Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I wish that I can touch people normally..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 4:11 am


Het was al een poosje aan het schemeren. De zon was onder de horizon gezakt en langzamerhand kwamen de sterren te voorschijn. In een van de bomen die zich tot een bos gevormd hadden, zat een donkerblondharige jongen. Hij was buiten, omdat hij iemand had aangeraakt. Met heel veel spijt was hij weggerend, aangezien hij niet wist wat hij moest doen. De jongen zat hem te irriteren toen hij zijn verband aan het verwisselen was, aangezien het vies begon te worden, en aangezien hij bij Bryce op het stapelbed zat, was hij met een harde klap op de grond gevallen. Nu zat hij daar, in de boom, zonder verband. Onder de boom liep een paadje, die de kinderen van het weeshuis vaak namen als ze het bos in of naar de heuvels gingen. Hij wou daar niet meer blijven, in die jongenskamer. Er was een grote kans dat ze hem dan gingen uitschelden of hem gingen pijn doen met krachten en dat had het schuldgevoel waarschijnlijk erger gemaakt. Bryce had zijn armen over elkaar geslagen en staarde voor zich uit. Heel hoog zat hij niet, dus kon hij de jongen zien die op krukken aan kwam lopen en waarschijnlijk had hij hem ook al gezien. Maar waarschijnlijk was hij een beetje onzichtbaar tussen de bladeren van de lage boom. Hij had de jongen eerder gezien, in de jongenskleedkamer, toen het ongeval was gebeurt. Had hij maar uit moeten kijken.
"Hoi," mompelde Bryce met een trillende stem en een glimlach verscheen op zijn gezicht, al was hij niet echt vrolijk meer. Het was koud, hij had alleen maar een wit T-shirt en een broek aan.

Alleen Katsu!
[Katsu is niet degene die aangeraakt is, hoor. xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Katsu




Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: Keep me alive while I die..

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 4:18 am

Het was vreemd. Hij was niet wie hij ooit was. Het was niet expres gegaan. Hij was niet bewust een jongen geworden. Het gebeurde tijdens het experiment. Hij was één van de Child Errors die er leefden. Child Errors waren simpelweg kinderen die in die desbetreffende stad gedumpt waren door hun ouders, om welke reden dan ook. Hij wist niet waarom hij gedumpt was. Waarschijnlijk hielden zijn ouders niet van hem. Maar, het maakte hem niet uit.
Hij leefde in de Faciliteit ‘Hikari’, wat letterlijk licht betekende. Een simpele naam was het, maar dit omdat dit slechts de bijnaam was. De werkelijke naam was veel langer, maar die was hij vergeten. In zijn rechterhand hield hij de kruk beet die hem ondersteunde bij het lopen. Zijn spieren waren nog lang niet goed. Niet gek ook. Op zijn dertiende levensjaar was het experiment begonnen. Drie jaar later werd hij wakker. Bijna alle medeleerlingen van de Child Error Faciliteit waren al dood, maar er leefden er nog een paar.
Zijn beste vriend was een paar dagen voor het experiment weggegaan, naar een andere faciliteit. Geluksvogel. Ze waren door blijven communiceren. Drie jaar lang.
En toen hij wakker werd, was hij plots een man. Hij wist niet wat ze bij hem gedaan hadden. Zijn Acceleration ability had hem beschermd, dat was de reden dat hij nu nog leefde. Maar, het had wel iets vreemds gedaan. Het had zijn volledige genotype veranderd en naarmate de tijd verderging, hoe erger ze veranderde.

Drie jaar lang, tot de veranderingen compleet waren en ze dít was. Katsu. Een achternaam had hij niet verzonnen. Als ze erom vroegen, zei hij ‘Hikari’ - naar de Faciliteit - of Miyamae - zijn echte achternaam. Hij was geboren als Miyamae Mariko, een albino meisje met vreemde krachten.
De eerste was Telepathie. Een simpele, bijna nutteloze kracht, behalve als je hem goed gebruikte. Hij kon gedachten versturen en ontvangen en kon zo zonder geluid te maken communiceren met iemand.
De tweede was Unfortunate Hand, zoals ze het noemden. Zijn rechterhand beschikte over de kracht om Goed Geluk te laten verdwijnen. Gewoon omdat zijn hand de lucht raakte, kreeg hij ongeluk. Hij linkte deze kracht dan ook met het incident van geslachtsverandering.
Tot slot zijn Acceleration. Deze was veel ingewikkelder en nuttiger. Deze ability creëerde een AIM veld om hem heen. Hij kon de vectorwaarden van dingen veranderen, even als vectors gebruiken om vreemde krachten op te wekken.

Hij voelde aan dat er iemand was. Daarom schoten zijn rode ogen omhoog, tot hij een jongen zag. Hij was maar vaagjes te zien aangezien hij grotendeels verstopt zat achter de bladeren en takken, maar als je goed oplette kon je hem zien. Hij liep door, alsof hij de jongen niet gezien had. Toen hij onder de tak stond waar de jongen op zat, stampte hij hard met zijn voet op de grond. De vectors zorgden ervoor dat er een diepe deuk in de grond kwam en de grond trilde, even als de boom. De tak zou hierdoor wel moeten breken, dus zette hij het ding rond zijn nek aan en hield hij zijn armen naar voren, om de jongen op te vangen. Zo had hij genoeg kracht, dus zou het geen moeite zijn om de jongen op te vangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 4:37 am


Boven hem zaten een paar vogels te slapen. Een ervan was wakker, maar viel ook bijna in slaap. Ze zat wat te mompelen over voedsel en klaagde over de slaapplaats en de jongen onder haar. Bryce moest moeite doen om niet te gaan lachen, want dan zou hij de vogels misschien wegjagen. Zijn ogen gingen naar de jongen, die onder de boom door liep. Hij zuchtte even en staarde voor zich uit, toen er opeens een trilling door de grond liep. De tak waarop hij zat begon te kraken en zijn handen staken uit naar de tak boven zich, maar omdat het niet echt een stevige tak was, braken beide takken en viel hij uit de boom. Recht in de armen van de jongen. Er ging een onprettig gevoel door hem heen en zijn gezicht vertrok, wat een hele prestatie was voor de jongen die bijna altijd vrolijk was.
"Laat me los," gromde hij en zijn vinger prikte in de wang van de jongen. "Laat me los!" zei hij opnieuw, ditkeer harder en weer prikte hij de jongen in zijn wang. Hopelijk zou het effect van het aanraken snel werken en liet de jongen hem los. Of Bryce werd geplet, dat kon ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katsu




Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: Keep me alive while I die..

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 5:39 am

Katsu keek glimlachend omhoog. Hij zag hoe de jongen een andere tak greep, maar deze begaf het ook al snel en hij viel naar beneden. Katsu merkte dat hij een beetje scheef had gekeken en deed een stapje opzij, zodat de jongen hem in zijn armen viel. Eerst was hij van plan geweest om de jongen direct neer te zetten, maar dit was veel te grappig.
‘Laat me los,’ gromde de jongen en Katsu hief zijn wenkbrauwen op. Hij voelde hoe de jongen hem in zijn wang porde en vreemde tintelingen gingen door zijn wang, alsof zijn wang.. Sliep. ‘Laat me los!’ herhaalde de jongen en opnieuw kreeg Katsu een por. Zijn wang voelde vreemd aan, alsof het verdoofd was. En toen herinnerde hij zich deze jongen. Hij had eerst een andere jongen zijn bewustzijn afgenomen door hem enkel aan te raken; de jongen kwam er wel weer boven op, maar daar ging het niet om. Dat verklaarde waarom zijn wang zo raar aanvoelde. Gelukkig had hij zijn AIM veld, die hem beschermde van vreemde krachten.
Hij zette een glimlach op zijn gezicht. Een scheve glimlach, met de mondhoek aan de andere kant - dus niet de kant waar de jongen twee keer in gepord had - verder opgetrokken dan de andere. “Wat zijn we weer vriendelijk vandaag, zeg,” sprak hij glimlachend. “Wees gerust, ik heb geen vreemde plannen met je. Ik dacht enkel dat het leuk zou zijn om je uit die boom te halen,” zei hij toen, nog altijd glimlachend. Hij bukte een beetje naar voren en liet zijn ene arm naar beneden zakken, zodat de jongen zijn voeten op de grond kon zetten en recht kon gaan staan. Vervolgens ging hij zelf weer recht staan en glimlachte hij. “Katsu is de naam,” stelde hij zich beleefd voor. Geen achternaam. Anders zou hij deze keer Miyamae gebruiken, zijn echte achternaam. Maar, niet iedereen stelde zich voor met zijn of haar achternaam erbij. Dus, misschien zou hij er wel helemaal niet over nadenken. Ergens hoopte hij dat de jongen dit niet zou doen.
“En wie mag jij zijn, aapje?” vroeg hij. Aapje doelend op het feit dat hij in een boom had gezeten. “Ik vraag me af wat je in die boom deed. Het is niet alledaags dat ik jongens uit de boom mag halen, al moet ik toegeven dat het zeker niet slecht was,” glimlachte hij toen, waarna zijn hand naar het zwarte doosje in zijn nek ging. Hij zette het uit, zodat hij de jongen beter kon horen. Hij had nu nergens zijn volledige krachten voor nodig, dus het mocht uit blijven. Hij glimlachte lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 6:03 am


Zijn ogen vergrootten even toen de jongen niet eens neerviel, maar toen knepen zijn ogen boos tot spleetjes. Vast weer iemand die zo’n blokkerende kracht had. De jongen glimlachte, een scheve glimlach aangezien de ene mondhoek hoger opgetrokken was dan de andere. Waarschijnlijk was de andere wang verdoofd geraakt, maar Bryce had geen zin om al zijn kracht te vergooien aan een jongen die er tegen bestand was. Hij sloeg zijn armen weer over elkaar heen en keek een beetje geïrriteerd omdat zijn kracht geen nut had. Aan de andere kant was het fijn om iemand te hebben die hij gewoon aan kan raken, maar hij had toch liever een meisje gehad. Al voelde het toch wel fijn.
“Wat zijn we weer vriendelijk vandaag, zeg,” merkte de jongen glimlachend op. “Wees gerust, ik heb geen vreemde plannen met je. Ik dacht enkel dat het leuk zou zijn om je uit die boom te halen."
“Nou, je plan is dus gelukt,” mompelde Bryce met een grimas. De jongen zette hem neer op de bosgrond en hij zette meteen een stap achteruit, weg bij de jongen met het witte haar. Hij hield niet echt van de kleur wit, het was zo leeg..
“Katsu is de naam,” stelde de jongen zich voor. “En wie mag jij zijn, aapje?”
“Bryce,” mompelde hij en hij staarde naar boven, naar de vogel die uiteindelijk toch in slaap was gevallen.
“Ik vraag me af wat je in die boom deed. Het is niet alledaags dat ik jongens uit de boom mag halen, al moet ik toegeven dat het zeker niet slecht was,” zei de jongen.
“Ik blijf daar echt niet binnen, als ik weet dat ze me op elk moment aan kunnen vallen,” zuchtte hij en hij wierp zijn blik even op de jongen, maar niet voor lang. Er klonk luid gekraak en voor hij het wist werd hij geplet door een tak. De tak lag boven op zijn rug, waardoor hij nauwelijks meer adem kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katsu




Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: Keep me alive while I die..

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 6:29 am

Katsu merkte dat de jongen meteen een stap naar achteren deed en sloeg zijn armen over elkaar heen. De jongen stelde zich voor als Bryce. Zonder achternaam. Goed zo, dan kwamen er geen vragen waar hij ongemakkelijk door werd. Zijn geheim moest geheim blijven. Hij was een meisje, eigenlijk. Het was voor hem dan ook heel ongemakkelijk om in de jongensslaapkamer te zijn, laat staan de jongenstoiletten.
‘Ik blijf daar echt niet binnen, als ik weet dat ze me op elk moment aan kunnen vallen,’ sprak de jongen en Katsu fronste. “Wat bedoel je? Ik neem aan dat er niemand is die een hekel heeft aan zo’n schattig klein jongetje als jij,” glimlachte hij. Ughe, hij gedroeg zich wijvig. Maar ja, logisch. Hij was per slot van rekening pas sinds kort geen Mariko meer. Hij miste zijn oude lichaam. Veel mooier dan dit, al moest hij toegeven dat hij er best angstaanjagend uit zag. Dat was best wel gaaf. Vroeger hadden zij - toen was hij nog zichzelf - en haar vriendinnen - voor zover dat echt vriendinnen waren - altijd oog op jongens die er mysterieus uit zagen. Hij snoof eventjes zacht.
Hij bestudeerde de jongen even. Hij was klein, een stuk kleiner dan hij was. Hij had een lief uiterlijk. Niet dat enge. Gewoon zo’n schattig koppie waar ze vroeger meteen op af was gelopen. De jongen was toch even oud als hij, dus gewoon bijna het tegenovergestelde. Hij zelf was ook niet lang, maar één meter en zeventig centimeter. Dit omdat hij niet gegroeid was in de transformatie tussen vrouw en man, dus had hij zijn lengte behouden. Maar, bij deze jongen kon hij zich dus gewoon groot voelen. Eindelijk.

Een luid gekraak klonk, maar hij was afgeleid en dus te laat. Bryce werd geplet door een tak en de ogen van Katsu werden groot. Hij wilde wijvig reageren door te gillen. Maar, hij kon zich inhouden. Hij zette het machinetje die rond zijn nek zat - waarvan niemand precies wist wat het was, behalve hij - aan. “Houd vol!” riep hij uit en hij draaide zich een beetje, waarna hij een harde trap gaf tegen de tak. Zo hard dat het pijn zou moeten doen, maar hij trapte niet echt. Net voordat hij de boom raakte, veranderde hij de vectorwaarden. Het was raar om uit te leggen, maar hierdoor kwam de klap twee keer zo hard aan, maar zou hij zichzelf minder pijn doen. De tak schoof weg en hij gaf er nog een trap tegenaan, zodat Bryce vrij was. Hij tilde Bryce weer op en hield de jongen vast, zijn ene arm onder zijn benen, de ander ergens bij zijn rug. “Heb je nog hulp nodig?” vroeg hij terwijl hij naar hem glimlachte. Hij begon kalm te lopen, niet van plan de jongen los te laten. Als de jongen zich echt heel slecht zou voelen, zou hij hem naar de verpleegsterskamer brengen. Anders zou hij zichzelf vast wel loswurmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 6:42 am


Lucht. Dat was het enige wat hij op dat moment nodig had. Zijn mond ging open, maar hij kreeg geen zuurstof binnen. Hij had niet eens de kracht om in te ademen.
“Houd vol!” hoorde hij de jongen roepen, terwijl het gewicht van de tak op zijn rug drukte. Hij begon sterretjes te zien en het zou niet lang duren voordat hij bewusteloos zou raken, al was dat op een of andere manier best humoristisch.
Opeens werd de tak deels van zijn rug af getrapt. Nog een trap en hij was vrij, waarna hij zich op zijn rug draaide om adem te halen. De jongen tilde hem weer op, alsof hij een klein kind was dat niet goed kon lopen. Het irriteerde hem, maar toch vond hij het op een of andere manier fijn dat hij hem gered had en was het misschien onbeleefd om zich meteen los te wurmen.
“Heb je nog hulp nodig?” vroeg Katsu terwijl hij glimlachte. Hij begon te lopen en Bryce ademde diep in en uit.
“Nee.. het gaat wel.. Laat me los.” Hij wurmde zich uit de armen van de jongen en ging staan, maar hij zakte al meteen weer tegen een boom aan doordat hij nog niet echt goed kon ademen. “Ga gewoon.. weg.. Het gaat wel..” zei hij haperend en hij ging op de grond zitten, probeerde zich te concentreren op zijn ademhaling.


Laatst aangepast door Bryce op zo mei 01, 2011 7:43 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Katsu




Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: Keep me alive while I die..

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 7:14 am

‘Nee.. Het gaat wel.. Laat me los..’ hoorde hij Bryce zeggen. Katsu rolde met zijn ogen. Hij voelde hoe Bryce zich uit zijn arme wurmde en zelf ging staan, maar al snel weer neerzakte. ‘Ga gewoon.. Weg.. Het gaat wel..’ klonk zijn stem. Hij haperde. Het was duidelijk dat hij niet goed kon ademen. Katsu ging voor hem op de grond zitten, één knie op de grond, terwijl de ander omhoog stond. Hij ging met zijn hand voorzichtig langs de nek van de jongen, langs zijn slagader. Zijn hart pompte - door zijn onregelmatige ademhaling - ook onregelmatig.
“Mond op mond nodig?” vroeg hij grinnikend. Vroeger zouden jongens daar anders op gereageerd hebben, want.. Tjah.. Toen was hij een meisje. Nu hij een jongen was hielp het vaak weinig, dus beschouwde men hem als een vreemde gast met flauwe humor. “Vat dit vooral niet raar op, kleintje,” zei hij uiteindelijk. Hij was niet homo. Hij was een vrouw. Maar dat wist die gast niet..
Hij bracht zijn mond naar die van de jongen en glimlachte terwijl hij dit deed. Hij had zijn handen op de borst van de jongen en duwde daar eens in de tijd even op, terwijl hij zacht blies.
Uiteindelijk kwam hij van hem af en keek hij hem met een scheve glimlach en een glinstering in zijn duivelse rode ogen aan. “Hé, kleintje, leef je nog?” vroeg hij droogjes. Hij lachte zachtjes om zijn eigen actie. Hij leunde weer een beetje naar achteren en keek de jongen aan met die scheve glimlach. “Weet je zeker dat je verder geen hulp nodig hebt, uk?” vroeg hij toen, terwijl hij hem aan bleef kijken. Niet op zo’n vieze pedofiele manier, maar op een meer intimiderende manier.
Hij glimlachte lichtjes naar de jongen, terwijl hij rustig wachtte op een reactie. Hij was benieuwd hoe de jongen zijn actie op zou vatten. De jongen wist niet dat hij een meisje was en hoefde dit ook niet te weten. Hij was benieuwd. Als hij hetero was, zou de jongen een halve hartaanval krijgen of hem pijn willen doen. Gelukkig had hij zijn apparaatje aanstaan en zou zijn AIM-veld hem dan makkelijk kunnen beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 7:44 am


De wereld leek te draaien en zijn ogen schoten alle kanten op om houvast te krijgen aan de werkelijkheid. Ondanks wat Bryce zei, verscheen de jongen toch voor hem. Hij kromp ineen toen de jongen hem bij zijn nek aanraakte. Zijn ogen schoten naar zijn handen die verslagen op zijn schoot lagen.
“Mond op mond nodig?” Zijn ogen gingen naar het gezicht van de jongen, maar daarna weer terug naar zijn handen. Het was vast een grapje. “Vat dit vooral niet raar op, kleintje.”
Opnieuw keek hij op, om deze keer de warme lippen van Katsu op de zijne te voelen. Een warm gevoel ging door hem heen en er werd steeds weer adem in zijn longen geblazen. Hij moest moeite doen om niet achterover te vallen. Het had een kalmerend effect op hem, niet alleen op hemzelf, maar ook op zijn ademhaling en zijn hartslag. Toen hij helemaal was gekalmeerd en de jongen van hem af ging, schoot de paniek weer in zijn lichaam, waardoor hij iets sneller begon te ademen en een rood hoofd kreeg, waardoor hij achteruitschoof en zich weg draaide.
“Hé, kleintje, leef je nog?”
“Ja ik leef nog,” gromde Bryce geïrriteerd. Niet omdat de jongen hem net indirect had gezoend, maar ook omdat hij kleintje werd genoemd. Nog steeds ging er een warm gevoel door zijn lichaam en het liefst wou hij dat die verdween. Meteen.
“Weet je zeker dat je verder geen hulp nodig hebt, uk?” Het was even stil voordat Bryce antwoorde.
“Hou toch op! Ik kan er ook niks aan doen dat ik klein ben!” riep hij geïrriteerd met een rood hoofd van schaamte. Hij wou het liefst hier weg, maar was bang dat hij dan weer zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katsu




Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: Keep me alive while I die..

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 8:09 am

Het kleintje was overduidelijk geïrriteerd omdat Katsu er niet mee stopte om hem te beledigen omdat hij klein was. Of, koosnaampjes geven. Hij grinnikte zacht, kroop weer een beetje op de jongen af en legde zijn hand op het hoofd van de jongen. “Rustig, uk,” sprak hij kalm. “Er is niets mis mee,” glimlachte hij toen. Hij hief zijn hoofd een beetje omhoog en liet zijn hand weer zakken. “Het heeft wel iets schattigs,” glimlachte hij toen. Opnieuw niet met een pedofiele stem erbij, meer alsof hij het over een hond of een klein kind had, zonder echt gevoelens te tonen, of iets in die zin. Hij hoorde hoe nog een paar takjes naar beneden vielen, maar was deze keer op tijd. Zo’n twee meter boven hen leek het alsof ze op een soort koepel landden en rolden opzij en naar beneden.
Toen merkte hij het rode gezicht van Bryce op. Hij hief een wenkbrauw op. “Uk, wat is er? Voel je je nog steeds niet goed?” vroeg hij, nu wat meer aarzelend dan hiervoor. Dit was iets waar hij weinig weet over had. Natuurlijk, als meisje had hij veel vriendjes gehad. Meer dan genoeg. Maar, dat was tot zijn dertiende levensjaar. Want toen begon het experiment. Hij was alles een beetje ontleerd en was een beetje traag van begrip wat betrof dingen die niet logisch waren in zijn ogen.
“Als je naar de verpleegster wil moet je het zeggen. Ik kan je er makkelijk heen brengen,” glimlachte hij. Hij zette het apparaatje weer uit, omdat hij het anders zo niet meer kon gebruiken. En toen herinnerde hij zich zijn kruk. Wanneer hij de kracht van het elektrische apparaatje erbij had, kon hij lopen. Anders had hij ondersteuning nodig wilde hij langer lopen. “Moment,” sprak hij en hij liep op de stok af, maar wist hem te pakken voor hij er echt bij was, door gebruik te maken van de vectors. Hierdoor kon hij zich eerder omdraaien en weer teruglopen naar Bryce, om voor hem neer weer te gaan zitten en de kruk naast zich neer te leggen. Wat haatte hij dat rotding. Hij hoopte maar dat zijn spieren snel weer bruikbaar zouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 8:24 am


De jongen kwam weer naar hem toe, waardoor hij een nog roder hoofd kreeg.
“Rustig, uk,” zei Katsu. “Er is niets mis mee.” De jongen glimlachte, waardoor hij een raar gevoel kreeg en hij keek weer weg, draaide zich nog meer om. Nu zat hij al bijna met zijn rug naar de jongen gedraaid.
“Het heeft wel iets schattigs,” werd er tegen hem gezegd. Bryce snoof geïrriteerd. Het was even stil, er ritselde iets maar hij gaf er geen aandacht aan. Zijn gezicht was nog steeds rood, misschien wel roder.
“Uk, wat is er? Voel je je nog steeds niet goed?” De jongen klonk aarzelend en Bryce werd nog roder, voor zover dat nog kon. Hij had zijn rode gezicht opgemerkt.
“Nee! Ik-.. Laat me met rust!” schreeuwde hij boos en er ontstonden tranen in zijn ogen. Opnieuw draaide hij zich wat, zodat hij zijn rug naar de jongen toegekeerd had. Zijn ademhaling ging sneller door paniek en schaamte. Het zou niet lang meer duren voordat hij weer zuurstoftekort kreeg.
“Als je naar de verpleegster wil moet je het zeggen. Ik kan je er makkelijk heen brengen,” zei de jongen. Waarom vroeg Katsu dat, terwijl hij hem ook nog zat te irriteren?
“Moment,” mompelde de jongen op een gegeven moment. Bryce zag vanuit zijn ooghoeken dat de jongen weg liep en zag zijn kans om aan de jongen te ontsnappen. Hij stond op en begon te rennen, maar al snel zakte hij weer in elkaar en begon hij naar adem te snakken. Het werd hem allemaal een beetje te veel. Stom joch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katsu




Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 16 years
Krachten:
Partner: Keep me alive while I die..

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 8:45 am

De jongen bleef volhouden dat hij hem met rust moest laten. En hij luisterde niet. Toen de jongen plots wegrende, rolde Katsu met zijn ogen. Hij zette het geluid - want het apparaatje maakte een bepaald geluid dat hem op de been hield - niet aan. Hij wist dat de jongen uiteindelijk toch wel moe zou worden en leunde dus kalm op zijn kruk, wachtend tot de jongen verderop neerviel. Toen liep hij met kalme passen op de jongen af, zijn kruk gebruikend.
Rotkruk. Rotexperiment. Rotspieren. Hij haatte de eigenaar van de Faciliteit. Ze hadden hen gebruikt als proefkonijnen. Hij wist veel van het experiment af, nu. Het had gediend om een OOC te creëren; een Out Of Control. Ze wilden zien wat er gebeurde wanneer dit gebeurde. Wanneer hun level het limiet bereikt hadden.
Hij schudde zacht glimlachend zijn hoofd toen hij was aangekomen bij Bryce. “Hé, Bryce,” sprak hij kalm. Hij porde de jongen met zijn kruk in zijn zij. “Je hoeft heus niet te vluchten. Ik doe je geen pijn,” zei hij met een glimlach op zijn gezicht die duidelijk maakte dat hij lol had over iets wat niemand anders begreep. Typisch, dat had hij wel vaker.
“Weet je?” glimlachte hij. “Het lijkt een beetje alsof je bang voor me bent,” zei hij en hij liep naar de voorkant van de jongen, waar hij weer op één knie ging zitten. Hij stak zijn hand uit, duidelijk niet van plan deze jongen zomaar zijn gang te laten gaan. Eén van de trekjes die hij ook al voor het experiment had gehad; hij zou zijn zin krijgen. Absoluut.
“Stop met wegrennen en laat me je helpen, Bryce,” zei hij. Hij zei geen uk, geen kleintje, gewoon zijn naam. Eens zien of dat hem wat rustiger zou houden. Hij ging even met zijn hand door zijn witte haar. Een trekje die hij echt eens af moest leren, wilde hij dat mensen niet raar begonnen te denken.
Er was echter iets wat hem van slag bracht. Hij wist dat het experiment ooit.. Dat de effecten ooit zouden stoppen. Hij wist enkel niet wanneer. Maar, dat zou betekenen dat hij terug zou veranderen. En dat zou voor de nodige problemen kunnen zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bryce

Bryce


Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 30-04-11

Character
Leeftijd: 16
Krachten:
Partner: You just think it's funny to leave me alone in this stupid world.. Well, it's not!

I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitimezo mei 01, 2011 9:08 am


Hij kneep zijn ogen dicht toen hij de jongen naar hem toe hoorde komen en hield zijn hand voor zijn mond.
“Hé, Bryce.” De jongen porde hem in zijn zij met een kruk. “Je hoeft heus niet te vluchten. Ik doe je geen pijn.” Hij deed hem geen pijn, maar toch wel. Het voelde allemaal zo verward. Waarom liet de jongen hem niet met rust? Dan was alles voorbij. De jongen leek even achter hem te blijven staan.
“Weet je?” ging de jongen verder. “Het lijkt een beetje alsof je bang voor me bent.” Bryce haalde zijn hand voor zijn mond vandaan en opende zijn ogen toen de jongen voor hem ging knielen. De jongen kon hij nauwelijks onderscheiden in het donker, toch zag hij hem. Zijn ogen staarden naar de grond.
“Stop met wegrennen en laat me je helpen, Bryce,” zei Katsu. Bryce keek op en staarde even naar de hand. Hij schudde zijn hoofd.
“Het gaat wel weer. Ik ga naar bed,” fluisterde hij met nog steeds een rood hoofd. Hij stond op en liep weg, deze keer op een rustig tempo, zodat hij waarschijnlijk niet zo snel zou vallen. Na een poosje keek hij om, ging met zijn hand door zijn haar. De jongen volgde hem niet meer, dus vervolgde hij zijn pad naar het gebouw dat in de verte al tussen de bomen te zien was. Althans, de lichten ervan.

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I wish that I can touch people normally.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wish that I can touch people normally..   I wish that I can touch people normally.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wish that I can touch people normally..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Annoying people...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Degree :: Bossen-
Ga naar: