Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 'T was a long night.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:36 pm

Alles duizelde. Hij negeerde de excuses van Izaya en viel bijna tegen hem aan. Zijn ogen waren open en hij klopte de jongen even met zijn ene hand zachtjes maar troostend op het hoofd, waarna hij de tranen wegveegde. Het was moeilijk om te praten, door het bloed. De tranen die over zijn eigen gezicht liepen, waren niet echt zo heel duidelijk, behalve als je heel goed keek. Op een gegeven moment durfde de jongen hem uiteindelijk toch aan te kijken, maar leek hij in paniek te raken. Shizuo fronste even lichtjes. Wat was er nou weer?
"Ik heb.. Ik heb.." Was hem de bloedneus nu pas opgevallen? "Ik heb je neus volgens mij gebroken." Zijn ene hand, die de tranen van Izaya’s gezicht had geveegd, ging naar zijn neus. Het voelde inderdaad niet echt goed. Het deed pijn, maar hij was pijn gewend dus had in eerste instantie niet opgemerkt dat het zo erg was. Oh god. Er schoot woede door hem heen en hij kneep zijn ogen dicht, om een woedeaanval in te houden. Zijn ogen gingen weer open toen hij twee armen losjes om zijn nek voelde en de jongen tegen hem aan leunde.
“Ssssht,” mompelde hij troostend. “Stil maar.” Zijn stem was zachtjes en aan de toon waarop hij sprak kon je duidelijk horen dat hij de hele tijd al aan het huilen was. Een van de redenen waarom hij op dit moment ook het liefst niet sprak. Hij wou niet zwak overkomen. Zijn ene hand had nog steeds zijn neus vast. Gelukkig verminderde het bloed wel een beetje, al liepen er wel een paar straaltjes bloed over zijn borstkas naar beneden. Gatver, hij zat er helemaal onder! En dan was zijn favoriete blouse ook nog doorweekt met bloed, dat kon je er nooit meer uit krijgen.
"Ik breek net je neus denk ik en je.. je.. je zit onder het b-bloed. En dan hou je nog wel van me?" Shizuo knikte zachtjes, al kreeg hij weer neigingen om de jongen te slaan. Misschien later, nu zou hij de jongen de stuipen op het lijf jagen. Zijn ogen staarden langs de jongen heen en zijn blik was een beetje afwezig. Zoveel dingen die hij op het moment niet mocht doen: geweld gebruiken tegen Izaya, boos worden, flauw vallen, kokhalzen, kotsen.. Hij wendde zijn blik weer naar de jongen toen hij vanuit zijn ooghoeken zag dat die hem weer aan durfde te kijken. Zijn eigen tranen vermenigvuldigden zich toen hij de rode ogen van het huilen zag en de tranen. Zijn schuld. Allemaal zijn schuld. Een hand werd op zijn wang gelegd en veegde er zachtjes over, waardoor hij automatisch met zijn gezicht tegen de hand leunde en zijn ogen dicht deed. Hij opende zijn ogen uit schrik weer toen de jongen uit zijn armen klom. Had hij iets verkeerd gedaan? Zijn ogen staarden naar de grond onder hem. Was hij zo slecht bezig? Opnieuw schrok hij toen er een vochtig stuk wc-papier over zijn gezicht veegde. Izaya liet zich weer tegen hem aan vallen en hij sloeg zijn armen om de jongen heen, omdat die anders om viel.
"Het spijt me echt zo erg, het is allemaal mijn schuld." Zijn ene hand streelde zachtjes over de rug van de jongen. Het enige wat hij nog kon zeggen was het ssht geluidje. "Ik.. Ik.. Ik hou ook van j-jou." Er verscheen een kleine maar tevreden glimlach op Shizuo’s gezicht. Lippen raakten zijn nek even aan. De jongen keek hem daarna bezorgd aan. "Luister, ik ben zo t-terug.. Je moet naar het ziekenhuis." Ziekenhuis.. Hij haatte die mensen, ze deden altijd alles fout en dachten altijd alsof ze alles beter wisten. Daarom ging hij er ook bijna nooit heen als hij gewond was, in plaats daar van naar een vriend die een soort ondergrondse dokter was. Maar nu hij op degree zat bemoeide de verpleegster altijd met hem en had hij haar zelfs een keer geslagen. En nu woonde die vriend ook een paar uur verder weg. En ze lieten hem er vast niet heen gaan. Shizuo knikte even kort, waarna de jongen zich opnieuw uit zijn armen wurmde en de badkamer uit liep. Hij protesteerde maar niks, wou de jongen niet rottiger laten voelen.

~De volgende ochtend

Zijn handen trilden een beetje terwijl hij de ene kruk in zijn ene hand had en een soort rapport die hij af moest geven bij de decaan. Het zonlicht irriteerde hem en de auto die hem naar Degree had gebracht, hoorde hij in de verte wegrijden. Een beetje wankelend en steunend op de kruk liep hij naar het gebouw toe. Een paar kinderen die op Court Yard speelden, zagen hem al aan komen en begonnen te roepen. Shizuo gromde. Stomme etters. Bijna struikelde hij toen de kruk op een steentje werd geplaatst. Hij had hem omdat hij veel bloed had verloren, en dus ook nog bloedtransfusie had ondergaan, maar zich nog steeds duizelig voelde en anders meteen neer viel. Het met steentjes bezaaide pad liep niet echt lekker, toch wou hij niet naast het pad lopen. Dan riskeerde hij dat hij misschien zijn kruk in een kuil zette en dan viel. Opstaan ging namelijk nog niet zo goed. Het verband op zijn hoofd zat niet echt heel lekker en om zijn ene arm had hij ook verband, namelijk van de naald van de bloedtransfusie. Het had heel raar gevoeld, zo’n bloedtransfusie. Ook duurde het heel lang voordat ze van Degree zijn bloedgroep hadden doorgekregen. Moeizaam liep hij het kleine trappetje op en duwde hij de zware deur moeilijk open. Een klein kind hielp hem, die als compliment een grom kreeg.
Het duurde niet lang voordat hij de brief aan de decaan had gegeven en nu al bijna bij de jongensslaapzaal was. Hij wou het liefst gaan slapen, aangezien hij de hele nacht wakker had gelegen door het gepiep van apparaten. Ze wouden hem zelfs slaappillen geven, maar Shizuo had gezegd dat hij het wel redde. Zijn hand duwde de deur van de jongenskamer open. Het was leeg, natuurlijk. Het was al bijna lunch en de meeste kinderen waren buiten. Bijna struikelde hij weer, gevolgd door een vloek. Toen hij bij zijn bed stond, wist hij dat hij niet alleen was. De slapende Izaya zag er zo schattig uit, dat hij hem niet eens weg durfde de duwen. Shizuo bleef een poosje staan. Hij had het niet leuk gevonden dat de verpleegsters de jongen hadden weggestuurd. Bijna had hij weer een woedeaanval gekregen. Er ontsnapte een zucht uit zijn mond. Het shirt wat hij aan had zat strak en irriteerde hem, daarom trok hij ook eerst een eigen T-shirt aan en gooide hij het shirt wat hij had gekregen van de verpleegsters ergens in een hoekje neer. Daarna wendde hij zich tot de slapende jongen.
“Schuif eens op,” mompelde hij terwijl hij terwijl hij de jongen zachtjes de andere kant op duwde. De kruk kletterde op de grond en hij probeerde zich op het bed neer te leggen, wat wel moeilijk ging. Uiteindelijk lag hij onder een mini stukje deken, aangezien de jongen alle dekens had weggetrokken. Hij legde een arm voorzichtig over de slapende Izaya heen en drukte hem een beetje tegen zich aan. Shizuo sloot zijn ogen en probeerde te gaan slapen, wat niet echt lukte aangezien hij was afgeleid door de slapende jongen die tegen hem aan lag.

[OOC: 1229 woorden. >D ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 25, 2011 10:02 pm

'Schuif eens op..' echode er in zijn hoofd, niet sterk genoeg om hem helemaal wakker te maken. Hij rolde een beetje de andere kant op en voelde ook niet dat hij opzij werd geduwd. Er klonk gekletter maar dat was dan weer niet genoeg om hem wakker te maken. Zijn ogen zaten nog dicht en hij had in zijn slaap weer eens alle dekens op zich genomen. Onbewust voelde hij warmte tegen hem aan, het lichaam van Shizuo. Hij was zo moe dat hij daar niet eens wakker voor werd. Hoewel hij nog sliep, wierp hij toch wat dekens over Shizuo heen, onbewust weliswaar. De arm die om hem heen kwam te liggen wekte hem ook niet.
Half wakker en half in zijn dromen draaide hij zich om en zat weer tegen Shizuo's borst aan. "Het spijt me zo," mompelde hij, meer in zijn dromen dan in werkelijkheid. Het was ook wel ontzettend zachtjes en klonk heel slaperig. Het was dan ook niet de eerste keer dat hij praatte in zijn slaap.

Een paar uur later begon Izaya een beetje meer wakker te worden maar kon niet eens normaal zijn ogen openen, te moe. Uiteindelijk ging hij met zijn handen door zijn ogen, maar bleef toch liggen. Wat had hij een hoofdpijn zeg. En zijn rug bonkte alsnog en het voelde nog altijd heet aan. Het verbaasde hem dan ook dat Shizuo's arm nog steeds over hem heen lag. Hij vroeg zich af hoe lang de kamer al leeg was en of het al de hele tijd zo was geweest. Hij wist niet eens hoe laat het was. Uiteindelijk opende hij zijn ogen en keek in het slapende gezicht van Shizuo. Hij glimlachte voor een moment en kwam daarna naar boven. Shizuo's arm gleed van hem af, maar de jongen sliep nog. Met zijn mond open, verband op zijn neus en zijn haar zat nogal rommelig. Dat van Izaya ook, dat zat aan de ene kant helemaal omhoog, de kant waar hij op had geslapen. Hij smakte even met zijn lippen om de ochtend-smaak een beetje weg te werken en gaapte vervolgens. Hij stond op en liep vermoeid naar de badkamer, met zijn spullen. Hij poetste zijn tanden en spoelde ze toen ook. Hij gooide wat water in zijn gezicht en kamde even vluchtig door zijn haar voordat hij alles terug stopte en weer terug liep. De spullen werden in de kist gegooid voordat hij weer naast Shizuo neerplofte en zijn ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 25, 2011 10:30 pm

Uiteindelijk viel hij toch in slaap, met een open mond en zacht gesnurk. Het was lekker warm, gelukkig waren de dekens niet echt heel dik en zweette hij dus niet snel. Zijn hand klemde de jongen af en toe tegen hem aan, aangezien hij bang was om hem kwijt te raken. Zijn gedachten en dromen gingen over verschillende dingen. Ook over wat er de vorige dag was gebeurt. De plek op zijn arm waar de naald had gezeten tijdens het bloedtransfusie, prikte een beetje, dus bewoog hij zijn arm af en toe een beetje. En.. hij had voor het eerst gezegd dat hij van Izaya hield. En hij had hetzelfde antwoord terug gekregen. Er verscheen een kleine glimlach op zijn gezicht en hij fluisterde zachtjes de jongen zijn naam in zijn slaap. Toen de jongen opeens een poosje uit zijn armen was verdwenen, begon hij te draaien. Hij mistte iets en raakte in paniek, wat je kon horen door de hijgerige ademhaling. Al snel kwam er weer iets naast hem liggen en omhelsde Shizuo de jongen weer. Na een poosje ontstonden er gedachtes in zijn hoofd die hij eigenlijk nooit wou hebben. Het begon warmer te worden en zijn ademhaling ging omhoog, gepaard met af en toe vage geluidjes. Zijn lichaam trilde en hij dook in elkaar. Het was al te laat toen hij wakker werd, met een hoge ademhaling en een raar gevoel, gepaard met zweet en een nat gevoel tussen zijn benen. Oh god.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 25, 2011 10:47 pm

Izaya lag eigenlijk wel lekker zo. Hij kon niet echt meer slapen, maar hij kon wel gewoon een beetje liggen en half wegzakken. Hij fronste even toen de jongen naast hem vage geluiden begon te maken, van die vunzige. Zijn ademhaling was omhoog gegaan en Izaya kwam naar boven. Shizuo dook half in mekaar en werd wakker. Er zat een natte vlek op bed en Izaya sprong op uit bed, zodat hij ernaast kwam te staan. "Wat heb jij toch een timing," grijnsde hij plagend tegen Shizuo, die zich waarschijnlijk doodschaamde. Hij liep naar de andere kant van het bed, en zakte neer op de grond en liet zijn armen op bed rusten.
"Ik hoop maar voor jou dat je over mij droomde, meneertje," zei hij en drukte zijn vinger tegen Shizuo's voorhoofd. Het was wel echt een maagdelijk maagdje. Hij was negentien, toch? En dan kwam zoiets nu pas? Hij had het zelf nooit meegemaakt, want hij had het zelf al een keer gedaan voordat zoiets kon gebeuren. Dan gebeurde zoiets namelijk niet, silly Shizuo. Hij keek even bedenkelijk. Hij vond het niet zo erg allemaal, alleen was ie er net wel lichtelijk van geschrokken.
"Dat was volgens mij echt een soort verassingsaanval he?" hij begon te lachen en liet zijn hoofd op bed vallen met zijn gezicht in het bed. Hij zag er de humor dan weer wel van in.
"Maar wat ik me nu echt afvraag," hij keek weer op naar de jongen, "is hoe je dit uit gaat leggen als je je dekbed en de was in moet gooien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 25, 2011 11:09 pm

Het was snikheet en zijn ademhaling was hijgerig. Waarom moest het nou net weer nu Izaya er bij was gebeuren? Hij kneep zijn ogen dicht, terwijl zijn gezicht rood was.
"Wat heb jij toch een timing." Shizuo gromde boos en opende zijn ogen weer. Hij draaide zich op zijn zij, net de kant waar de jongen bij ging zitten. "Ik hoop maar voor jou dat je over mij droomde, meneertje." Hij snoof, waardoor zijn hand naar zijn neus schoot aangezien het zeer begon te doen. Een vinger porde zijn voorhoofd.
“Dat zou je wel willen, hè?” gromde hij. Eigenlijk was de droom ook over Izaya. En dat wou hij net niet. Gelukkig kon hij zich al meer dan de helft niet herinneren, anders had hij zich nog meer geschaamd. Vroeger, voor Degree, had hij dit al een paar keer gehad, maar dit was de eerste keer op Degree.
"Dat was volgens mij echt een soort verassingsaanval he?" Opnieuw gromde hij.
“Zal wel.” Zijn gezicht was nog steeds rood en hij keek weg toen de jongen begon te lachen.
"Maar wat ik me nu echt afvraag," begon de jongen en hij keek weer naar hem, zodat hun blikken elkaar kruisten en hij weer weg keek. "is hoe je dit uit gaat leggen als je je dekbed de was in moet gooien?" Opnieuw snoof hij, waarbij er tranen in zijn ogen ontstonden en hij weer met zijn hand naar zijn neus greep.
“Dat mag jij lekker doen. Ik ga eerst douchen.” Hij duwde de jongen aan de kant, pakte wat kleren uit zijn tas en haastte zich naar de douches. Gelukkig kwam hij niemand tegen. Toen hij klaar was, gooide hij de kleren in de was en liep hij naar de slaapkamer en verschoonde hij zijn bed. Toen dat ook weer klaar was, ging hij op de grond zitten met opgetrokken knieën waar hij zijn armen om heen had geslagen. Hij schaamde zich nog steeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 3:15 am

"Dat zou je wel willen, hè?"
"Ja." Izaya had een triomfantelijke glimlach op zijn kop staan en ging even met een hand door zijn haar. De jongen wimpelde zijn reactie af met een 'zal wel' en keek opnieuw weg..
"Je weet toch dat ik je maar plaag.." zei hij en trok een pruillip, terwijl hij naar Shizuo's achterhoofd keek. Uiteindelijk kreeg hij toch een echte reactie uit Shizuo, maar niet eentje die hij wou horen.
"Dat mag jij lekker doen. Ik ga eerst douchen."
"Ah toe, mag ik met jou mee?" vroeg hij zachtjes maar werd al gauw aan de kant geduwd. Maar no way dat hij van plan was om dat vieze bed te verschonen. Hij draaide zich om en liep de deur uit.

Toen hij terugkwam had hij een zwarte koffie in zijn handen. Er was weinig mee gedaan, maar hij hield meer van bitter dan van zoet. En hij wist dat Shizuo juist van zoetigheid hield, maar wist niet of een koffie met vijfhonderd zoetjes erin zo'n goed idee was.
Het duurde even voor hij Shizuo ontdekte, die met zijn knieën opgetrokken zat en zichzelf dusdanig in een soort balletje had gevouwen. Een gesloten houding, schaamte. Dat begreep hij wel, hoewel hij het niet zo erg vond. Wat er zojuist was gebeurd dan.
"Kop op," zei hij uiteindelijk toen hij voor de jongen stond. Hij zette zijn koffie op een van de kisten en hurkte voor de jongen neer.
"Het is niet 't einde van de wereld hoor." probeerde hij nog, maar realiseerde zich dat hij vrij slecht was in 'troosten'. Vooral bij iemand zoals Shizuo, want je wist nooit wat hij wou. Waarschijnlijk alleen zijn, maar Izaya hield niet van alleen zijn. Als hij logischer nadacht was het niet eens zo raar. Shizuo was duidelijk nog niet echt bezig met de dingen waar Izaya wel mee bezig was, dus ook niet.. alleen. Dus het was eigenlijk wel vrij normaal. Hij opende zijn mond om wat te zeggen, maar sloot het alweer snel. Hij liet zich op zijn kont vallen, tegenover Shizuo. Hij wachtte stilletjes af tot de jongen uit zijn positie kwam. Hij wou zeggen 'ik weet hoe je dit soort dingen kan voorkomen', maar hij wist dat de jongen het stom zou opvatten. Al zou Shizuo wel weten wat hij bedoelde. Hij speelde wat met de zilveren ring om zijn vinger.

Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 5:28 am

De kamer was leeg terwijl hij daar zat. Hij had geen idee waar Izaya in godsnaam gebleven was.
"Ah toe, mag ik met jou mee?" had de jongen gevraagd. Diep van binnen had hij hem willen meesleuren, maar daar zou hij toch nooit de moed voor kunnen hebben. Hij was nou eenmaal de persoon die zulke dingen nooit deed, maar het wel bijna zou overwegen als er geen andere keus was. Bijna. Zijn ogen staarden naar de grond toen de jongen de kamer binnen kwam lopen. Met.. een kop koffie? Zwarte koffie ook nog wel. Vieze, gore zwarte koffie. Waar sloeg dat op? Hij beet geïrriteerd op zijn lip. Hij hield zelf niet echt van koffie, maar als hij het dronk was het altijd wel met zoetjes of suikerklontjes er in, samen met melk. En dan niet puur, zoals Izaya nu had. Zijn ogen staarden nog steeds naar de grond en zijn gezicht was nog steeds wat rozig terwijl hij daar zat. Op zijn neus zat de zonnebril, die hij altijd wel op had. Al sneeuwde het. Dankzij het verband deed het niet zo’n zeer meer.
"Kop op," zei de jongen, die daarna voor hem neer hurkte. Shizuo keek nog steeds weg. "Het is niet 't einde van de wereld hoor." Oké, aan de ene kant had de jongen gelijk. Maar aan de andere kant klonk het heel ongelovig. Hij deed de zonnebril op zijn neus wat omhoog met zijn ene hand, omklemde daarna weer zijn benen. Zijn blik ging even naar de kruk die naast het bed lag. Had Izaya hem al opgemerkt. Uiteindelijk ontspande hij zijn houding een beetje, ging hij in een wat onverschilligere houding zitten, met nog steeds opgetrokken benen, alleen hingen zijn armen wat onverschilliger over zijn benen heen en had hij zijn benen een beetje uit elkaar gezet.
"Waarom nou zwarte koffie?” mompelde hij afkeurend, terwijl zijn blik op de koffiemok gericht was en zijn gezicht wat vertrokken was van afschuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 5:54 am

"Waarom nou zwarte koffie?"
"Ik hou van bitter eten. Ik dacht nog, zal ik een koffie met melk en vijfhonderd zoetjes voor je meenemen, maar ik dacht dat je boos was." zei hij uiteindelijk en voegde er maar niet aan toe dat hij bang was dat hij koffie in zijn gezicht kreeg. Nou ja, bang was dan wel weer een te groot woord.
Izaya legde zijn handen op Shizuo's knieen en drukte deze zachtjes naar beneden. Toen Shizuo's benen op de grond zaten ging hij op de jongen zijn schoot zitten en vouwde zijn benen rond Shizuo's onderrug. Zijn armen legde hij op de jongen zijn schouders en liet zijn handen in elkaar weven. Hij leunde met zijn voorhoofd tegen die van Shizuo, heel voorzichtig zodat hij de jongen zijn neus niet aanraakte. Hij keek hem in de ogen aan - voor zoverre dat kon met die zonnebril op - en verder niks. Toen hij merkte dat de jongen niet demonstreerde - hoe kon die eigenlijk ook, Izaya zat zowat aan hem vastgelijmd -
"Zullen wij even een ongestoord plekje opzoeken?" fluisterde hij en knipperde een keer. Hij kuste de jongen even op zijn Amerikaans, door soort van op zijn lip te sabbelen. Moest Shizuo niet doen alsof ie nergens van wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 6:14 am

De afstand was naar zijn gevoel een beetje te groot.
"Ik hou van bitter eten. Ik dacht nog, zal ik een koffie met melk en vijfhonderd zoetjes voor je meenemen, maar ik dacht dat je boos was," was het antwoord van de jongen op zijn vraag. Shizuo moest moeite doen om niet te gaan grinniken, lachen of zelfs maar te gaan grinniken. Dat was nergens voor nodig. Zijn ogen keken de jongen nog steeds niet recht aan, staarden maar naar het zachte tapijt. Hij keek wel op toen kleine handen zijn knieën omlaag drukten. Hij zei niks toen de jongen op zijn schoot ging zitten, sloeg zijn ene arm gewoon losjes om zijn middel heen. Er schoot lichte angst door hem heen toen de jongen met zijn voorhoofd tegen de zijne uitleunde en bijna automatisch gingen zijn ogen open en kon hij ze nog net half open houden. De wereld zag er een beetje donkerder uit door de zonnebril. Hij vroeg zich af of Izaya zijn ogen nog wel kon zien. Hij hief zijn ene hand op en streelde de wang van de jongen even kort. Het zat wel lekker zo, ze konden wel langer hier blijven zitten.
"Zullen wij even een ongestoord plekje opzoeken?" Shizuo wou antwoorden, maar werd gezoend. Op de Amerikaanse manier. Het voelde raar en irritant, dus zoende hij de jongen gewoon vol op de lippen en duwde hij voorzichtig zijn lippen open, liet zijn tong in de mond van de jongen glijden, waarna hij zachtjes ronddraaiende bewegingen maakte. De koffiesmaak verpestte alles een beetje.
Uiteindelijk stopte hij even en was zijn ademhaling hijgerig.
“Waarom?” vroeg hij op een beetje verbaasde toon. “Vind je het hier.. niet lekker zitten?” Hij snapte de jongen niet. Vond hij het onprettig hier?
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 6:40 am

Izaya irriteerde zich eraan dat hij zo naar boven werd geduwd en een tong in zijn mond gleed. Hij liet een protesterende kreun horen maar omdat er een arm op zijn rug zat kon hij niet naar achteren trekken zonder zichzelf pijn te doen. De tong in zijn mond voelde onprettig, maar dat kwam omdat het nog deels naar tandpasta smaakte. Uiteindelijk liet de jongen hem los en even zei Izaya niks meer.
"Waarom?"
"..."
"Vind je het hier... niet lekker zitten?"
"Sufferd." zei Izaya en pokete Shizuo's wang. Snapte hij het nou echt niet? Had ie toch gelijk gehad over dat maagdelijke maagdheid. Shizuo snapte de hint geen eens! Wat was hij voor een negentien jarige? Dan hoorde je dat juist te willen. Hij kon ook geen soep meer maken van de jongen. Hij stond op en pakte de jongen bij zijn hand waarna hij hem omhoog trok.
"Kom mee," zei hij en rende vooruit, terwijl hij de jongen wild met zich meetrok. Hij gooide de deur open en liep naar een andere gang, waar zich de 'naschoolse' clubjes bevonden. Hij trok Shizuo mee de leeskamer club in en deed de deur achter zich dicht en op slot. Hij had zo'n sleutel waarmee je alles open kon maken, toch handig. Hij leunde tegen de deur aan en pakte Shizuo bij zijn T-shirt. Hij trok de jongen naar zich toe en drukte zijn lippen op die van Shizuo.
"Snap je het nu dan?" fluisterde hij en trok de jongen iets dichter tegen zich aan. Opnieuw voelde hij zich een dwerg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:02 am

"Sufferd," kreeg hij als antwoord en Shizuo staarde hem nog steeds niet begrijpend aan. Wat wou de jongen van hem? Er werd in zijn wang gepord en hij snoof geïrriteerd, omdat hij het niet snapte. Was Izaya bang dat ze werden gestoord? Het was middageten en mooi weer, die kinderen zouden wel de slaapzaal uit blijven. Of anders dan jaagde hij ze toch gewoon weg? Dat zou hij altijd wel voor de jongen willen doen. En voor zichzelf. Die kleine etters zouden dan wel nog een poosje wegblijven. Maar waarom wou hij nou weg? Was hij bang dat Shizuo de kinderen dan pijn zou doen? Het interesseerde hem niks, maar als de jongen het zou vragen zou hij het gewoon doen. Alles. Nou ja, bijna alles dan. Zwijgend staarde hij de jongen afwachtend aan, totdat de jongen het zou vertellen. Plotseling stond Izaya op en werd hijzelf omhoog getrokken, waardoor hij schrok. Wat nou?
"Kom mee." Hij wou protesteren, maar werd al meegetrokken, de kamer uit en de gangen door. Uiteindelijk kwamen ze uit bij een of andere clubkamer van een leesclub. Izaya trok hem de kamer binnen en deed de deur op slot. Opnieuw schrok Shizuo toen de jongen hem naar zich toe trok. Hun lippen raakten elkaar aan. "Snap je het nu dan?" Zachtjes schudde hij zijn hoofd. Hij werd wat dichter naar hem toe getrokken, waarbij hun lichamen nogal heel dicht bij elkaar waren en er een raar gevoel door hem heen ging. En toen hij er beter over na dacht, wist hij opeens wat de jongen van hem wou. Zijn ogen werden groot en zijn gezicht rood.
“Ik-.. Maar-.. Maar-.. Jij-.. En-..” Zijn stem was haperend en hij probeerde de jongen voorzichtig weg te duwen, kreeg het benauwd en deinsde achteruit. De jongen liep gewoon kalmpjes mee, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Zijn ademhaling was snel en paniekerig. “Maar-.. M-maar-..” Hij struikelde bijna over een stoel en knalde tegen een muur aan, waar hij zich tegen aan drukte. Hij was niet bang. Nee, hij wist gewoon niet hoe het moest en was eigenlijk toch wel bang dat hij het dan fout zou doen. En hij durfde het niet. En hij had er over gedroomd, maar dat betekende toch niet dat ze het daadwerkelijk moesten gaan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:21 am

Opeens maakte alles contact met elkaar in Shizuo's hoofd en Izaya genoot zichtbaar van het moment. Hij observeerde de jongen voor een moment en maakte aantekeningen in zijn hoofd. De jongen werd helemaal rood en ergens was het best schattig.
"Ik-.. Maar-.. Maar-.. Jij-.. En-.."
"Geen gemaar. Grote jongen zijn Shizuo." zei hij daarna vast beraden. Terwijl de jongen achteruit liep, liep Izaya gewoon met hem mee. Uiteindelijk kwamen ze tegen een muur aan waardoor de jongen duidelijk in paniek raakte.
"Dit was wat je wou, niet dan?" zei hij plagerig, maar meende nog wel dat het ging gebeuren. Hij wist best dat Shizuo zou genieten zodra het moment er was, maar dat was nog even doorzetten voor de jongen.
"Niet bang zijn hoor. Ik help je er wel doorheen," fluisterde hij terwijl zijn handen op de jongen zijn kont waren geplaatst. Hij duwde zijn lichaam wat meer tegen dat van Shizuo aan en keek naar beneden. Toch maar eens starten.
"En daar begin ik nu mee." Izaya maakte Shizuo's riem met een snelle beweging los, trok het knoopje open en zijn gulp naar beneden. Zijn hoofd was naar beneden gericht en zijn ogen keken naar boven, naar Shizuo die nog altijd even rood was.
"Ik denk dat jij hier heel goed in gaat zijn," zei hij, afgaand van Shizuo's agressieve natuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 7:52 am

"Geen gemaar. Grote jongen zijn Shizuo," had de jongen gezegd na zijn gestamel. Het klonk alsof hij nu opeens een klein kind was. En eigenlijk voelde het ook zo. De muur gaf aan dat hij geen kant meer op kon, zonder geweld te gaan gebruiken. Shizuo was onzeker van zichzelf en staarde de jongen angstig aan. "Dit was wat je wou, niet dan?" Zijn stem klonk plagerig, maar hij kon er nog wel de drang en het verlangen in horen, waardoor hij wist dat de jongen uiteindelijk toch zijn zin zou krijgen. Hij wou hem geen pijn doen, aangezien dat de enige manier was om hem weg te krijgen. Of dan ging Izaya huilen als hij zijn zin niet kreeg. Hij ademde diep in en uit en deed dit een paar keer, toch was zijn ademhaling nog steeds snel en de paniek er nog steeds, alleen dan wat minder.
"Niet bang zijn hoor. Ik help je er wel doorheen." Zijn stem leek wat houvast te hebben en een beetje angstig schudde hij zachtjes zijn hoofd. Twee handen hadden zich op zijn kont geplaatst en duwde Shizuo meer naar de jongen toe. Hij voelde zich klein, heel klein. Zo klein dat hij zich zelfs kleiner dan de jongen voor zich voelde. "En daar begin ik nu mee." Hij trilde en snakte naar adem toen de riem los werd gemaakt, samen met zijn knoop en gulp. De jongen keek hem weer aan. "Ik denk dat jij hier heel goed in gaat zijn." Toen zakte zijn broek op de grond en wist hij dat het te laat was om nog van keuze te veranderen. Een keuze die hij bijna gedwongen maakte.

- HAHA CENSUUR >D -

Het was warm. Onmenselijk warm. Had iemand hun per ongeluk in een sauna gezet of zo? Zijn ogen gingen open en hij ging met zijn ene hand door het haar van de jongen die boven op hem lag. Lang had hij niet geslapen, aangezien hij dan bang was dat hij weer zo’n droom kreeg. Ze lagen beide op de bank in de kamer van de leesclub. Het was aan het eind van de middag, de oranje zon scheen door een paar spleten van de gesloten ramen door. Het half gedempte licht gaf wel een leuk effect. Shizuo zuchtte, waardoor zijn buik en borstkas samen met de slapende jongen omhoog ging. Zijn gedachtes gingen even naar wat er zo straks allemaal was gebeurt. De een klein deel had hij niet echt meegekregen, aangezien de emoties gewoon de overhand hadden genomen – wat kon hij er aan doen dat hij moest huilen? Het was zijn eerste keer, verdomme, en hij was hartstikke onzeker. Gelukkig had Izaya hem nog gerust kunnen stellen, anders was hij doodsbang in een hoekje gaan zitten. Bang dat hij het verkeerd zou doen. Zijn vinger ging even over een wondje op de hals van de jongen, waardoor die even ineen kromp, maar gelukkig wel verder sliep. Half er over heen was nog een wondje te vingen en op de rand van de schouder nog eentje. Bijtwonden. Ook daar kon hij niks aan doen. Natuurlijk had de jongen ook teruggebeten en waren op beide lichamen krassen te vinden, kneuzingen en blauwe plekken. Het was heel anders dan hij zich had voorgesteld. Meer.. gewelddadiger. Het neusverband lag ergens in de kamer en hun kleren lagen her en der verspreidt. Het zou een stunt zijn als ze elkaars kleren aan zouden doen.
Shizuo schrok een beetje toen hij zich afvroeg wat hij in godsnaam moest zeggen als de jongen wakker werd. Zijn ogen staarden naar het plafond en hij legde een arm achter zijn hoofd, had zijn andere arm lichtjes om de jongen heen geslagen. Onder zijn ogen waren van die lichte blauwe plekken - die je altijd kreeg als je een gebroken neus had gehad - te vinden. Zijn ogen waren half open en een beetje nerveus wachtte hij totdat Izaya wakker zou worden. Straks had heel Degree hun gehoord. En iets zei hem dat ze dit nog veel vaker zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 8:29 am

Izaya lag tussen Shizuo's benen, maar met zijn bovenlichaam nog deels op Shizuo's buik rustend. Hij sliep nog, hij sliep bijna altijd langer dan Shizuo. Stomme ochtend personen ook. Hij voelde een mes tegen zijn nek en hij kroop in mekaar, nog half slapend. Omdat hij droomde wist hij niet dat het eigenlijk alleen Shizuo was die aan zijn wondje zat te voelen.
Na zo'n half uur lag hij daar nog steeds. "Hmmn.. mhn.. Shizuo.." mompelde hij zachtjes in zijn slaap en draaide een klein beetje de andere kant op. Best fijn eigenlijk. "Ja, ja, ik ook van.. jou.."
Nog een tijdje later werd hij pas wakker. Zijn rug deed meer pijn dan eerst - voor zover dat mogelijk was - en hij had het heet. Zijn handen zaten op Shizuo's borst en zijn hoofd op de jongen zijn buik en hij trok zijn handen wat terug en keek hem aan. Zou die al lang wakker zijn?
"Oh, sorry.. Ben je al lang wakker? Je had me best wakker mogen maken hoor," zei hij. Hij kon zich voorstellen dat de jongen zich lichtelijk verveelde. Lekker dan. Nou ja,.die overleefde het wel. Izaya trok zijn boxershort wat naar boven die half van zijn kont afhing en stond op van de bank.
"Ik ga even wat eten halen, wil je ook?" zei hij en deed een T-shirt aan dat op de grond lag. Toen hij het ding aanhad merkte hij pas dat het die van Shizuo was. Hij keek op de klok waar '7 uur' op was af te lezen. Er zouden maar weinig mensen zijn. Hij kon net zo goed naar beneden sneaken in Shizuo's shirt en zijn boxers om even wat te pikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 6:16 pm

Zijn hand ging voorzichtig door het zachte haar van de jongen die op zijn buik lag. Af en toe dommelde hijzelf bijna in. Helemaal slapen kon hij niet, het was gewoon te warm en straks dan kreeg hij weer van die dromen.. Het was een hele poos stil, op de ademhaling van de twee na.
"Hmmn.. mhn.. Shizuo.." Zijn blik ging naar Izaya. Was hij wakker? Aan de dichte ogen en de ademhaling te zien niet. "Ja, ja, ik ook van.. jou.." Shizuo grinnikte. Hijzelf praatte nooit in zijn slaap. De jongen dus wel. Hij dacht na wat hij moest zeggen als de jongen wakker werd, maar er kwam niks zinnigs uit. De hele tijd staarden zijn ogen naar het plafond, totdat hij voelde hoe de handen van Izaya op zijn borst naar beneden zakten. Hij was wakker.
"Oh, sorry.. Ben je al lang wakker? Je had me best wakker mogen maken hoor," zei de jongen. Shizuo haalde een beetje ongeïnteresseerd zijn schouders op. Het was wel schattig om hem te zien slapen. De jongen stond op van de bank, dus kreeg hijzelf de kans om zich even uit te rekken. Verschillende botten kraakten even en de kneuzingen begonnen te bonken. Daarna draaide hij zich op zijn zij, met zijn rug tegen de bank aan.
"Ik ga even wat eten halen, wil je ook?" De jongen trok Shizuo’s shirt aan en leek het toen hij hem aan had pas te beseffen.
“Neem maar wat mee,” mompelde hij bijna onverstaanbaar. Toen de jongen weg was, draaide hij zich op zijn andere zij en sloot hij zijn ogen. Hij lag een beetje in elkaar gedoken en gesloten, aangezien hij nog steeds niet echt over de ‘schrik’ was heen gekomen van wat er een poos geleden gebeurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 26, 2011 8:28 pm

"Neem maar wat mee." Izaya had het niet precies verstaan maar dat was wat hij ervon kon maken.
"Is goed." zei hij en liep de kamer uit, deed de deur dicht en ging op weg naar de keuken. Gelukkig sliep nog bijna iedereen en moest hij iemand tegenkomen zei hij maar gewoon dat hij naar de wc moest en daarna weer terugging naar bed.
Toen hij bij de keuken aankwam moest hij even opzoeken wat hij zou meenemen. Niks bitters, beter nam die wat zoets mee. Uiteindelijk pakte hij twee croissants, zo'n miniscuul pakje jam en een mesje. Hij zette de waterkoker aan en stond er even naast. Hij voelde aan de onderkant van het T-shirt en speelde er wat mee tussen zijn handen. Het zat lekker, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij wist van wie het was. Hij pakte de kraag vast en trok deze tot zijn neus, om eraan te ruiken. Het stonk lichtelijk naar rook, maar zo rook Shizuo ook. Inmiddels maakte dat hem niet meer zo uit. De koker maakte een vaag geluid waardoor je wist dat het klaar was, maar Izaya deed er niks mee. Waarom nou weer koffie? Wat had hij eigenlijk zin in een bakkie koffie... Maar hij wou niet dat Shizuo geïrriteerd werd, dus liet hij het maar gaan. Hij zou morgen wel weer Shizuo irriteren. Van gisteren moest de jongen nog even bijkomen. Nou ja, gisteren/vandaag.

Hij opende de deur tot de leesclub en sloot hem toen weer. Gelukkig was het weekend dus zou niemand er wat te zoeken hebben. Hij legde de etenswaren en alles neer op een houten tafel die voor de bank stond en liep terug naar de deur en draaide deze op slot. Hij keek om waar de jongen met zijn rug naar hem toe zat. Izaya ging bij Shizuo's onderrug zitten en keek hem schuin aan. Die bril had hij gelukkig niet meer op.
Even wist ie niks te zeggen, maar hij was Izaya, dus er kwam al gauw wat in hem teboven. Hij pakte een van de jongen zijn handen.
"Vond je het toch niet leuk?" zei hij zachtjes. Hij wist dat hij niks verkeerds had gedaan - haha, ego - dus daar zal het niet aan hebben gelegen. Wel kon het zijn dat Shizuo er gewoon nog niet klaar voor was geweest. Hoewel Izaya maar niet begreep dat zoiets pas voor de eerste keer op zijn negentiende gebeurde. Hij was vijftien geweest dus dat scheelde weer. Hij had alweer een paar jaar ervaring.
"Deed het te veel pijn?" Izaya vond de pijn zelf geweldig. Hij hield van ruw en lekker vocaal. Het grappige was dat hij - als er geen seks aan vastzat - niet zo van tongzoenen hield omdat dat vaak ruw werd gedaan.. Door Shizuo al helemaal. Maar bij hem zat het er bijna altijd wel aan vast. No way dat hij Shizuo nog een dag onaangeraakt mee had kunnen laten gaan.
"Of had jij liever bij mij binnengekomen?" vroeg hij, nog altijd serieus. Uiteindelijk ging hij ook liggen, met zijn gezicht tegen Shizuo's rug en zijn knieën in Shizuo's knieholtes. De blondharige jongen had nog wel een blote rug, waar verscheidene krassen, blauwe plekken en meer op zaten. Nog niet zoveel als bij Izaya, maar dat kwam niet door Shizuo. Dat was door Alice. Shizuo was dan ook wel heel lief geweest hoor, hij had veel rekening gehouden met of het pijn deed of niet. Bij zijn rug dan. Die had Shizuo dan ook maar niet te veel aangeraakt, wat overigens heel lief van hem was.
Hij moest zeggen dat Shizuo inderdaad heel goed had gepresteerd. Als je onthield dat het zijn eerste keer was. Er zaten hier en daar nog lichte twijfelingen en hij was ook een keer begonnen met huilen. Ook trilde hij in het begin helemaal en waren al zijn spieren aangespannen, zo stijf als een hark dus. Maar alsnog, als hij zei al zijn spieren.. Bedoelde hij ook wel al zijn spieren. Dus hij had Shizuo er maar doorheen gecoacht. Ach, soms moest je dingen door een roze bril zien. Sowieso zou hij de volgende keer - als die kwam, wat niet zo zou zijn als Shizuo het uiteindelijk toch niet lekker had gevonden - beter zijn, want dan zou Shizuo wat meer gewend zijn aan alles.
Hij vond Shizuo trouwens helemaal niet het type om te huilen.. Maar hij huilde vaker dan Izaya. Al was Izaya al helemaal geen huil type. Maar een keertje laatst. De afgelopen vier jaar was er niks aan de hand geweest, hij was ook een beetje onwennig aan zoiets. Meestal deed niet heel veel hem wat. Hij vond het alleen interessant.

Link!
HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 2:34 am

Er viel een deur dicht, wat betekende dat Izaya de kamer uit was gelopen. Zijn spieren waren gespannen en zijn ogen open, aangezien hij gewoon niet kon en wou slapen. Hij had er gewoon zowat een trauma aan over gehouden, aangezien de jongen het helemaal niet bij één keer kon houden en hij één keer al erg vond. Hij was de tel kwijt geraakt en deels interesseerde het hem ook niet echt veel meer. Zijn hoofd bonkte en zijn lichaam voelde op verschillende plekken pijnlijk aan. Ook voelde het nogal moe en verzwakt aan en deed zijn kont vreselijk zeer, wat wel logisch was. Zijn zonnebril lag waarschijnlijk ergens op de grond, door midden gebroken voor de zoveelste keer. Hij had al een paar zonnebrillen gehad, maar deze was toch zijn favoriete. Shizuo kon zich niet meer herinneren wie de zonnebril nou weg had gegooid.
Na een poosje ging de deur weer open en maakte hij geen aanstalten om overeind te komen. Hij dook juist nog meer in elkaar. Er werd iets op het tafeltje gezet en de bank zakte een beetje in bij zijn onderrug, terwijl een hand de zijne vast pakte.
"Vond je het toch niet leuk?" Zijn gezicht werd rood en hij zweeg, wou geen antwoord geven. Oké, hij had het wel grotendeels leuk gevonden, maar er wel een trauma aan over gehouden. De pijn die er steeds was geweest, was doodirritant waardoor hij zich toen steeds ongemakkelijker begon te voelen. Gelukkig had Izaya hem er doorheen geholpen, grotendeels dan. "Deed het te veel pijn?" Shizuo gromde, weigerde nog steeds om iets te zeggen. "Of had jij liever bij mij binnengekomen?" Nu ging de jongen te ver.
“Hou je bek dicht, verdomme!” riep hij boos, om de hand van de jongen fijn te knijpen en deze daarna los te laten. Zijn lichaam trilde lichtjes, hij wou niet meer denken aan wat er was gebeurt. Straks dan had hij alles fout gedaan door te huilen en niet mee te werken. In eerste instantie wou hij ook helemaal niet met de jongen.. dat doen. Toch had Izaya hem op een of andere manier overtuigd, en hoe wou hij niet eens weten.
Hij voelde hoe de jongen achter zijn rug ging liggen en ontspande een beetje, al kreeg hij al snel de gedachte dat de jongen het misschien opnieuw zou kunnen doen en trapte hij hem dus met zijn voet van de bank af, waarna hij een beetje in paniek raakte en het liefst gewoon de kamer uit rennen, alleen had Izaya de sleutel en was zijn lichaam nogal verzwakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 2:50 am

"Hou je bek dicht, verdomme!" werd er naar Izaya geschreeuwd. Hij kreeg een trap waardoor hij van de bank viel en stootte zijn hoofd tegen het houten tafeltje. Hij greep naar zijn voorhoofd en beet zijn kaken op elkaar, terwijl hij ook nog pijn voelde bij zijn kruis omdat Shizuo daar tegen had getrapt. Sjezus. Hij bleef stil zo zitten en besloot maar niet opnieuw aanstalten te maken om met de jongen te praten. Hij piepte soort van en dook wat verder in mekaar.
Na zo'n vijf minuten vervaagde het allemaal een beetje, al voelde hij nog wel pijn aan zijn voorhoofd. Dat zou wel weer een bult worden, maar hij was al zoveel verwond dat het niet meer uitmaakte. Hij keek even naar het tafeltje en pakte een van de croissants en hapte er vrolijk van. Hij ging op zijn rug liggen - voorzichtig - en deed een hand achter zijn hoofd. Met de ander hield hij het stuk eten vast en propte deze zo af en toe in zijn mond. Na zo'n vijf happen was het ding op en keek hij even naar de andere. Zou Shizuo die nog willen?
"Eet je dat croissantje nog?" vroeg hij aan Shizuo en keek even schuin omhoog, al zou hij waarschijnlijk toch geen antwoord krijgen. Voor zoverre de sterkste man op aarde. Ten eerste, hij kon niet eens tegen ruige seks. Ten tweede, hij negeerde alles zodra het ook maar moeilijk werd. Zwak. Maar alles wat hij op dat moment dacht, zou hij maar niet tegen Shizuo zeggen. Die zou 'm flippen.
Na enkele seconden krulde zijn handen rond de bank en trok hij een pruillipje. Niet dat Shizuo dat kon zien.
"Shizu-chan," jaja, nieuwe bijnaam, "niet boos zijn, toeeeee." Zijn stem klonk een beetje zeurderig, wat Shizuo waarschijnlijk alleen bozer zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 4:03 am

Hij schrok zelf van zijn reactie en dook weer een beetje in elkaar. Hij had er meteen spijt van, maar zei niks. Shizuo begon zich nog schuldiger te voelen toen hij hoorde dat de jongen begon te piepen. Zijn reactie was een beetje overdreven, toch wou hij niet dat de jongen er over ging praten. Deels schaamde hij er zich ook voor dat hij het had gedaan met de jongen, aangezien het zijn eerste keer was en het in het algemeen was tussen man en vrouw. Zoiets zoals hij met Izaya had, had hij zich niet eens kunnen inbeelden. Het was heel anders dan hij had gedacht. Oké, Oké, hij gaf toe dat hij het eigenlijk wel leuk had gevonden. Alleen.. hij zou geen tweede keer willen, behalve als de jongen weer ging dwingen en hij geen keus had. Of hijzelf dronken was.
"Eet je dat croissantje nog?" Waarschijnlijk had de jongen croissantjes meegenomen. Shizuo zei niks, het kon hem niet veel schelen. Het was een poosje stil. "Shizu-chan." Was het een nieuwe bijnaam ofzo? Hij háátte bijnamen. "Niet boos zijn, toeeeee." Izaya’s stem klonk zeurderig en na een paar minuten draaide hij zich om, staarde de jongen zwaar geïrriteerd aan. Uiteindelijk zuchtte hij en probeerde hij zich een beetje ontspannen.
“Als je maar stopt met die bijnaam,” mompelde hij en hij wreef in zijn ogen, nog steeds een beetje moe. “En het spijt me dat ik je pijn heb gedaan, ofzo.” Hij snoof, was geestelijk helemaal kapot en wou niet gaan slapen. Shizuo gaapte even, waarbij hij zo’n typisch klein geluidje maakte waarbij je wel ‘Aaawhh’ moest zeggen en hij staarde de jongen een beetje met half open ogen aan. “Als je je maar bedenkt dat ik nooit meer met jou seks ga hebben,” voegde hij er zachtjes aan toe op een geïrriteerde toon. Nooit meer. De volgende keer was vast erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Izaya

Izaya


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 01-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner:

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 4:23 am

"Als je maar stopt met die bijnaam."
"Maar, maar, Shizu-chan.. het past bij je." zei Izaya met een triomfantelijke grijns. De jongen zou dat vast niet waarderen, maar het hoorde er gewoon bij! Bovendien was het beter dan 'kleine suikerdrol' of zo. Anders zou hij hem wel zo gaan noemen.
"En het spijt me dat ik je pijn heb gedaan.. of zo."
"Dat ben ik wel van je gewend," was Izaya's scherpe reactie terwijl hij even zijn ogen samen kneep. Binnen twee seconden had hij door wat hij deed en liet even zijn hele houding zakken. Oeps. Hij wou er nou ook geen ruzie van maken. Al moest Shizuo wel eens weten hoe eng of gevaarlijk hij soms overkwam.
"Als je je maar bedenkt dat ik nooit meer met jou seks ga hebben," klonk er zachtjes.
"Nouhou, maar Shizu-chan.. Vind je me niet leuk meer?" zei hij quasi-verdrietig en trok weer een pruillip, al was het een beetje onbewust. Zo was er toch ook niks aan? Een relatie zonder seks.. Shizuo was net een 12 jarige. Zelfs pubers wisten dat een relatie zonder seks als een relatie zonder liefde was! Alleen kon je dat bij hun ook wel zeggen.
"Gisteren zei je nog dat je van me hield," meldde hij nog even. Al bedoelde hij het meer om Shizuo te plagen, ergens stoorde het hem wel. Was dat dan toch gelogen? Had hij het niet terug moeten zeggen? Was dat Shizuo's vorm van entertainment ...? Dan was hij in zijn eigen val gevallen. Zo werkte hij juist altijd. Nee, hij was complexer. Shizuo was een ordinaire leugenaar. Waarom geloofde hij nog dat iemand zoals Shizuo van hem kon houden? Dat kon hij bij niemand.
"Nou, 'k had het bijna geloofd zeg." grijnsde hij even en stond op. Het lag niet aan het feit dat Shizuo niet meer wou batsen, maar meer dat er nooit een blijk van gevoelens was. Hij wist dat dat niet makkelijk was voor iemand zoals hem en hij wist dat hij het niet mocht verwachten, maar ergens, stiekem, diep vanbinnen, hoopte hij toch dat er ooit wat zou komen. Dat was fout van hem en het was fout van hem om Shizuo uit te maken voor een leugenaar. Maar als ze van elkaar hielden, waarom hadden ze dan nog geen relatie? Omdat Shizuo loog. Toch? En Shizuo was nou ook nooit echt aardig tegen hem. Hij had 't kunnen weten.
"Bijna," zei hij rustig, maar moest toch moeite doen om te zorgen dat zijn stem niet hees werd. "Wil je weg?" zei hij en legde de sleutel op tafel, waarna hij zelf in een stoel ging zitten en Shizuo's T-shirt uit deed. Hij pakte zijn eigen kleding op en begon rustig zijn eigen T-shirt aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shizuo

Shizuo


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 05-05-11

Character
Leeftijd: 19 jaar
Krachten:
Partner: WORDS ARE HELPLESS.

'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitimema jun 27, 2011 4:45 am

"Dat ben ik wel van je gewend," Zijn spieren spanden zich aan toen de jongen dat zei op een scherpe toon. Wát?! Zijn handen trilden en hij moest moeite doen om te kalmeren, deed dat ook een beetje toen Izaya zijn houding even liet zakken. "Nouhou, maar Shizu-chan.. Vind je me niet leuk meer?" Shizuo rolde met zijn ogen toen hij zag dat de jongen een pruillip trok. "Gisteren zei je nog dat je van me hield." Hij wist niet wat hij moest zeggen. Even dacht hij na.
“Natuurlijk doe ik dat, ik-”
"Nou, 'k had het bijna geloofd zeg." Er ging een schok door hem heen. De jongen.. hield niet meer van hem? Zijn buik trok ongemakkelijk samen en hij kwam overeind. Zijn ademhaling was onregelmatig geworden. Het voelde alsof al het vertrouwen in de jongen was verdwenen. Hij.. Hij had seks gehad met iemand die niet eens van hem hield. Verrader. Er ontstond een brok in zijn keel en tranen in zijn ogen. Hij.. had zijn maagdelijkheid opgegeven voor een of ander liegbeest?!
"Bijna." De stem van Izaya galmde nog na in zijn hoofd. Hij had zelfs voor het eerst in zijn leven iemand vertrouwd.. van iemand gehouden.. En nu bleek het allemaal een stom spelletje te zijn. Een spelletje dat Shizuo zojuist had verloren. Zijn handen pakten zijn broek van de grond, die naast de bank lag en trok die aan.
"Wil je weg?" Net toen de sleutel op de tafel werd gelegd, griste hij hem van tafel en beende hij naar de deur en deed die open, waarna hij weg liep. Al voordat hij de deur had open gedaan, stroomden de tranen al over zijn wangen en druppelden ze over de grond heen, terwijl hij wegrende.

De rest van de ochtend bracht hij door in de slaapzaal. Hij joeg iedereen en maakte zelfs twee stapelbedden kapot, die eenzaam in een hoekje waren beland met een deuk in de muur. Verraden. De jongen had hem gewoon verraden. Het gesnik was zachtjes, aangezien hij niet wou dat iemand hem kon horen. De dekens waren over zich heen getrokken en alles deed zeer, vooral geestelijk. Van de lichamelijke pijn had hij nauwelijks last van. Verraden. Uiteindelijk viel hij in slaap, maar huilde hij af en toe wel en fluisterde hij steeds Izaya’s naam en antwoordde hij op nooit uitgesproken liefdesverklaringen. Zonder het zelf te beseffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'T was a long night. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'T was a long night.   'T was a long night. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'T was a long night.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In the Silence of the Night
» now home, long corridor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Degree :: Slaapkamers :: Jongens kamer-
Ga naar: