Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Candy from a stranger.. <3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimema mei 09, 2011 8:40 am

Shizuo keek koppig naar voren terwijl hij zijn benen kruiste en zijn honden een aai over hun kop gaf. Ergens besefte hij dat híj wel degelijk de 'ruzie' had uitgelokt door stop te zeggen tegen de acties waar hij mee begonnen was. Shizuo liet een kort gemompel horen. Maar van zichzelf wist Shizuo ook dat hij niet direct naar Izaya zou afstappen en zou zeggen: " Het spijt me, vergééééf me alsjebliéééft!". Nee, dat zou echt buiten zijn categorie zijn. Terwijl de wind nog eens zijn zegje deed dacht Shizuo na over zijn verleden. Hoe zijn ouders hem hadden verstoten en hadden achtergelaten.. Shizuo schudde nog na geen vijf seconden zijn hoofd om toch maar die gedachte weg te krijgen. Hij zou er alleen maar een nog hatelijker humeur van krijgen. Toen hij daar een tien minuten had stil gezeten, kijkend naar de sterrenhemel besloot hij toch om eens te gaan kijken naar Izaya. Ten slotte had hij een béétje zijn 'leven' gered. Niet dat hij het niet in zijn eentje zou gekund hebben maar toch.. Shizuo keek op zijn gsm die hij losjes uit zijn zak nam. Het was alweer 23:50. Tien voor twaalf dan nog! Hoelang zat hij hier wel al niet? Een uur of drie-vier. Shizuo geeuwde voor kort. Misschien moest hij het initiatief nemen om het maar eens te gaan opbiechten. Shizuo rolde met zijn ogen, ook al lag dit zo buiten zijn aard, toch vond hij het moeten. "Hee.." Zei hij terwijl Shizuo wat dichterbij kwam en zich naast Izaya zette, met de nodige afstand. "Sorry van daarnet. Ik was gewoon mézelf niet meer. En hetgeen wat ik met Nihuro heb gedaan kon ik evengoed ook bij jou hebben gedaan..Ik heb soms nogal wreede woedeaanvallen. En dat is niet zozeer op jou gericht maar in het algemeen.." Zei hij lichtelijk verontschuldigend. Dat luchtte toch wat op..
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 21, 2011 11:40 pm

--- x De volgende dag

Shizuo was nog niet eens zo lang op Degree of er gingen al allerlei roddels door het weeshuis. Izaya amuseerde zich, luisterde hoe iemand nog een verhaal over hem vertelde. Iemand weigerde hem zijn frisdrank te geven dus gooide hij een prullenbak zijn kant op en stormde de andere gozer weg. Shizuo weer problemen. Al wist Izaya niet of dit roddels waren of de waarheid, maar het deed er niet toe. Hij had er nog met Alice over gepraat. En gepraat en gepraat en gepraat, want ze praatte heel veel. Wat wel duidelijk was, was dat Shizuo een heethoofd was. Dat had Shizuo hem zelf verteld; Sorry van daarnet. Ik was gewoon mézelf niet meer. En hetgeen wat ik met Nihuro heb gedaan kon ik evengoed ook bij jou hebben gedaan..Ik heb soms nogal wreede woedeaanvallen. En dat is niet zozeer op jou gericht maar in het algemeen..
Izaya zat met zijn handen in de zakken van zijn jas op het dak. Het was een beetje een dejavu moment, hij dacht precies hetzelfde als voordat hij Shizuo had ontmoet en deed precies hetzelfde. Hij had Shizuo niet meer gezien en had ook niet met hem gepraat of contact opgezocht. Het was alsof Shizuo nooit had bestaan. Zijn bruine ogen speurde de Court Yard af, op zoek naar ergens waar hij herrie kon schoppen of kon observeren. Dat waren twee van zijn lievelingsdingen. Hij maakte mensen graag van slag, hij joeg ze met plezier op hun stokje. Maar voordat ze echt konden uitbarsten, zou hij verdwijnen met een simpele ‘ik zie je wel weer’ of juist ‘abayo’. Dat betekende gewoon ‘vaarwel’ in het Japans, maar dan onbeleefd. Je had er geen Engels woord voor, wat juist zo grappig was aan die taal. Neko maakte spinnende geluidjes op zijn schoot en hij aaide even over zijn koppie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 22, 2011 1:00 am

Shizuo keek Izaya aan, zag dat die opeens recht ging staan en van hem wegliep. Met de paar woorden 'Het is goed met je.' Shizuo mond viel open van verbazing terwijl hij Izaya nakeek die zonder omkeken gewoon verder liep. Shizuo wou zich recht stellen, op hem aflopen en hem eens goed vertellen wat hij hiervan dacht. Maar Shizuo hield zichzelf tegen met de gezonde gedachte dat dit het beste was wat Izaya zou kunnen doen, hem met rust laten. Shizuo balde zijn vuisten, kneep er zo hard in waardoor zijn knokkels wit zagen. Shizuo graaide een heel pak gras uit de grond, smeet dat zo hard als hij kon weg. Natuurlijk was een grasspriet helemaal niet zwaar en vlug het gewoon een centimeter verder en viel het weer neer. Shizuo voelde hoe het begon te borrelen in zijn lichaam van kokende woede. Shizuo had er nooit tegen gekund dat mensen hem negeerden. En zeker nu niet met Izaya! Shizuo gooide zichzelf overeind, begon in een snelle looppas op het weeshuis af te lopen. Hij liep met een rood gezicht naar zijn kamer waar hij de deur van dicht smeet. Hij liet zich op zijn bed vallen, sloot zijn ogen om toch maar zich te beheersen en langzamerhand in een diepe slaap te vallen..
De dagen die erna kwamen wist Shizuo dat Izaya hem meed. Want telkens als hij contact wilde maken was Izaya al weg voor hij het wist. Shizuo liet een korte zucht horen, hij moest Izaya maar eens vergeten. Want blijkbaar zat hij er mee over in dan Izaya zelf. Shizuo besloot om nog eens naar het dak te gaan, daar waar het allemaal was begonnen, de miserie. Eenmaal daar aangekomen stapte hij via de muur het dak op. Zijn adem hield hij in bij het zien van Izaya, daar op het dak, een meter of vijf van hem vandaan. "Izaya." Zei hij zachtjes, niet echt wetend wat hij nu moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 22, 2011 1:11 am

Laatst was nog het ergst. Izaya liep door de Court Yard - zoals gewoonlijk - en keek even toe waar hij ruzie kon beginnen. Toen keek Shizuo om en Izaya vloog meteen naar de andere kant van het veld, al was het vrij duidelijk dat Shizuo hem al had opgemerkt. Daarom knoopte hij maar een gesprek aan met een meisje die vroeg waarom hij zo had gerend. Toen de blikken van de twee jongens weer kruiste verdween hij maar naar binnen, met volle vaart.
Hij wist dat Shizuo boos op hem was, boos omdat hij zo was weggelopen. Maar het begon anders te worden dan wat hij kende. Hij begon zijn eigen test te worden en dat wou hij vermeiden. Zo goed als mogelijk.
"Izaya," elke spier in zijn stijf verlamde. Zijn ogen waren wijd op gesperd en zijn schouders omhoog gesprongen. Hij handen knepen om de rand van het gebouw en zijn nagel drukte tegen het gesteente. Hij keek niet op of om, kon nauwelijks nog knipperen. Hij was bang dat als ie omkeek, er iets zou gebeuren. Misschien een klap in zijn gezicht, een voorwerp naar zijn hoofd of een preek van hier tot Tokyo. Al wist hij dat Shizuo niet goed was met woorden, maar zijn gedachten uitte met acties. In hoeverre hij Shizuo kende dan. Toch klonk het vreemd genoeg geweldig dat Shizuo zijn naam uitsprak, zo zacht. Zo zoet. Een bitter-zoet moment was het dan. Zijn hart ging als een gek tekeer. Zoveel van blijdschap als van angst.
"Ja?" vroeg hij, zonder verder nog op of om te kijken, gewoon recht voor zich uit met elke spier in zijn lijf aangespannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 22, 2011 1:32 am

Shizuo bleef een beetje zenuwachtig op zijn benen staan. Alhoewel hij weer een bepaalde woede creëerde bleef hij keurig staan. Hij had zijn zakken in zijn blauwe pull gestoken waarvan zijn capuchon over zijn hoofd was getrokken. De zachte wind die zachtjes voorbij kwam waaien maakte Shizuo weer wat losser. Hij vermande zich wat, bleef Izaya in zijn rug aanstaren. Ergens vond hij het al verschrikkelijk irriteren dat Izaya zich niet eens dúrfde om te draaien. Dacht hij dat Shizuo wat ging doen of zo? Shizuo zag aan de houding van Izaya dat die hélemaal gespannen was. Iets wat Shizuo niet van hem had verwacht. Toen die een korte 'ja' zei rolde Shizuo met zijn ogen. Komaan zeg! Wat een.. Shizuo draaide zich weer om. Gooide zijn arm over zijn schouder als zo'n teken van 'je kan de pot op'. Hij sprong het dak af. Shizuo was Izaya zelf geen blik verschuldigd. Hij had hem tenminste kunnen aankijken van de plaats zo naar voren zitten kijken. Voor Shizuo hoefde het ook niet hoor, hij kon best op zijn eentje doorgaan. Dat Izaya hem maar heel zijn leven negeerde, fijn voor hem. "En denk maar niet dat je nog bij me terecht kunt. En ik weet goed genoeg dat je dit hoort Izaya!" Schreeuwde hij nog over zijn schouder. Daarna stapte hij naar het bos, het pad dat ze eerder eens hadden genomen dat leidde tot de hangmat en de uitgestrekte rivier. Eindelijk, rust.. Shizuo liet zich met een gemengd gevoel in de hangmat vallen. Hij nam zijn iPod uit zijn zak, stak de oortjes daarvan in zijn oren waarna hij het liedje van Taylor Swift-Sparks Fly opzette. Het was een zacht nummer, iets wat hem weer wat rustiger maakte. Shizuo ademde diep in en uit, legde zijn voeten uit de hangmat, liet die losjes over de grond zweven. Het voelde goed even alleen zijn, zonder te moeten zitten met schuldgevoelens. Izaya had zijn kans verpest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 22, 2011 1:43 am

Izaya hoorde enkele voetstappen. Ze vervaagde wat, hij wist dat de jongen weg was gelopen. Hij liet zijn schouders weer zakken en kwam wat tot rust. Al realiseerde hij zich best dat hij een schuldgevoel had, iets wat voor hem bijna onbekend was. "En denk maar niet dat je nog bij me terecht kunt. En ik weet goed genoeg dat je dit hoort Izaya!" werd er geroepen.
Zijn schouders schokte, hij sloot zijn ogen en trok zijn knieen naar zich toe. Neko sprong op zijn schouder en rustte toen achter zijn nek, alsof hij een soort sjaal was. Maar daar lette hij al lang niet meer op. Hij legde zijn gezicht in zijn handen. Zijn ademhaling was een beetje onregelmatig geworden en zwaarder. Zulke directe confrontatie had hij niet met de blondharige jongen gehad, niet sinds het voorval bij de hangmat. Hij merkte dat zijn ogen betraande en wreef door zijn ogen. Nee. Hij had dat al zo lang niet meer gedaan en hij kende de jongen nauwelijks. Waarom dit opeens? Waarom moest Shizuo het zoveel moeilijker maken dan Izaya het moest hebben? Rot kind. Rot Shizuo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 22, 2011 2:32 am

Shizuo legde zijn hoofd wat dichter tegen de hangmat, draaide zich een kwartslag zodat hij op zijn buik lag en zo zijn gezicht tegen de stof kon drukken. Gelukkig was het niet zo'n ruwe hangmat maar was het een redelijk zachte stof zodat hij er zich dicht tegen kon nestelen. Even kreeg hij een benauwd gevoel in zich. Het idee dat hij Izya had staan afbreken maakte hem weer zo kwetsbaar. Maar toch on hij het niet helpen dat Izaya hem zo genegeerd had. Dus kon het hem helemaal niet meer schelen wat hij ervan dacht. Shizuo moest zich maar eens bezig houden met mensen die hem als een vriend konden dienen, niet als een vijand. Shizuo probeerde zichzelf ervan te overtuigen dat Izaya hier vast niet om zou inzitten. Die zou het vast grappig of zo vinden. Shizuo gaapte, legde zijn hand voor zijn mond en stelde zich weer recht. Hij nam een mes uit zijn riem vandaag die verborgen zat onder zijn pull. Hij had altijd een hele riem vol met wapens bij zich. Van kleine messen tot grotere en dan zijn machtig grote zwaard. Je wist maar nooit wie je op een dag eens tegen zou komen. Hij omklemde het mes stevig, richtte op een dicht bijzijnde boom en liet het mes losjes uit zijn hand vliegen. Die knalde recht op het punt waar Shizuo het wilde neer en liet een venijnige snee achter. Shizuo knikte goedkeurend terwijl hij het mes weer uit de boom haalde en die weer veilig in zijn riem stak op zijn bijhorende plaatsje. Even dacht Shizuo om terug naar Izaya te gaan en hem te verontschuldigen. Maar de tijd dat die gedachte in zijn hoofd zat was hij er al weer uit. Hij had het de vorige keer ook gedaan, uit medelijden. En toen was Izaya gewoon zonder medeleven weggestapt. Shizuo ging naar het meertje, ging daar neer zitten en dwarrelde met zijn voeten in het water. Voor even dacht hij aan niets meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimema mei 23, 2011 8:13 pm

Izaya had gehoopt, hij had gedacht dat niks anders zou worden. Dat Shizuo hem met rust zou laten en zou geloven dat het gewoon beter was zo en dat hij weer verder kon gaan met zijn leven. Maar blijkbaar kon je hun twee niet uit elkaar halen, maar toch voelde het alsof iemand weg was. maar hij wist niet hoe, enkel dat het verkeerd was. Wat was het allemaal frustrerend. Want hij kon Shizuo niet uit zijn hoofd krijgen, maar hij was bang om iets met hem te beginnen.
Al het praten tegen Shizuo, wat moest hij doen? Hij wist niet waar hij stond in Shizuo's hoofd, wat er daar überhaupt afspeelde. Al het denken aan hem, was dat wat de blondharige jongen ook deed? Altijd in zijn gedachten, hij had het eigenlijk vrijwel altijd over hem.. Oke, geen minuten meer verspillen.

Hij was van het dak afgegaan en was naar beneden gelopen, de Court Yard op waar hij enkele kinderen opzij had geduwd om zich een weg te banen naar de hangmat. Toen hij daar aankwam was Shizuo nergens te bekennen. Hij baalde zijn vuisten en trok zijn flickblade, haalde het hendeltje over en sneed de hangmat in tweeën met een soort van agressieve grom. Waar was die jongen als je hem nodig had? Hij draaide zich om en ontdekte het meer, waar iemand aan de kant zat.
Hij huppelde er een beetje heen. Misschien kon ruzie hem weer opvrolijken. Pas toen ontdekte hij dat het Shizuo was. "... Shizuo," zei hij zachtjes en liep erheen. Hij twijfelde even lichtelijk. "Ik weet niet wat ik moet zeggen, al een paar dagen niet meer. Niet tegen jou in ieder geval, want ik weet niet wat je wil. Ik heb het gevoel dat je niet voorbereid bent op iemand zoals ik," even stopte hij. Wat had hij het gevoel dat hij zichzelf voor schut zette.
Ergens zei zijn voorliefde voor mensen dat Shizuo bang was om te luisteren naar wat hij zei. Hij wist niet of hij verder kon met Shizuo, hoogstwaarschijnlijk niet. Ze waren twee compleet andere dingen. Hij wist dat als hij wat zou krijgen met de jongen voor zich, niks zoveel pijn zou doen als hem bij zich houden. Er hing een stilte om hun heen, ergens wenste hij dat de jongen hem vast zou houden en dingen zou zeggen die hem nog nooit waren verteld.. Maar het was beter als Izaya wegging.

Kon hij maar het huidige van hun leven veranderen. De rivier laten vloeien waar het droog was gelopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 25, 2011 8:12 am

Shizuo nam een kei die langs de kant van het meertje lag. Hij smeet die met veel kracht het water op, zag dat die zo'n vijftal sprongetjes maakte en dan in het water tuimelde en kringetjes achterliet. Zijn ogen dwaalden over het meer af waar er enkele zwanen opzaten. Het was nu ongeveer drie á vier uur wat dus betekende dat hij hier weeral twee uren zat. Hoe hield hij het toch uit? Shizuo slaakte een diepe zucht en plaatste zijn armen achter zijn nek. Hij sloot zijn ogen om al de gedachten even uit zijn hoofd te doen verdwijnen. Maar dat lukte voor geen meter aangezien de naam 'Izaya' steeds door zijn hoofd spookte. Hoe kwam het toch dat hij zoveel liefde had gekregen voor die jongen? Shizuo had hem op het begin zelfs afgewezen, iets waar hij nu veel spijt van had. Shizuo was er zeker van dat hij niet zou kunnen slapen vooraleer hij eens met Izaya zou gaan praten. Maar Shizuo was op dit moment gewoon veel te boos en te lui om zich ook maar recht te stellen en op Izaya af te stappen. Wat zou hij er ook mee bereiken? Die jongen zou hem vast zo negeren dat Shizuo nog voor hij er was al kon vertrekken. Maar het onverwachte was nog verbazingwekkender toen hij opeens een lawaai hoorde achter hem. Met een ruk draaide hij zijn lichaam om, zag dat zijn hangmat aan flarden was gescheurd en daar nu machteloos lag te bengelen met een stuk van de achterkant tegen de grond gedrukt. Shizuo keek de jongen eerst kwaad aan, zag dan dat het Izaya was en trok zijn wenkbrauwen op. "Was dat nu echt nodig?" Zei hij, een klein beetje kwaad aangezien hij best wel gehecht was aan zijn hangmatje was. Ach, hij zou er wel een nieuwe kopen. Met zijn gewicht op één been steunen luisterde hij naar wat hij te zeggen had. Die leek opeens de harde waarheid te vertellen waar Shizuo niet echt op had gehoopt. "Ik weet ook niet wat ik wil Izaya. De verwarring blijft er gewoon, ook al zou ik alsnog je willen." Vertelde Shizuo waarna hij naar de grond keek en ietwat zenuwachtig heen en weer draaide op zijn voet. Eerst had hij nog zoveel zelfvertrouwen gehad, nu waren die opeens verdwenen als sneeuw voor de zon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimema mei 30, 2011 6:15 am

"Ik weet ook niet wat ik wil Izaya. De verwarring blijft er gewoon, ook al zou ik alsnog je willen." vertelde Shizuo. Nog nooit had Izaya zo vaak bij iemand moeten denken 'wat moet ik nu zeggen?'. Zijn antwoorden lagen normaal voor het oprapen, het was alleen kiezen welke van de tien hij zou zeggen.
"Als ik het goed zie, correct mij als dit niet zo is, ben jij heel erg zwart wit. Je weet wel, goed en fout. Er is geen antwoord tussen die twee in. Maar je mist heel veel als je niet tussen in kijkt, naar het grijze gedeelte. Want volgens mij denk jij niet verder dan 'jongen en jongen kan niet', hetzelfde geld voor een meisje met een ander meisje. En ik weet dat je het niet discriminerend bedoelt en je geen homofoob bent, maar volgens mij komt het wel op zulke gedachten neer. Tenminste, je past deze op jezelf toe." hield Izaya zijn verhaal. Het was moeilijk om zulke zinnen uit te kiezen zonder dat ze overkwamen van 'je discrimineert homo's' of zo, want dat was totaal niet de bedoeling. "Maar als je jezelf geen geluk gunt, wordt je ook nooit blij."

Wat klonken al zijn zinnen opeens afgezaagd. In ieder geval meer dan dat de bedoeling was. Hij wist niet wat hij Shizuo verder kon vertellen. "En ja, dat was nodig. Anders stond ik hier niet zonder frustratie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 01, 2011 9:26 am

Shizuo keek Izaya aan met zijn wenkbrauwen opgeheven. Hij keek in zwart wit? Shizuo keek even de andere kant op, probeerde zijn woede te bedwingen. Hij mocht nu écht geen woedeaanval krijgen want dat zou alles verpesten. De woorden die Izaya naar hem toe had gevuurd waren harder aangekomen dan hij waarschijnlijk had bedoeld. Maar toch was het voor Shizuo even slikken. "Ik kan dan misschien wel zo kijken, maar dat is net hetgeen wat ik voel." Shizuo streek een pluk haar van voor zijn ogen terwijl hij Izaya weer recht aankeek. "En ik zweer je, die dag dat ik bij je in de hangmat lag, dat was de beste dag uit mijn leven. Hier in Degree had ik nooit vrienden gemaakt, laat staan met iemand in een hangmat gelegen! Izaya, ik meen dit echt wel!" Zei hij. De woorden kwamen uit het diepste van zijn hart, of Izaya het nu zou begrijpen of niet, het was zo. De kleine zachte bries die langzaam voorbij streek liet Shizuo kuchen. Hij had altijd wel hooikoorts gehad, zeker door dit stomme droge seizoen waarin er geen enkele druppel regen viel. Shizuo dacht eerst dat de wereld nog zou verdorren bij regennood. Maar bij nader inzien was dat een best domme gedachte. Het had vandaag zelf al geregend terwijl hij in zijn kamer zat. "Ik hou echt van jou Izaya, écht. Maar ik kan dit nog niet aanvaarden, dit gevoel." Zei hij terwijl Shizuo zijn schouders ophaalde en Izata met zijn donker bruine ogen aankeek. Hij balde zijn vuisten lichtjes om zijn kleine mengeling van woede en machteloosheid in zichzelf te verdrijven. Zijn knokkels zagen op eenduur zo wit dat het pijn begon te doen en hij er maar mee ophield. Een paar dagen geleden was hij zelf gestopt met zijn nagelbijten. Hij had altijd vanaf zijn 6 jaar zitten nagelbijten tot wanneer zijn nagels zo kapot en klein waren. Nu was hij er definitief mee gestopt, hij had het zichzelf verboden. Afwachtend op wat Izaya zou zeggen sloeg hij zijn armen over elkaar, nadenkend over heel dit gesprek..
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 11, 2011 11:56 pm

"Ja, dat bedoelde ik dus ook." zei Izaya neutraal en schudde zijn hoofd wat omhoog, zodat zijn haar uit zijn oog kwam. De jongen zei dat hij het meende en dat die dag in de hangmat zowat de beste dag uit zijn leven was. Izaya schudde zijn hoofd lacherig. "Shizuo," begon hij, "waarom maak je dit in godsnaam zo moeilijk voor jezelf?" De jongen kon er niet zo serieus mee om als Shizuo. Hij wist van zichzelf dat dat soort gedrag niet in zijn natuur lag. De jongen kuchte een keer en Izaya keek hem weer aan.
"Ik hou echt van jou Izaya, écht. Maar ik kan dit nog niet aanvaarden, dit gevoel." Houden van? Ze kende elkaar net een paar dagen en hadden maar een paar uur met elkaar gepraat. Ach, als de jongen zich er beter van voelde.. Hij ging hem niet uit de droom helpen. "Waarom lopen al onze gesprekken uit tot ruzies? Naja, ik ben te moe om nog in discussie te gaan over wat wel en niet kan, aangezien jij toch nooit van mening zal veranderen." zei hij, toch bleef hij staan. De jongen sloeg zijn armen over elkaar, een gesloten houden. Izaya had zijn handen in de zakken van zijn bontjas zitten. "Waarom moet ik dan nog op je wachten, als je zegt dat je het gevoel niet kan aanvaarden? Waarom werd je dan zo boos dat ik je ontweek, terwijl je zelf wist dat wij tweeën toch nooit wat zouden worden?" Izaya begreep best dat dat was omdat Shizuo er toch naar verlangde, maar hij wou de indruk wekken dat hij onnozel was en niet wist wat er aan de hand was, zodat hij geen boom tegen zijn hoofd kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy from a stranger.. <3   Candy from a stranger.. <3 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Candy from a stranger.. <3
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Court Yard-
Ga naar: