad dat ze daarnet hadden gevolgd maar dan langs de andere kant. Weer klonk die fluit waarbij de honden als een speer achter hem aanliepen. Niet wetend waar hij naartoe zou gaan bleef hij het paadje volgen dat hem weer op de plek bracht waar ze helemaal op het begin hadden gezeten. Met een zucht liet hij zich in het gras vallen. Dit was gewoon hem niet meer. En het liefst van allemaal wilde hij dit kwetsbare gevoel nooit meer opnieuw meemaken. Het had hem zo zwak gemaakt, net een poedel die overheerst was door een wolf. Shizuo rolde met zijn ogen, griste zijn mp3-speler uit zijn zak en stak de oortjes in zijn oren. Zijn honden gingen alweer naast hem liggen en tevreden legde hij zijn eigen hoofd in de vacht van Shiva. Die vond dat helemaal niet erg want die bleef liggen met haar kop op haar poten. Shizuo mompelde wat onhoorbaars in het Japans. Izaya had veel te veel emoties bij hem opgewekt dat hij liever nu de hele dag alleen zat. Wat de dag nog zou brengen zou hij wel merken. Maar alleszins zou het nooit meer zo ver komen als in de hangmat, nooit meer. Ook het gehijg van Izaya bleef maar in zijn kop hangen. Het geluid alleen al .. Izaya had waarschijnlijk al veel vaker gezoend en misschien ook geneukt. Laat staan dat hij Shizup nog verkracht zou hebben! Shizuo trok grote ogen, wie weet wat er dan had kunnen gebeuren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimeza mei 07, 2011 10:14 pm

"Sorry. Maar dit gaat te ver. Véél te ver." sprak hij en Izaya haalde zijn schouders op. Hij ging ook rechtop zitten en keek voor een moment naar de jongen. "Jij begint met mijn hele lippen onder te kwijlen en nu gaat het opeens te ver? Ach, ik had al het idee dat dit je ontgroening was. Ik merkte het aan hoe je zoende... Als iemand die het niet goed wist," sprak hij met een kleine grijns. Het zou voor Shizuo nooit opvallen, maar hij was redelijk beledigd. Was hij niet goed genoeg? Had hij het verkeerd gedaan, had Shizuo het zich beter - of anders - voorgesteld? Hij zou eigenlijk nerveus moeten worden, maar hij voelde enkel dat zijn ego behoorlijk gekrenkt was. "Abayo, ahondara," gromde hij zijn kant op, dit keer de belediging wat duidelijker. De jongen liep weg en hij viel weer achterover.
Hij snoof even en kreeg zijn ogen niet dicht. Hij had altijd al wat gehad voor maagden. Hij wist niet wat het was, maar het was aantrekkelijk. Ze wisten immers niet hoe het moest, enkel van filmpjes of tekstjes. Hij had al behoorlijk wat te zien gekregen in zijn leven en soms wist hij niet wat hij moest vinden van wat er voor hem lag. Vaak had hij het heel anders ingebeeld. Minder harig, of zo. Of groter of kleiner. Ach, hij moest ophouden. Die gedachten waren niet echt.. gepast. Misschien moest hij maar eens terug gaan naar het weeshuis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimezo mei 08, 2011 1:38 am

Shizuo bleef koppig voor zich uit staren toen hij de woorden van Izaya hoorde. Ook het Japans begreep hij maar al te goed. Ofdat hij zich nu beledigd moest gaan voelen of zo! "Jij bent het misschien gewoon om elke dag met iemand anders in bed te liggen, mij geen zorg want ik niét!" Gooide hij lichtelijk kwaad over zijn schouder. Terwijl hij zo bleef stappen besefte hij eigenlijk wel dat hij ermee was begonnen. Maar Izaya had hem daartoe ook aangezet, hij was hem beginnen zoenen in zijn nek. Shizuo sprak een scheldwoord uit, hij moest maar eens wat bedaren. Want als hij weer zo'n woedeaanval zou krijgen was niemand veilig in zijn buurt.
Met zijn handen geplooid achter zijn hoofd bleef hij naar de sterren staren. Het was al laat in de avond en Shizuo wist niet hoelang hij nog zou blijven liggen. Alleszins deed het hem wel deugd om hier alleen te liggen, uitgezonderd zijn honden dan. Toen Kayl opeens zijn kop ophief en geschrokken recht sprong ging hij wat meer naar voren leunen. In de verte kwam er een gestalte al huppelend op hem af. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes toen zijn honden helemaal onrustig werden. Normaal bleven ze altijd kalm liggen als er iemand aankwam. Op zijn hoede ging Shizuo recht staan. En nu pas zag hij in de verte wie het was, Nihuro. Nee toch.. Wat deed die hier? "Ook een goeiedag mijn vriend." Sneerde hij naar Shizuo. Shizuo maakte een knipgeluidje naar zijn grommende honden zodat die wat stiller werden. "Je vergeet iets, ik ben je vriend niet." Siste hij geïrriteerd door zijn geheel ontspannen uiterlijk. Het was duidelijk dat Nihuro hier niet was om vrienden te worden. Hij was iets van plan.. Shizuo hield zijn hand aan zijn jas waar hij een werpmes vast hield. Hij had er jaren op geoefend om goed te mikken op zijn doelwit en was er nu aardig goed in. En vooraleer de meesten het door hadden lagen ze al neer op de grond. "Ik wil allen maar enkele dingen recht zetten door dít te doen.." En bij het woordje dít nam Nihuro hem bij de keel en gooide hem wat verder in het gras. Shizuo kreunde, voelde aan zijn staartebeentje die een niet al te gezonde krak had laten horen. Shiva en Kayl stonden beschermend voor hem, beten Nihuro als die dichterbij wilde komen. Kermend bleef hij daar ligtgen, was er maar iemand om hem te helpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimezo mei 08, 2011 2:12 am

"Jij bent het misschien gewoon om elke dag met iemand anders in bed te liggen, mij geen zorg want ik niét!" hoorde hij nog. Hij mompelde enkele scheldwoorden en klom omhoog. "Dat komt omdat niemand jou moet!" schreeuwde hij nog, wou nog meer zeggen maar hij ging op zijn zij liggen en sloot zijn ogen even. Wat een kut avond. Het begon nog goed en nu opeens zoiets. Hij grijnsde wel voor een moment. Shizuo was het perfecte object om te observeren. Hij was wat ingewikkelder dan anderen. Hij begreep Shizuo's reactie niet goed. Hij begon met van alles en dan opeens toch maar besluiten dat Izaya niet goed genoeg was?
Er klonk verderop wat gegrom en hij steunde even op zijn ellebogen. Hij hoorde vaagjes stemmen, maar hij kon niet onderscheiden wat ze zeiden. Hij sprong van de hangmat en sloop die kant op. Zijn handen zaten in zijn zakken terwijl hij van achter een boom toekeek. Een jongen en Shizuo. Hij hief zijn hand en maakte een kleine beweging en de onbekende jongen viel kreunend in elkaar. 'Burn, sucker,' fluisterde hij, had zijn organen een heel brandend gevoel gegeven. Izaya stapte van achter de boom en huppelde half richting de jongen. Hij kende de jongen niet, maar hij wou Shizuo kwaad doen en dan koos hij toch liever de kant van Shizuo. Hij pakte zijn Switchblade uit de band die aan zijn been vast zit, onder zijn broek. Hij klikte het knopje in waardoor verscheidene mesjes verschenen en hield deze tot de jongen zijn keel. "Je kunt wegrennen," zei hij waarna de jongen achteruit kroop, Shizuo een vernietigende blik wierp en weg liep. Hij bleef staan, maakte een onzichtbare barrière om hemzelf en Shizuo heen. Hij had liever gehad dat ie weg liep, terug naar de Court Yard en Shizuo achter liet. Maar hij wou niet dat die jongen nog terug kwam en dat hij hem dan alleen had gelaten. Ughe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimezo mei 08, 2011 4:22 am

Shizuo sprong recht, had nog steeds pijn aan zijn nek maar toch. Een klein kraakje in zijn been maakte duidelijk dat het toch niet zo gezond was om recht te staan. Maar hij zou het Nihuro betaald zetten. Zéker weten. Shizuo ging als in een reflex op Nihuro af, greep hem bij zijn keel en duwde hem met zijn volle kracht tegen de grond. Nu kon Izaya ook eens zien wat er zou gebeuren moest hij niet zijn weggestapt. Nihuro begon te kuchen, greep naar zijn keel voor adem. Shizuo bleef nog even doornijpen, liet hem daarna los waarbij die tegen de grond neerviel. "Ik hoop dat je beseft dat dit je grootste fout was, om mij aan te vallen." Snauwde hij naar hem. Shizuo liet hem als dood achter, zag nog net de vernietigende blik van Izaya. Maar hij negeerde die blik straal, Izaya kon doen wat hij wilde en denken wat ie wilde. Shizuo wilde hem alleen maar beschermen, aangezien hij door zijn kwetsbaarheid soms ook kwaad kon worden en dan zou gedaan hebben wat hij zojuist bij Nihuro had gedaan. Nu hij toch over de jongen nadacht keek Shizuo achter hem, zag opeens een flits voorbij komen die hem bij zijn benen greep. Shizuo draaide bruusk zijn lichaam om de jongen te tackelen en hem op zijn buik te duwen. "Wil je het zo spelen?" Gromde hij, zijn vuisten helemaal wit geknepen. Maar algauw gaf Nihuro zich gewonnen en liep weg toen Shizuo hem weer wat losser hield. "Dat dacht ik ook!" Riep hij nog naar de jongen toe. Shizuo wreef over zijn armen, legde zijn hand in zijn nek om te voelen of er daar geen bloed liep. Want het prikte enorm, en ja.. het bloedde. Shizuo vloekte nog een keer. Waarom moest hij toch altijd diegene zijn die iets had. Nihuro had allang chance gehad dat Shizuo heb niet had laten stikken. Want je zou denken dat Shizuo daartoe niet in staat was, maar dat zou een vooroordeel zijn. Want hij zou daarvoor niet weg deinzen. Even keek hij naar Izaya, die had hem tenslotte geholpen. "Dankje." Kwam er alleen maar uit, vooraleer hij het dak weer opsprong en zich in kleermakerszit zette. Zijn honden kwamen alweer aangelopen. "Braaf.." Fluisterde hij zachtjes waarbij hij elk van hen een aai over z'n kop gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitimezo mei 08, 2011 4:42 am

Izaya hoorde nog enkele geluiden achter zich maar negeerde deze. De onbekende aanvaller was terug gekomen, maar het boeide hem niet meer. Shizuo kon doodvallen. Hij zei niet eens bedankt, er werd niet eens naar hem omgekeken. Hij wist niet waarom hij de blondharige jongen nog was komen helpen. Maar hij wist wanneer iemand sterker was dan hem en Shizuo was zeker sterker. Dus mocht hij hem nog eens willen uitschelden, kon hij waarschijnlijk iets tegen zijn kop verwachten. "Dankje," klonk er, maar hij keek niet op.
"Eto..." mompelde hij zachtjes en keek even om, waarna hij zijn hoofd schudde. Laat ook maar. "Heki." zei hij toen, wat lichtelijk straattaal was voor 'geen probleem'. Beide jongens negeerde elkaar en waren allebei te koppig om toe te geven. Hij zelf zag ook niet waarom hij zijn spijt zou moeten betonen, hij had niks misdaan. Het was sowieso een eigenschap van hem om niet toe te geven aan zijn fouten en hij was altijd al koppig geweest. En Shizuo was ongeveer hetzelfde - van wat hij had gemerkt - dus dat ging al helemaal niet meer samen. Hij fronste en keek wat naar links, naar de verte. Er klonk een belletje en een zwarte kat werd zichtbaar. Deze plaatste zich rustig op zijn been en hij aaide even over het beest. Neko wist altijd wanneer ie moest komen, al bood hij weinig troost. In hoeverre dat nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Candy from a stranger.. <3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Candy from a stranger.. <3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Court Yard-
Ga naar: