Aantal berichten : 77 Registratiedatum : 10-04-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*
Character Leeftijd: 7 Jaar Krachten: Partner: x
Onderwerp: Insane girl #2 ma apr 11, 2011 6:50 am
Ello poppet everyone ^^'
De naam is Quinty, Ik ben geboren en getogen in Maastricht. Ik ben geboren op 12 Maart 1995, wat betekend dat ik nu al 16 jaar en 1 maand op deze aarde woon >D Ik woon samen met mijn ouders en twee katten. Lodewijk, een dikke bruine Pers, en Marie-Antionette [Marietje], een kleine witte poes, het is half broer en half zus, maar dat is niet te zien xD Ik doe HAVO 4, profiel N&G. Ik wil later iets in de ICT kant gaan doen, waarschijnlijk met ICT Media Design ^^' De kans is groot dat ik dit jaar over moet doen, maar dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit xD Mijn hobby's zijn; Bewerken, Schrijven, Muziek Luisteren, Chillen met vrienden, RPG'n, RP'n, Gamen, Pirates of the Caribbean <'3 en nog heel wat xD Ik ben begiftigd met Dyslexie, maar gebruik Google Chrome. Toch zullen er nog wel wat spellingsfouten in mijn posts kunnen zitten ^^'
ik heb een paar Anime's gezien; - Junjou Romantice - Death Note - Hetalia - Vampire Knight - Rosario + Vampire
Ik ben bezig aan; - Bleach - Naruto
Ik wil nog kijken; - Elfen Lied
Ik kan hier nog een heel verhaal opgaan hangen, maar daar heb ik geen zin in Dus hier moeten jullie het mee doen xD
-xxx- Quinty
Arashi
Aantal berichten : 165 Registratiedatum : 10-04-11 Leeftijd : 27
Character Leeftijd: 17 Krachten: Partner: Nobody will steal my heart.
Onderwerp: Re: Insane girl #2 ma apr 11, 2011 6:54 am
Ik wist niet eens dat jij Dyslexie had, was helemaal niet op te merken. =O
Nja, Yōkoso en een fijne avond verder. xD
Pat
Aantal berichten : 77 Registratiedatum : 10-04-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : On board of the Black Pearl *wbw*
Character Leeftijd: 7 Jaar Krachten: Partner: x
Onderwerp: Re: Insane girl #2 ma apr 11, 2011 6:56 am
Niet iedereen weet het, of merkt het XD Dat is voor mij juist een goed teken ^^'
Dank je <3
Kato
Aantal berichten : 121 Registratiedatum : 11-04-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : Dat wil jij wel weten hea?